Tomb Raider: Definitive Edition - Xbox One Vs PS4
Serwis Digital Foundry przygotował ciekawy materiał wideo, porównujący dwie nextgenowe edycje Tomb Raidera. Tematem przewodnim jest oczywiście płynność rozgrywki, o której trąbi się już od kilkunastu dni. Jak wiemy, na PlayStation 4 Definitive Edition ma śmigać w 60 klatkach na sekundę, zaś na konsoli Microsoftu jedynie w 30 fpsach. A jak jest w rzeczywistości?
Wszystko wskazuje na to, że na Xbox One zablokowano animację na poziomie 30 klatek, aby utrzymać stały framerate, za to na PlayStation 4 mamy skoki animacji pomiędzy 30, a 60 klatkami. Redaktor Digital Foundry podsumowuje, że edycja na Xbox One jest troszeczkę stabilniejsza, bowiem z reguły utrzymuje stałe 28-30 fpsów, podczas gdy Playstation 4 zalicza spadki nawet do 30 klatek, co momentami może irytować graczy.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Sea of Stars powraca z trybem kooperacji w darmowej aktualizacji! - 15.11.2024 09:00
• Spyro Reignited Trilogy już dostępne w Game Pass! - 12.11.2024 09:01
• Death Stranding niespodziewanie debiutuje na Xboxie! - 07.11.2024 15:16
• Sega usunie kilka gier z cyfrowej dystrybucji - 07.11.2024 09:11
Komentarze
I gdzie teraz jest ten cały Bobas? Gdzie wielka moc M$ i Xboxa? Buhahaha ale porażka. Zawsze mówiłem, że ta firma kpi z graczy i teraz to udowadniają.
odpowiedzJeszcze info dla redaktorzyny. Wersja na Xbox One ma spadki nawet do 20 klatek. Około 4:15sek to widać. To dopiero irytuje.
odpowiedzA może to ty gościu jesteś fanbojem SONY jak widać?
odpowiedzJeśli już mam być fanbojem to wolę tej lepszej firmy czyli Sony. Jak widać robią o wiele lepszy sprzęt. :)
odpowiedzNic dziwnego że dostaliscie dodatkowe 30 klatek żebyście nie płakali ,skoro nie macie xboxa a narzekania że xbox to gowno ,a Sony lepsze to się cieszcie ale to się wam jeszcze odbije czkawką prędzej czy pózniej .
odpowiedzNie ja już masz być, tylko już jesteś:)
odpowiedzDodaj nowy komentarz: