Również, podczas replayów powinni dodać echo jakie powstaje z dzwięków pojazdów (szczególnie tych daleko się znajdujących), oraz najważniesze szum kół toczących po asfalcie. Tak w zasadzie to to ostatnie często w rzeczywistości jest najgłośniejsze.
Powinno to brzmieć jak tutaj:
1:03-1:09
albo tutaj:
0:57 oraz 1:11-1:13, 1:27-1:30
Już nie wspomnę o tym, ze dzwięki pisku opon powinny być inne podczas przyspieszania, inne w bocznych poślizgach oraz inne podczas hamowania. Toca 2 oraz Colin 2 na PSX-a miały to uwzględnione.
------------------------------------------------------
Teraz dla porównania. Gra na konsole posiadająca 1/10 mocy jednego rdzenia w PS3.
16 aut na trasie, zniszczenia, kamera z kabiny, zmienne warunki atmosferyczne, dobre AI
Jak to jest, że tak stara gra ma lepszą fizykę kolizji, oraz lepsze AI od GT5! No ja pitole. Gry nie powinny rozwijać się tylko pod względem grafiki. Fizyka i AI równiez powinno być rozwijane i next genowe (nie dotyczy to tylko GT5, bo te elementy ogólnie mało się zmieniły od czasów PSX-a).
Zobaczcie, że kierowca nawet macha ręką jak ktoś na niego wjedzie. Zobaczcie jak świetne są dzwięki jak się wyjedzie na trawę. Również piskówy inaczej na mokrej nawierzchni brzmią.
Jeżeli polyphony mają problem z napisaniem AI to niech poproszą Codemasters o użyczenie 12 letniego kodu AI z TOCA 2. TOCA 2 - tą grę robiło pewnie z 10 osób w rok przy budżecie 10tyś $, a teraz mega firmy, grupy specjalistów, najlepszych programistów, mając 5 lat oraz wydając kilkadziesiąt milionów dolarów nie mogą zrobić choć tak dobrego AI, fizyki, dzwięków jak w TOCA 2. Niech ktoś mi wytłumaczy o co chodzi?!?! Chciałbym osobiście pogadać z deweloperami i się spytac w czym problem.
ps: Jak sobie opbejrzałem ten filmik z TOCA 2 to sobie przypomniałem jaki zajebisty klimat miała ta gra. Te wyścigi w ciemny pochmurny dzień, podczas ulewy były zajebiste. Chyba sobie na kompa odświeżę TOCA 2 na kierownicy.