PlayStation Partnerem Coca -Cola Trophy Tour w Polsce
Sony Computer Enterainment Polska będzie Partnerem „FIFA World Cup 2014 Trophy Tour” - trasy, w ramach której najwyższe piłkarskie wyróżnienie – Puchar Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej odwiedziło już 85 krajów. „FIFA World Cup 2014 Trophy Tour” jest wspólnym przedsięwzięciem firmy Coca – Cola, jednego z głównych sponsorów Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej oraz FIFA.
Puchar zobaczyć będzie można 27 i 28 marca w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Na wszystkich fanów futbolu czekać będą z tej okazji liczne atrakcje, w tym specjalna Strefa PlayStation, w której przedpremierowo zaprezentowana zostanie oficjalna gra Mistrzostw Świata w Brazylii: EA SPORTS™ 2014 FIFA World Cup Brazil™.
Klimat zbliżającego się mundialu w Brazylii udzieli się polskim fanom piłki nożnej już za tydzień. Puchar, o który na brazylijskich stadionach rywalizować będą najlepsze drużyny piłkarskie świata, będzie można oglądać, a także zrobić sobie z nim pamiątkową fotografię już 28 marca w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. To pierwszy raz w historii, gdy to trofeum będzie gościć w naszym kraju.
Na kibiców będą czekały rozmaite atrakcje. Jedną z nich będzie Strefa PlayStation, w której będzie można zagrać w swoje ulubione gry na konsolach PlayStation 4, PlayStation 3 oraz PS Vita. PlayStation 4 to najnowszej generacji system komputerowej rozrywki, który pokochali gracze na całym świecie.
Na konsolach PlayStation 3, po raz pierwszy w Polsce, przedpremierowo zaprezentowana zostanie jedyna oficjalna gra Mistrzostw Świata w Brazylii: 2014 FIFA World Cup Brazil™ od EA Sports. EA SPORTS™ 2014 FIFA World Cup Brazil™ to najbardziej autentyczna, wciągająca i rozbudowana piłkarska gra wideo, poświęcona największej imprezie sportowej naszych czasów, jaką są Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. Gracze mają w niejbędą mieli możliwość poprowadzić wybraną przez siebie drużynę narodową, w tym Reprezentację Polski, po Puchar Mistrzostw Świata.
Na kibiców będą czekać także inne atrakcje. Jedną z nich będzie interaktywne iBoisko, na którym chętni sprawdzą swoje piłkarskie umiejętności, pod ,,wirtualnym okiem’’ Roberta Lewandowskiego.
Każdy uczestnik wydarzenia będzie miał możliwość zrobienia sobie z Pucharem pamiątkowego zdjęcia, które następnie będzie mógł przesłać (strona do Happiness Flag). W ten sposób powstanie flaga złożona z fotografii kibiców z 90 krajów, które odwiedził Puchar. Flaga ta będzie zaprezentowana podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. Aby otrzymać bilet uprawniający do wejścia na imprezę należy kupić produkty z oferty firmy Coca-Cola oznaczone promocją w wybranych punktach sprzedaży sieci Carefour, Relay, Intermedio, na frisco.pl oraz na stacjach paliw Orlen i Bliska , zachować paragon, a następnie wpisać znajdujący się na nim kod na specjalnie stworzonej w tym celu stronie www.pucharwpolsce.pl.
Bilety będa także do wygrania już wkrótce na oficjalnym profilu Facebook PlayStation Polska www.facebook.com/PlayStationPolska
Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej z Brazylii rozpoczną się 12 czerwca na stadionie w San Paulo.
Więcej informacji na temat FIFA World Cup™ Trophy Tour, w tym informacje o kolejnych krajach odwiedzanych na trasie Pucharu, daty, ekskluzywne wywiady, zdjęcia i filmy, można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej FIFA: www.fifa.com/trophytour .
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Mojang aktualizuje Minecraft, ale na natywną wersję na PS5 jeszcze poczekamy - 10.09.2024 11:52
• Minirecenzja: Call of Duty Classic - 18.08.2024 12:42
• Stop Killing Games! - 09.08.2024 10:00
• TEST: Dysk SSD w PS3 — Czy warto? - 08.08.2024 17:23
• TEST: PlayStation 3 w 2024 roku — Czy Warto? - 28.07.2024 13:25
Komentarze
Bardzo zacna inicjatywa, oby więcej takich akcji.
odpowiedzDodaj nowy komentarz: