Autor Wątek: Resident Evil 5  (Przeczytany 196747 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #760 dnia: Stycznia 26, 2009, 00:00:28 am »
Kurde, czemu ludzie tak się czepili tego chodzenia podczas strzelania? To jest RE, gdzie cały system gry jest właśnie zbudowany wokoło tego, że gracz stoi i strzela, a żeby się wycofać musi przestać strzelać; do tego dostosowana jest mechanika gry, zachowanie przeciwników itp itd.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #761 dnia: Stycznia 26, 2009, 00:21:30 am »
No właśnie w MGS nikt nie płakał przy archaizmach w gameplayu(pasek z ewipunkiem , czarodziejska beczka itp.) a do strzelania w miejscu w RE idzie się przyzwyczaić.
Bardziej boli mnie brak jakiejkolwiek fizyki, ponieważ skrypt upadków przeciwników oraz ich śmiesznych salt i wygibasów to taki graficzny psikus ;]

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #762 dnia: Stycznia 26, 2009, 00:34:05 am »
Kurde, czemu ludzie tak się czepili tego chodzenia podczas strzelania? To jest RE, gdzie cały system gry jest właśnie zbudowany wokoło tego, że gracz stoi i strzela, a żeby się wycofać musi przestać strzelać; do tego dostosowana jest mechanika gry, zachowanie przeciwników itp itd.
A czym różniłaby się mechanika gry i zachowanie przeciwników, gdyby istniała możliwość poruszania się i strzelania?


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #763 dnia: Stycznia 26, 2009, 00:42:25 am »
Dla mnie moze stac jak strzela, jednak co z tego, skoro cala gra sie opiera na STANIE I STRZELANIE... Jesli to ma byc cos, co jest taka powiedzmy cecha char. residentow, to ja dziekuje... Wywalili cale raszte cech ze starych RE i zostawili STANIE... wow zawsze cos :lol: Brawo dla Capcom - nowoczesny, strzelankowy RE (dla mas) i stanie podczas strzelania jako uklon w kierunku starych fanow serii...  :lol:
 :lol:Ja p.itole.. :-?
« Ostatnia zmiana: Stycznia 26, 2009, 00:44:54 am wysłana przez siudym »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #764 dnia: Stycznia 26, 2009, 01:11:41 am »
Mnie od stania bardziej wkurza, ze ciala sie 'topia', no po prostu next-genowy efekt ... albo to moze sa super-uber pseudo Zombii z systemem autodestrukcji? :>

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #765 dnia: Stycznia 26, 2009, 01:34:25 am »
Dla mnie moze stac jak strzela, jednak co z tego, skoro cala gra sie opiera na STANIE I STRZELANIE... Jesli to ma byc cos, co jest taka powiedzmy cecha char. residentow, to ja dziekuje... Wywalili cale raszte cech ze starych RE i zostawili STANIE... wow zawsze cos :lol: Brawo dla Capcom - nowoczesny, strzelankowy RE (dla mas) i stanie podczas strzelania jako uklon w kierunku starych fanow serii...  :lol:
 :lol:Ja p.itole.. :-?
Heh, bardzo trafne.


"Wywalili cale raszte cech ze starych RE i zostawili STANIE..." - no tak, niektórzy się oburzają, że innych irytuje np. niemożność poruszania się podczas strzelania (a raczej strzelania podczas poruszania się), bo przecież to w końcu jest RE, na tym polega cała mechanika gry...
Ale jakoś te osoby nie zauważają, że Capcom mogło wyrzucić do kosza właściwie wszystko, co tak naprawdę stanowiło Residenta, czyli zombiaki, statyczne prerenderowane lokacje, klimat, głównie eksploracja poprzeplatana stosunkowo sporadycznymi walkami.

Aż można by dojść do wniosku, że jedyna cecha charakterystyczna RE, która sprawia, że ta gra jest tym, czym jest, to BRAK MOŻLIWOŚCI JEDNOCZESNEGO STRZELANIA I CHODZENIA.


Skoro Capcom stworzyło nową mechanikę gry, praktycznie nową grę (przecież tutaj już nawet zombiaków nie ma), to mogliby też zmienić to, co tak denerwuje masę osób. Czyli to pieprzone stanie w miejscu podczas oddawania strzału.


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #766 dnia: Stycznia 26, 2009, 08:00:08 am »
New Resident Evil 5 preview, PC version dated
http://www.rehorror.net/v20/new-resident-evil-5-preview-pc-version-dated

Cytuj
We translated the Games Aktuell preview. It reveals info about the intro, the first Uroboros fight and the "Merchant" system. More importantly, the systems listed on the first page has the PC version dated as Q4 '09.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #767 dnia: Stycznia 26, 2009, 09:26:50 am »
Od razu mówię, jeżeli natraficie gdzieś na ten preview, to jest tam olbrzymi spoiler co do Allyson (tej dziewczyny w czerwonej sukience, która przewinęła się kilka razy przez trailery oraz która byla widoczna na jednej z tapet na oficjalnej stronie RE5).

W ogóle ten artykuł ponoć opisuje pierwsze około 3 godziny gry :/.

Zaś co do sterowania, źle się wyraziłem bo faktycznie wynika z tego, jakby RE = stój i strzelaj. (no, chociaż poza tym i FAS'ami oraz roślinkami to z mechaniki gry już mało co pozostało z dawnego RE :().
Chodzi o to, że cała mechanika gry opiera się na tym; zachowanie przeciwników, ich AI, wszystko jest robione właśnie pod to, że gracz nie może chodzić podczas strzelania. To nie jest tak, że gra staje się przez to trudniejsza na siłę narzucając graczowi ograniczenia, tylko, że pod to właśnie była tworzona -- to tak jakby zarzucić Bionic Commando, że nie można w nim skakać. :|

A czym różniłaby się mechanika gry i zachowanie przeciwników? Wystarczy spojrzeć na RE4 Wii, gdzie do gry stworzonej właśnie wokół mechaniki stój-wyceluj-strzelaj próbowano wcisnąć mechanikę celuj-stój-strzelaj; dzięki temu, że Wiilotem można celować nawet podczas biegu, a po przejściu w tryb "celowania" celownik pozostaje na wycelowanym obiekcie, gra stała się dużo prostsza i o wiele łatwiej zrobić szereg headshotów...
Innym przykładem może być RE Survivor na PC (biedna konwersja, oj biedna), w którym dano możliwość celowania myszą oraz właśnie strzelania podczas biegu/chodzenia. Efekt? Gra stała się banalnie prosta.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 26, 2009, 10:00:55 am wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #768 dnia: Stycznia 26, 2009, 11:35:14 am »
Chyba wiadome że jak dodali by strzelanie i poruszanie jednocześnie to musieli by pozmieniać parę rzeczy. Teraz to nic już nie zrobią, ale wcześniej jak zaczynali robić 5 to mogli o tym pomyśleć.

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #769 dnia: Stycznia 26, 2009, 15:42:39 pm »
To jak tam Pany to nowe demko się prezentuje ?

deek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-08-2004
  • Wiadomości: 280
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #770 dnia: Stycznia 26, 2009, 15:51:48 pm »
dokładnie,jest już chociaż na Live... zmieniło sie coś w stosunku do "starego" dema??

z tego co widze już jest http://marketplace.xbox.com/en-US/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d802434307d4/?p=1&of=1&sb=1

na Marketplace ponoć go nie widać jak sie wejdzie..
« Ostatnia zmiana: Stycznia 26, 2009, 16:03:55 pm wysłana przez deek »

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #771 dnia: Stycznia 26, 2009, 16:09:35 pm »
Ja właśnie ściągam.

deek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-08-2004
  • Wiadomości: 280
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #772 dnia: Stycznia 26, 2009, 16:29:31 pm »
Jak ściągniesz to zdaj relacje czy widzisz jakieś różnice między tym demem a tamtym  :-P

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #773 dnia: Stycznia 27, 2009, 02:33:25 am »
Co moge powiedziec o RE4 HD? Hmm w zasadzie to srednio to narazie wyglada. Najbardziej przeszkadza, ba nawet lekko irytuje ta siwa (ŁAJT POWER!!!) ze swoim OK! Chris tez jakis taki stary i dziwny. Pewnie tak jak Sylwek nawcinal sie mety i teraz lekko mutuje. Narazie "jestem na nie".
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #774 dnia: Stycznia 27, 2009, 10:34:15 am »

sipap

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 22-12-2005
  • Wiadomości: 225
  • Reputacja: 1
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #775 dnia: Stycznia 27, 2009, 10:41:32 am »
Powiem szczerze,że jestem rozczarowany tym nowym Residentem.Czekałem na to demo,ale na jego podstawie chyba bym nie kupił tej gry(a jestem miłośnikiem tej serii).Nie ma w ogóle klimatu dawnych części. Z tym strzelaniem bez poruszania jest naprawde spory problem, bo przy wjeździe większej ilości przeciwników(a tak jest w chacie w demie), trudno nadążyć z ich rozwalaniem poprzez ciągłą koniecznośc wychodzenia z trybu strzelania do możliwości przesunięcia Chrisa w kierunku nowego celu.Wiem że tak było i w poprzednich częściach, ale tutaj wydaje się to jakies spowolnone.Jeszcze dochodzi co chwile konieczność naciśnięcia odpowiednio w czasie jakiegoś guzika odpowiedzialnego a to za leczenie partnera czy odkopnięcie przeciwnika. Wyglada mi to,że poszło to drogą jakies chodzonej strzelanki, do przejścia najlepiej w trybie współpracy z innym graczem.Idziemy, rozwalamy grupę przeciwników, potem następna jeszcze większa i tak dalej.Wszystko przerywane może i ładnymi filmikami, chociaż jakość grafiki mnie nie powaliła.
Na razie jestem bardzo na nie :(.Zagram jeszcze pare razy to może coś mi się zmieni w obrazie tej gry.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #776 dnia: Stycznia 27, 2009, 11:42:51 am »
Ten system strzelanie sprawdzal by sie ,jakby nie bylo tylu przeciwnikow do zabicia :-?
A ja widze po filmikach ,ze przeciwnikow jest wiecej niz w poprzednich czesciach (łącznie z 4) dodajmy do tego lepsze AI wrogow to rzczywiscie mozliwosc biegania i strzelania jest jak najbardziej na miejscu.
Glosy niezadowolenia ,ze seria stoi w miejscu podniosly sie po 3 czesci,a teraz po 4 czesci mamy to samo wielu nie podobe sie ciagle strzelanie :-(


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #777 dnia: Stycznia 27, 2009, 11:55:30 am »
Ten system strzelanie sprawdzal by sie ,jakby nie bylo tylu przeciwnikow do zabicia :-?
A ja widze po filmikach ,ze przeciwnikow jest wiecej niz w poprzednich czesciach (łącznie z 4) dodajmy do tego lepsze AI wrogow to rzczywiscie mozliwosc biegania i strzelania jest jak najbardziej na miejscu.
Glosy niezadowolenia ,ze seria stoi w miejscu podniosly sie po 3 czesci,a teraz po 4 czesci mamy to samo wielu nie podobe sie ciagle strzelanie :-(


A wystarczyłoby zrobić jak w Dead Space... Cóż, może kiedyś wyjdzie stosowny patch.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #778 dnia: Stycznia 27, 2009, 13:09:25 pm »
Resident Evil 5 - CD Projekt mówi, że będzie na pecetach, Capcom na razie milczy

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=44868

Ciekawe :D

kumite49

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 17-11-2008
  • Wiadomości: 464
  • Reputacja: 0
  • O ludzie!Lupi nie odpowiadaj na moje posty!Blagam
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #779 dnia: Stycznia 27, 2009, 14:33:52 pm »
Na pc niech sobie wychodzi nawet Killzone 2 mnie ten sprzęt do granie nie sluży!A wcale slabego nie mam.Co do Residenta to nawet mi odpowiada tylko ta Sheva nie powinna tak biegać wokól celownika Chrisa,może to w single przeszkadzac.Podobnie jest w Mgs 4 gdzie obecnośc threat ring,nie dość ze wkurza to jeszcze ulatwia gre i nie da sie tego nawet wylączyć(a powinna zwlaszczan na extreme go nie być).
Mój top 10 gier wszechczasów!
1.Metal Gear Solid
2.Shenmue,Shenmue2
3.Metal Gear Solid 3
4.Wining Eleven 4,ISS Pro Evolution 1,2
5.Tekken 3
6.Resident Evil 4
7.God of War 2
8.Metal Gear Solid 4
9.Winning Eleven 7,PES3
10.Mortal Kombat 2

deek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-08-2004
  • Wiadomości: 280
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #780 dnia: Stycznia 27, 2009, 14:55:20 pm »
można prosić o linka, gdzie to demko jest zauplodowane?? jakiś rapid czy coś w tym stylu
z góry dzięki  :-)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #781 dnia: Stycznia 27, 2009, 15:49:49 pm »
można prosić o linka, gdzie to demko jest zauplodowane?? jakiś rapid czy coś w tym stylu
z góry dzięki  :-)
Tutaj można je "dziabnąć", Only Gold:
http://marketplace.xbox.com/en-US/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d802434307d4/?p=1&of=1&sb=1

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #782 dnia: Stycznia 27, 2009, 15:52:44 pm »
Czyli nic od wersji KKW się nie zmieniło ??

deek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-08-2004
  • Wiadomości: 280
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #783 dnia: Stycznia 27, 2009, 16:43:16 pm »
no z tego co czytam/oglądam to nie widać żadnych różnic... szkoda  :-(

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #784 dnia: Stycznia 27, 2009, 17:25:42 pm »
A co sie mialo zmienic, przeciez to mialo byc to samo demo  :roll:

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #785 dnia: Stycznia 27, 2009, 18:50:36 pm »
Demko ssie na maxa. Nie wiem czy to wina gry czy poprostu seria sie zestarzała. Największą wadą jest sterowanie. Brak chodzenia i strzelania jednocześnie, brak celowania podczas chodzenia, brak celownika podczas celowania (ten laser za dużo nie pomaga), inny schemat sterowania podczas chodzenia, inny podczas biegu. Ponadto brak fizyki, znikające ciała przeciwników, brak zniszczalnego otoczenia, słabe dziury po strzałach.

RE5 to dosłownie RE4 HD, nawet pod względem graficznym.

D3LTA_TOM.

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2007
  • Wiadomości: 1 048
  • Reputacja: 0
  • Xbox Live: xXI TOMEK IXx
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #786 dnia: Stycznia 27, 2009, 18:57:34 pm »
Cytuj
rak chodzenia i strzelania jednocześnie, brak celowania podczas chodzenia, brak celownika podczas celowania (ten laser za dużo nie pomaga)
No wlasnie bylo by super gdyby nie to sterowanie  :?



Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #787 dnia: Stycznia 27, 2009, 19:05:27 pm »
Sterowanie się zestarzało. Jak wyszedł Tomb Raider to nikt nie narzekał na sterowanie, w tamtych czasach było spoko. Dzisiaj jest przestarzałe i niegrywalne, dlatego w najnowszych częściach je zmienili. Sterowanie w Residentach jest takie same od pierwszej części, jednak jak na dzisiejsze standardy jest beznadziejne.

Ale poza sterowanie mnie osobiście rozczarowała również grafika, która nie zachwyca, a powiedziałbym nawet, że jest tylko dobra.

deek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-08-2004
  • Wiadomości: 280
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #788 dnia: Stycznia 27, 2009, 19:38:18 pm »
no widzisz Piter, według ciebie grafika jest "tylko" dobra. A dla mnie jest naprawde bardzo ładna także to opinia indywidualna. Co do reszty to trudno sie z tobą nie zgodzić....
Dla mnie w RE5 nie liczy sie gameplay tylko "fabuła" bo jestem ciekaw co tam wymyślili ciekawego.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #789 dnia: Stycznia 27, 2009, 19:43:41 pm »
Grafika w demie jest ladna ale niesty nie powoduje opadu szczeny, wedlug zapewnien chlopakow z capcom, pelna wersja jest ladniejsza. Kiedys grafa robila, zwlaszcza na poczatku bo nie bylo jeszcze ladnych gier, teraz to juz inna bajka.

Sterowanie w RE5 ssie, brak mozliwosci poruszania podczas srzelania ssie, stare schematy sie nie nadaja. To tak jakby wydali Halo czy Killzone wykorzystujac sterowanie ze starego Wolfa czy Dooma 8)

A i na powalajaca fabule tez bym nie liczyl ;)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 27, 2009, 19:48:54 pm wysłana przez _ReD_ »

deek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-08-2004
  • Wiadomości: 280
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #790 dnia: Stycznia 27, 2009, 19:48:10 pm »
z tą grafiką to jest jeszcze taka sprawa że widzieliśmy jak narazie jedną lokacje z demka, zobaczymy co zaoferuje pełna wersja. Ładna może być np lokacja na statku , obrona wraku helikoptera lub poziomy w jaskiniach... ,a może czekają nas jeszcze jakieś nie zapowiedziane niespodzianki. Chociaż szczerze mówiąc ja to myśle że RE5 rozczaruje ludzi, maja duże wymagania po 4 części.... .Ja już wiem że mi RE5 sie spodoba i napewno go kupie 8) :D

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #791 dnia: Stycznia 27, 2009, 19:49:35 pm »
Mi tam brak chodzenia i strzelania nigdy nie przeszkadzał i nie przeszkadza - ot taki szczegół. Dla mnie RE5 zapowiada się na świetną gierkę i czekam z niecierpilwością jak na każdą część z tej serii, zwłaszcza, że jest to najbardziej ,,dopakowana" częśc residenta (online i coop).
« Ostatnia zmiana: Stycznia 27, 2009, 20:16:45 pm wysłana przez dante0 »

Youn

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-07-2006
  • Wiadomości: 1 320
  • Reputacja: 1
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #792 dnia: Stycznia 27, 2009, 19:57:43 pm »
Z jednej strony ładna grafika i coop, z drugiej parszywe, archaiczne rozwiązania. Fuj capcom, fuj!

deek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-08-2004
  • Wiadomości: 280
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #793 dnia: Stycznia 27, 2009, 20:05:16 pm »
szkoda że nie mogą wydać Resa już w lutym,co ich zbawi to kilka tygodni  :-), ubolewam że nie będzie grywalnych retrospekcji a gdzieś widziałem info że miały ponoć być.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #794 dnia: Stycznia 27, 2009, 20:28:50 pm »
Dla mnie w RE5 nie liczy sie gameplay tylko "fabuła" bo jestem ciekaw co tam wymyślili ciekawego.
Od kiedy w residentach liczy się fabuła?

