Autor Wątek: Ratchet and Clank: A Crack in Time  (Przeczytany 46035 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #240 dnia: Stycznia 26, 2010, 12:39:27 pm »
Tani jest jak barszcz. Co, chcesz do 40 zł zejść  8)

Seria nigdy wymagająca nie była. Nigdy też wyboru poziomów trudności nie było. Ale przy tym, zawsze ostatni boss dawał w kość. Czy to na PSP, czy na PS2.
Teraz jest bardzo łatwo. Dość napisać, iż ostatnich dwóch zakpiorów na hard, ubiłem bez RYNO, jak i kombinezony poziomu 4.


ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #241 dnia: Lutego 16, 2010, 14:52:24 pm »
Trudny jest ten Ratchet? Za chwilę będę w niego grał i nie wiem czy zabawę od razu zacząć na hardzie...

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #242 dnia: Lutego 16, 2010, 14:57:15 pm »
Z miejsca wybierz hard. W ogóle problemów nie stwarza. Jak już pisałem, przeszedłem ostatniego bossa, nie mając ulepszeń do połowy broni, bez R.Y.N.O i ze zbroją zaledwie poziomu trzeciego.
Cała reszta nie jest w stanie wyrządzić większej krzywdy. Tym bardziej, że jeśli zdecydujesz się na platynę, będziesz stopniowo ulepszał wszytko.
Co do hard mała uwaga. Zbierz kilka dodatkowych Zoni. A to dlatego, że jedna Valkiria może niemiło zaskoczyć.
A po ulepszeniu statku nie będzie z nią problemu - jest to istotne, gdzyz nie da się wrócić, gdy juz ją spotkamy, w celu ulepszenia naszego X winga.

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #243 dnia: Lutego 16, 2010, 15:04:55 pm »
Z miejsca wybierz hard. W ogóle problemów nie stwarza. Jak już pisałem, przeszedłem ostatniego bossa, nie mając ulepszeń do połowy broni, bez R.Y.N.O i ze zbroją zaledwie poziomu trzeciego.
Cała reszta nie jest w stanie wyrządzić większej krzywdy. Tym bardziej, że jeśli zdecydujesz się na platynę, będziesz stopniowo ulepszał wszytko.
Co do hard mała uwaga. Zbierz kilka dodatkowych Zoni. A to dlatego, że jedna Valkiria może niemiło zaskoczyć.
A po ulepszeniu statku nie będzie z nią problemu - jest to istotne, gdzyz nie da się wrócić, gdy juz ją spotkamy, w celu ulepszenia naszego X winga.

Aha, dzięki za info (szczególnie o to podkreślone)  :angel:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #244 dnia: Lutego 16, 2010, 15:50:36 pm »
W razie problemów (i nie tylko) pytaj ;) Ja, Lupi, A-n m.in. mamy platynę w niej, więc posiadamy kompletną wiedzę.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #245 dnia: Lutego 16, 2010, 17:56:19 pm »
Trudny jest ten Ratchet? Za chwilę będę w niego grał i nie wiem czy zabawę od razu zacząć na hardzie...
Ja gram na hardzie i łatwo jest. :angel:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #246 dnia: Lutego 16, 2010, 18:51:59 pm »
W razie problemów (i nie tylko) pytaj ;) Ja, Lupi, A-n m.in. mamy platynę w niej, więc posiadamy kompletną wiedzę.
Ja tez mam platyne  :angel:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #247 dnia: Lutego 16, 2010, 19:33:04 pm »
Plissken się nie liczy (czy to odpowiedni tekst o moderatorze - przyp. SW).To człowiek bot, mający 100% w Kz2 i 96% nowinek na koncie. Więc dla niego hard, to dla innych easy - wyjątek stanowić może tu A-n.

Jednak faktycznie, hard jest tu wyjątkowo przyjazny. Tak, tak. Lem również ma błękitny dzban ;)

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #248 dnia: Lutego 17, 2010, 08:04:49 am »
A mi zostało tylko przejść na normal i Hard  :angel:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #249 dnia: Lutego 17, 2010, 12:59:52 pm »
Czyli Tomaszu komplet, czy grałeś tylko na "easy"  :angel: A może chodzi o NG+

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #250 dnia: Lutego 17, 2010, 14:04:29 pm »
Ja miałem ten problem ze grałem juz na każdym poziomie trudności, ale pamiętam ze w pewnym momencie zmieniłem poziom trudności w trakcie rozgrywki i przez to nie zaliczyło mi trofea za normal i hard, teraz musze wykasować save'y i przejść gre jeszcze raz na tych właśnie wspomnianych poziomach trudności

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #251 dnia: Lutego 17, 2010, 14:13:14 pm »
Czemu od razu nie łykniesz "hard". Jest naprawdę łatwy. Dzięki temu będziesz musiał tylko dwukrotnie grę zaliczyć na platynę, z czego kolejne podejście , to góra 4 godziny.

