Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2770433 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26280 dnia: Marca 04, 2011, 15:57:36 pm »
Eeeee no bez przesady w Killzonie też zdarzają się wtopy jak choćby wygląd niektórych ryjków podchodzi pod mapeta. Boban dałeś tak przyciemniony screen , że faktycznie nie ma się do czego przyczepić ale weź go rozjaśnij i wrzuć na 42" i już nie będzie takiego  :o

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26281 dnia: Marca 04, 2011, 16:00:39 pm »
Gdybym to samo zrobił ze screenami z H:R to obyłoby jeszcze gorzej. Ukończyłem Uncharted 2, GoW3 oraz KZ3 i stwierdzam, że modele postaci w KZ3 to najwyższa półka. To był jest jeden z najładniejszych elementów KZ3. Grę pod kątem grafiki jako całość oceniam niżej niż Uncharted 2, ale modele postaci kompletnie bezkonkurencyjne.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26282 dnia: Marca 04, 2011, 16:01:28 pm »
Niemniej nie powinno sie porownywac prerenderowanych scenek z real-time.
Co? W obydwu grach cut-scenki sa w real-time, tylko Killzone czesc ma nagranych by wyeliminowac loadingi.

Wiadomość scalona: [time]Marzec 04, 2011, 17:02:05 pm[/time]
@Boban
Akurat tekstury na postaciach sa w niskiej rozdzialce w Killzone, tylko pare warstw shaderow to ukrywa.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26283 dnia: Marca 04, 2011, 16:02:39 pm »
Gdybym to samo zrobił ze screenami z H:R to obyłoby jeszcze gorzej. Ukończyłem Uncharted 2, GoW3 oraz KZ3 i stwierdzam, że modele postaci w KZ3 to najwyższa półka. To był jest jeden z najładniejszych elementów KZ3. Grę pod kątem grafiki jako całość oceniam niżej niż Uncharted 2, ale modele postaci kompletnie bezkonkurencyjne.
Ale H:R nie ukończyłeś.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26284 dnia: Marca 04, 2011, 16:06:15 pm »
@Boban
Akurat tekstury na postaciach sa w niskiej rozdzialce w Killzone, tylko pare warstw shaderow to ukrywa.

A niech będzie nawet niższa niż w Mario, tyko co z tego skoro wygląda to dużo lepiej. :roll: :roll: :roll:

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26285 dnia: Marca 04, 2011, 16:07:05 pm »
I co takiego poza tym, ze gra ma mniej opcji niz inne gry na PC sprawia, ze wersja konsolowa jest lepsza?

Chodzi o to, że gra jest cały czas wspierana... I po prostu lepiej dopracowana na Konsolach... Criterion olał sprawę DLC, które rozwinęły także tryb multiplayer. (nie tylko nowe samochody). Jak dla mnie to spory minus wersji PC, bo jedyna jej przewaga to grafika...

I nie mam pojęcia skąd ci wylazł ten tekst z frameratem i lagiem... Po forum krążył gdzieś artykuł, który udowadniał, że NFS HP ma na konsolach bardzo małego laga, do tego stopnia, że gra momentami sprawia wrażenie chodzącej w 60 klatkach na sekundę (stąd były plotki przed premierą, że z taką prędkością chodzi na konsolach)

Zresztą... Jakie ty masz argumenty, że HP jest lepszy na PC? :) Bo nic po za grafiką (i też bawiąc się tylko zewnętrznym oprogramowaniem) więcej nie oferuje... Wręcz przeciwnie oferuje mniej... Więc logicznie wersja PC jest gorsza...

PS. Żeby nie było, w wielu grach rozumiem przewagę PC'ta... Ale jeżeli starasz się udowodnić, że gra robiona typowo pod konsole a wersja PC to po prostu konwersja z Xbox'a z uciętym dostępem do DLC, to trochę przesada ;)

I tak, NFS nie jest jedynym tytułem lepszym na konsoli... Każda gra która jest bezczelną konwersją z Xbox'a na PC jest lepsza na konsoli... Bo kupując wersje na Blaszaki nic nie zyskujemy nic po za słabą optymalizacją i olewaniem twórców graczy PC... Jedyny plus to czasem nieco lepsza grafika, która i tak nie wykorzystuje potencjału dzisiejszych komputerów...
« Ostatnia zmiana: Marca 04, 2011, 16:11:37 pm wysłana przez Mrocz »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26286 dnia: Marca 04, 2011, 16:12:54 pm »

I tak, NFS nie jest jedynym tytułem lepszym na konsoli... Każda gra która jest bezczelną konwersją z Xbox'a na PC jest lepsza na konsoli... Bo kupując wersje na Blaszaki nic nie zyskujemy nic po za słabą optymalizacją i olewaniem twórców graczy PC... Jedyny plus to czasem nieco lepsza grafika, która i tak nie wykorzystuje potencjału dzisiejszych komputerów...


WPIS!!!

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26287 dnia: Marca 04, 2011, 16:17:45 pm »
I nie mam pojęcia skąd ci wylazł ten tekst z frameratem i lagiem...
Moje doswiadczenia z demkiem oraz Digital Foundry?

Samochody z DLC doszly w patchu ostatnim za darmo, brak chyba tylko trybow online dodatkowych.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26288 dnia: Marca 04, 2011, 16:18:42 pm »
Też uważam, że jednak gry dedykowane konsolom lepiej na tychże się sprawują niżeli na PC, z wyjątkami.

Ja ogólnie jestem zdania:
Multi - PC
Singiel - konsole.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26289 dnia: Marca 04, 2011, 16:21:41 pm »
I tak, NFS nie jest jedynym tytułem lepszym na konsoli... Każda gra która jest bezczelną konwersją z Xbox'a na PC jest lepsza na konsoli... Bo kupując wersje na Blaszaki nic nie zyskujemy nic po za słabą optymalizacją i olewaniem twórców graczy PC... Jedyny plus to czasem nieco lepsza grafika, która i tak nie wykorzystuje potencjału dzisiejszych komputerów...
Czyli wedlug Ciebie powinno sie takie gry kupowac na konsoli, nawet wtedy gdy wersja na konsolach chodzi w gorszym framerate, image quality i jest drozsza? A na PC moze nie masz dodatkowego wsparcia fizyki, lepszego oswietlenia, ale nadal masz boost image quality i framerate'u, przeciez to jest roznica miedzy wersja konsolowa, a PC'towa wieksza niz Bayonetta na PS3 i X0.

Dlaczego wersja PC by byla brana pod uwage musi miec milion wiecej funkcji, a konsolowa wystarczy, ze ma dodatkowy DLC pack? :> Przeciez to jest fanbojstwo w czystej postaci.

BTW ja nigdzie nie napisalem, ze wersja konsolowa jest zla i niegrywalna, po prostu jest gorsza, bo jest - nawet o te troche, ale zawsze jest.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26290 dnia: Marca 04, 2011, 16:23:54 pm »
Co? W obydwu grach cut-scenki sa w real-time, tylko Killzone czesc ma nagranych by wyeliminowac loadingi.
Nie....scenki w KZ3 sa prerenderowane. Sama gra zajmuje ok 9 Gb danych a te kilkadziesiat minut cutscenek to dodatkowe 32 GB filmikow.  Pozwala to nie tylko ukryc loadingi ale tez dac lepsze modele, efekty itp.
Podobny zabieg jest zastosowany w wiekszosci current genowych gier jak np. Alan Wake, Halo 3 czy Uncharted 2.
W Halo Reach czy Mass Effect 2 tworcy musieli wrzucic real timowe filmiki z jednej prostej przyczyny...customizacji postaci...u kazdego gracza bohater moze wygladac inaczej wiec chcac dac prerenderowane filmiki, bioware czy bungie musieli by zrobic kilkadziesiat czy kilkawet wersji tej samej scenki ktore zajeblyby kilkanascie plyt :)
Zatem jak juz porownywac to gameplaye a nie cutscenki.
Niemniej jak juz wyzej napisalem...grafa KZ3>H:R.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26291 dnia: Marca 04, 2011, 16:34:18 pm »
Samochody z DLC doszly w patchu ostatnim za darmo, brak chyba tylko trybow online dodatkowych.

Tylko 3 z 17 jakie do tej pory wyszły, a w przyszłym tygodniu dochodzą na konsolach kolejne 3...

I to też tylko te, co były na konsoli za darmo od kilku miechów...

]
Czyli wedlug Ciebie powinno sie takie gry kupowac na konsoli, nawet wtedy gdy wersja na konsolach chodzi w gorszym framerate, image quality i jest drozsza? A na PC moze nie masz dodatkowego wsparcia fizyki, lepszego oswietlenia, ale nadal masz boost image quality i framerate'u, przeciez to jest roznica miedzy wersja konsolowa, a PC'towa wieksza niz Bayonetta na PS3 i X0.

Dlaczego wersja PC by byla brana pod uwage musi miec milion wiecej funkcji, a konsolowa wystarczy, ze ma dodatkowy DLC pack? :> Przeciez to jest fanbojstwo w czystej postaci.

BTW ja nigdzie nie napisalem, ze wersja konsolowa jest zla i niegrywalna, po prostu jest gorsza, bo jest - nawet o te troche, ale zawsze jest.

Mówimy tu o Hot Pursuit teraz tak? Jaki wpływ ma na rozgrywkę w Hot Pursuit wsparcie fizyki? Nie ma tam takiego skoku jakości jak w Mirror's Edge którego wersja PC faktycznie była lepsza...

Jedyne co masz lepsze to framerate i rozdziałke... Bo wersja PC jest wykastrowana pod konsole... Nie oferuje nic więcej tylko mniej... Więc jakim prawem ona ma być lepsza od wersji konsolowej? Która jest rozszerzona, i przez to GAMEPLAY jest dużo ciekawszy? Czy naprawdę tylko grafika czyni gre lepszą? I też żeby było zabawniej dużo lepiej na PC ten tytuł nie wygląda.

A na PC grałem u znajomego który ma całkiem mocny sprzęt... Naprawdę dużej różnicy w detalach po za (wymuszonym) anti aliasingiem nie było. Żeby było ciekawiej 30 FPS spokojnie wystarcza na granie w ten tytuł... To nie jest symulator typu GT5...
I dlatego uważam, że te 10 FPS więcej na PC kosztem wykastrowanej zawartości nie jest tego warte...

To tak jakbyś na PC dostał GT5 bez połowy zawartości i twierdził, że jest lepszy na PC bo ma ciut lepszą grafikę... No litości.
« Ostatnia zmiana: Marca 04, 2011, 16:37:00 pm wysłana przez Mrocz »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26292 dnia: Marca 04, 2011, 16:34:50 pm »
Nie....scenki w KZ3 sa prerenderowane.
Tylko czesc jest prerenderowana, tak bylo w demku i tak jest w pelnej grze.
http://www.eurogamer.net/videos/killzone-3-2d-vs-3d-engine-tests?size=hd
A i modele, efekty itd nie sa lepsze w pre-renderowanych cut-scenkach, sa identyczne, wlacznie z AA, nawet SSAO pojawia sie czasami w cut-scenkach real-time, a nie tylko w pre-renderowanych.


Mówimy tu o Hot Pursuit teraz tak?
Mowimy o cytacie, ktory zapostowalem z Twojego postu, czyli ogolnie o grach.

Co do HP, przyznalem, ze konsolowa wersja jest troche lepsza, choc to zalezy od punktu widzienia, niektorzy nie kupuja bzdurnych DLC, a framerate czy image quality [ktore na konsolach bylo straszne - 2x MSAA w 720p to za malo dla takiej gry] jest dla nich wazne.
« Ostatnia zmiana: Marca 04, 2011, 16:45:15 pm wysłana przez KKRT »

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26293 dnia: Marca 04, 2011, 16:37:30 pm »
Ekhmm...została Nam jeszcze jedna gra, cut scenki w GOW III, te które nie są prerenderowane, generalnie niszczą i to jest dla mnie najpiękniejsza gra na PS3 póki co(sorry U2, sorry KZ3).