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #795 dnia: Stycznia 27, 2009, 20:47:33 pm »
Dlatego w cudzysłów została wstawiona ta fabuła. Albo to, co ma ją przypominać.


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

deek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-08-2004
  • Wiadomości: 280
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #796 dnia: Stycznia 27, 2009, 21:46:19 pm »
nie no fabuła nie należy do jakiś wybitnych ale jestem ciekawy jak potoczą sie dalsze losy serii. Tzn Wesker,Tricell itd. no i co z tą Jill.V

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #797 dnia: Stycznia 27, 2009, 22:07:30 pm »
A co z Jill? Na trailerach pokazano jej nagrobek, ze niby robaki ja jedza, pozniej wyszlo na to ze Jill w tej czesci stala sie zla dziewczynka, i jak znam zycie to na koncu okaze sie ze Jill dzialala pod wplywem jakiegos srodka i na koncu zostanie uratowana przez czlowieka co nie umie strzelac w biegu, ewentualnie posle ja do piachu, w koncu taka miejscowka na cmentarzu nie moze sie marnowac, ot i cala rewelacja 8)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 27, 2009, 22:29:04 pm wysłana przez _ReD_ »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #798 dnia: Stycznia 27, 2009, 22:33:09 pm »
Po demku nie jestem jakoś wielce zachwycony. Gra się przyjemnie i fajnie, ale mam odczucie jak bym grał w RE4, bo zmieniło się bardzo mało. Grafika jest ładna, ale mocno sterylna i nie robi specjalnego wrażenia.
Ogólnie grę oceniam na razie na 8-/10, bo choć gra się dobrze, to jednak schematy z genialnego i wspaniałego na swoje czasy RE4 zdążyły już się zestarzeć (głównie przez Gearsy).

Pamiętajmy jednak, że demo powstało na potrzeby E3 (chyba), czyli prezentuje stare elementy rozgrywki i pełna gra mogla w tym czasie pójść znacznie do przodu. No i nie wątpię, że rozgrywka będzie długa, intensywna i różnorodna.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #799 dnia: Stycznia 28, 2009, 04:27:38 am »
Cytuj
Pamiętajmy jednak, że demo powstało na potrzeby E3 (chyba), czyli prezentuje stare elementy rozgrywki i pełna gra mogla w tym czasie pójść znacznie do przodu.

Nie sadze aby finalny produkt wiele sie roznil od tego dema, moze usprawnia to i owo, grafike czy inne mniejsze bledy, ale stary schemat rozgrywki na pewno pozostanie, a to nadal moim zdaniem najwiekszy blad tej gry. Jesli okaze sie ze finalny produkt bedzie taki jak demo, a gra zbierze dobre oceny to Capcom nie zmieni dalej tych schematow i zobaczymy je ponownie w nastepnej czesci. Jesli recenzenci zaczeli by jechac po grze (tylko jesli bedzie to sluszne) i ogolnie narzekac na te schematy, to moze Capcom by cos w tej sprawie zmienil przy nastepnej czesci. Grajac w demko mialem wrazenie ze Capcom chcial zrobic naprawde fajnego Residenta, ale w miedzyczasie za duzo nie grajacych ze soba pomyslow zaczelo wpadac chlopakom do glowy i gra zaczela isc bardziej w strone strzelanki, az na pewnym etapie Capcom nie wiedzial juz czy chce zrobic horror czy strzelanke i wyszlo wlasnie takie cos.


Ja naprawde wolalbym dostac remake 2 czy 3 gdzie stare schematy sie sprawdzaly, nie bylo az tylu przeciwnikow i ogolnie gra miala lepszy klimat, nawet gdyby Capcom po raz kolejny postanowil zrobic remake czesci pierwszej ale tym razem w pelnym 3D to gra byla by lepsza niz nadchodzaca czesc piata. Ot takie moje zdanie, i naprawde chcialbym to odszczekac po premierze 5.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 28, 2009, 04:33:05 am wysłana przez _ReD_ »