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #252 dnia: Lutego 20, 2010, 18:18:22 pm »
Przeszedłem grę na hard, potem po napisach końcowych wybrałem opcję po prawej stronie (challenge mode), a po rozpoczęciu gry od tego save-a nadal poziom trudności mam na hard...
Jak w takim razie mam rozpocząć grę na challenge mode? Nie wiem czy jak z tego save-a da zmienię na najwyższy poziom (o ile się da), to czy trophy wpadnie.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #253 dnia: Lutego 20, 2010, 18:22:09 pm »
challange mode to zawse w ratcheatch było granie z posiadanymi brońmi i dalsze ich levelowanie....
tu zapewne jest to samo...

lupinator

  • Gość
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #254 dnia: Lutego 20, 2010, 18:23:43 pm »
Challenge mode (jak nazwa wskazuje) nie jest poziomem trudności, a jego wzrostem na takim samym poziomie jaki wybrałeś za pierwszym przechodzeniem. Nic trudniejszego niż CM na hardzie już nie ma.

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #255 dnia: Lutego 20, 2010, 18:26:39 pm »
Aha, dzięki za odpowiedź panowie  :)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #256 dnia: Lutego 20, 2010, 21:12:58 pm »
Taki swoistego rodzaju NG+, który da się w 4 godziny zaliczyć. Później zostanie już tylko dozbieranie ostatnich złotych śrubek .

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #257 dnia: Lutego 25, 2010, 16:58:05 pm »
Jak odblokować Championship II (Raritanium Tournament?) w Agorian Battleplex, nadal mam go zablokowany a cały Championship I mam ukończony?

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #258 dnia: Lutego 25, 2010, 17:30:32 pm »
Odblokuje się sam, w którymś momencie fabuły.(przynajmniej u mnie tak było)

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #259 dnia: Lutego 25, 2010, 19:35:18 pm »
Jaka ta gra jest zwalona, wykasowałem sejwy bo nie zaliczało mi pucharków ze przejście gry, potem zacząłem od nowa grać i za normal dostałem pucharek ale już za Hard nie!! Co to
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
ma być ? Już mi sie nie chce przechodzić gry poraz 8  :mad:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #260 dnia: Lutego 26, 2010, 13:38:54 pm »
Jak odblokować Championship II (Raritanium Tournament?) w Agorian Battleplex, nadal mam go zablokowany a cały Championship I mam ukończony?
Wszystko w swoim czasie. Pamiętaj o fabule, która rzutuje na kilka elementów w grze. Przecież kilku Zoni nie zbierzesz przykładowo, jeśli fabuła nie obdarzy Raczeta odpowiednim przedmiotem. Podobnie jest z owym turniejem. Zresztą i tak musisz być odpowiednio dozbrojony by go zaliczyć ;)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #261 dnia: Lipca 10, 2010, 21:49:41 pm »
Gram i gram w to i...bez kitu to chyba najlepszy Ratchet w jaki grałem (a grałem w 3, Gladiatora---ten całkiem spoko, zwłaszcza w co-op i wszystkie na PS3). Gameplay to mistrzostwo, odpowiednio dużo strzelania i skakania/omijania. W ogóle mam wrażenie że gra jest dłuuuga, ale to może być dla tego że gram "na raty" bo pomiędzy sesjami w RDR. Bronie są świetne, nie czuć tego że niektóre pukawki są niepotrzebne (no może...ten bekający jest trochę zbędny bo potem i tak dostajemy shotguna) jak było w poprzednich częściach. Jedyne co mnie denerwuje to że strzały z Negocjatora czasem się odbijają (myślę że muszą się "uzbroić"), albo lecą po takiej spirali co niekiedy owocuje tym że kula mija przeciwnika o centymetry.
Dodałbym też może jeszcze ze 2 bronie constructo. Ogólnie gierka super extra hiper duper. Każdy komu podobał się jakikolwiek Ratchet ten też mu się spodoba.
« Ostatnia zmiana: Lipca 10, 2010, 21:51:35 pm wysłana przez Solid Snake 1989 »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #262 dnia: Lipca 11, 2010, 14:30:34 pm »
Zwierz nieźle sobie poczyna, szczególnie przydatny na arenach jest oraz przy niszczeniu większych skupisk skrzyń; zwłaszcza gdy odpowiednio dużo powietrza w płuca nabierze.
Mnie brakuje nieco tych sympatycznych, mechanicznych psiaków, znanych z innych odsłon. Grałem we wszystkie odsłony i uważam, iż tuż obok trzeciej części to najlepszy Raczet i Klank. Gladiator też był świetny, podobnie jak ToD.
Za pierwszym razem spokojnie (o ile zbieramy bonusy) wystarczy na niespełna 16 godzin. NG+ to jakieś 4 godziny gry.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #263 dnia: Lipca 12, 2010, 10:34:07 am »
Kupiłem sobie wczoraj Raczeta i wszystko niby fajnie ale aliasing bije niemiłosiernie po oczach. Tools of Destruction wyglądał lepiej pod tym względem.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #264 dnia: Lipca 12, 2010, 22:07:43 pm »
Pobaw się ustawieniami w TV aphelion'ie. Ja miałem podobnie w LBP, czy X-men: Orgins. W zasadzie to przy Raczet i Klank również. Zmiękczenie obrazu znacznie polepszyło odbiór grafiki.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #265 dnia: Lipca 13, 2010, 10:32:54 am »
Ogólnie grafika jest bardzo ładna ale krawędzie troszkę przeszkadzają. Całe szczęście, że nie zwracam już na to tak dużej uwagi bo gra się bardzo, bardzo przyjemnie. Swoją drogą niektóre widoczki są wręcz kosmiczne :).
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #266 dnia: Lipca 13, 2010, 18:51:00 pm »
Szczególnie efektownie prezentują się etapy z Clank'iem. Na arenie, przy kilkunastu przeciwnikach, dziesiątkach eksplozji, kilku broni jednocześnie plujących ogniem, wspomaganych przez R.Y.N.O. również nic nie zakaszle.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #267 dnia: Lipca 14, 2010, 10:24:02 am »
Poważnie nie przycina ale widać zwolnienia animacji. Mogli zrobić gierkę w stałych 30fpsach i byłoby gites.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #268 dnia: Lipca 14, 2010, 12:03:36 pm »
Gdzie się tam dopatrzyłeś zwolnień animacji - wybrane momenty, czy raczej tak randomowo  o_O
Pytam, bowiem przeszedłem kilkukrotnie ją i niczego podobnego nie uświadczyłem, a raczej wyczulony jestem, na wszelakie dropy, spowolnienia.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #269 dnia: Lipca 14, 2010, 12:19:52 pm »
Sporo tego jest, na pomniejszych planetach (tych ala Mario Galaxy) przy obracaniu kamery i oglądaniu widoków widać zwolnienia (nie jest to regularne ale występuje), podobnie w poziomach Clanka.

Wiadomość scalona: Lipca 14, 2010, 12:26:13 pm
http://www.eurogamer.net/articles/insomniac-60fps-no-more - klip wideo na którym widać co i jak
« Ostatnia zmiana: Lipca 14, 2010, 12:26:13 pm wysłana przez aphelion »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #270 dnia: Lipca 14, 2010, 12:41:30 pm »
Nie przeszkadza i nie irytuje. Właściwie dla mniej wprawnego oka, jest niedostrzegalne niemalże. Onimusha III, ta to spowalniała. Notorycznie i tak, że aż sadziłem, iż to jakieś celowe spowolnienie (przez postać). Była taka zagadka z turbinami i kołami. Nader szybko się obracały. Po przejściu w demoniczna formę, niemal stały w miejscu, a to nie rozwiązanie zagadki tylko niewydajny silnik. Jednak można było się na tym nieźle przejechać.

Ogólnie minusem tej gry, jest brak polonizacji. Kz2, inF, wiele innych pozycji, często dla dorosłych takową otrzymała, a bajkowe przygody dwójki sympatycznych bohaterów nie.
Masz już skompletowane R.Y.N.O aphelion'ie  :grin:



aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #271 dnia: Lipca 14, 2010, 12:57:08 pm »
Nie, na ten moment okupuje 3ci układ planet(ogólnie chyba tylko 1 element/część schematu znalazłem).
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #272 dnia: Lipca 14, 2010, 15:30:28 pm »
Później dostaniesz mapę z wyszczególnieniem wszystkich skarbów - elementy R.Y.N.O, czy też lokalizację złotych śrubek. Na prawdę warto to pozbierać, ot choćby dla orgii destrukcji, jak i.... muzyki podczas wystrzału  :angel:


Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #273 dnia: Lipca 14, 2010, 22:18:39 pm »
Ryno w tej części jest kozackie, ta muzyczka jak z niego strzelasz  :D
No i radio podczas latania w kosmosie. Szkoda tylko że Rusty Pete się nie pojawia osobiście w grze :( uwielbiałem typa.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #274 dnia: Lipca 15, 2010, 18:20:04 pm »

Jakby ktoś nie kojarzył. Tak, ta muzyka jest fantastyczna. Brawa dla pomysłodawcy. Ogólnie zauważyłem, że ex tej pukawki strasznie wolno rośnie. Z innymi nie ma problemu w dojściu do dziesiątego poziomu. Na arenie też chyba odcinają część zasobów. Pasek drastycznie powoli się tam nabija.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #275 dnia: Lipca 15, 2010, 19:35:17 pm »
Najbardziej w tej części brakuje mi piratów, podobnie część pukawek nie jest tak fajnych jak w ToD oraz w trakcie grania miałem wrażenie, że czegoś tej grze jednak brakuje.
Za to muzyka w Gimlick Valley - wspaniała. :)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #276 dnia: Lipca 15, 2010, 20:50:41 pm »
Mnie nie podobało się, że większość pukawek to kalki z poprzedniej części. Gadżetów w TOD też było więcej. Misje na planetoidach były mało zróżnicowane. Największe kuriozum to śrubki wypadające z roślinek, co z moją manią zbieractwa i perspektywy włażenia w każdą kępę powodowało przeświadczenie, że zgubię radość obcowania z tym tytułem. Jedynym wymagającym przeciwnikiem była ostatnia walka z Lordem Vorselonem (choć po zdobyciu R.Y.N.O. padał szybko i nabojów nie brakowało, bo broń na nim robiła szybki upgrade), po którym otrzymujemy dostęp do fajnej lokacji. Zagadki w części przygody Clanka też dają radę, jak się złapie zasady. Zmianę scenerii zmagań na arenie przywitałem z zadowoleniem, jako że poprzednia była wałkowana od czasów R:C 2. Lokacje z robalami przypominały mi te z wściekłymi pszczołami z Crash Bandicoot 2. Chciałbym, aby w następnej części (o ile powstanie) wykorzystano jetpack w jednej z powietrznych lokacji jak w R:C 2, gdzie trzeba było mieć na uwadze wyczerpujące się paliwo. Fajny patent, który miło wspominam. Jednak po tych wszystkich Ratchetach zauważyłem już pewne zmęczenie tematem i jak powstanie kolejna część to będzie odgrzewany, ale jak zwykle niesamowicie grywalny, kotlet.
« Ostatnia zmiana: Lipca 15, 2010, 21:46:10 pm wysłana przez Kert »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #277 dnia: Lipca 16, 2010, 10:48:45 am »
Pod względem grywalności gra wypada dobrze, trochę szkoda jednak, że technicznie gra jest nierówna. Sub HD oraz tekstury alfa w bardzo niskiej rozdziałce dają o sobie znać. Frejmrejt też potrafi spaść ale nie przeszkadza to tak bardzo jak 2 powyższe elementy.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #278 dnia: Lipca 16, 2010, 10:57:14 am »
Dalibyście już spokój temu sub HD. Poproś swoją dziewczynę o ocenę grafiki, ot, spytaj czy uważa, że gra ładna jest. Na pewno przytaknie.
Co do oręża to zgadzam się, że kilku broni brakuje, ale tak często już bywa w tego typu grach (szczególnie w tej serii). To nie VF, że otrzymujemy "wszytko co najważniejsze + plus nowości".

Liczę jednak, iż jeszcze jedne przygody sympatycznego duetu zobaczymy na PS3. Ja nie obraziłbym się nawet na dwie. 

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #279 dnia: Lipca 16, 2010, 11:09:24 am »
Poproś swoją dziewczynę o ocenę grafiki, ot, spytaj czy uważa, że gra ładna jest. Na pewno przytaknie.   
Moja uważa, że pod względem całokształtu to ToD jest lepszy niż ACiT.