News

Sniper Ghost Warrior Contracts. Tryb multiplayer zostanie opóźniony

Na zmagania w trybie wieloosobowym poczekamy aż do pierwszego kwartału 2020 roku.

Najnowsza gra snajperska od CI Games tj. Sniper: Ghost Warrior Contracts, choć nie została może okrzyknięta arcydziełem, to jest niewątpliwie jedną z najsolidniejszych produkcji tego dewelopera. Sukces polskiego studia cieszy, szczególnie że produkcji tego gatunku jest na rynku stosunkowo niewiele. Gracze chwalili tytuł za całkiem ciekawe zadania i przyjemną mechanikę strzelania, krytykując go jednocześnie za liczne błędy techniczne i niewielką zawartość. Niestety dla tej ostatniej grupy narzekającej na krótki czas potrzebny do ukończenia tytułu nie mamy dobrych wiadomości.

City Interactive Games ogłosił bowiem, iż zapowiadany jeszcze na 2019 rok tryb multiplayer do ich najnowszej produkcji zostanie opóźniony. Nowa data premiery została ustalona na pierwszy kwartał 2020 roku. Naturalnie dla tego typu informacji w internecie pojawiły się plotki, że prace nad trybem multiplayer mogą być jeszcze w powijakach i choć nie mamy na ten temat niemal żadnych oficjalnych informacji, to niesprecyzowany co do miesiąca termin może budzić słuszne obawy.

W celu poprawy nieco pochmurnych nastrojów klientów deweloperzy zdecydowali się wspomnieć, iż do aktualizacji trafią także kolejne funkcje. W łatce znajdzie się między innymi technologia serwerów dedykowanych Amazon GameLift, jaka ma zapewnić stabilne połączenie i dostępne cały czas zmagania online, a także Amazon FleetIQ, który zadba o odpowiednie rozmieszczenie graczy na serwerach. Na deser wspomniano również o implementacji bardzo ostatnimi czasy pożądanego na PC systemu wykrywania oszustów Easy AntiCheat, jaki stanowi popularny wybór wśród deweloperów mniejszych produkcji.

Sniper: Ghost Warrior Contracts to typowo snajperska produkcja ze sporym elementem skradankowym. W tytule podobnie jak w poprzednich częściach serii wcielamy się w snajpera eliminującego z zabójczą precyzją wyznaczone cele. Nowością dla tej odsłony cyklu jest możliwość wypełnienia tytułowych „kontraktów”, będących w istocie misjami pobocznymi, za co otrzymujemy określone, dodatkowe premie.

Produkcja zadebiutowała 22 listopada 2019 roku na PS4, PC oraz Xbox One w polskiej wersji językowej.

Tagi:
Platformy:
Czas czytania: 2 minut, 42 sekund
Niedawno pisaliśmy też o...

Przeciek z GameStop zwiastuje premiery na Switch. Czy nadchodzi kolejny Nintendo Direct?

arrow-right
arrow-right

Gra roku 2019 na GameOnly.pl

Komentarze
Dodaj nowy komentarz:
...
Twój nick:
Twój komentarz:
zaloguj się

Ta strona korzysta z reCAPTCHA od Google - Prywatność, Warunki.


Treści sponsorowane / popularne wpisy: