Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2908262 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28640 dnia: Października 07, 2011, 11:10:24 am »
mogli się z Sony dogadać by dało im możliwość pełnej instalacji gry na ps3. Na x360 przy pełnej instalacji praktycznie nie ma problemu z doczytywaniem tekstur. Na ps3 w niektórych lokacjach(zwłaszcza westerland) jest to nagminne i trochę psuje efekt. Choć i tak najgorzej wypada granie na x360 bez jakiejkolwiek instalacji - ponoć wtedy ma się paćkę przed oczami cały czas - biedni posiadacze X'Arcade  :troll:
No nie tylko arcade, również posiadacze premium. Instalka zajmuje 22 giga.  :lol:


Ale jak wszyscy dobrze wiemy, dysk twardy w standardzie, blu-ray, wyjście HDMI - te elementy są zbędne.
« Ostatnia zmiana: Października 07, 2011, 11:13:52 am wysłana przez Piter_neo »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 798
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28641 dnia: Października 07, 2011, 11:18:01 am »
Na PS3 tekstury są instalowane na HDD i mogę się założyć, że defragmentacja dysku z poziomu menu serwisowego załatwia sprawę.

60 fps kompletnie mnie nie przekonuje, bo utrzymanie takiego wyniku jest równoznaczne z obcinaniem rozdzielczości nawet o połowę.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28642 dnia: Października 07, 2011, 11:28:59 am »
a teraz nie jest już tak, że można sobie gierkę nawet na penie/zewnętrznym hdd zainstalować?
Na pamięci przenośnej (1GB -16GB) można przechowywać jedynie dema gier , zwiastuny oraz  savey.

Spidey^

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28643 dnia: Października 07, 2011, 15:13:51 pm »
Analiza min. framerate'u Rage między konsolami:

http://www.lensoftruth.com/head2head-rage-analysis/

Średnio Rage na ps3 popie.rdala w 59.97fps, na xboxa ciut gorzej....reszta devów UCZYĆ SIĘ!!!
ID zawsze wyznaczało nowe standardy w grafice. Doom, Quake 1, Quake 2, Quake 3, Doom3 i teraz Rage. Ich silniki zawsze były innowacyjne (np. normal maps w Doom 3, teraz virtual texturing w Rage). Goście po prostu nie stoją w miejscu, nie patrzą na to co jest dostępne, tylko patrzą co mogą wymysleć, jakie nowinki algorytmiczne zastosować i rozwinąć. Zawsze idą inną drogą.

Na uznanie zasługuje jeszcze to, ze Rage to silnik multiplatformowy (PS3, XO i PC). Dużo łatwiej zrobić dobry silnik, by wyciskał wszystko z jednej platformy (jak Killzone 3, Uncharted 3 czy GoW3). Gdyby taki Rage był pisany np. tylko z myślą o PS3, przy współpracy programistów z sony to gra wyglądała by jeszcze lepiej i to dużo lepiej.

Pamiętam jak w epoce PSX i PS2 było dużo gier działających w 60fps, obecnie to wręcz białe kruki. Kuriozum? Mam nadzieję że na PS4 1080p, 60fps i przynajmniej 4xAA to będzie standard.

andryush

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 11 036
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28644 dnia: Października 07, 2011, 15:48:14 pm »
Analiza min. framerate'u Rage między konsolami:

http://www.lensoftruth.com/head2head-rage-analysis/

Średnio Rage na ps3 popie.rdala w 59.97fps, na xboxa ciut gorzej....reszta devów UCZYĆ SIĘ!!!
ID zawsze wyznaczało nowe standardy w grafice. Doom, Quake 1, Quake 2, Quake 3, Doom3 i teraz Rage. Ich silniki zawsze były innowacyjne (np. normal maps w Doom 3, teraz virtual texturing w Rage). Goście po prostu nie stoją w miejscu, nie patrzą na to co jest dostępne, tylko patrzą co mogą wymysleć, jakie nowinki algorytmiczne zastosować i rozwinąć. Zawsze idą inną drogą.

Na uznanie zasługuje jeszcze to, ze Rage to silnik multiplatformowy (PS3, XO i PC). Dużo łatwiej zrobić dobry silnik, by wyciskał wszystko z jednej platformy (jak Killzone 3, Uncharted 3 czy GoW3). Gdyby taki Rage był pisany np. tylko z myślą o PS3, przy współpracy programistów z sony to gra wyglądała by jeszcze lepiej i to dużo lepiej.

Pamiętam jak w epoce PSX i PS2 było dużo gier działających w 60fps, obecnie to wręcz białe kruki. Kuriozum? Mam nadzieję że na PS4 1080p, 60fps i przynajmniej 4xAA to będzie standard.


Otoz to, ostatnio pogrywam w FFXII na emulatorze i jestem pelen podziwu dla devow, ze gre z taka oprawa jak na PS2 zrobili w 60fps...

MGS

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 23-03-2006
  • Wiadomości: 866
  • Reputacja: 10
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28645 dnia: Października 07, 2011, 15:56:15 pm »
Pamiętam jak w epoce PSX i PS2 było dużo gier działających w 60fps, obecnie to wręcz białe kruki.
W epoce PSX :>? Oj chyba nie.
Xbox  One + PS4 = two reasons to buy a PC

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28646 dnia: Października 07, 2011, 16:11:41 pm »
Analiza min. framerate'u Rage między konsolami:

http://www.lensoftruth.com/head2head-rage-analysis/

Średnio Rage na ps3 popie.rdala w 59.97fps, na xboxa ciut gorzej....reszta devów UCZYĆ SIĘ!!!
ID zawsze wyznaczało nowe standardy w grafice. Doom, Quake 1, Quake 2, Quake 3, Doom3 i teraz Rage. Ich silniki zawsze były innowacyjne (np. normal maps w Doom 3, teraz virtual texturing w Rage). Goście po prostu nie stoją w miejscu, nie patrzą na to co jest dostępne, tylko patrzą co mogą wymysleć, jakie nowinki algorytmiczne zastosować i rozwinąć. Zawsze idą inną drogą.

Na uznanie zasługuje jeszcze to, ze Rage to silnik multiplatformowy (PS3, XO i PC). Dużo łatwiej zrobić dobry silnik, by wyciskał wszystko z jednej platformy (jak Killzone 3, Uncharted 3 czy GoW3). Gdyby taki Rage był pisany np. tylko z myślą o PS3, przy współpracy programistów z sony to gra wyglądała by jeszcze lepiej i to dużo lepiej.

Pamiętam jak w epoce PSX i PS2 było dużo gier działających w 60fps, obecnie to wręcz białe kruki. Kuriozum? Mam nadzieję że na PS4 1080p, 60fps i przynajmniej 4xAA to będzie standard.
Skok rozdzielczości między poprzednią generacją a teraźniejszą był coś około 2,7 - 3 (w rzeczywistości nawet 2x większy biorąc pod uwagę, iż większość gier była wyświetlana z przeplotem), teraz skok między 720, a 1080p to będzie "tylko" 2,3.

Przy rozdzielczości 1080p tak naprawde wystarczy dobre 2xaa, a i tak nie będzie widać ząbków na TV poniżej 50'.

Wiadomość scalona: [time]Październik 07, 2011, 16:21:23 pm[/time]
Pamiętam jak w epoce PSX i PS2 było dużo gier działających w 60fps, obecnie to wręcz białe kruki.
W epoce PSX :>? Oj chyba nie.
Było ich wiele. Prawie wszystkie bijatyki (np. Blody Roar, Tekken, Dead or Alive, Dynasty Warriors), dużo wyścigów (np. Motorhead, Rapid Racer, opcja w GT1 i w F1), gry logicze/łamigłówki/party games (np. Devil Dice, Kurushi), kilka strzelanek (np. Crime Killer), niektóre platformówki (np. Tombi, Klonoa) itd.
« Ostatnia zmiana: Października 07, 2011, 16:32:28 pm wysłana przez Piter_neo »

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28647 dnia: Października 07, 2011, 16:39:31 pm »
Kiedyś nikt na to nie zwracał uwagi. Od tej generacji nagle wszyscy stali się wykształconymi ludźmi zajmującymi się technikaliami każdej z gry których to oczy potrafią wychwycić spadek o jedną klatkę w danej grze. Gdyby nie to pierdolenie o AA , papce, każdy byłby szczęśliwszym człowiekiem, a tak to człowiek zwraca uwagę na pierdoły przez że naoglądał się setek screenów w powiększeniu i czytał jaka to papka.

