Autor Wątek: Resident Evil 5  (Przeczytany 196717 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1000 dnia: Lutego 03, 2009, 12:04:04 pm »
uwierz mi anonimowy ze wersja na ps3 wyglada kapitalnie - wszystko ostre itd / szczam na takie obrazki  :grin:

Potwierdzam. Po raz kolejny screeny podawane z porównań to ściema z rozmazanym obrazem. To bezpośredni zrzut z konsoli, bo na TV jest ostro jak żyleta. Nie wiem jak Anonimowy, ale ja gram na TV a nie mam podpiętego mózgu kabelkami do konsoli i nie zrzucam bezpośrednio do czachy obrazu.

Potwierdzam że te screen'y to ściema i kolejne porównanie z dupy. Nie ma absolutnie żadnej mowy o takim rozmazanym obrazie jak na tych śmiesznych obrazkach.

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1001 dnia: Lutego 03, 2009, 12:09:52 pm »
A ja potwierdzam że gra na demku na Xie jest jednak ciut ostrzejsza niż to samo na PS3.  Bez sensu takie zabawy ale tym razem z ciekawości ściągnąłem oba.

Cytuj
Ciekawe czy da się go w demie załatwić?
No, właśnie... da  się dziada ubić? Koleś to tak trochę ordynarna zrzynka z Silenta...  :cool:
« Ostatnia zmiana: Lutego 03, 2009, 12:13:01 pm wysłana przez Leenk »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1002 dnia: Lutego 03, 2009, 12:12:36 pm »
Gościa z toporem można załatwić; dostaje się wówczas jakiś skarb (który w pełnej wersji można pewnie spieniężyć i kupić/ulepszyć broń).
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1003 dnia: Lutego 03, 2009, 12:23:26 pm »
Np. tutaj to jakiś żart.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/4/0/0/8/0/1/1_360__8_.bmp.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/4/0/0/8/0/1/1_PS3__17_.bmp.jpg

Skóra przeciwników na PS3 ma bardzo szczegółową fakturę i chropowatość. Nie wiem skąd ktoś bierze takie dziwaczne obrazki. Jeszcze coś pokażę:

360


PS3


W wersji na PS3 w tle widać obiekty z większą liczbą szczegółów. To co zaznaczyłem czerwonym kółkiem. Leenk to też zauważyłeś?

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1004 dnia: Lutego 03, 2009, 12:24:34 pm »
To co mnie uwiera w tym demku to fakt że Capcom tak się przestraszył oskarżeń o polityczną niepoprawność i z dzikiego czarnego tłumu wyszło wielorasowe wielokolorowe towarzystwo. Niby drobiazg ale imho ciut psuje klimat miejsca gdzie toczy się fabuła gry.

MarcePan, nie wpatrywałem się w dal, za to z bliska np. ta łapa naszego kolesia jest wyraźniejsza na demku z X-a, poza tym właśnie to co widać na screenie powyżej - takie Murzyniątka mają ciut bardziej uładzone mordki na PS3. 

To są jednak trzeciorzędne szczegóły - przy takiej ładnej graficzce przydałoby się jednak więcej efektów kurzu, błota czy czegoś takiego. Tak jest b. ładnie ale nieco za sterylnie chyba jest.
« Ostatnia zmiana: Lutego 03, 2009, 12:33:54 pm wysłana przez Leenk »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1005 dnia: Lutego 03, 2009, 12:35:49 pm »
Na pierwszym trailerze (tym, który wzbudził tą całą "dyskusję" o "rasizmie") równieŻ byli ludzie nie-czarni, jednak było ich znacznie mniej; teraz faktycznie po ludności trudno poznać, Że akcja gry ma miejsce w Afryce :/.
Mam nadzieję, Że w pełnej wersji stosunek białych do czarnych będzie inny, a w demie jedynie powrzucali mniej modeli wrogów, co by zaoszczędzić miejsce (na jednym ze screenów widać m.in. babkę Majini, której w demie nie ma).

Macepan, odnośnie tego dalszego planu, mogę się mylić, ale chyba właśnie dalszy plan powinien być w tym momencie rozmyty: kurz + depth of field robią swoje.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1006 dnia: Lutego 03, 2009, 12:47:26 pm »
Macepan, odnośnie tego dalszego planu, mogę się mylić, ale chyba właśnie dalszy plan powinien być w tym momencie rozmyty: kurz + depth of field robią swoje.

No tak, ale na X0 jest mniejsza ilość szczegółów przez to. Gdyby to było na PS3 to zaraz by się tutaj znaleźli specjaliści, którzy zjechali by taki rozmyte i pozbawione szczegółów postacie w oddali. :P
: Luty 03, 2009, 12:47:00 pm
Do tego dochodzi fakt że na X0 jakoś tak blado tam z tyłu i cienie jakieś słabsze.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1007 dnia: Lutego 03, 2009, 12:54:21 pm »
Na PS3 oświetlenie słabsze i HDR gorszy  8)

Ok, rozumiem, pierwszy plan rozpaćkany to przynajmniej o drugi trzeba powalczyć...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1008 dnia: Lutego 03, 2009, 12:57:16 pm »
Na PS3 oświetlenie słabsze i HDR gorszy  8)

Ok, rozumiem, pierwszy plan rozpaćkany to przynajmniej o drugi trzeba powalczyć...

Jak ktoś podpina sobie mózg i gra na bezpośrednim zrzucie to może ma rozmazany pierwszy plan, bo u mnie na TV nic takiego nie ma.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1009 dnia: Lutego 03, 2009, 12:59:06 pm »
Na PS3 oświetlenie słabsze i HDR gorszy  8)
lol :-o

Eldarion

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-04-2004
  • Wiadomości: 238
  • Reputacja: 0
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1010 dnia: Lutego 03, 2009, 13:04:58 pm »
z tego co ludzie pisza na forach to różnica jest w tym ze na ps3 sa sporadyczne dropy animacji a na iksie jest screen tearing  :-)  wiekszość szczęśliwców posiadających obie maszynki w grafice różnic nie widzi

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1011 dnia: Lutego 03, 2009, 13:53:43 pm »
Na PS3 oświetlenie słabsze i HDR gorszy  8)
lol :-o
Przeca ps3 takich bajerow nie obsluguje.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1012 dnia: Lutego 03, 2009, 14:08:13 pm »
Noo, według tabelek i wykresów Anonima nie obsługuje a tu taki zonk. :P Czary.

kumite49

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 17-11-2008
  • Wiadomości: 464
  • Reputacja: 0
  • O ludzie!Lupi nie odpowiadaj na moje posty!Blagam
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1013 dnia: Lutego 03, 2009, 14:12:31 pm »
Nie ma co sie klócic na x360 grafa jest minimalnie lepsza na demie.Mnie natomiast razi problem z synchronizacją na wstawkach real time,ale w pelnej wersji tego pewnie nie bedzie.
Mój top 10 gier wszechczasów!
1.Metal Gear Solid
2.Shenmue,Shenmue2
3.Metal Gear Solid 3
4.Wining Eleven 4,ISS Pro Evolution 1,2
5.Tekken 3
6.Resident Evil 4
7.God of War 2
8.Metal Gear Solid 4
9.Winning Eleven 7,PES3
10.Mortal Kombat 2

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1014 dnia: Lutego 03, 2009, 14:15:59 pm »
Nie wierze w to co pisze Iras  :-D :cool: to jakiś cud :P MarcePan pewno że są zdupy bo na korzyść X360.

Po tych screenach mogę napisać tylko tyle ,wersja na ps3 jest rozmazana przez co maskuje detale typu pot na czole.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1015 dnia: Lutego 03, 2009, 14:19:32 pm »
Nie wierze w to co pisze Iras  :-D :cool: to jakiś cud :P MarcePan pewno że są zdupy bo na korzyść X360.

Po tych screenach mogę napisać tylko tyle
,wersja na ps3 jest rozmazana przez co maskuje detale typu pot na czole.

Kluczowe słowa. Po tych screenach. A te screen'y są z dupy bo nikt na swojej konsoli nie zobaczy takiego obrazu, gdyż są to bezpośrednie zrzuty i nijak ma się to do ostrości gry wyświetlanej na TV.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1016 dnia: Lutego 03, 2009, 14:23:39 pm »
A co niby magicznego dzieje się z sygnałem po wyjściu z konsoli? Trafia na telewizor, a wtedy wiadomo - shit in, shit out.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1017 dnia: Lutego 03, 2009, 14:33:54 pm »
Teraz pytanie za 10pkt. Z tego co pamietam w DMC4 tez bylo widac "rozmazane teksturki". Winowajac tego byl Quincunx, aczkolwiek bylo to widocznie jedynie na statycznych skrinach. Czy w RE5 mamy doczynienia z ta sama sytuacja?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1018 dnia: Lutego 03, 2009, 14:37:22 pm »
Ja dziś przetestuje na obu konsolach.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1019 dnia: Lutego 03, 2009, 14:42:32 pm »
Pograłem w demko i...sterowanie ssie, ni to strzelanina ni to RE4. Najbardziej wkurza to że nie ma ustawienia dokładnie jak z RE4. Jest jedno podobne, ale wtedy strzela się []....w innym można strafeować, i się obracać, ale pomogło by jakby za celowanie odpowiadała lewa gałka. Sam laser też strasznie wolno się przesuwa (wydaje się jakby przyspieszał na wrogach) Brak możliwości chodzenia i strzelania nie jest taki wkurzający w porównaniu z brakiem możliwości cancelwoania przeładowania (już nie mówię aby w czasie chodzenia dało się przeładować)  Sheva też czasami zachowuje się debilnie (typ z piłą do mnie podbiegł, a ona stała tuż za mną i się patrzyła), ale ogólnie nie jest głupia dziewczyna. Grafika jest niezła. No i to tyle. W skrócie DS>RE5. po demku oczywiście.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1020 dnia: Lutego 03, 2009, 14:55:46 pm »
A co niby magicznego dzieje się z sygnałem po wyjściu z konsoli? Trafia na telewizor, a wtedy wiadomo - shit in, shit out.

Nie wiem co się dzieje, ale jak odpaliłem PGR4 na X0 podpiętym przez HDMI to się mocno zdziwiłem bo obraz był rozmazany, a co innego pokazywały screeny. W menusach to było szczególnie widać. Wszelakie loga i napisy były po prostu nieostre.

Odwrotna sytuacja jest z PS3.

Ciapkas

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1021 dnia: Lutego 03, 2009, 15:40:20 pm »
A co niby magicznego dzieje się z sygnałem po wyjściu z konsoli? Trafia na telewizor, a wtedy wiadomo - shit in, shit out.

Nie wiem co się dzieje, ale jak odpaliłem PGR4 na X0 podpiętym przez HDMI to się mocno zdziwiłem bo obraz był rozmazany, a co innego pokazywały screeny. W menusach to było szczególnie widać. Wszelakie loga i napisy były po prostu nieostre.

Odwrotna sytuacja jest z PS3.

Aha czyli podsumowując, lepszy obraz "na konsoli" jest w xboxie, ale jak gramy na tv(granda) to wszystko zmienia się diametralnie i to na ps3 mamy lepszą grafę! Wiedziałem, że te Sony Bravia są dobre, ale że aż tak :eek: :eek:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1022 dnia: Lutego 03, 2009, 15:47:28 pm »
Ludzie dajcie sobie siana. Przecież te wersje wyglądają prawie identycznie oO. Kto będzie zwracał na to uwagę* mając przed sobą tylko i wyłącznie jedną wersję ?

* oprócz pana wazeliny
« Ostatnia zmiana: Lutego 03, 2009, 15:52:07 pm wysłana przez Chris »

Ciapkas

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1023 dnia: Lutego 03, 2009, 15:53:07 pm »
Gówno mnie różnice graficzne obchodzą. Ja tylko mówię jakie poniektórzy gadają bzdury. I tak zagram w jedną wersję, więc co mnie druga obchodzi. :lol:
« Ostatnia zmiana: Lutego 03, 2009, 15:55:36 pm wysłana przez Ciapkas »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1024 dnia: Lutego 03, 2009, 15:55:55 pm »
Tak Ciapkasku, wymyśliłem sobie tą sytuacje z PGR4. Ehhhh...Przepraszam że psuję Wasze idealne wyobrażenia o grach na X0.

Wracając do tematu to wie ktoś czy ta babka cały czas będzie nam towarzyszyć? Dla mnie to totalna lipa. RE:Outbreak przez to że nie było wcale atmosfery zaszczucia, w ogóle mi się nie podobał.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1025 dnia: Lutego 03, 2009, 16:05:15 pm »
Wracając do tematu to wie ktoś czy ta babka cały czas będzie nam towarzyszyć? Dla mnie to totalna lipa. RE:Outbreak przez to Że nie było wcale atmosfery zaszczucia, w ogóle mi się nie podobał.

Towarzyszy cały czas; jedynie [ponoć] na początku gry, zanim się całe piekło rozpęta, moŻna sobie połazić po wiosce samym Chrisem. W czasie gry będą się wprawdzie rozdzielać, ale to raczej an zasadzie tak jak w demie - Sheva idzie gdzieś indziej, Żeby coś wykonać a Krzysiek musi ją osłaniać.

A w Outbreak'u brakowało atmosfery zaszczucia? Wow. Outbreak to, z tego co grałem (niestety niewiele i niestety tylko offline :() jeden z trudniejszych REsidentów, gdzie faktycznie czuć, Że jest się cywilem walczącym o przetrwanie (mam nadzieję, Że Capcom wypuści Outbreak File#3 teraz, gdy konsole w końcu mają porządny online). Nie wiem, jak to wygląda grając z Żywymi ludźmi, ale grając z botami te i tak uciekały gdzieś w planszę, więc przez większość czasu łaziło się samemu.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1026 dnia: Lutego 03, 2009, 16:15:53 pm »
Dla mnie Outbrak był totalną pomyłką. Granie w survival horror, gdzie obok jest ciągle ktoś kto może Ci pomóc to dla mnie kiszka. IMO zero klimatu i atmosfery zagrożenia.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1027 dnia: Lutego 03, 2009, 16:17:25 pm »
A komu ona będzie przeszkadzać? w Geow 2 Dom mi nie przekszadzał w KZ2 też będziemy chodzić z ziomami ;]

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1028 dnia: Lutego 03, 2009, 16:21:33 pm »
Tyle że RE to horror a nie strzelanka FPP czy TPP. Ja chce mieć klimat Residentów. Zadajcie sobie pytanie czemu w SH bohater jest sam przez większość gry.

EDIT.

Jurass mnie wyprzedził.

mateo

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1029 dnia: Lutego 03, 2009, 16:22:34 pm »
Wracając do tematu to wie ktoś czy ta babka cały czas będzie nam towarzyszyć? Dla mnie to totalna lipa. RE:Outbreak przez to że nie było wcale atmosfery zaszczucia, w ogóle mi się nie podobał.

Towarzyszy cały czas; jedynie [ponoć] na początku gry, zanim się całe piekło rozpęta, można sobie połazić po wiosce samym Chrisem. W czasie gry będą się wprawdzie rozdzielać, ale to raczej an zasadzie tak jak w demie - Sheva idzie gdzieś indziej, żeby coś wykonać a Krzysiek musi ją osłaniać.

A w Outbreak'u brakowało atmosfery zaszczucia? Wow. Outbreak to, z tego co grałem (niestety niewiele i niestety tylko offline :() jeden z trudniejszych REsidentów, gdzie faktycznie czuć, że jest się cywilem walczącym o przetrwanie (mam nadzieję, że Capcom wypuści Outbreak File#3 teraz, gdy konsole w końcu mają porządny online). Nie wiem, jak to wygląda grając z żywymi ludźmi, ale grając z botami te i tak uciekały gdzieś w planszę, więc przez większość czasu łaziło się samemu.
Ciekaw jestem Outrbreak File#2, gdyż dosyć interesuje mnie single. Pierwsza część była naprawdę dobra! Świetna muzyka (szczególnie credits powalający utwór) i klimat. File#3 byłby naprawdę miłym dodatkiem!

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1030 dnia: Lutego 03, 2009, 16:35:47 pm »
Dla mnie Outbrak był totalną pomyłką. Granie w survival horror, gdzie obok jest ciągle ktoś kto może Ci pomóc to dla mnie kiszka. IMO zero klimatu i atmosfery zagrożenia.

No tak, z tym, że Outbreak nie był, jak klasyczny RE czy nowe RE (4 i 5). Tam było mało broni, mało amunicji, zombiaki mogły przechodzić przez drzwi, raz ugryziony byłeś do końca gry zarażony, w ekwipunku było mało miejsca (chyba po 4 na osobę, oprócz Yoko, która miała jeszcze plecak) itp itd.
Dla mnie Outbreaki były tym, czym powinny być REsidenty - czyli prawdziwym horrorem, gdzie naprawdę trzeba walczyć o przetrwanie (już o takich patentach jak bronie ręczne, możliwość przestrzelenia zamka czy wyważenia drzwi, chowanie się w szafie i innych fajnych rzeczach nie mówiąc)... oczywiście pomijając skopane AI botów, długie loadingi i wiele innych wad -_-.

I zgodzę się z mateo -- Outbreaki mają zarąbisty soundtrack (oraz filmiki - opening z O1 jest genialny).
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

mateo

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1031 dnia: Lutego 03, 2009, 16:56:46 pm »
Ile oscylują goście z Capcom czasu na przejście gry? Licze na 20 godz intensywnej zabawy :cool:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1032 dnia: Lutego 03, 2009, 17:02:42 pm »
Było. 18 godzin, masa bonusów i wysokie replayability.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1033 dnia: Lutego 03, 2009, 17:04:03 pm »
A komu ona będzie przeszkadzać? w Geow 2 Dom mi nie przekszadzał w KZ2 też będziemy chodzić z ziomami ;]
Teraz żeś doyeboł..... Zawsze wydawało mi sie ,że RE to taki jakby , hmmm ,horror(?), a nie strzelanka , ale cóż...

A co ja poradzę że po zagraniu w demko RE5 właśnie takie odniosłem wrażenie ?  :cool:
Horror ? wolne żarty.
« Ostatnia zmiana: Lutego 03, 2009, 17:05:46 pm wysłana przez Soul »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1034 dnia: Lutego 03, 2009, 17:17:38 pm »
Jednym z problemów RE5 jest właśnie to, że ciężko jednoznacznie określić jaki gatunek reprezentuje.
Ni to SH - ni to strzelanka...

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1035 dnia: Lutego 03, 2009, 17:19:20 pm »
Jednym z problemów RE5 jest właśnie to, że ciężko jednoznacznie określić jaki gatunek reprezentuje.
Ni to SH - ni to strzelanka...

Dokładnie. Tak samo z F3, ni to RPG ni to strzelanka :).

mateo

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1036 dnia: Lutego 03, 2009, 17:20:02 pm »
Jednym z problemów RE5 jest właśnie to, że ciężko jednoznacznie określić jaki gatunek reprezentuje.
Ni to SH - ni to strzelanka...
action adventure Gra nastawiona przede wszystkim na akcję. :)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1037 dnia: Lutego 03, 2009, 17:20:29 pm »
Pogralem dzis znowu w demko, tym razem na tej pierwszej mapce i kompletnie nie czuje tu Residenta. Czuje zas jakbym gral w piekna i brutalna strzelanke TPP ze spieprzonym sterowaniem i niestety nei daje mi ona zadnej satysfakcji z rozgrywki ;\
Dam RE 5 jeszcze jedna szanse - sprwadze jak sie gra w nia w co-opie, jak tam sie nie sprawdzi to niestety przydomek must-have prysnie. Kupic ja kupie, ale pewnie po jakims czasie, moze z drugiej reki i na spolke z kumplem, szkoda RE ;\, oj szkoda.

Ciapkas

  • Gość
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1038 dnia: Lutego 03, 2009, 17:22:58 pm »
Ale trzeba przyznać, że headshot jest miodny <ok>

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Resident Evil 5
« Odpowiedź #1039 dnia: Lutego 03, 2009, 17:25:17 pm »
Gdyby w RE5 był system reakcji ciał na kule w stylu Killzone 2 to gra zyskałaby wiele w moich oczach.
Podstawowy pistolet ssie - w ogóle nie czuć siły...