Ok, napiszę jeszcze jednego posta i uciekam.
GG użyli różnych fajnych sztuczek i w efekcie gra prezentuje się znacznie lepiej niż KZ2. No i fajnie. O to chodzi w rozwoju graficznym, a nie o bezsensowne dodawanie obciążających efektów które zapychają pamięć.
Jeszcze sie na koniec odniosę do gameplayu którym tak się zachwycasz. Jeszcze więcej średnich rzeczy znalazłem niż poprzednio -.- Nawet pokusiłem się o screenshoty z tego wysokiej jakości materiału:
- cienie i obekty doczytują się 20m przed nosem (widoczne)
- czołgi nie zostawiają śladów na ziemi, kamienie i pomniejsze obiekty nie rzucają cieni, brak aktywności wiatru (trawa jest sztywno wbita w podłoże)
- średnia geometria wszystkiego (ta baza na końcu to w ogóle świat kanciatych brył i średnich tekstur. To pewnie te świetne w porównianiu do KZ3 meshe high-poly..)
- ogień nie generuje światła, a meshe użyte w efektach nie mają kolizji- słupek rozpada się na części które przenikają przez ziemię:
- rozmyte tekstury w wielu miejscach i kanciaty kompan (skały w tle to generacja do przodu):
- gra nie ma lightshaftów/godraysów/beamków (czy jak to tam sobie nazywasz).
- animacje biegających po polu bitwy żołnierzy wyglądają jak.. No delikatnie mówiąc są mocno przeciętne.....
Naprawdę nie czaje co ci w tym filmiku zaimponowało. Duży teren na którym nic sie nie dzieje i kanciata, słabo wykonana baza na końcu?
Plus parę czołgów jadących po pustej mapie:
WOW.
To wszystko wymaga mocy 7krotnie większej niż mają current geny..?
Oczywiście możesz mi teraz napisać, że to wczesna wersja i stopklatki nie oddają tego jak ta gra wygląda w ruchu, a w ogóle to developer w wywiadzie mówił, że będzie zajebiście.
Poza tym historia ewidentnie się powtarza:
http://polygamia.pl/Polygamia/1,95336,7434663,Bad_Company_2_bedzie_wygladac_jak_Uncharted_2__ma.htmlWszystko na chwilę obecną wskazuje na to że i tym razem na obietnicach się skończy. Życzę im jak najlepiej, ale niestety nie ma podstaw żeby im wierzyć.
Ja już nie widzę sensu w kontynuowaniu tej dyskusji więc z mojej strony to już koniec imprezy.
Może kiedyś porównując inne gry będziemy bardziej zgodni
PS. Masz rację z tymi FXami, rozpędziłem się trochę.