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28648 dnia: Października 07, 2011, 16:57:30 pm »
Kiedyś nikt na to nie zwracał uwagi. Od tej generacji nagle wszyscy stali się wykształconymi ludźmi zajmującymi się technikaliami każdej z gry których to oczy potrafią wychwycić spadek o jedną klatkę w danej grze. Gdyby nie to pierdolenie o AA , papce, każdy byłby szczęśliwszym człowiekiem, a tak to człowiek zwraca uwagę na pierdoły przez że naoglądał się setek screenów w powiększeniu i czytał jaka to papka.

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28649 dnia: Października 07, 2011, 17:13:05 pm »
a teraz nie jest już tak, że można sobie gierkę nawet na penie/zewnętrznym hdd zainstalować?
Na pamięci przenośnej (1GB -16GB) można przechowywać jedynie dema gier , zwiastuny oraz  savey.
piter86 sprawdzales organoleptycznie czy zaslyszane? Jesli to prawda to lipa na maksa.

PS. Na Youtube widzialem, ze po wyborze zainstalowania gry na dysku, mozna wybrac czy ma to byc wewnetrzny dysk czy pamiec masowa. Tak na logike, jesli nie mozna zainstalowac gry na zewnetrznym dysku to po cholere by dawal jakikolwiek wybor?
« Ostatnia zmiana: Października 07, 2011, 17:28:44 pm wysłana przez bebbop »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28650 dnia: Października 07, 2011, 18:37:39 pm »
Kiedyś nikt na to nie zwracał uwagi. Od tej generacji nagle wszyscy stali się wykształconymi ludźmi zajmującymi się technikaliami każdej z gry których to oczy potrafią wychwycić spadek o jedną klatkę w danej grze. Gdyby nie to pierdolenie o AA , papce, każdy byłby szczęśliwszym człowiekiem, a tak to człowiek zwraca uwagę na pierdoły przez że naoglądał się setek screenów w powiększeniu i czytał jaka to papka.
Niekonicznie, ja po przejśiu z Psx na PS2 zauważyłem, że coś było nie tak z płynnością gier.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28651 dnia: Października 10, 2011, 17:32:56 pm »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28652 dnia: Października 10, 2011, 18:52:28 pm »
Czyzby to juz?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 008
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28653 dnia: Października 10, 2011, 18:53:23 pm »
Dlaczego sądzicie, że nowy Xbox będzie nazywał się 720?

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28654 dnia: Października 10, 2011, 18:56:37 pm »
Cholera wie, taka nazwa byłaby durna, ale tak samo głupie jest Xbox 360 i dalej nie wiem czemu wybrali taką nazwę. 

Gremlin88

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2010
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 13
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28655 dnia: Października 10, 2011, 19:23:43 pm »
Bo Playstation 3.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 008
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28656 dnia: Października 10, 2011, 19:25:42 pm »
To dlaczego nie Xbox321, Xbox3D, Xbox3DwHD. :P

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28657 dnia: Października 10, 2011, 19:38:03 pm »
Albo Xbox 4, by byli generacje do przodu.

Shaman

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 03-09-2006
  • Wiadomości: 523
  • Reputacja: 3
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28658 dnia: Października 10, 2011, 19:46:03 pm »
Albo Xbox 4, by byli generacje do przodu.
W sumie to nie byłoby takie nielogiczne, mamy przecież:
1. Xbox, 2. Xbox 360, 3. Xbox 360 S
więc może być i Xbox 4

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28659 dnia: Października 10, 2011, 19:49:32 pm »
Ja bym od razu nazwał Xbox 1080 jako hołd najlepszej grze snowboardowej w historii.

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28660 dnia: Października 11, 2011, 13:59:07 pm »
360 w nazwie Xboksa wywodzi się od 360 stopni, czyli rozrywki dookoła. Chodzi o to, że gdzie nie spojrzysz tam Xbox daje się jakąś rozrywkę - granie, multimedia, chaty, zakupy etc.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28661 dnia: Października 11, 2011, 18:25:56 pm »
albo od rozdzielczości gier, takiemu analowi nie wiele brakuje do 360p.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28662 dnia: Października 11, 2011, 19:14:24 pm »
Równie dobrze mogą pójść za przykładem PS Vita czy WiiU np. Xbox ROD :)

Spidey^

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28663 dnia: Października 11, 2011, 19:26:37 pm »
360 w nazwie Xboksa wywodzi się od 360 stopni, czyli rozrywki dookoła. Chodzi o to, że gdzie nie spojrzysz tam Xbox daje się jakąś rozrywkę - granie, multimedia, chaty, zakupy etc.
filmy na blu-ray :P

ciekawe jaki nośnik danych zastosuje Microsoft w następcy Xboxa, jakoś trudno mi uwierzyć w napęd blu-ray.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28664 dnia: Października 11, 2011, 19:33:38 pm »
nie ma alternatywy = będzie blu-ray.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28665 dnia: Października 11, 2011, 21:19:00 pm »
nie ma alternatywy = będzie blu-ray.

Jak nie dadzą Blu-Ray to będzie dla nich strzał w stopę już na starcie...

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28666 dnia: Października 11, 2011, 21:24:18 pm »
Może stworzą jakiś własny format płyty, która będzie miała tyle co Blu-Ray albo więcej nawet.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28667 dnia: Października 11, 2011, 21:27:51 pm »
Dysk 2TB i cyfrowa dystrybucja  :-?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28668 dnia: Października 12, 2011, 07:42:09 am »
Może stworzą jakiś własny format płyty, która będzie miała tyle co Blu-Ray albo więcej nawet.
Na to nie ma najmniejszej szansy.

el becetol

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28669 dnia: Października 12, 2011, 10:02:56 am »
Dysk 2TB i cyfrowa dystrybucja  :-?

To bardzo możliwe, a potem takie kwiatki będą na porządku dziennym:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28670 dnia: Października 12, 2011, 12:48:19 pm »
Dysk 2TB i cyfrowa dystrybucja  :-?

To bardzo możliwe, a potem takie kwiatki będą na porządku dziennym:
[img]http://i.imgur.com/pzcfE.jpg[img]
Akurat koles trafil na kiepskiego pracownika, bo akurat EA slynnie z calkiem niezlego supportu.

Mozna sobie troche o tym poczytaj w tym topicu - http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=442477
W skrocie, w kilka minut mozna uzyskac pomoc, a czesto dostac darmowe klucze na gry, ktorych nei mozna aktywowac przez EADM.

Ps.  Tez musze w koncu do nich napisac by mi Mass Effect 1 do Origin wrzucili.
« Ostatnia zmiana: Października 12, 2011, 12:51:53 pm wysłana przez KKRT »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28671 dnia: Października 15, 2011, 19:27:03 pm »
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-crysis-face-off?page=3


PS3 otrzymało solidny port. Stałe 22fps to nie w kij dmuchał  :troll:

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28672 dnia: Października 20, 2011, 16:49:25 pm »


el becetol

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28674 dnia: Października 25, 2011, 10:58:05 am »
 :o

Na PS3 nie ma tego texture packa? Przecież np. te plakaty w metrze wyglądają tragicznie.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28675 dnia: Października 25, 2011, 10:58:41 am »
Na PS3 wyraźnie gorsze tekstury plakatów w metrze (?) - jabłko i butelka. Chyba, że się nie doczytały.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28676 dnia: Października 25, 2011, 11:00:40 am »
wersja na xbox bez packa to żenada.

ale wersja z packiem jest wyraźnie ładniejsza niż ta z ps3. Nie są to duże różnice ale wygląda to tak jakby PS3 miało pomieszane tekstury z wersji hd/bez hd, a wersja z xboxa wszędzie wyglądała ładnie

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 015
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28677 dnia: Października 25, 2011, 11:01:22 am »
Bez różnic, obie wyglądają prawie tak samo.

Na PS3 wyraźnie gorsze tekstury plakatów w metrze (?) - jabłko i butelka. Chyba, że się nie doczytały.

Plakat w metrze się nie doczytał.

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28678 dnia: Października 25, 2011, 11:01:53 am »
Pod screenem macie napis:

"Notice the PS3 took more time to stream textures."

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #28679 dnia: Października 25, 2011, 11:04:37 am »
czyli jest gorzej na ps3  :troll:

Biedny Ulti a miała być miażdżąca różnica:(