News

PlayStation laureatem nagrody Superbrands w Polsce

Sony Computer Entertainment Polska ma zaszczyt poinformować, że PlayStation zostało super brandem 2013 roku. Nagroda Superbrands przyznana została PlayStation jako światowej marce, która od samego początku swojego istnienia kojarzy się z najlepszą rozrywką, najnowocześniejszymi technologiami i najbardziej popularnymi grami. Powstały w 2008 roku Polski oddział Sony Computer Entertainment Europe dostarcza najwyższej jakości produkty i usługi lokalnym konsumentom, promując najnowsze technologie i rozwiązania.

Gala Finałowa VII edycji Superbrands zgromadziła w piątek 5 kwietnia przedstawicieli wielu najsilniejszych marek biznesowych i konsumenckich, którzy odebrali statuetki Superbrands i Business Superbrands. Po raz pierwszy przyznano także nagrody Created in Poland Superbrands dla marek, które są wytworem polskiej myśli brandingowej. Nagroda honorowa Superbrands trafiła w ręce Pana Andrzeja Wajdy. Podczas Gali przedstawiono kolejne wydanie Albumu Supebrands 2013, zwanego „biblią brandingu” - wydawnictwa prezentującego indywidualną drogę do sukcesu każdej z nagrodzonych marek.

Statuetki Superbrands i Business Superbrands odebrali przedstawiciele 27 marek w tym reprezentujący Sony Computer Entertainment Polska Maciej Kmiołek – Dyrektor Marketingu SCE Polska:

„Jesteśmy ogromnie dumni z tego wyróżnienia, szczególnie dlatego, że jest to nagroda nie tylko od specjalistów, ale przede wszystkim od konsumentów, tych osób do których kierujemy nasze produkty i komunikację. Cieszymy się , że marka PlayStation przez lata obecności na polskim rynku silnie zapisała się w świadomości konsumentów, stając się synonimem domowej rozrywki.”

The Superbrands Ltd. to działająca w 85 krajach świata organizacja nagradzająca sukcesy marek, które odznaczają się wyjątkowo silnym wizerunkiem. Statuetki i dyplomy tegorocznej, siódmej edycji zostały przyznane głosami członków Rady Marek oraz na podstawie badania konsumenckiego na niespotykanej dotychczas w Polsce próbie - liczącej aż 15 000 respondentów. Przy ocenie pod uwagę brane były m.in.: wysoka rozpoznawalność marki i dobry wizerunek zarówno wśród konsumentów, jak i w ocenie ekspertów.

Platformy:
Czas czytania: 2 minut, 16 sekund

Przeczytaj więcej na podobne tematy:
Mojang aktualizuje Minecraft, ale na natywną wersję na PS5 jeszcze poczekamy - 10.09.2024 11:52
Minirecenzja: Call of Duty Classic - 18.08.2024 12:42
Stop Killing Games! - 09.08.2024 10:00
TEST: Dysk SSD w PS3 — Czy warto? - 08.08.2024 17:23
TEST: PlayStation 3 w 2024 roku — Czy Warto? - 28.07.2024 13:25
Niedawno pisaliśmy też o...

Wesprzyjcie polską sprawę na Kikckstarterze - Grimlands

arrow-right
arrow-right

SteelSeries ogłasza partnerstwo z organizacją DragonBorns.net

Komentarze
...
4246 dni temu

Cegła ceglastą cegłą poganiana. A może wyróżnienie w plebiscycie kup pan cegłę?

odpowiedz
Dodaj nowy komentarz:
...
Twój nick:
Twój komentarz:
zaloguj się

Ta strona korzysta z reCAPTCHA od Google - Prywatność, Warunki.


Treści sponsorowane / popularne wpisy: