Wyciekł wewnętrzny trailer Godfall. Czy produkcja będzie wyglądać lepiej na PS5?
Materiał kapci raczej nie zrywa, ale warto pamiętać, iż prezentuje on starszą wersję gry.
Godfall od Counterplay Games to owiany nutką tajemnicy tytuł, o którym pierwszy raz usłyszeliśmy podczas odbywającej się w grudniu ubiegłego roku gali The Game Awards — Godfall. Pierwszy trailer gry na PlayStation 5!. To pierwsza gra oficjalnie zapowiedziana na PlayStation 5, co oczywiście procentuje w postaci gigantycznego zainteresowania produkcją. Należy przy tym jednak zaznaczyć, iż nie jest ona ekskluziwem nowej konsoli i zadebiutuje również na PC.
O grze nie wiedzieliśmy do tej porty zbyt wiele. Po obejrzeniu ujawnionego na imprezie nieobfitującego w „bomby” zaledwie 1,5 minutowego trailera graczom pozostało więcej pytań niż odpowiedzi. Wtedy najciekawsza okazała się plansza pod koniec filmiku, gdzie poznaliśmy datę premiery gry — końcowka 2020 roku. Teraz za sprawą wycieku wewnętrznego trailera gry w serwisie Reddit mamy wreszcie szansę sprawdzić, jak tytuł prezentuje się w akcji. Materiał jest bowiem wypełniony najbardziej pożądaną przez graczy zawartością — gameplayem.
Na filmiku zobaczymy między innymi, jak postać gracza mierzy się z często znacznie większymi przeciwnikami, korzystając z ogromnych broni i ocenimy jakość oprawy graficznej tytułu. Ta nie prezentuje się zbyt „next-genowo”, choć należy pamiętać, iż ww. materiał pochodzi z początku 2019 roku, nie oddaje więc walorów obecnej wersji gry, która może teraz wyglądać znacznie lepiej. Co więcej, nie wiemy nawet, czy przedstawia on gameplay z wersji na PC, czy właśnie konsoli nowej generacji.
Trailer, choć przygotowany przez deweloperów prowadzących prace nad grą, wciąż uznaje się za nieoficjalny. Nie był on bowiem przeznaczony do publikacji w gronie szerszym niż studio projektowe i pozostawał jedynie do użytku wewnętrznego. Wycieki takich materiałów nie zdarzają się zbyt często, toteż wydarzenie odbiło się echem w całym internecie i niewykluczone, iż zostało już przez konkurencję w postaci Microsoft skrupulatnie przeanalizowane.
Godfall to według dewelopera, gra z gatunku „looter-slasher”, stawia więc na mechaniki podobne do Borderlands czy The Division. W przeciwieństwie do tych ostatnich w Godfall starcia będziemy jednak prowadzić z użyciem broni białej, aniżeli wymuszającą użycie innej taktyki broni dystansowej. Tytuł zadebiutuje na PS5 i PC pod koniec 2020 roku.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Recenzja: The Crew Motorfest Year 2 Pass - Wczoraj, 15:00
• Sea of Stars powraca z trybem kooperacji w darmowej aktualizacji! - 15.11.2024 09:00
• Recenzja: Call of Duty: Black Ops 6 - 14.11.2024 17:00
• Stellar Blade niebawem trafi na PC. Mamy potwierdzenie! - 13.11.2024 17:00
• Recenzja: Romancing Saga 2: Revenge of the Seven - 10.11.2024 17:00
Komentarze
Póki co (wiem, że jest to trailer z początku 2019) jest bardziej niż źle. Jak tak mają wyglądać gry na nową generację to jest ona niepotrzebna!! :/
odpowiedzNo kapci mi też nie zerwał, zobaczymy jak będą wyglądały gry od Sony.
odpowiedzTo będzie taki lepszy pokaz wizualny ray tracing przy średniej oprawie.
odpowiedzBardzo możliwe, zobaczymy jak bardzo RT będzie obciążał te wyspecjalizowane układy w next-genach.
odpowiedzDlatego ja tego "badziewia" nie chcę, bo to póki co zbyt zasobożerna technologia i w powijakach!!
odpowiedzTo jest gra nastawiona na szybkie multi, a takowe często wyglądają tak sobie, bo nie o wygląd w nich chodzi. Obawiam się, że jakaś firma chciała po prostu być pierwsza, żeby gracze zagrali nawet z nudów, gdy brak jeszcze gier. I stąd taka jakość, bo to ma być na czas i działać, a nie wyglądać ;)
odpowiedzOby, oby. Jak tak to ok :)
odpowiedzDodaj nowy komentarz: