Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2770440 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26320 dnia: Marca 05, 2011, 09:38:45 am »
Po tych uber zachwytach jakie tutaj Soul wypisywał, to naprawdę spodziewałem się killer'a. Dostałem niestety grę, która najmniejszego wrażenia na mnie nie zrobiła.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26321 dnia: Marca 05, 2011, 09:42:47 am »
Co innego powiedzieć, że nie robi wrażenia, a co innego, że jest cienka. Na mnie w każdym razie zrobiła wrażenie.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26322 dnia: Marca 05, 2011, 10:01:06 am »
Staram się trzymać poziom SW. :P

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26323 dnia: Marca 05, 2011, 10:05:51 am »
Obejrzałem kilka trailerów z Infamous 2 i jakoś nie zrobiły na mnie wrażenia, a tyle ludzi się zachwyca. Poza fajnie rozwalającym otoczeniem nie ma tu niczego specjalnego. Po trailerach dużo większe wrażenie zrobił na mnie RDR :P

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26324 dnia: Marca 05, 2011, 10:13:32 am »
Poza fajnie rozwalającym otoczeniem nie ma tu niczego specjalnego.
Fizyka, oswietlenie, plynnosc, destrukcja, ilosc postaci na ekranie i ich reakcje na Cole'a, ilosc detali itd. Naprawde Infamous 2 robi duze wrazenie.

Wiadomość scalona: [time]Marzec 05, 2011, 11:15:35 am[/time]
To tech demo bylo odpalane na trzech gtx580 wiec jesli nastepna generacja konsol wyjdzie za 2-3 lata to na wiecej nie ma co liczyc.
Tak, ale powiedzieli, ze sa w stanie to zoptymalizowac by na jednej karcie chodzilo. Najwiecej mocy zzera im DOF Bokeh [ktory ja osobiscie srednio lubie]
« Ostatnia zmiana: Marca 05, 2011, 10:15:54 am wysłana przez KKRT »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26325 dnia: Marca 05, 2011, 10:18:28 am »
Chyba design mnie nie przekonuje. Jak kiedyś zagram możliwe, że zmienię zdanie, bo nawet lubię tego typu gry.
« Ostatnia zmiana: Marca 05, 2011, 11:09:42 am wysłana przez POK »

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26326 dnia: Marca 05, 2011, 10:24:01 am »
Część pierwsza mi KOMPLETNIE nie podeszła, w 2 póki co też nie widzę nic co by mnie zachęciło do tej gry, choć wygląda fajnie, jak na sandboxa.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26327 dnia: Marca 05, 2011, 11:33:24 am »
Epic delivered!



Next Geny coraz bliżej... :P
Nie zostalem powalony, jak dla mnie bez rewelcji (max pół nextgen).

To wyglada prawie jak GeOW3  :troll:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26328 dnia: Marca 05, 2011, 11:36:38 am »
Epic delivered!



Next Geny coraz bliżej... :P
Nie zostalem powalony, jak dla mnie bez rewelcji (max pół nextgen).

To wyglada prawie jak GOW3  :troll:


Fixed!

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26329 dnia: Marca 05, 2011, 11:39:26 am »
Akurat IF2 wyglada moim zdaniem co najwyzej srednio.
Jednak Assassins Creed pokazal ze konsole potrafia sobie swietnie radzic z obszernymi grami...RDR zreszta tez.
Niemniej BF3 to inna liga.

Nie okłamuj ludzi! :P

Ja po peanach jednego z forumowiczów o AC i AC2 pożyczyłem tą grę od ziomka. Byłem mega zawiedziony. Pomijając już nudę jaka wieje od tej gry, to graficznie była po prostu cienka. RDR dużo lepiej się prezentuje.

Wiem, że chodzi o mnie  :angel: AC2 graficznie łyka RDR'a( na ps3 chodzi w subhd i wygląda jak paćka  :roll: ) Gdzie to do tej pięknej Wenecji.
« Ostatnia zmiana: Marca 05, 2011, 11:42:02 am wysłana przez Soul »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26330 dnia: Marca 05, 2011, 11:41:24 am »
Tak wiemy, a postacie w H:R są ładniejsze niż te w KZ3. :lol:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26331 dnia: Marca 05, 2011, 11:42:25 am »
Tak wiemy, a postacie w H:R są ładniejsze niż te w KZ3. :lol:

Ja tego nie napisałem  :roll: pisałem tylko o teksturach i cut scenkach  :angel:

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26332 dnia: Marca 05, 2011, 11:43:15 am »
Chyba design mnie nie przekonuje. Jak kiedyś zagram możliwe, że zmienię zdanie, bo nawet lubię tego typu gry.

Polecam, pierwszy Infamous ma przede wszystkim świetny gameplay i dobrze zorganizowaną rozgrywkę. Misje poboczne mogą się szybko wydawać nudne, ale jeżeli je robić raz na jakiś czas przerywając wątek główny, to nie jest tak źle.

Dla mnie ogólnie Infamous to jedna z niespodzianek tej generacji.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26333 dnia: Marca 05, 2011, 11:45:45 am »
Tak wiemy, a postacie w H:R są ładniejsze niż te w KZ3. :lol:

Ja tego nie napisałem  :roll: pisałem tylko o teksturach i cut scenkach  :angel:

Aż sobie pozwolę Ciebie zacytować.

http://pl.wiktionary.org/wiki/odwraca%C4%87_kota_ogonem

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26334 dnia: Marca 05, 2011, 16:34:38 pm »
A ja radzę się cofnąć kilka stron i raz jeszcze przeczytać, napisałem, że mógł bym na ten temat podyskutować, a nie, że modele postaci w HR są lepsze  :roll:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26335 dnia: Marca 05, 2011, 16:46:56 pm »
Pokazówka Unreal Engine całkiem niezła, ale wkurza mnie ten sam styl co w poprzedniej odsłonie tego silnika. Światełka i duperele jakby wszystko było conajmniej posmarowane kujawskim, a do tego główny bohater ma bary jak pudzian. Ale tak to grafika całkiem całkiem.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26336 dnia: Marca 05, 2011, 21:18:08 pm »
Nie okłamuj ludzi! :P

Ja po peanach jednego z forumowiczów o AC i AC2 pożyczyłem tą grę od ziomka. Byłem mega zawiedziony. Pomijając już nudę jaka wieje od tej gry, to graficznie była po prostu cienka. RDR dużo lepiej się prezentuje. Natomiast InFamous 2, to poziom kompletnie nieosiągalny dla ww. tytułów. Jeśli jesteś w stanie napisać co w InFamous 2 jest średnie względem AC i RDR, to chętnie poczytam, bo ja do tej pory nie widziałem w sandbox'ach takiego nagromadzenia szczegółów i efektów.
Ze co? AC (jedynka) to absolutna czolowka jesli chodzi o porawe i zdecydowanie najladniejszy sandbox (napewno sporo ladniejszy od RDR).
Tekstury, oswietlenie, szczegolowosc budynkow, widocznosc po horyzont, dym unoszacy sie w powietrzu. Poczatek gry nie wyglada moze olsniewajaco ale wystarczy dojsc do wiekszego miasta. Akka czy Damaszek niszcza.
Zaznaczam ze nie widzialem wersji na PS3.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26337 dnia: Marca 06, 2011, 04:13:47 am »
Na chwilę obecną ten poziom może się wydawać niemożliwy ale patrząc parę lat wstecz..
Grafika na ps2 przebijała najlepsze rendery z psx'a. Grafika z ps3 przebija najlepsze rendery z ps2 (co wydawało się być wtedy nieprawdopodobne). Teraz rozwój technologi jeszcze bardziej przyspieszył, więc jak już wyjdą nowe konsole (pewnie najwcześniej za 2lata), to ten poziom powinien być osiągalny. Na takiego nextgena ludzie czekają, a nie na "update do UE3"  ;)







Serio?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26338 dnia: Marca 06, 2011, 12:21:07 pm »
@Juras
Osz.. Wygrałeś  :)
Pisząc o renderach miałem w głowie te z god of war, silent hill czy tekkenów.. Ale widzę, że jednak były w tym czasie dużo ładniejsze.
(Ale premiera takiego np FFXII z którego zamieściłeś filmik odbyła się gdy już jeden z nextgenów był ponad rok na rynku, także ten poziom renderingu jest już raczej powyżej standardów tych z ps2 ;))

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26339 dnia: Marca 07, 2011, 04:16:04 am »
ponad rok na rynku, także ten poziom renderingu jest już raczej powyżej standardów tych z ps2 ;)
Akurat w kwestii CGI to się zmienia tak szybko jak z grafice realtime. Obstawiam że 95% profesjonalnych grafików 3d nie byłaby w stanie odróżnić (technicznego poziomu) cgi z powiedzmy 2007 od dzisiejszego a za to 4 lata w grafie z gier odróżni byle laik. W CGI chodzi o to jak cośjest zrobione a nie na czym wyświetlane.

Małe porównanie u dołu. FF:SW i Avatar czyli 2 najlepsze graficznie filmy 'to date'.
10 lat różnicy. Skok jest duży ale porównaj to ze skokiem z psx a ps3...
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26340 dnia: Marca 07, 2011, 15:47:35 pm »
Microsoft to steal E3? GDC Unreal Engine demo is possible on Xbox 360 in 720p.

Cytuj
Yes, that is not a next-gen. This is not Unreal Engine 4. This level of graphics will be on xbox 360 soon. With a limitation to 720p screen resolution and a bit lower lighting effects. That is a power of new low level middleware which Microsoft send to developers a year ago. This middleware called X-engine.

This could be achieved because developers started to use GPGPU and tessellation now. GPGPU allows 360 to render superb lighting. Tessellation allows to render more detailed characters. My sources indicates that more info about this will be relieved on this year E3 where Microsoft should surprise us all.

What about PS3? I don't know. But PS3 have no tessellation units on board and GPGPU very difficult to use with a cell spus at the same time. Developers use only SPUs to calc lighting. Not RSX's GPGPUs. And another limitation of PS3 is what PS3 have less video memory amount than xbox 360 and have no EDRAM. So RSX should spend it's power on things Xbox 360 gets for free with EDRAM.


That is really amazing if we could see this level of games this gen. No need for a PC upgrade. Soft sofa, big TV screens, and  5.1-av sound are still the best for gaming.
http://n4g.com/news/715239/microsoft-to-steal-e3-gdc-unreal-engine-demo-is-possible-on-xbox-360-in-720p
Thank for aproving guys. Don't listent to sonyboys. they are in denial now. I don't need hits. that is no advert on this blog.


Zastanawiałem się, czy na pewno tu to wklejać, ale niech będzie. xd

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26341 dnia: Marca 07, 2011, 15:52:20 pm »
Cytuj
but it will still look amazing. far better than PS3 best exclusives.
Gdzie jest wasz Bog sonoklapy?!?!  :evil:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26342 dnia: Marca 07, 2011, 15:54:42 pm »

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26343 dnia: Marca 07, 2011, 16:44:40 pm »
Microsoft to steal E3? GDC Unreal Engine demo is possible on Xbox 360 in 720p.

Cytuj
Yes, that is not a next-gen. This is not Unreal Engine 4. This level of graphics will be on xbox 360 soon. With a limitation to 720p screen resolution and a bit lower lighting effects. That is a power of new low level middleware which Microsoft send to developers a year ago. This middleware called X-engine.

This could be achieved because developers started to use GPGPU and tessellation now. GPGPU allows 360 to render superb lighting. Tessellation allows to render more detailed characters. My sources indicates that more info about this will be relieved on this year E3 where Microsoft should surprise us all.

What about PS3? I don't know. But PS3 have no tessellation units on board and GPGPU very difficult to use with a cell spus at the same time. Developers use only SPUs to calc lighting. Not RSX's GPGPUs. And another limitation of PS3 is what PS3 have less video memory amount than xbox 360 and have no EDRAM. So RSX should spend it's power on things Xbox 360 gets for free with EDRAM.


That is really amazing if we could see this level of games this gen. No need for a PC upgrade. Soft sofa, big TV screens, and  5.1-av sound are still the best for gaming.
http://n4g.com/news/715239/microsoft-to-steal-e3-gdc-unreal-engine-demo-is-possible-on-xbox-360-in-720p
Thank for aproving guys. Don't listent to sonyboys. they are in denial now. I don't need hits. that is no advert on this blog.


