Autor Wątek: Tomb Raider: Underworld  (Przeczytany 31199 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Tarniak

  • Gość
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwca 21, 2008, 14:52:33 pm »
Dwa nowe screeny

1 i 2
<wank out> Super, życzę sobie tylko dużo zagadek, mało ludzi!

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwca 24, 2008, 07:42:41 am »
Tomb Raider: Underworld Details
http://www.360sync.com/2008/06/20/tomb-raider-underworld-details

Cytuj
For generations, stories have been told of the fearsome weapon of the Norse god Thor. Legend holds that he who wields the hammer has the power to smash mountains into valleys and the strength to destroy even the gods. For more than a thousand years it has existed only as a myth…until now.
In an ancient ruin on the floor of the Mediterranean Sea, Lara Croft uncovers proof of the Norse underworld and the mythical hammer. As she attempts to unravel the secrets behind these myths, Lara’s perilous journey leads her toward a forgotten power that, if unleashed, could lay waste to all civilization.
    · Master your surroundings: Reach new heights with the broadest range of acrobatic abilities and utilize objects within the environment to uncover new paths to explore.
    · Explore epic and unknown worlds: Discover ancient mysteries of the underworld hidden within the coast of Thailand, frozen islands of the Arctic Sea, the jungles of Mexico, and more.
    · Treacherous and unpredictable challenges: Each level is an elaborate multi-stage puzzle masked within an interactive environmental playground offering more flexibility over how the area is solved.
    · New range of combat options: Choose to pacify or kill, target multiple enemies at once with the new dual-target system, and shoot with one hand while suspended with the other.
    · New state-of-the-art gear: Utilize the latest technology in Lara’s upgraded inventory to navigate the world including:
        * Active Sonar map: A revolutionary new tool that emits an active sonar ping to create a 3D image of Lara’s surroundings, perfect for uncovering hidden items and locations.
        * Multi-purpose grapple: A claw-like device with a high-tension cable designed for climbing, rappelling, performing wall runs and manipulating objects within the environment.
        * All-terrain hybrid motorbike: A unique vehicle design built to drive on everything from mud to snow and ice.

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwca 24, 2008, 08:11:40 am »
Cytuj
New range of combat options: Choose to pacify or kill, target multiple enemies at once with the new dual-target system, and shoot with one hand while suspended with the other.
Oby chodziło i zwierzęta jakieś :eek:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwca 24, 2008, 09:03:56 am »
Cytuj
All-terrain hybrid motorbike: A unique vehicle design built to drive on everything from mud to snow and ice.

Mam nadzieję, że jazda na motorze będzie lepiej rozwiązana, niż w Legend; tak to była porażka ;/
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

alibaba

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-02-2007
  • Wiadomości: 205
  • Reputacja: 0
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwca 24, 2008, 10:14:35 am »
Mam pytanie, czy ta część Lary ukaże się na PS2 ?

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwca 24, 2008, 10:37:38 am »
Tak, wystarczyłoby jakbyś kliknął na linka podanego przez Snake_Plissken parę wiadomości wyżej.
http://www.tombraider.com/

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwca 24, 2008, 14:19:27 pm »
Ponoć tak. Co trochę (mnie) martwi, bo to oznacza, że znowu na next-genach pojawi się gra "prawie jak next-gen" (patrz - Legend), czyli stary silnik z podciągniętą grafiką :/
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Tarniak

  • Gość
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwca 24, 2008, 14:21:23 pm »
A to nie jest zupełnie nowy silnik przypadkiem?

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #48 dnia: Czerwca 24, 2008, 14:23:26 pm »
Nie mogę się doczekać. Aktualnie ciupię w Anniversary- cudeńko po prostu, nawet w porównaniu z dobrym Legendem. Mam nadzieję, że Underworld będzie bliżej właśnie do Anniversary. Oznaczałoby to ciekawsze zagadki, wyższy poziom trudności i mniej strzelania.  :cool:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #49 dnia: Czerwca 24, 2008, 14:25:43 pm »
A to nie jest zupełnie nowy silnik przypadkiem?

No właśnie nie wiem. Z różnych źródeł szłyszałem już wersję o nowym silniku i starym silniku. Fakt, że gra ma być wydana również na PS2 i Wii sugeruje raczej, że to ten sam silnik co Legend i Anniversary, tylko podciągnięty graficznie. Chociaż patrząc na screeny trudno w to uwierzyć, bo wg mnie wygląda to dużo lepiej, niż Legend.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Tarniak

  • Gość
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #50 dnia: Czerwca 24, 2008, 14:36:43 pm »
Imo to co zobaczymy na PS2 to przeniesienie obiektów/tekstur i fabuły z Underworld na silniku Legend'a, a na nowych konsolach bogatsze obiekty na nowym silniku... no w każdym razie chciałbym, by właśnie tak to wyglądało :).

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #51 dnia: Czerwca 24, 2008, 14:40:37 pm »
Nie mogę się doczekać. Aktualnie ciupię w Anniversary- cudeńko po prostu, nawet w porównaniu z dobrym Legendem. Mam nadzieję, że Underworld będzie bliżej właśnie do Anniversary. Oznaczałoby to ciekawsze zagadki, wyższy poziom trudności i mniej strzelania.  :cool:
Anni. wymiata!  :grin:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #52 dnia: Czerwca 29, 2008, 08:13:57 am »

blancjaone

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2004
  • Wiadomości: 2 946
  • Reputacja: 1
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #53 dnia: Czerwca 29, 2008, 10:30:26 am »
Niedługo ją w stringi ubiorą.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #54 dnia: Czerwca 29, 2008, 10:35:44 am »
To źle? :shock: Ja osobiście byłem rozczarowany, kiedy po odblokowaniu wszystkich strojów w Anniversary okazało się, że nie ma wśród nich ani jednego stroju bikini itp :lol: .
PSN ID: WojtqGO

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #55 dnia: Czerwca 29, 2008, 11:00:59 am »
napewno nowe te screeny bo juz je chyba widzialem kilka dni temu :p

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #57 dnia: Czerwca 29, 2008, 13:44:19 pm »
Pod wodą to tak dziwnie wygląda.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #58 dnia: Czerwca 29, 2008, 13:53:47 pm »
Jak dla mnie , nie dziwnie tylko MASAKRYCZNIE   :-D  czekam na te gierke bo Legend był fpyte

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #59 dnia: Lipca 05, 2008, 17:47:17 pm »

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #60 dnia: Lipca 05, 2008, 17:57:20 pm »
Swietnie wyglada, poziomy pod woda mam nadzieje, ze beda tak samo zkrecone jak te w TR3  :)

Tarniak

  • Gość
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #61 dnia: Lipca 05, 2008, 18:10:18 pm »
Swietnie wyglada, poziomy pod woda mam nadzieje, ze beda tak samo zkrecone jak te w TR3  :)

A nie TR2? :)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #62 dnia: Lipca 05, 2008, 19:41:50 pm »
Skok jakościowy w przeciągu roku:
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #63 dnia: Lipca 05, 2008, 19:51:40 pm »
Swietnie wyglada, poziomy pod woda mam nadzieje, ze beda tak samo zkrecone jak te w TR3  :)

A nie TR2? :)

W TR2 fakt byl etap na dnie oceanu, ale byl bardzo krotki, a srodek zatopionego statku juz mniej tam plywania. Dlatego pomijam. :)
Natomiast w TR3 byl bardzo wielki podwodny etap, bardzo zakrecony, chyba w Londynie to bylo o ile dobrze pamietam.

Skok jakościowy w przeciągu roku:


Zdecydowanie oswietlenie podciagniete. :)
« Ostatnia zmiana: Lipca 05, 2008, 19:53:24 pm wysłana przez siudym »

Tarniak

  • Gość
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #64 dnia: Lipca 05, 2008, 19:55:56 pm »
Oświetlenie, teksturki na ruinach z tyłu no i nieco więcej obiektów jakby. Ciekawe jak sprawa z modelingiem biustu, bo niefortunny kadr się trafił. ;)

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #65 dnia: Lipca 05, 2008, 20:08:11 pm »
Fakt, w TR2 Lara troszkę pływała uciekając przed rekinem na początku tej części gry i potem jeszcze w pewnych momentach. W TR3 ten podwodne kanały w Londynie były czasami cięęęężkie...  :lol:


Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #66 dnia: Lipca 15, 2008, 15:54:45 pm »
Eidos confirms Tomb Raider: Underworld release date
http://www.psu.com/Eidos-confirms-Tomb-Raider--Underworld-release-date-News--a0004230-p0.php

Cytuj
Eidos has announced that Tomb Raider: Underworld will be released in North America on November 18, 2008, with a UK release following shortly afterwards on November 21.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #67 dnia: Lipca 15, 2008, 22:40:45 pm »
Nowy gameplay
http://www.gametrailers.com/player/36404.html

Z tego, co można już powiedzieć, to szykuje się graficzna perełka :)
PSN ID: WojtqGO

Tarniak

  • Gość
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #68 dnia: Lipca 15, 2008, 22:56:58 pm »
Wow. Wreszcie kawałek gameplayu z jakiejś gry. Mocna rzecz, oświetlenie daje radę, no i dużo skakania na taki urywek gameplayu (cyzli świetnie).

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #69 dnia: Lipca 28, 2008, 21:01:07 pm »

Tango

  • Gość
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #70 dnia: Lipca 28, 2008, 21:13:03 pm »
dla mnie to wyglada slabo wszystko
« Ostatnia zmiana: Lipca 28, 2008, 21:15:00 pm wysłana przez Tango »

deek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-08-2004
  • Wiadomości: 280
  • Reputacja: 0
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #71 dnia: Lipca 28, 2008, 23:34:37 pm »
no że słabo to bym nie powiedział ,ale każdy ma inne wymagania co do tego albo za dużo wymaga od konsol obecnej generacji. Niech będzie taka graficzka  jak na screenach to będzie git.. .Oby tylko framerate był przyzwoity i co najważniejsze płynność. MNIE STRASZNIE IRYTOWAŁY spadki animacji nawet w TR anivereary gdzie grafika jest raczej "brzydka" głównie te spadki widać przy obracaniu kamery .To samo w Legend w niektórych miejscach to katastrofa ,wogóle mam wrażenie że gra nie chodzi 30 fps,ów.  Mam takie wrażenie że mimo na x360 jest też tryb next gen to na piecu wyglada to lepiej szczególnie textury.
Także niech panowie zoptymalizują porządnie silnik. to podstawa w takiej grze.  :smile:

ps. no z niecierpliwością czekam na 21 listopad będzie klimacik  :grin:

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #72 dnia: Sierpnia 10, 2008, 19:10:34 pm »
Hmm w sumie to co teraz zrobie jest troche niepoprawne, ale mimo to... co mi tam...

Przeszedlem ostatnio TR:Anniversary i TR:Legend i sie z Wami podziele swoja opinia, ale wlasnie w tym temacie a nie dwoch odpowiednich.

TR:Anniversary
Super sprawa, cos wiecej niz remake pierwszego Tomb Raidera. Sporo pozmieniali, gameplay jest bardzo rozbudowany, historia lepiej nakreslona (chociaz nie oszukujmy sie, w Tomb Raiderach mamy do czynienia z popluczynami) i gra ogolnie jest gitara. Duzo elementow platformowych, skakania, zagadek. Wszystko zrealizowane bardzo pomyslowo i ogolnie jest kupa zabawy w oldschool'owym klimacie. Bardzo dobrze sie bawilem. Moja ocena to 8/10

TR:Legend
Znowu super gra. Zaskoczylo mnie, ze jest tak fajnie. Najnowsza czesc przygod Lary rozni sie od odnowionej pierwszej czesci. Dla mnie najwieksza zaleta Legend wzgledem Anniversary jest muzyka. O ile w remake'u muza jest niezapadajaca w ucho i nie przycia - ot taki standardzik, tak w TR:Legend naprawde pare razy sie bardzo pozytywnie zdziwilem gdy w odpowiednim momencie potrafil wejsc jakis klimatyczny kawalek (np pierwszy level na motorze). Nie jest to poziom Metali czy Finali ale cos jest na rzeczy. Na plus zaliczam rowniez lepsza fabule (chociaz wciaz sa to niziny). Poza tym Legend wyroznia sie jeszcze mniejsza iloscia zagadek oraz znacznie wieksza iloscia strzelania. Mniejsza ilosc zagadek to minus bez watpienia (chociaz te w Legend wydawaly mi sie trudniejsze niz w Anniversary) natomiast wiecej strzelania traktuje bez emocji, ma to swoje plusy i minusy. Strzelanie w TR jakie jest kazdy wie, nie jest to przyjemnosc na poziomie Girsow czy CoD4. Walki napewno byly trudniejsze w TR:A niz w Legend. Moja ocena 8/10 - plusy za lepsza muzyke i klimat (bo dla mnie jedno z drugim ma bardzo wiele wspolnego). Minus za mniej zagadek.

Krotko mowiac seria Tomb Raider ostatnimi czasy wielce sie poprawila. TR:Underworld bez watpienia jest dla mnie pozycja obowiazkowa. Bardzo dobrze sie dzieje z Lara, kto wie, moze nawet sie doczekam odswiezenia mojej ulubionej czesci - TR2. Co sie zas tyczy screenow z TR:U to dla mnie wygladaja swietnie, bardzo mi sie podoba co widze

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #73 dnia: Sierpnia 11, 2008, 00:04:21 am »
Osobiście zgadzam się ze wszytkim oprócz oceny muzyki. W Legends była na pewno bardzo dobra, ale jak usłyszałem w Anni te melodie z pierwszego TRa lub ich przeróbki to byłem zachwycony.  :grin:

Anyway, grunt że Crystal Dynamics przywórciła blask serii i sam preordera Underworld biorę bez namysłu.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #74 dnia: Sierpnia 11, 2008, 02:35:49 am »
A ja powiem tak:

- Anni: Uproszczony TR1, mniej kombinowania, wszystko zrobione dla wspolczesnych mas, ktore wola bezstresowo pograc niz sie pomeczyc i pouzywac mozgow. Taki bezstresowy TR1 dla kazdego. Gralo sie fajnie, grafa sliczna, ale wole klasyka :grin:
- Legend: Kilka etapow faktycznie genialne, ale niestety wiekszasc to jakies bezmozgie strzelanie, a juz etap na motorze przerazil mnie potwornie... :shock: Juz w od TR2 mielismy rozne pojazdy, jezdzilo sie bardzo przyjemnie, ale cos takiego jak w Legend to PORAZKA NA CALEJ LINII.... :o

W Underworld licze, ze bedzie sporo kombinowania, wspinania, skakania, mniej strzelania i zero tych debilnych "time-event" czy jak one sie zwie - nie strawilem tego niestety w Indigo Prophecy, jakos strawilem w TRA/L i mam nadzieje, ze nie bede mial okazji juz wiecej "klikac" na czas :shock: :?

nawet sie doczekam odswiezenia mojej ulubionej czesci - TR2

Ostatnio sobie ukonczylem na PSP trzeci raz juz TR2 - sprawilo mi to 10x wiecej przyjemnosci niz ukonczenie TRA/L razem wziete :lol:


Prawie jak Motorstorm:)
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 11, 2008, 02:44:23 am wysłana przez siudym »

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #75 dnia: Sierpnia 12, 2008, 12:35:22 pm »
Crystal Dynamic nie wątpliwie wpompowało w serie nową siłę, akurat Anniversary jakoś przeoczyłem, ale grałem w Legend i widać ogromny skok jakościowy względem poprzedników. Eidos dobrze wiedziało, co robi gdy zmieniało devolopera, twórcy wampirka Raziela tymi dwiema grami odbudowali zaufanie do serii TR i teraz chyba powinni uderzyć z grubej rury. Graficznie Underworld nie powala, szczególnie na screenach gdzie widać nie najlepszą jakość tekstur, w ruchu prezentuję się to już znacznie lepiej (to jedyny pokaz gameplay? http://www.gametrailers.com/player/36960.html). Jednak z tego co mówią twórcy ich nowe dziecko spod szyldu TR ma zaskakiwać rozmachem lokacji, artyzmem wykonania i różnorodnością. I z tego co do tej pory zaprezentowali nie mam powodu im nie ufać, co najważniejsze z tego co widać gra tak jakby wróciła do korzeni serii, dużo skakania, kombinowania, a jeżeli już strzelania to do dzikich zwierząt. I dobrze moim zdaniem....oby tak było.

mateo

  • Gość
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #76 dnia: Sierpnia 12, 2008, 13:03:17 pm »
grami czym prędzej udaj się do sklepu po Anniversary !!  :grin:
O Underworld jestem całkowicie spokojny, oby tylko zachowali ten specyficzny feeling z Remake'u.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #77 dnia: Sierpnia 15, 2008, 17:30:17 pm »

deek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-08-2004
  • Wiadomości: 280
  • Reputacja: 0
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #78 dnia: Sierpnia 15, 2008, 17:34:52 pm »
bardzoo ładnie to wygląda oby tylko jeszcze trzymało przyzwoity framerate to będzie git. :)

ps. ciekawe czy wersja pc'towa będzie wyglądać lepiej czy może nie będzie żadnych różnic.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Tomb Raider: Underworld
« Odpowiedź #79 dnia: Sierpnia 15, 2008, 19:17:07 pm »
Screeny wyglądają rewelacyjnie  :shock: Zaczynam poważnie myśleć nad zakupem  :-x