Autor Wątek: Demon's Souls  (Przeczytany 218890 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #480 dnia: Lutego 09, 2010, 23:30:05 pm »

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #481 dnia: Lutego 10, 2010, 10:22:03 am »
Ciekawe czy dalej (jeśli DS2 wyjdzie) będą podążać wybraną ścieżką, czy może tym razem pójdą w casual gaming... 

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 657
  • Reputacja: 253
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #482 dnia: Lutego 10, 2010, 10:48:01 am »
szybkie postępy
Ani się obejrzysz i będzie platyna  ;)

Ale przyznasz, że tytuł przedni....
Oczywiście szymku. Jak najbardziej. A-n wcale nie przesadził twierdząc, iż to jedna z najlepszych gier obecnej generacji.

Ja osobiście zachwycony jestem. ubol, co do CG, cóż, później liczba zgonów drastycznie spada. Jak już wspomniałem udało ubić mi się kilku bossów bez zgonu.
A między bossami ogrom zwykłych przeszkadzajek.

Wczoraj w nowy doszedłem do kolejnego strażnika. Dość napisać, że .... pokonałem do z tekkenowskim - perfect.  8) Tak, tak. W rzeczy samej, nie dziabnął mnie ani razu. Boss Old heo, niezwykle klimatyczny zresztą.

Mój znajomy pisał, że ciężko (bardzo) właściwie tylko na początku jest. Później też nei mamy doczynienia z banalnym tytułem, ale jak już wspominałem przez wiele godzin nie widziałem napisu oznajmiającego moje zejście z ziemskiego padołu.

Zresztą ubol, po części trudność gry nie polega na tym, że przeciwnicy dają w kość, tylko przez sam szkielet rozrywki - ktoś po premii powinien dostać.

Niby po co duch ma mieć sakiewkę cennym kruszywem wypełniona, ale żeby tak te całe dusze były jedyną walutą .... za poziom doświadczenia w górę, płać duszami, za strzały, również, za naprawę zbroi także....

Poza tym gram już dość długo, zebrałem sporo niepotrzebnych mi przedmiotów - vide zdezelowane tarcze. Gdzie opcja umożliwiająca sprzedaż ich .... No brak.
A dusz jak na lekarstwo, a kolejne poziomy do podniesienia coraz kosztowniejsze.

Z drugiej stronie w Diable drugim, przy zgonie traciliśmy cały ekwipunek  :evil: Tu tylko dusze, ale jednorazowo.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 657
  • Reputacja: 253
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #483 dnia: Lutego 16, 2010, 14:08:57 pm »
Ukończona już. Wspaniała gra. Z miejsca zabrałem się za NG+. Jest o wiele ciężej, z drugiej strony z bagażem doświadczenia, jaki już posiadam, źle nie powinno być. Przedtem, w 1-1 ginąłem wiele razy, teraz tylko raz. A , że później liczbę zgonów mogłem już na palcach jednej dłoni policzyć (nie licząc 1-2), to może być nieźle.

Chociaż z drugiej strony rycerz mnie znużył lekko. 96 lv. Choć teraz w NG+ do setki dobiłem. Chyba zagram od początku wybierając maga.
Hmmkupiłem wszystkie możliwe czary w nexusie, ale dzban złoty nie wpadł. Może brakuje dusz ze smoków - błękitny i czerwony.

Tego fantastycznie wyglądającego demona w 4-1 też ubiłem.  :grin:

Kapitalna gra. A-n miał świętą rację.  :angel:

Wiadomość scalona: Lutego 16, 2010, 14:25:16 pm
moja postać, trochę taki Sauron
końcowe (prawie) statystyki

  gracz, z którym wybrałem się na przedostatniego bossa - niestety panna padła szybko.
« Ostatnia zmiana: Lutego 16, 2010, 14:25:24 pm wysłana przez Sylvan Wielki »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #484 dnia: Lutego 16, 2010, 14:36:52 pm »

Hmmkupiłem wszystkie możliwe czary w nexusie, ale dzban złoty nie wpadł. Może brakuje dusz ze smoków - błękitny i czerwony.


Aby zdobyć wszystkie czary musisz przejść grę 3 razy...

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 657
  • Reputacja: 253
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #485 dnia: Lutego 16, 2010, 15:59:33 pm »
Rozumiem, że tą samą postacią ....
A co sądzisz o mojej postaci. Dobrze kolejne poziomy rozłożone?
Przez sporą cześć gry chodziłem ze szablą. Bardzo szybka bestia. Po ulepszeniu (bodaj +4) brała blisko 140 dmg, plus coś tam dodatkowego.
Później odwiedziłem Old Kong Doran'a. Udostępnił mi swój miecz. Ciężki, ale drugie huknięcie bierze blisko 400 dmg, a 4 podstawowe też nieźle kroją. Dodatkowo ma spory zasięg.

Dałem nieco ciała, bowiem mogłem odwiedzić Ed'a i przed ukończeniem gry właściwej coś tam polepszyć co się dało przy użyciu dusz demonów.


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #486 dnia: Marca 14, 2010, 00:01:51 am »

Spyro

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 14-12-2008
  • Wiadomości: 490
  • Reputacja: 3
  • PS3 ID---->Sqero
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #487 dnia: Marca 14, 2010, 00:22:30 am »
O czyli jednak i dla europy, świetna wiadomśc, gdyby tak jeszcze po polsku  :whistle:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #488 dnia: Marca 14, 2010, 16:36:30 pm »
O czyli jednak i dla europy, świetna wiadomśc, gdyby tak jeszcze po polsku  :whistle:

Myślę, że przetłumaczą. Gra ma mało tekstu z tego co widziałem :).

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 657
  • Reputacja: 253
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #489 dnia: Marca 17, 2010, 21:23:56 pm »
Bardzo mało. Co zaskakuje. Nie przesadzę, że w Fallout 3, lub w PSC zanim z bazy wypadowej (krypta, sanktuarium) wydostaniemy się, pojawia się więcej tekstu niż przez 40 godz. gry w tą niezwykła pozycję.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 657
  • Reputacja: 253
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #490 dnia: Marca 21, 2010, 23:21:54 pm »
szybkie postępy
Ani się obejrzysz i będzie platyna  ;)

Ale przyznasz, że tytuł przedni....

Jak mało który.

Podobno w wersji USA podczas misji są porozmieszczane .... punkty zapisu stanu gry  :o
Jak dla mnie raczej powinni wprowadzić możliwość sprzedaży przedmiotów i coś z tymi lv zrobić - by wojak, chcący podnieść z najniższego poziomu magię nie musiał płacić jak przy przechodzeniu z 69 STR oczko wyżej.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #491 dnia: Marca 22, 2010, 09:05:55 am »
szybkie postępy
Ani się obejrzysz i będzie platyna  ;)

Ale przyznasz, że tytuł przedni....

Jak mało który.

Podobno w wersji USA podczas misji są porozmieszczane .... punkty zapisu stanu gry  :o
Bzdura.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 657
  • Reputacja: 253
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #492 dnia: Marca 22, 2010, 22:42:19 pm »
To dobrze. A wiadomo coś nt obniżenia poziomu trudności ....
Właściwie, już po ograniu 1-1 później jest łatwo. Jak wspominałem na palcach jednej dłoni mogłem zliczyć zgony (najczęściej były to upadki - vide Tower of Laria), a z żadnym bossem kłopoty nie miałem (Monka i Old Hero z perfectem ubiłem). No, Penetrator i False King wymagały uważniejszej walki i podejścia do nich z dozą pokory.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #493 dnia: Marca 23, 2010, 00:49:09 am »
Zmiany były tylko w nazewnictwie.
Wszystkie plotki o rzekomej "ułomności" amerykańskiej wersji wobec wersji azjatyckiej to... plotki.
Ktoś to chyba wymyślił, aby po wyższej cenie móc się pozbyć azjatyckiej wersji, kiedy wersja USA stała się bardziej pożądana na rynku.
Albo ktoś puścił taką plotę, bo nie dowierzał, że na amerykański rynek wypuszczono tak wymagającą pokory i namysłu gry ^^

Adrian grał w obie wersje, więc może to potwierdzić na podstawie własnych doświadczeń.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 657
  • Reputacja: 253
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #494 dnia: Marca 23, 2010, 15:44:25 pm »
Mało tego. W obu ma platynę, więc może się obiektywnie wypowiedzieć, jak mało kto.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #495 dnia: Kwietnia 07, 2010, 15:29:18 pm »
Ok, mam kilka pytań. Nareszcie gierka do której mogę podejśc poważnie.

Po wstępnym rozeznaniu biorę royala. Tarcza wydaje się uber ważna w tej grze, czy tak jest przez całą grę? W hall of fame widzę że sporo wymiataczy dzierży dwie bronie- jak w takim razie blokują? Ogólnie lepiej na dłuższą metę iśc w tarczę + broń, czy oręż w obu?

Dwa, dex i str odpowiadają za posługiwanie się nimi. Lepiej iśc w lżejsze i celowac w dex, czy też cięższe ze str? Na którym z nich opiera się katana i czemu jak taka zajebista? Sporo ludzi ją poleca.

Trzy- po skończeniu 1-1, poszedłem do 4-1 i te szkielety są zajebiście ciężkie. Znowu przy 1-2 jest już lepiej, znaczy to, że gra sugeruje by iśc chronologicznie po tych światach?

Cztery- które współczynniki warto podkręcac? Na razie magia mi się też zajebiście podoba, a punkt w inteligencję zdaje się dawac znacznie więcej w każde inne.
Z góry dzięki :]

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #496 dnia: Kwietnia 07, 2010, 15:49:57 pm »
Ok, mam kilka pytań. Nareszcie gierka do której mogę podejśc poważnie.

Po wstępnym rozeznaniu biorę royala. Tarcza wydaje się uber ważna w tej grze, czy tak jest przez całą grę? W hall of fame widzę że sporo wymiataczy dzierży dwie bronie- jak w takim razie blokują? Ogólnie lepiej na dłuższą metę iśc w tarczę + broń, czy oręż w obu?

Dwa, dex i str odpowiadają za posługiwanie się nimi. Lepiej iśc w lżejsze i celowac w dex, czy też cięższe ze str? Na którym z nich opiera się katana i czemu jak taka zajebista? Sporo ludzi ją poleca.

Trzy- po skończeniu 1-1, poszedłem do 4-1 i te szkielety są zajebiście ciężkie. Znowu przy 1-2 jest już lepiej, znaczy to, że gra sugeruje by iśc chronologicznie po tych światach?

Cztery- które współczynniki warto podkręcac? Na razie magia mi się też zajebiście podoba, a punkt w inteligencję zdaje się dawac znacznie więcej w każde inne.
Z góry dzięki :]

1. Z tarczą jest łatwiej. Dużo łatwiej. Dwie bronie to fajny patent - ale po pierwsze ryzykowny, po drugie wymagający dobrych umiejętności w stosowaniu uników.
2. To zależy. Ogólnie warto podjąć decyzję na podstawie broni jakiej chcesz używać i z jakich współczynników otrzymujesz bonusy. To też zależy od kamieni jakie wrzucasz w daną broń - ale zakładając, że chcesz mieć np. najlepszy łuk w swojej klasie to idziesz w Viscous Compound Long Bow +5, gdzie masz bonus od DEX do obrażeń na poziomie S(czyli wartość DEX x2) i przy odpowiednim poziomie tego współczynnika zadajesz masakryczne obrażenia, większe od White Bow czy Lava Bow.
Co do katany - to posługiwałem się tylko tą bronią przy drugiej grze i było fajnie. DEX na 99, do tego Sharp Uchigatana +5 oraz okazjonalnie Tearing Uchigatana +5(Bleed 360 - na Black Phantomów) - obie z bonusem S od DEX  :angel:

3. 1-1, 1-2, a później raczej 2-1. Ja po 1-2 poszedłem na 4-1, ale trzeba tam uważać na niskim poziomie.

4. To już zależy od stylu gry. Magia w DS jest potężna. Jeżeli idziesz w kierunku rycerza-samuraja to polecam ładować wszystko w DEX, VIT, END(w tej kolejności).

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #497 dnia: Kwietnia 07, 2010, 15:57:08 pm »
Dziękowac :]

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #498 dnia: Kwietnia 07, 2010, 18:14:50 pm »
Ja grałem Magikiem i moim zdaniem magia jest potężna tylko w NG0. Skalowanie siły czarów przy podnoszeniu statystyk jest o wiele mniejsze w porównaniu do broni białej.
Gdzie pod koniec NG0 czary są naprawdę zabójcze i niesamowite, tak w NG+ cały ich czar pryska... nie wspominając już o tym jak sprawa będzie wyglądać w NG++

Magia jest fajna do pomocy i moim zdaniem tylko do niej.

We wszystkich RPG w które do tej pory grałem, im dalej w las magikiem, tym co raz łatwiej i większy wypas.
Tutaj jest dziwnie - wpierw jest trudno, potem robi się co raz łatwiej, ale od NG+ krzywa stopnia trudności wybija ostro do góry.... nieporównywalnie bardziej w porównaniu do postaci opartych na str i dex.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 07, 2010, 18:18:58 pm wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 657
  • Reputacja: 253
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #499 dnia: Kwietnia 07, 2010, 18:34:28 pm »
Ja po 1-1, męczyłem się w 1-2. Stąd pobawiłem się w PataPony i pogrindowałem. Udałem się do 4-1, choć ostrzeżenia A-n co do szkieletów chodziły mi po głowie.
Jednak przy odpowiedniej taktyce bawiłem się w 4-1 właśnie. Miałem niezłą szablę. Bo zablokowaniu ataku szkieletu wprowadzałem combo, lub buforowałem całość, gdy ten się turlał do mnie.

Opcja sprawdzała się, tym bardziej, że szkielety sporo dusz dawały (kolejne pakowanie, jak Dorian Yates podczas swego panowania na Olympia).
Jednak faktycznie. 2-1, to lepsza opcja - słabi przeciwnicy, należy uważać tylko na te ogromne ty.... trole.
I faktycznie. Katany są polecane - nawet dwie.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #500 dnia: Kwietnia 07, 2010, 23:02:13 pm »
. Bo zablokowaniu ataku szkieletu wprowadzałem combo, lub buforowałem całość, gdy ten się turlał do mnie.

Co robiłeś?

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 657
  • Reputacja: 253
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #501 dnia: Kwietnia 07, 2010, 23:27:16 pm »
Bufferowanie ataku. Czyli niejako wyprowadzanie go podczas recovery time, lub gardy, czy też końcówki animacji danej. Przykładowo 96% kombinacji wykonujesz w locie , a tylko sama końcówkę w momencie dotknięcia ziemi. Są rożne techniki. Upraszczając atakujesz wcześniej jakby. W DS jest to uproszone - gdyż to nie rozbudowane mordobicie.
Po prostu atakuj .... powietrze w momencie gdy szkielet turla się i jest blisko postaci.
Dzięki temu nic nie zdąży zrobić, a zanim powstanie, to zostanie rozpoczęta animacja ataku i tym samym będziesz atakował bezbronnego przeciwnika pierwszy.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #502 dnia: Kwietnia 15, 2010, 09:38:35 am »
Demon’s Souls Locked For Europe:
http://www.thesixthaxis.com/2010/04/14/demons-souls-locked-for-europe/

Cytuj
Demon’s Souls, the hardcore (and rather wonderful) Japanese RPG that SCEE had no plans to publish in Europe is finally getting published in Europe.  And whilst appearances on Finnish retailer sites are one thing, seeing it get a rating by the German ratings board is another.  Figuratively and literally.

So, er, yeah, it’s coming.  I mean, really, if you gave half a poop you’d have already imported it but if you haven’t, and you’re still interested in getting your arse handed to you by one of the PS3’s toughest games, then you’ll be happy to hear that Namco are behind the European release, which has been rated a ‘16′.


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #504 dnia: Kwietnia 15, 2010, 18:35:56 pm »
Ehh, czyli nie będzie lokalizacji i ciekawe jaka cena. Trzeci raz 200zł? Dzięki, postoję ;).

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #505 dnia: Kwietnia 15, 2010, 20:13:02 pm »
Ja już czekam na info o 2 części, a oni pierwszą w europie będą wypuszczać. A ja ją kurcze przeszedłem w zeszłoroczne wakacje....

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #506 dnia: Kwietnia 16, 2010, 11:14:11 am »
Demon’s Souls formally dated in Europe for June 25 by Namco Bandai
http://www.vg247.com/2010/04/16/demons-souls-formally-dated-in-europe-for-june-25-by-namco-bandai/

Cytuj
As promised yesterday, Namco Bandai Partners has formally announced it’ll be releasing Demon’s Souls in Europe, with the firm also giving a date to the PS3 RPG: June 25.

The game will be released exclusively as a special pack called the “Black Phantom Edition”, which will contain the soundtrack, artbook and strategy guide. Namco Bandai Partners, however, are keen to stress this will be a “special limited launch” for the region.

“We’re very pleased to be working with SCEI to bring the fantastic Demon’s Souls to gamers outside of Japan and North America,” said Oliver Comte, VP of Marketing, Sales and Publishing at NBP.

A sequel has already been hinted at for a fall release in Japan.

Shots of the Black Phantom Edition are below, as well as the PR.

« Ostatnia zmiana: Kwietnia 16, 2010, 11:16:39 am wysłana przez Ryo »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #507 dnia: Kwietnia 16, 2010, 12:00:55 pm »
Czy dodatki były też w wersji z USA ?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #508 dnia: Kwietnia 16, 2010, 13:48:41 pm »
A dopiero co załatwiłem wersję z US. :P

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #509 dnia: Kwietnia 16, 2010, 13:55:39 pm »
Raduje sie serce, raduje sie dusza! Ciekawe czy hardkorowosc tej gry bedzie jeszcze zwiekszona dla europejczykow?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #510 dnia: Kwietnia 16, 2010, 13:58:08 pm »
Fajnie, będzie co robić w wakacje :)

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #511 dnia: Kwietnia 17, 2010, 02:50:00 am »
Trochę już ograłem DS'a, do zakończenia został mi mnich z 3 świata, penetrator z pierwszego i ostatni tam etap.

Jestem pod ogromnym wrażeniem atmosfery i klimatu- można siekierę w powietrzu zawiesic tak to fantastycznie jest oddane. Moim faworytem jest chyba trzeci posąg, wieża Latria; czułem się miejscami jak w Silent Hill :]
Piąty zacząłem dopiero dziś i skończyłem, jest piękny wizualnie, ale te bagna to hardcor po całości. Jeszcze fantom do walki w takich warunkach? Nice.

Pochwalic również muszę społecznośc graczy, takiej kultury nie widziałem jeszcze nigdzie. Gdy najechałem świat jakiegoś gracza, okazało się że ten przyzwał niebieskiego fantoma- gospodarz elegancko przycupnął sobie na kamienu, pozwalając walczyc 1vs1 z niebieskim. Oczywiście zaczęło się od ukłonu :]

Wszystko fajnie i super, tylko dobija niemiłosiernie ten bug z tendecją świata. Jak zrobiłem idealnie czarną w czwartym świecie, wyłączyłem konsolę nie wychodząc do nexusa, to i tak mi zrestartowało tendencję na neutralną. Tak więc dupa zbita, trzeba by grac off-line by to jakoś kontrolowac, ale to pół radochy mniej wtedy. Także niedoróbki techniczne, ślizganie się po krawędziach, powolne strzały. Wszystko do naprawienia w głupim patchu, ale widac nie doczekamy się. Może w europejskiej wersji poprawią?

Co także mi się marzy, ja bym kazał jeszcze płacic dusze za wejście do danego świata, tak by nie farmic :] Jako rekompensatę uważam że check point byłby dośc miłym i uczciwym rozwiązaniem (powiedzmy że możemy postawic taki jeden na cały etap).

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #512 dnia: Kwietnia 17, 2010, 08:56:33 am »


Co także mi się marzy, ja bym kazał jeszcze płacic dusze za wejście do danego świata, tak by nie farmic :] Jako rekompensatę uważam że check point byłby dośc miłym i uczciwym rozwiązaniem (powiedzmy że możemy postawic taki jeden na cały etap).

Jeżeli wyłączysz grę nie wychodząc do nexusa, po ponownym uruchomieniu gry pojawiasz się tam, gdzie kończyłeś :)
I o ile dobrze pamiętam, z zachowanym stanem twoich poczynań w danym etapie. Czytaj bez respawna stworów )

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #513 dnia: Kwietnia 17, 2010, 11:38:53 am »
A tak, ale mi chodzi o taki prawdziwy check point- czyli po wyjściu do nexusa możemy zamiast od początku przenieśc się dodatkowo w ten jeden punkt :]

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 657
  • Reputacja: 253
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #514 dnia: Kwietnia 17, 2010, 18:31:03 pm »
Trochę już ograłem DS'a, do zakończenia został mi mnich z 3 świata, penetrator z pierwszego i ostatni tam etap.

Jestem pod ogromnym wrażeniem atmosfery i klimatu- można siekierę w powietrzu zawiesic tak to fantastycznie jest oddane. Moim faworytem jest chyba trzeci posąg, wieża Latria; czułem się miejscami jak w Silent Hill :]
Piąty zacząłem dopiero dziś i skończyłem, jest piękny wizualnie, ale te bagna to hardcor po całości. Jeszcze fantom do walki w takich warunkach? Nice.

Pochwalic również muszę społecznośc graczy, takiej kultury nie widziałem jeszcze nigdzie. Gdy najechałem świat jakiegoś gracza, okazało się że ten przyzwał niebieskiego fantoma- gospodarz elegancko przycupnął sobie na kamienu, pozwalając walczyc 1vs1 z niebieskim. Oczywiście zaczęło się od ukłonu :]

Wszystko fajnie i super, tylko dobija niemiłosiernie ten bug z tendecją świata. Jak zrobiłem idealnie czarną w czwartym świecie, wyłączyłem konsolę nie wychodząc do nexusa, to i tak mi zrestartowało tendencję na neutralną. Tak więc dupa zbita, trzeba by grac off-line by to jakoś kontrolowac, ale to pół radochy mniej wtedy. Także niedoróbki techniczne, ślizganie się po krawędziach, powolne strzały. Wszystko do naprawienia w głupim patchu, ale widac nie doczekamy się. Może w europejskiej wersji poprawią?

Co także mi się marzy, ja bym kazał jeszcze płacic dusze za wejście do danego świata, tak by nie farmic :] Jako rekompensatę uważam że check point byłby dośc miłym i uczciwym rozwiązaniem (powiedzmy że możemy postawic taki jeden na cały etap).
Oj tak. ToL jest niebanalna, sugestywna i przytłacza klimatem. No i te Cthulhu pałętające się tu i tam.
Na Penetratora i False Kinga uważaj. Właściwie to jedyni bossowie w grze, którzy mogą napsuć nieco krwi. Biją bowiem mocno i są szybcy. Oczywiście jeśli będziesz uważnie toczył pojedynek, to wygrasz za pierwszym podejściem. Mnich natomiast to banał - ubiłem go bez straty nawet jednego punktu życia.
Pamiętaj też by odwiedzić Old King Doran'a - jest w 1-1 w wierzy, którą strzegł mocarny rycerz z kopią.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #515 dnia: Kwietnia 17, 2010, 18:43:03 pm »
Zabicie Old Kinga w uczciwym pojedynku to najtrudniejsza walka w tej grze IMO.


Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 657
  • Reputacja: 253
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #516 dnia: Kwietnia 17, 2010, 18:59:35 pm »
Ja, gdy przechodziłem jego test w celu zdobycia miecza brałem mu mniej pż niż zablokowany hadouken. Stąd nawet nie startowałem do pojedynku - leczniczych roślin by zabrakło.
A pary w łapskach mój żołnierz miał co nie miara - w kilku seriach do piachu takiego Old Monka posłał.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #517 dnia: Kwietnia 17, 2010, 20:04:38 pm »
Chyba offline wykończę tego monka, bo niektórzy gracze mnie wkurzają. Jest jakiś międzynarodowy DS'owy sygnał jaki mogę przekazac oponentowi, że nie leczymy się podczas walki i nie używamy itemów?
Bo tak, to walka trwa i trwa, a jeśli on ma 99 roślinek i to w kilku slotach, to tak do przyszłej zimy mogę machac tym mieczem.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #518 dnia: Kwietnia 17, 2010, 20:08:04 pm »
Chyba offline wykończę tego monka, bo niektórzy gracze mnie wkurzają. Jest jakiś międzynarodowy DS'owy sygnał jaki mogę przekazac oponentowi, że nie leczymy się podczas walki i nie używamy itemów?
Bo tak, to walka trwa i trwa, a jeśli on ma 99 roślinek i to w kilku slotach, to tak do przyszłej zimy mogę machac tym mieczem.

Trzeba kombinować.
Na PvP dobry jest Baby's Nail +5 - dajesz delikwentowi status Plague, który bardzo szybko drenuje życie i sprawia problemy, bo rzadko kto ma dużą odporność na ten status i roślinki w inwentarzu. Albo atakujesz go kataną z Bleed 360 8) i napierasz nie pozwalając się leczyć...

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Demon's Souls
« Odpowiedź #519 dnia: Kwietnia 17, 2010, 20:32:29 pm »
Dobra głupie pytanie:
Kupować teraz Demons Souls, czy może jednak lepiej poczekać na europejską edycję... Mam dosyć wielkie ciśnienie na tą gierkę, chcę sprawdzić, czy sprostam tej ciężkiej gierce i nie tylko.