Zastanawiałem się, czy na pewno tu to wklejać, ale niech będzie. xd

Jeśli okaże się to prawdą.. :o

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26344 dnia: Marca 07, 2011, 16:44:53 pm »
Microsoft to steal E3? GDC Unreal Engine demo is possible on Xbox 360 in 720p.

Cytuj
Yes, that is not a next-gen. This is not Unreal Engine 4. This level of graphics will be on xbox 360 soon. With a limitation to 720p screen resolution and a bit lower lighting effects. That is a power of new low level middleware which Microsoft send to developers a year ago. This middleware called X-engine.

This could be achieved because developers started to use GPGPU and tessellation now. GPGPU allows 360 to render superb lighting. Tessellation allows to render more detailed characters. My sources indicates that more info about this will be relieved on this year E3 where Microsoft should surprise us all.

What about PS3? I don't know. But PS3 have no tessellation units on board and GPGPU very difficult to use with a cell spus at the same time. Developers use only SPUs to calc lighting. Not RSX's GPGPUs. And another limitation of PS3 is what PS3 have less video memory amount than xbox 360 and have no EDRAM. So RSX should spend it's power on things Xbox 360 gets for free with EDRAM.


That is really amazing if we could see this level of games this gen. No need for a PC upgrade. Soft sofa, big TV screens, and  5.1-av sound are still the best for gaming.
http://n4g.com/news/715239/microsoft-to-steal-e3-gdc-unreal-engine-demo-is-possible-on-xbox-360-in-720p
Thank for aproving guys. Don't listent to sonyboys. they are in denial now. I don't need hits. that is no advert on this blog.


Zastanawiałem się, czy na pewno tu to wklejać, ale niech będzie. xd

To dziwne, ze Epic robi GeOW3 na "starym" silniku  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: imo. fake.

Jedyna gra ktora imo. moze graficznie zamiesc, to ten excl. od Crytek na XO.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26345 dnia: Marca 07, 2011, 17:03:16 pm »
Cytuj
Jeśli okaże się to prawdą.. Surprised
Nie okaże się.

Cytuj
Pokaz graficznych możliwości nie był więc zaprezentowaniem zupełnie nowego silniku. Mimo to wg słów Marka Reina takiej grafiki nie zobaczymy już na konsolach obecnej generacji. (...) Wg informacji, które podał Mark Rein, to tech-demo (nie jest to więc zapowiedź nowej gry) zostało uruchomione na trzech kartach Nvidia GTX 580.
http://polygamia.pl/Polygamia/1,96455,9213218,Silniki_nastepnej_generacji_.html?bo=1

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26346 dnia: Marca 07, 2011, 17:15:18 pm »
Przecież X-Engine zrobi z Xbox'a prawdziwego potwora graficznego...
3 razy gieteiks pięćsetosiemset to żadna konkurecja  :lol:

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26347 dnia: Marca 07, 2011, 18:30:54 pm »
Co za pierdolenie.  :lol: :lol: :lol: Jakoś dziwnym trafem od paru lat X ogranicza rozwój grafy w grach swoimi mega przestarzałymi bebechami i nagle się okazuje że ma moc porównywalną do 3 kart gtx 580.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26348 dnia: Marca 07, 2011, 18:32:59 pm »
Dlatego powiedziałem, że jeśli to prawda to zrobię na E3 takie oczy(mało prawdopodobne) ---> :o ;)

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26349 dnia: Marca 07, 2011, 18:33:19 pm »
ma moc porównywalną do 3 kart gtx 580.
Ktos w to kiedys watpil?  :roll:

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26350 dnia: Marca 07, 2011, 18:35:13 pm »
Dlatego powiedziałem, że jeśli to prawda to zrobię na E3 takie oczy(mało prawdopodobne) ---> :o ;)

Ja mysle ze goscie z MS sami zrobia takie oczy, jesli okaze sie to prawda :)

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26351 dnia: Marca 07, 2011, 18:50:39 pm »
Dlatego powiedziałem, że jeśli to prawda to zrobię na E3 takie oczy(mało prawdopodobne) ---> :o ;)

Ja mysle ze goscie z MS sami zrobia takie oczy, jesli okaze sie to prawda :)

heh..Mówiąc krótko wszyscy zrobią takie oczy, jeśli okaże się to prawdą. ;) Choć kiedyś na pokazie premiery X360, było jakieś tech demo z teselacją, jak mnie pamięć nie myli.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26352 dnia: Marca 07, 2011, 18:59:31 pm »
Ktoś na neogafie obliczył że potrzeba by było mocy około 20 gpu xboxów żeby dorównać trzem gtx 580. Tak więc WTF? ;)


Teselacja to najmniejszy problem w tym demku.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26353 dnia: Marca 07, 2011, 19:08:03 pm »
Dlatego powiedziałem, że jeśli to prawda to zrobię na E3 takie oczy(mało prawdopodobne) ---> :o ;)

Ja mysle ze goscie z MS sami zrobia takie oczy, jesli okaze sie to prawda :)

heh..Mówiąc krótko wszyscy zrobią takie oczy, jeśli okaże się to prawdą. ;) Choć kiedyś na pokazie premiery X360, było jakieś tech demo z teselacją, jak mnie pamięć nie myli.



Does the 360 have an edge over the PS3 in the final stretch?

Cytuj
I was surprised to learn that the Xbox 360 has had a tesselator since its launch, but they haven't been able to use it until now.

http://bitmob.com/articles/does-the-360-have-an-edge-over-the-ps3-in-the-closing-stretch

Cytuj
With progress in gaming being gated, or more aptly stymied, by console capabilities, this is a welcome bit of progress. As long as Microsoft can convince developers to use the tessellator on the Xbox 360, it looks like the ones in DX11 will be used as well.

http://semiaccurate.com/2009/09/15/evergreendx11-tessellators-vs-xbox-360s/


Cytuj
Gee went on to explain that DX11 tessellation was more robust and general than the solution built into current AMD GPUs. The AMD hardware uses essentially the same as the tessellation unit in the Xbox 360; DX11 tessellation is a superset of the AMD approach.

http://www.extremetech.com/article2/0,2845,2329315,00.asp

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26354 dnia: Marca 07, 2011, 19:40:52 pm »
Ktoś na neogafie obliczył że potrzeba by było mocy około 20 gpu xboxów żeby dorównać trzem gtx 580. Tak więc WTF? ;)
No to połączą 20 xboxów taśmą i pójdzie.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26355 dnia: Marca 07, 2011, 19:49:23 pm »
Ja je**e.  :lol: londek weź sobie pobiegaj gdzieś. Ja bym się cieszył jakby taka grafa była na nextgenach a tobie podobni pierdolą o tym że będzie na XO. To ja się pytam czemu po 5 latach męczenia bebechów nic nie zapowiadało takiego skoku.

No i powtórzę że sama teselacja tu ch** robi. Miliard ch**owo oświetlonych poly nadal będzie wyglądał słabo.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26356 dnia: Marca 07, 2011, 20:38:28 pm »
Nie no panowie, samo demo może by i jakos tam poszło. Jakby pobawili sie w sztuczki, dobrze użyli z-bufferingu i ogólnie wszystko okroili i dopasowali na miare to by poszło. Ale co innego tech demo, a co innego gra wyglądająca jak tech demo.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26357 dnia: Marca 07, 2011, 20:48:28 pm »
Viva Pinata intensywnie korzysta z teselacji, także to nic nowego, tym bardziej na xO

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26358 dnia: Marca 08, 2011, 00:08:48 am »
Gee went on to explain that DX11 tessellation was more robust and general than the solution built into current AMD GPUs. The AMD hardware uses essentially the same as the tessellation unit in the Xbox 360; DX11 tessellation is a superset of the AMD approach.
Lol, ale bzdura. Oba teselatory nie maja z soba nic wspolnego. Teselacji z X0 blizej do teselacji z radeonow X1x00 [TruForm] niz teselatorom zgodnym z DX 11.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26359 dnia: Marca 09, 2011, 01:24:33 am »
« Ostatnia zmiana: Marca 09, 2011, 01:26:43 am wysłana przez Wulfen »