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26294 dnia: Marca 04, 2011, 16:44:36 pm »
Mówimy tu o Hot Pursuit teraz tak?
Mowi o cytacie, ktory zapostowalem z Twojego postu, czyli ogolnie o grach.

Co do HP, przyznalem, ze konsolowa wersja jest troche lepsza, choc to zalezy od punktu widzienia, niektorzy nie kupuja bzdurnych DLC, a framerate czy image quality [ktore na konsolach bylo straszne - 2x MSAA w 720p to za malo dla takiej gry] jest dla nich wazne.

Spoko, myślałem że odnosiłeś się do tego jednego tytułu.

Nie mniej dużo multiplatform które na PC są w postaci konwersji z Xbox'a na szybko nie ma dużej przewagi na PC... Bo gra zazwyczaj lepiej nie wygląda (jak podkręcą tekstury i dodadzą wsparcie AA to jest dobrze) a często wręcz ma pochrzanioną optymalizację, i by odpalić grę w grafice takiej jak na konsoli potrzeba dużo droższego od tej konsoli sprzętu...

Nie mówie tu o wszystkich grach, taki Bad Company 2 niezaprzeczalnie jest lepszy na PC (gram na konsoli tylko dlatego, że laptop mój nie podołałby) To samo z wieloma RPG jak Dragon Age czy Oblivion... (Mass Effect 2 nie liczę bo uważam, że paczka Mass Effect 2 na PS 3 + Wszystkie DLC to dosyć niezły deal... :P i trochę robi z tej gry najlepszą wersje... )

A i BTW Portal 2 na PS 3 z darmową wersją PC to jednak jest najlepsza wersja i tu chyba nie będziesz narzekał :P

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26295 dnia: Marca 04, 2011, 17:23:46 pm »
Epic delivered!


Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26296 dnia: Marca 04, 2011, 17:38:49 pm »
Epic delivered!



Next Geny coraz bliżej... :P

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26297 dnia: Marca 04, 2011, 17:42:24 pm »
EPICKIE.
Ciekawe ile czasu przyjdzie nam czekać na nową generację konsol. Na tą chwilę nie zapowiada się, aby nowe maszynki miały pojawić się w najbliższych dwóch latach, przynajmniej jeśli chodzi o PS4 (bo wcale nie zdziwiłbym się, gdybyśmy otrzymali zapowiedź Xboxa 3 na tegorocznym E3). Jeśli PCty już teraz zaczynają być zdolne do takich rzeczy (wiem, wiem - tylko te za pół miliona złotych), to już wkrótce konsole zostaną rozgromione przez takie cuda jak ten Unreal Engine.
PSN ID: WojtqGO

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26298 dnia: Marca 04, 2011, 17:51:12 pm »
Tez mam wrazenie ze pierwsze zajawki gext genow pojawia sie na E3...wkoncu ta generacja leci juz szosty rok.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26299 dnia: Marca 04, 2011, 17:51:47 pm »
Ja chce już PS34  8)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26300 dnia: Marca 04, 2011, 18:03:58 pm »
Tez mam wrazenie ze pierwsze zajawki gext genow pojawia sie na E3...wkoncu ta generacja leci juz szosty rok.
IMO prędziej niż za rok nie ma co liczyc na zapowiedzi next-genów.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26301 dnia: Marca 04, 2011, 18:27:21 pm »
Tez mam wrazenie ze pierwsze zajawki gext genow pojawia sie na E3...wkoncu ta generacja leci juz szosty rok.
IMO prędziej niż za rok nie ma co liczyc na zapowiedzi next-genów.
Też tak myślę. Nie po to wypuszczali teraz Kinecta i Move. Za rok, może dwa, najszybciej można się spodziewać konkretnych informacji o nowej generacji. Same gry natomiast mogą już gdzieś tam być w powijakach.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26302 dnia: Marca 04, 2011, 18:31:32 pm »
Wg. mnie zapowiedzi mogą być najwcześniej za rok, a next geny ujrzymy gdzieś za 2/3 lata. :)

Choć sama prezentacja nowego UE...WOW :o
« Ostatnia zmiana: Marca 04, 2011, 18:35:23 pm wysłana przez Unlimited »

Shaman

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 03-09-2006
  • Wiadomości: 523
  • Reputacja: 3
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26303 dnia: Marca 04, 2011, 19:08:36 pm »
Ja tam nie chcę nowej generacji. Koszty produkcji znacznie wzrosną, więc żeby biznes się opłacał rynek zostanie zalany klonami CoDa.

