Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2698878 razy)

0 użytkowników i 40 Gości przegląda ten wątek.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27720 dnia: Czerwca 22, 2011, 11:17:37 am »
Czy ty przypadkiem Wulfen nie byłes anty-fanem Killzona? Czy może pomyliłem cię z kimś innym?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27721 dnia: Czerwca 22, 2011, 11:29:19 am »
ma racje niektóre swiatla w crysisie 2 imitujace gi bylo wypalone.
Ktore niby?

pod wzgledem geometri na razie jest to poziom bc2 tekstury tez podobne.
Ogladales nowy gameplay? [ten link co wrzucilem] Zobacz sobie jakie tam sa tekstury. Tekstury w pierwszym gameplayu byly mocno srednie o czym dawno temu pisalem, za to w najnowszym juz sa naprawde konkretne.

To nie jest profesjonalne forum dla developerów żeby stosować niezrozumiały dla zwykłych ludzi bełkot.
Rozmawiamy o technicznych sprawach to dlaczego mam nie uzywac technicznego slownictwa? Jesli nei wiesz co znaczy HDR, SSAO, GI, Culling to nie wiem po co sie klocic na temat wyzszosci jednej gry nad druga. Ja jestem w stanie zaakceptowac, ze Ci sie artystycznie KZ podoba na rowni z BF 3, ale technicznei te gry nie sa rowne.

Ps. Crysis 2 na dniach dostanie latke, ktora podniesie poprzeczke jeszcze wyzej.
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=28764507&postcount=185
« Ostatnia zmiana: Czerwca 22, 2011, 11:32:45 am wysłana przez KKRT »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27722 dnia: Czerwca 22, 2011, 11:53:10 am »

Rozmawiamy o technicznych sprawach to dlaczego mam nie uzywac technicznego slownictwa? Jesli nei wiesz co znaczy HDR, SSAO, GI, Culling to nie wiem po co sie klocic na temat wyzszosci jednej gry nad druga. Ja jestem w stanie zaakceptowac, ze Ci sie artystycznie KZ podoba na rowni z BF 3, ale technicznei te gry nie sa rowne.
Nie mówię, że nie znam znaczenia słów których używasz. Tyle, że czepiasz się jeśli napisze ci coś w normalnym, zrozumiałym dla większości języku, zamiast użyć profesjonalnego zwrotu, i pomijasz przy tym całą resztę. Czepiasz się jakbyś po polsku nie rozumiał :roll:
To trochę jak posty w rodzaju "O! recenzent zrobił literówkę. Zmieszam go z błotem a o recenzji nic nie napiszę"..

"ale technicznei te gry nie sa rowne." No nie są, w tym sie zgadzamy. Powtarzam to regularnie od początku dyskusji. Poprostu obie gry mają plusy i minusy, ale na pewno nie dzieli je tak duża przepaść jak twierdzisz.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 22, 2011, 11:57:42 am wysłana przez Madman »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27723 dnia: Czerwca 22, 2011, 13:21:50 pm »
Niezłe jaja, bo okazuje się, że KZ3 miecie BF3, które miało być nowym ołtarzykiem dla blacharzy. To pokazuje co robi z grą odpowiednia optymalizacja. Można być spokojnym o następną generację, bo z PS3 jeszcze trochę się wyciśnie.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27724 dnia: Czerwca 22, 2011, 13:25:42 pm »
Niezłe jaja, bo okazuje się, że KZ3 miecie BF3, które miało być nowym ołtarzykiem dla blacharzy. To pokazuje co robi z grą odpowiednia optymalizacja. Można być spokojnym o następną generację, bo z PS3 jeszcze trochę się wyciśnie.

 :roll:

Wiadomo , że trzeba będzie mieć nie lada potwora , aby to uciągnąć na maksymalnych ustawieniach.
Ta gra na PC wygląda  :eek:

« Ostatnia zmiana: Czerwca 22, 2011, 13:55:10 pm wysłana przez piter86 »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27725 dnia: Czerwca 22, 2011, 19:18:54 pm »
Proste zadanie, podać liczbę różowych króliczków na polu walki. Każda prawidłowa odpowiedź nagrodzona będzie minusem z mojej strony. Niepoprawna- plusem od Sylvana. Powodzenia.


Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27726 dnia: Czerwca 22, 2011, 19:30:14 pm »
Skąd mam wiedzieć czy za krzakiem jest kurczak czy królik?

Ciapkas

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27727 dnia: Czerwca 22, 2011, 19:55:14 pm »
30 różowych królików!

Jacek84

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27728 dnia: Czerwca 22, 2011, 20:51:44 pm »
Niezłe jaja, bo okazuje się, że KZ3 miecie BF3, które miało być nowym ołtarzykiem dla blacharzy.
Litości. :lol:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27729 dnia: Czerwca 22, 2011, 22:26:30 pm »
Tyle, że czepiasz się jeśli napisze ci coś w normalnym, zrozumiałym dla większości języku, zamiast użyć profesjonalnego zwrotu, i pomijasz przy tym całą resztę. Czepiasz się jakbyś po polsku nie rozumiał Rolling Eyes
Ja sie czepiam jak przez FX okreslasz particles typu iskry przy okazji uzywajac tego do post processingu [czytaj: glownie filtrow] i oraz dymu.

Poprostu obie gry mają plusy i minusy, ale na pewno nie dzieli je tak duża przepaść jak twierdzisz.
No kwestia jest taka, ze dzieli je przepasc, nie jest to przepasc PS2->PS3, bo takiej przepasci nei bedzie poki nie bedziemy uzywac voxeli/raytracingu/zaawansowanej fizyki, ale jest to przepasc na tyle duza, ze potrzebowalbys conajmniej 6-7 krotnie silniejsza konsole by to udzwignac w tej samej jakosci. Biorac pod uwage, ze kolejne konsole sa zazwyczaj 7-10 razy mocniejsze, jest to roznica generacji.
Powod dla ktorego Killzone 3 ma troche gorsze AA [choc mniej rozmywajace ekran] i nie ma per-pixel motion blura w stosunku do KZ 2, to nie dlatego, ze developerzy nie chcieli tego zaimplementowac, tylko dlatego, ze konczy sie skonczyla moc konsol, progres jest mozliwy jedynie przez uzywanie lepszych i wydajniejszych algorytmow [jak np MLAA zamiast QAA, a niedlugo pewnie FXAA zamiast MLAA, lepszego cullingu, tanszego oswietlenia itd] czy ciec [gorszy motion blur czy mniej dymu], czy brak w ogole rzeczy, ktore chcieli dodac, a nie mogli jak np SSAO czy lepszy DOF, ktore sa w pre-renderowanych cut-scenkach, a w gameplayu juz nie.
Ta generacja juz sie praktycznie skonczyla. Jasne, progres graficzny bedzie ciagnal sie do konca zywota ps3/x0, bo zawsze bedzie mozna cos madrzej zrobic lub troche oszukac tu i owdzie na efekcie, ale skoki beda coraz mniejsze, mimo, ze obecnie sa juz dosc malutkie.

Niezłe jaja, bo okazuje się, że KZ3 miecie BF3, które miało być nowym ołtarzykiem dla blacharzy. To pokazuje co robi z grą odpowiednia optymalizacja. Można być spokojnym o następną generację, bo z PS3 jeszcze trochę się wyciśnie.
Mistrz jak zwykle. Crysis 2 juz teraz 'miecie' KZ 3, a co dopiero BF 3, ktory zapowiada sie na gre jeszcze ladniejsza i do tego z wieksza interakcja i na wieksza skale.

Ps. Kroliczki rox, w koncu Jurass dostal swoja next-genowa pustynie ;
« Ostatnia zmiana: Czerwca 22, 2011, 23:19:37 pm wysłana przez KKRT »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27730 dnia: Czerwca 22, 2011, 23:57:21 pm »
Ok, napiszę jeszcze jednego posta i uciekam.
GG użyli różnych fajnych sztuczek i w efekcie gra prezentuje się znacznie lepiej niż KZ2. No i fajnie. O to chodzi w rozwoju graficznym, a nie o bezsensowne dodawanie obciążających efektów które zapychają pamięć.
Jeszcze sie na koniec odniosę do gameplayu którym tak się zachwycasz. Jeszcze więcej średnich rzeczy znalazłem niż poprzednio -.- Nawet pokusiłem się o screenshoty z tego wysokiej jakości materiału:
- cienie i obekty doczytują się 20m przed nosem (widoczne)
- czołgi nie zostawiają śladów na ziemi, kamienie i pomniejsze obiekty nie rzucają cieni, brak aktywności wiatru (trawa jest sztywno wbita w podłoże)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
- średnia geometria wszystkiego (ta baza na końcu to w ogóle świat kanciatych brył i średnich tekstur. To pewnie te świetne w porównianiu do KZ3 meshe high-poly..)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
- ogień nie generuje światła, a meshe użyte w efektach nie mają kolizji- słupek rozpada się na części które przenikają przez ziemię:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
- rozmyte tekstury w wielu miejscach i kanciaty kompan (skały w tle to generacja do przodu):
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
- gra nie ma lightshaftów/godraysów/beamków (czy jak to tam sobie nazywasz).
- animacje biegających po polu bitwy żołnierzy wyglądają jak.. No delikatnie mówiąc są mocno przeciętne.....

Naprawdę nie czaje co ci w tym filmiku zaimponowało. Duży teren na którym nic sie nie dzieje i kanciata, słabo wykonana baza na końcu?
Plus parę czołgów jadących po pustej mapie:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
WOW.
To wszystko wymaga mocy 7krotnie większej niż mają current geny..?  :>


Oczywiście możesz mi teraz napisać, że to wczesna wersja i stopklatki nie oddają tego jak ta gra wygląda w ruchu, a w ogóle to developer w wywiadzie mówił, że będzie zajebiście.
Poza tym historia ewidentnie się powtarza:
http://polygamia.pl/Polygamia/1,95336,7434663,Bad_Company_2_bedzie_wygladac_jak_Uncharted_2__ma.html
Wszystko na chwilę obecną wskazuje na to że i tym razem na obietnicach się skończy. Życzę im jak najlepiej, ale niestety nie ma podstaw żeby im wierzyć.

Ja już nie widzę sensu w kontynuowaniu tej dyskusji więc z mojej strony to już koniec imprezy.
Może kiedyś porównując inne gry będziemy bardziej zgodni  ;)

PS. Masz rację z tymi FXami, rozpędziłem się trochę.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27731 dnia: Czerwca 23, 2011, 00:20:58 am »
Hint dla tych, którzy sami się jeszcze nie połapali: z KKRT się nie dyskutuje! Jakiś czas temu przekonywał na ircu, że LA Noire jest w sub HD (bzdura nr 1), nie ma AA (bzdura nr 2) i chodzi w 20 fps (bzdura nr 3). Dlaczego? Bo nie wychodzi na PC. Z tego samego powodu KZ3 jest o generację za BF3.

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27732 dnia: Czerwca 23, 2011, 00:41:41 am »


Na konsolach gorsze tekstury.



Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27733 dnia: Czerwca 23, 2011, 08:41:19 am »
@ KKRT

Nie powiedział bym że ta generacja się już skończyła<ten i przyszły rok to pokaz największych fajerwerków jakie uda się wycisnąć z X360, a szczególnie z PS3>, oglądałeś całe pokazy Uncharted 3, przecież dostaniemy usprawniony poziom U2 + nowe lub usprawnione efekty graficznie + FIZYKĘ powiększoną na ogromną skalę. Tak samo będzie zapewne w TLG<z tego co widziałem to fizyka w tej grze będzie także niesamowicie dopracowana, nie mówiąc o poziomie graficznym>, do tego jestem ciekaw nowego engine'u od Kojimy, co on pokaże na tej generacji.

@ Madman

Odnośnie BF3 to akurat największe wrażenie w tej grze robią efekty świetlne, porównaj sobie ten przed rozpoczęciem akcji i ten po, efekty cząsteczkowe, rozwałka otoczenia + rozmiar map. Nie wiem czy będzie tam real timowe oświetlenie, ale wydaję mi się że widziałem je na jakimś pokazie, choć głowy nie dam. Oczywiście gra jak każda ma swoje cięcia czy niedoróbki, o których wspominasz<choć część z nich można oczywiście podpiąć pod wersję ALPHA, co nie znaczy że w pełnej wersji zostanie to poprawione>. ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27734 dnia: Czerwca 23, 2011, 11:29:11 am »
Niezłe jaja, bo okazuje się, że KZ3 miecie BF3, które miało być nowym ołtarzykiem dla blacharzy. To pokazuje co robi z grą odpowiednia optymalizacja. Można być spokojnym o następną generację, bo z PS3 jeszcze trochę się wyciśnie.
Mistrz jak zwykle. Crysis 2 juz teraz 'miecie' KZ 3, a co dopiero BF 3, ktory zapowiada sie na gre jeszcze ladniejsza i do tego z wieksza interakcja i na wieksza skale.

Buhaha...tak se tłumacz. Wystarczy poczytać kilka ostatnich stron i widać jak na dłoni, że KZ3 >>> BF3 i to bez większych problemów.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27735 dnia: Czerwca 23, 2011, 11:41:10 am »
Buhaha...tak se tłumacz. Wystarczy poczytać kilka ostatnich stron i widać jak na dłoni, że KZ3 >>> BF3 i to bez większych problemów.
Tak, wiemy BoBaN. K3 miecie każdego FPS'a, jaki się ukazuje. Nawet K4 zmiecie... ;)

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27736 dnia: Czerwca 23, 2011, 11:48:55 am »
Porównywać grę głównie do online dla 64 osób, ogromnymi mapami, destrukcją otoczenia, do fps'a "po sznurku" jaki by on nie był ładny i efektowny?
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27737 dnia: Czerwca 23, 2011, 11:57:33 am »
Porównywać grę głównie do online dla 64 osób, ogromnymi mapami, destrukcją otoczenia, do fps'a "po sznurku" jaki by on nie był ładny i efektowny?
battlefield 3 w singlu też ma być "po sznurku".

pankracy

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 18-03-2010
  • Wiadomości: 315
  • Reputacja: -11
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27738 dnia: Czerwca 23, 2011, 11:59:48 am »
boban znowu nie wzial tabletek z rana

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27739 dnia: Czerwca 23, 2011, 12:00:25 pm »
Ej no, kur** ludzie. BF3 miażdży K3 i co do tego nie ma nawet najmniejszych wątpliwości. Oczywiście wersja konsolowa będzie mogła walczyć z K3, ale to wiadome przez starożytne komponenty konsol.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27740 dnia: Czerwca 23, 2011, 12:30:19 pm »
Ej no, kur** ludzie. BF3 miażdży K3 i co do tego nie ma nawet najmniejszych wątpliwości. Oczywiście wersja konsolowa będzie mogła walczyć z K3, ale to wiadome przez starożytne komponenty konsol.

Kurde wpis...

Nie ogarniam jak można wierzyć w to, że KZ3 miażdży BF3... Nowy Battlefield wygląda niesamowicie i to nawet na konsolach... A już twierdzenie, że wersja PCtowa będzie gorsza od KZ3 to czysty fanboizm....

PS. Tak sam jestem fanem serii Killzone, ale kurde nie naginajmy rzeczywistości...

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27741 dnia: Czerwca 23, 2011, 12:39:56 pm »
No jasne, K3 dalej świetnie wygląda. No ale to nie ta liga już.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27742 dnia: Czerwca 23, 2011, 12:48:58 pm »
Ja tam nie gram w ogóle na PC i nie mam zamiaru

Jacek84

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27743 dnia: Czerwca 23, 2011, 12:52:32 pm »
Ja tam nie gram w ogóle na PC i nie mam zamiaru
Dziękujemy za Twój wkład w dyskusję.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27744 dnia: Czerwca 23, 2011, 13:00:59 pm »
Ja tam nie gram w ogóle na PC i nie mam zamiaru
Dziękujemy za Twój wkład w dyskusję.
nmzc

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27745 dnia: Czerwca 23, 2011, 13:07:37 pm »
Ja tam nie gram w ogóle na PC i nie mam zamiaru
Dziękujemy za Twój wkład w dyskusję.

Dziękujemy?! Przecież Ty nie brałeś w niej udziału...EPIC FAIL

Ciapkas

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27746 dnia: Czerwca 23, 2011, 13:10:35 pm »
Ale przecież coś pierdolnąć trzeba, nie?  :troll:

Jacek84

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27747 dnia: Czerwca 23, 2011, 13:13:02 pm »
Ja tam nie gram w ogóle na PC i nie mam zamiaru
Dziękujemy za Twój wkład w dyskusję.

Dziękujemy?! Przecież Ty nie brałeś w niej udziału...EPIC FAIL
Niezłe jaja, bo okazuje się, że KZ3 miecie BF3, które miało być nowym ołtarzykiem dla blacharzy.
Litości. :lol:

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPIC

BTW. 1 os. l. mn. != 1 os. l. p.

Dobrze, że jesteś Ciapek. Możesz mnie i Lupiemu wyjaśnić świat. :lol:

Przewaga K3 jest miażdżąca http://gamingbolt.com/battlefield-3-versus-killzone-3-hd-screenshot-comparison?pid=978
« Ostatnia zmiana: Czerwca 23, 2011, 13:16:59 pm wysłana przez tarniak »

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27748 dnia: Czerwca 23, 2011, 13:18:10 pm »
Ooo dzięki, może zmienisz studia na pedagogikę..masz ukryte talenty :P

BTW Jak napisał Ciapkas, coś napisać trzeba. :roll:

Ciapkas

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27749 dnia: Czerwca 23, 2011, 13:19:26 pm »
Jako lingwista powinieneś wymyślić coś nowego, to już słyszę po raz setny. Zakrawa o rutynę leciutko.

A co do wkładu w dyskusję 'litości + emotka' to rzeczywiście, w dyskusję wniosłeś jak zwykle sporo. +1

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27750 dnia: Czerwca 23, 2011, 13:22:00 pm »
Rzeczywiście...może lepiej dam to:



 :troll:

Jacek84

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27751 dnia: Czerwca 23, 2011, 13:25:14 pm »
Językoznawstwo to przede wszystkim rutyna, słonko. Na pewno o tym wiesz, przecież nie ma rzeczy o których nie masz pojęcia.

A co do wkładu w dyskusję 'litości + emotka' to rzeczywiście, w dyskusję wniosłeś jak zwykle sporo. +1
Pytanie było czy brałem w niej udział. Owszem, brałem.

Ciapkas

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27752 dnia: Czerwca 23, 2011, 13:32:31 pm »
Monotonia wypowiedzi to cecha dobrego językoznawcy? Spoko, jednak sa rzeczy o których nie wiem.  :lol:

Wiadomość scalona: Czerwca 23, 2011, 13:33:30 pm
Znów dałbym Ci plusa, ale będziesz musiał 12 czy tam 24 h odczekać ;[

Jacek84

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27753 dnia: Czerwca 23, 2011, 13:37:38 pm »
Monotonia wypowiedzi to cecha dobrego językoznawcy? Spoko, jednak sa rzeczy o których nie wiem.  :lol:
Przed chwilą była rutyna, teraz już monotonia wypowiedzi. :lol: Obstawiam, że za 2 strony byłoby "gwałcenie zwierząt" biorąc pod uwagę dynamikę zmian.

