@Mr_Zombie - ok, rozumiem, że uparcie będziesz ignorował pozostałe składowe dobrej gry.
Nie, jak widać to Ty ignorujesz non stop to, że ja mówię o gameplay'u, mechanice, od samego początku. Ba, spójrzmy na post, na który odpowiadałem:
Grasz na PC, (...), w gry, których mechanika zatrzymała się dobre pięć lat temu (TR, RE, DMC), więc o dzisiejszych standardach wiesz tyle, co ślepy o kolorach.
No patrz, tak samo mówiłeś o
mechanice gry a nie o
pozostałych składowych. Ba, piszesz tu o DMC negatywnie, że jego mechanika jest przestarzała, a jako przeciwwagę, jako pewnie przykład nowoczesnej mechaniki, stawiasz uboższego w system walki God of War (którego, swoją drogą, mechanika za bardzo nie zmieniła się od czasów wyjścia pierwszej części, czyli roku 2005, więc argument jest tym bardziej beznadziejny; ale trzeba było dać za przykład jakiegoś mocno ocenianego ekskluziva z PS3, co nie?).
Zdecydowanie wyżej stawiam "interaktywne filmy" niż skakanie drętwym klockiem po pustych lokacjach, nagradzane sztywnymi przerywnikami. Po prostu to już nie bawi, a przede wszystkim takie jest zadanie gier. Intelektualnego wysiłku mogę poszukać przy szachach.
Yhy, czyli jak widać wracamy do poziomu gier video z lat 80, gdzie gry miały tylko bawić. Smutne, że po czasach, kiedy gry się rozwijały, tworzyły coraz bardziej interaktywne środowiska, starały się jak najwięcej wycisnąć z gracza nagle nastał czas, gdzie gracze uważają, że gry mają tylko bawić. Powrót do prymitywnej rozrywki jak widać.
A jeżeli chcesz rozrywki, przy której w ogóle nie będziesz musiał się wysilać, a która będzie tylko bawić, to polecam filmy. Mają dużo lepszą grafikę niż obecne gry i nierzadko dużo lepszą fabułę. Aktorzy też lepiej wyglądają.
I wywnioskowałeś to z mojego postu, gdzie napisałem, że gry przede wszystkim mają bawić.
Nie, z postu, w którym napisałeś, że "intelektualnego wysiłku mogę poszukać w szachach", dając tym samym do zrozumienia, że w grach go nie potrzebujesz.