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26304 dnia: Marca 04, 2011, 19:47:20 pm »
Ja tam nie chcę nowej generacji. Koszty produkcji znacznie wzrosną, więc żeby biznes się opłacał rynek zostanie zalany klonami CoDa.

Fixed.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26305 dnia: Marca 04, 2011, 20:36:26 pm »
Ja tam nie chcę nowej generacji. Koszty produkcji znacznie wzrosną, więc żeby biznes się opłacał rynek zostanie zalany klonami CoDa.

Fixed.


Jak dla mnie to dokładnie ten sam tekst bez zmian :F

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26306 dnia: Marca 04, 2011, 20:40:11 pm »
Zmieniłem datę 8)
Tekst spóźniony o jedną generację.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26307 dnia: Marca 04, 2011, 20:42:34 pm »
Zmieniłem datę 8)
Tekst spóźniony o jedną generację.

lul - dobre :D

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26308 dnia: Marca 04, 2011, 21:04:25 pm »

Epic delivered!


Czyli tak wygląda silnik, którym developerzy będą nas męczyli przez (conajmniej) następne 6lat.. Mam wrażenie, że szybciej zbrzydnie niż UE3 xD
A po next genach oczekuje duuużo lepszej grafiki. Jeśli gry mają "tylko" tak wyglądać, to chyba poczekam na PS5...

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26309 dnia: Marca 04, 2011, 21:07:49 pm »
Po pierwsze to jest upgrade do Unreal Engine 3, a po drugie na serio? Jakiej grafy sie spodziewales? :>

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26310 dnia: Marca 04, 2011, 21:14:43 pm »
Jeśli gry mają "tylko" tak wyglądać, to chyba poczekam na PS5...
PSN ID: WojtqGO

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26311 dnia: Marca 04, 2011, 22:39:43 pm »
Haha "upgrade"  :lol:... Wersja "3.975" zrobiona tylko dlatego że nie mogą jeszcze silnika nazwać "4.0". Za dużo wspólnego z UE 3 to ten silnik nie ma.
Spodziewam się grafiki na conajmniej takim poziomie:

Bo to co pokazał epic na miano "next gen" moim zdaniem nie zasługuje. Ale to oczywiście tylko moje cool story, bo sie na grafice wcale nie znam  :angel:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26312 dnia: Marca 04, 2011, 22:52:05 pm »
Za dużo wspólnego z UE 3 to ten silnik nie ma.
No poza tym, ze jest to update do UE i potrzebujesz UE 3 SDK by go zainstalowac.

Co do trailera to  :lol: powodzenia.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26313 dnia: Marca 04, 2011, 23:09:34 pm »
Co do trailera to  :lol: powodzenia.
Na chwilę obecną ten poziom może się wydawać niemożliwy ale patrząc parę lat wstecz..
Grafika na ps2 przebijała najlepsze rendery z psx'a. Grafika z ps3 przebija najlepsze rendery z ps2 (co wydawało się być wtedy nieprawdopodobne). Teraz rozwój technologi jeszcze bardziej przyspieszył, więc jak już wyjdą nowe konsole (pewnie najwcześniej za 2lata), to ten poziom powinien być osiągalny. Na takiego nextgena ludzie czekają, a nie na "update do UE3"  ;)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26314 dnia: Marca 04, 2011, 23:26:22 pm »
ale patrząc parę lat wstecz..
Nadal wydaje sie niemozliwy.
Oswietlenie i shadery jak najbardziej, fizyka, precyzja renderingu, ilosc polygonow i obiektow nie [np platki kwiatow na ziemii].