Cóż, zakładam, że kiedyś podrośniesz.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 23, 2011, 13:40:46 pm wysłana przez tarniak »

Ciapkas

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27754 dnia: Czerwca 23, 2011, 13:39:58 pm »
Cytuj
Jako lingwista powinieneś wymyślić coś nowego, to już słyszę po raz setny. Zakrawa o rutynę leciutko.

Czy ktoś oprócz tatarniaka(i pewnie Lupiego) odebrał tą wypowiedź inaczej niż jako monotonię wypowiedzi?

I polecam więcej emotek, wzmacniasz w ten sposób znacznie siłę argumentu.

Cytuj
Cóż, zakładam, że kiedyś podrośniesz.

Cóż, chyba 'nowhere to go style'.  :oops:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 23, 2011, 13:45:31 pm wysłana przez Ciapkas »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27755 dnia: Czerwca 23, 2011, 13:41:30 pm »
Wracajmy do tematu KZ3 miecie BF3, bo zapowiadał się przednio. 8)

Jacek84

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27756 dnia: Czerwca 23, 2011, 13:46:02 pm »
Czy ktoś oprócz tatarniaka(i pewnie Lupiego) odebrał tą wypowiedź inaczej niż jako monotonię wypowiedzi?
Prawdopodobnie kilka milionów ludzi:
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2568388
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2574568


Ciapkas

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27757 dnia: Czerwca 23, 2011, 13:53:16 pm »
Rutyna = coś co robi się schematycznie, ciągle. Rutyna życia to np. wykonywanie ciągle tego samego planu dnia. Język jest na tyle plastyczny, że można używac tego słowa w takim kontekście.

Jak powiem, że dostałeś biegunki werbalnej to wyskoczysz mi ze słownikiem, że tego nie rozumiesz bo wg słownika biegunka to:
Cytuj
częste wypróżnianie stolcem o rzadkiej konsystencji
?

Nie zawsze trzeba zaglądać do słownika, czasem wystarczy pomysleć. Czego Tobie życzę. :]
« Ostatnia zmiana: Czerwca 23, 2011, 13:57:01 pm wysłana przez Ciapkas »

Jacek84

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27758 dnia: Czerwca 23, 2011, 14:00:02 pm »
Rutyna = coś co robi się schematycznie, ciągle. Rutyna życia to np. wykonywanie ciągle tego samego planu dnia. Język jest na tyle plastyczny, że można używac tego słowa w takim kontekście.
Dziękuję za kolejnę lekcję. Niestety semantycznie monotonia wciąż jest silniej nacechowana niż rutyna, gdyż ta druga nie jest jednoznaczna z nudą (którą starałeś się zasugerować).

Argument z werbalną biegunką jest słabiutki. Fraza nominalna jak np. "biały niedźwiedź" nie będzie się zgadzała z definicją niedźwiedzia, w której jest odniesienie do koloru. To oczywiste, wystarczy pomyśleć. Jeśli biegynka zostaje dookreślona przez przymiotnik to nie pasuje do definicji słownikowej. Dlatego nie mamy w słowniku pojęć typu "film z lat 50tych".

Próbuj dalej.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 23, 2011, 14:02:41 pm wysłana przez tarniak »

Ciapkas

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #27759 dnia: Czerwca 23, 2011, 14:06:23 pm »
Cytuj
Dziękuję za kolejnę lekcję. Niestety semantycznie monotonia wciąż jest silniej nacechowana niż rutyna, gdyż ta druga nie jest jednoznaczna z nudą (którą starałeś się zasugerować).

W życiu mi się nie znudzą tego typu frazesy. Ale napisałeś to już chyba setny raz, a jako złotousty wieszcz powinieneś czasem zmienić repertuar dla urozmaicenia swojej wypowiedzi. Taka lekka sugestia.

*w razie jakbyś chciał mi podlinkować co znaczy wieszcz to nie kłopocz się bo użyłem tego celowo. :*
« Ostatnia zmiana: Czerwca 23, 2011, 14:08:40 pm wysłana przez Ciapkas »