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26315 dnia: Marca 04, 2011, 23:29:58 pm »
To tech demo bylo odpalane na trzech gtx580 wiec jesli nastepna generacja konsol wyjdzie za 2-3 lata to na wiecej nie ma co liczyc. Jak dla mnie to jest ok taki poziom wystarczy. Zeby tylko nie bylo jak z prezentacja ue3 z 2004 gdzie 2 lata pozniej wydane gearsy byly strasznie pociete graficznie wzgledem prezentacji silnika.
« Ostatnia zmiana: Marca 04, 2011, 23:33:34 pm wysłana przez Wulfen »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26316 dnia: Marca 04, 2011, 23:50:34 pm »
ale patrząc parę lat wstecz..
Nadal wydaje sie niemozliwy.
Oswietlenie i shadery jak najbardziej, fizyka, precyzja renderingu, ilosc polygonow i obiektow nie [np platki kwiatow na ziemii].
Chodzi mi raczej o poziom który da się zauważyć gołym okiem, a nie miliardy poligonów. Render z  KZ2 też miał teoretycznie więcej polygonów, bardziej precyzyjne oświetlenie, bardziej złożone FXy itd., a mimo to sama gra prezentuje się lepiej, choć technicznie wcale lepsza nie jest niż tamten render.
W tym przypadku też nie wszystko musi być tak perfekcyjne jak w renderze, bo normalny człowiek nie zauważy różnicy jeśli model będzie się składał z kilku tysięcy mniej polygonów niż na filmiku.

Poczekamy, zobaczymy. Ale patrząc na to co studia wewnętrzne Sony wyciskają z przestarzałych bebechów ps3, myślę że możemy oczekiwać cudów po jej następczyni  ;)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26317 dnia: Marca 05, 2011, 08:37:20 am »
Epic delivered!



Next Geny coraz bliżej... :P
Nie zostalem powalony, jak dla mnie bez rewelcji (max pół nextgen).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26318 dnia: Marca 05, 2011, 09:22:09 am »
Akurat IF2 wyglada moim zdaniem co najwyzej srednio.
Jednak Assassins Creed pokazal ze konsole potrafia sobie swietnie radzic z obszernymi grami...RDR zreszta tez.
Niemniej BF3 to inna liga.

Nie okłamuj ludzi! :P

Ja po peanach jednego z forumowiczów o AC i AC2 pożyczyłem tą grę od ziomka. Byłem mega zawiedziony. Pomijając już nudę jaka wieje od tej gry, to graficznie była po prostu cienka. RDR dużo lepiej się prezentuje. Natomiast InFamous 2, to poziom kompletnie nieosiągalny dla ww. tytułów. Jeśli jesteś w stanie napisać co w InFamous 2 jest średnie względem AC i RDR, to chętnie poczytam, bo ja do tej pory nie widziałem w sandbox'ach takiego nagromadzenia szczegółów i efektów.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26319 dnia: Marca 05, 2011, 09:31:37 am »
Cytuj
Poczekamy, zobaczymy. Ale patrząc na to co studia wewnętrzne Sony wyciskają z przestarzałych bebechów ps3, myślę że możemy oczekiwać cudów po jej następczyni  Wink
A co z xboxem :(

Cytuj
Nie zostalem powalony, jak dla mnie bez rewelcji (max pół nextgen).
Jak najbardziej next gen tyle, że po pierwsze filmik jest chujowej jakości, a po drugie pierwsze wydane gry zawsze wyglądają gorzej. Ogólnie jednak porównując ten filmik do grafiki z pierwszej części GoW, to postęp jest duży. Możliwości nowej generacji tak naprawdę wyjdą w praniu i nie zawsze będzie chodzić tylko o ilość polygonów i jakość tekstur.

Cytuj
Ja po peanach jednego z forumowiczów o AC i AC2 pożyczyłem tą grę od ziomka. Byłem mega zawiedziony. Pomijając już nudę jaka wieje od tej gry, to graficznie była po prostu cienka.
Grafika w AC2 cienka? :roll: