Autor Wątek: Dragon Age II  (Przeczytany 66236 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Dragon Age II
« dnia: Lipca 08, 2010, 08:02:34 am »
EA Makes Dragon Age 2 Official, BioWare Teases Reveal Tomorrow:
http://kotaku.com/5581903/dragon-age-2-made-official-today-err-tomorrow

Cytuj
ioWare appears to be just a day away from revealing Dragon Age 2, officially, going by the role-playing game developer's Twitter tease. Or was it today, when EA and BioWare officially said that Dragon Age 2 is in development?

The BioWare biofeed wrote earlier today that "2morrow will be a great day for BioWare fans. Just sayin'." Electronic Arts also wrote earlier today, in a press release about Warhammer Online: Age of Reckoning, that Dragon Age 2 was in development at BioWare, so that's pretty much confirmed.

See?

   Currently announced projects at BioWare include the development of ongoing downloadable content for Mass Effect 2, one of the highest rated video games of all time, Dragon Age 2, the highly anticipated sequel to 2009's "RPG of the Year" Dragon Age: Origins, and the story-driven massively multiplayer online game, Star Wars: The Old Republic.

Of course, Dragon Age 2 isn't much of a surprise, given that EA already blabbed about a sequel to Dragon Age: Origins on the books for the first quarter of 2011. BioWare helped nail down a possible release date of February 1, 2011 with this none-too-subtle teaser included in the retail release of expansion Dragon Age: Origins - Awakening. Oh, and BioWare VP Greg Zeschuk told Joystiq earlier this year that Dragon Age 2 will look "super hot."
« Ostatnia zmiana: Lipca 09, 2010, 08:11:24 am wysłana przez Snake_Plissken »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Dragon Age 2
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 08, 2010, 14:13:30 pm »

Cytuj
Last year, BioWare and EA introduced gamers to a vast new fantasy world with Dragon Age: Origins. Now, after an expansion and plenty of DLC, the renowned RPG developer is ready to unveil the next chapter in the Dragon Age saga. Dragon Age II is a full-fledged sequel, featuring a new hero, a different part of the world, and a ton of surprising improvements that will shed even more light on the lore of the Dragon Age universe. You can learn all the details in our exclusive 10-page cover story in issue 208.


:dance:
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Dragon Age 2
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 08, 2010, 15:40:17 pm »
Znów będę jak pajac czekał na rewolucję, mimo że nie powinienem się takowej spodziewac.

Jedynka była dobra, ale tylko dobra. Oby jakąś porządną fabułę tym razem dali.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Dragon Age 2
« Odpowiedź #3 dnia: Lipca 08, 2010, 17:55:17 pm »


PSN ID: WojtqGO

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dragon Age 2
« Odpowiedź #4 dnia: Lipca 08, 2010, 18:37:26 pm »
Oby w sierpniu na GC dali pierwszy filmik z rozgrywki. :)

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Dragon Age 2
« Odpowiedź #5 dnia: Lipca 08, 2010, 19:08:20 pm »
To jest najlepsze:

Cytuj
Dragon Age 2 thrusts players into the role of Hawke, a penniless refugee who rises to power to become the single most important character in the world of Dragon Age. Known to be a survivor of the Blight and the Champion of Kirkwall, the legend around Hawke's rise to power is shrouded in myth and rumor.

Daje nadzieję, że zrobią z tego coś jak historia Groszka/Hegemona z Gry Ender'a, zamiast normalnego "od zera do bohatera".

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dragon Age 2
« Odpowiedź #6 dnia: Lipca 08, 2010, 19:33:03 pm »
Informacje po polsku:
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=52429

Cytuj
W Dragon Age II wcielimy się w postać Hawke'a – pozbawionego grosza przy duszy uchodźcy, który odegra kluczową rolę w przyszłości tego świata i przejdzie do legendy jako Czempion Kirkwallu. Fabuła gry obejmie dziesięć lat z jego życia, podczas których zgromadzi on śmiertelnie niebezpiecznych sojuszników oraz zdobędzie sławę i bogactwo. Tak jak w pierwowzorze los zarówno bohatera, jak i świata zostanie ukształtowany przez nasze decyzje.

Ray Muzyka (jeden z założycieli Bioware) obiecał, że gra będzie epicką przygodą, która podniesie poprzeczkę, jeśli chodzi o intensywność akcji w produkcjach RPG. Producent Mark Darrah obiecał natomiast, że spore usprawnienia czekają grafikę oraz system walki. W przypadku tego ostatniego wprowadzone zmiany mają m.in. zagwarantować, że niezależnie od wybranej klasy zawsze będziemy w centrum wydarzeń. Znacznej poprawie ulegnie też warstwa wizualna. Dragon Age II opracowywany jest z myślą o PC, PlayStation 3 oraz Xboksie 360. Daty premiery gry jeszcze nie ujawniono, aczkolwiek już wcześniej nieoficjalnie mówiono o pierwszym kwartale 2011 roku, więc celujemy właśnie w ten ok

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Dragon Age 2
« Odpowiedź #7 dnia: Lipca 08, 2010, 19:51:47 pm »
Ale zwalili tłumaczenie. :-?

Cytuj
Dragon Age 2 thrusts players into the role of Hawke, a penniless refugee who rises to power to become the single most important character in the world of Dragon Age. Known to be a survivor of the Blight and the Champion of Kirkwall, the legend around Hawke's rise to power is shrouded in myth and rumor.

Cytuj
W Dragon Age II wcielimy się w postać Hawke'a – pozbawionego grosza przy duszy uchodźcy, który odegra kluczową rolę w przyszłości tego świata i przejdzie do legendy jako Czempion Kirkwallu. Fabuła gry obejmie dziesięć lat z jego życia, podczas których zgromadzi on śmiertelnie niebezpiecznych sojuszników oraz zdobędzie sławę i bogactwo.

Dwa różne znaczenia.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Dragon Age 2
« Odpowiedź #8 dnia: Lipca 08, 2010, 20:46:42 pm »
Bo gry-online to wannabe. Są najwięksi, ale ich jakość naprawdę pozostawia do życzenia. Nie wiem co oni tam za kontrole jakości mają..

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

1man1jar

  • Gość
Odp: Dragon Age 2
« Odpowiedź #9 dnia: Lipca 08, 2010, 21:17:51 pm »
Ma ktoś te artworki w hi-resie, czy muszę lurkować?

Dobra mam: http://dragonage.bioware.com/da2#concept_art
« Ostatnia zmiana: Lipca 08, 2010, 21:24:58 pm wysłana przez 1man1jar »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

1man1jar

  • Gość
Odp: Dragon Age 2
« Odpowiedź #11 dnia: Lipca 08, 2010, 21:26:07 pm »
Dzięki, znalazłem. Fajnie wyglądają. Bioware potrafi robić klimat. Te z KOTORa i Mass Effecta 2 robiły robotę.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dragon Age 2
« Odpowiedź #12 dnia: Lipca 09, 2010, 07:36:09 am »
Teraz ciekawe czy ta "intensywność rozgrywki" oznacza zrobienie z gry action RPG (mniej więcej jak DS), a motyw z bohaterem to jak nic Mass Effect.
Zastanawiające jest, że skoro mówili o znacznym ulepszeniu grafiki, to czy zastosowali inny engine albo mocno ulepszyli ten napędzający poprzednią część.

Okładka:


_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Dragon Age 2
« Odpowiedź #13 dnia: Lipca 09, 2010, 07:51:06 am »
Niech od razu zrobią preorder Dragon Age 3- przecież wysoce możliwe że powstanie.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dragon Age 2
« Odpowiedź #14 dnia: Lipca 09, 2010, 08:03:48 am »
Tutaj wyraźniejsza okładka  :P
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=52432

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Cytuj
Premierę zaplanowano na marzec przyszłego roku. Sugerowana cena detaliczna w naszym kraju wyniesie 149 złotych dla wersji pecetowej i 229 zł w przypadku konsolowych. Wiadomo też, że pierwszy trailer pojawi się dopiero 17 sierpnia tego roku. Przed nami więc sporo nerwowego oczekiwania.

Wart odnotowania jest fakt zmiany podejścia do kwestii głównego bohatera. W Dragon Age: Origins tworząc postać mogliśmy wybrać między kilkoma rasami. W przypadku drugiej częśći twórcy poszli w stronę rozwiązania znanego z Mass Effect. Na oficjalnym forum Chris Priestly z Bioware potwierdził przypuszczenia fanów, że choć świat gry zamieszkiwać będą elfy i krasnoludy, to my zagramy tylko postacią ludzką. Brak swobody wyboru będzie nam zapewne wynagradzać posiadanie przez naszego herosa konkretnej, jasno zdefiniowanej osobowości (choć oczywiście kształtowanej potem przez nasze decyzje). W obydwu częściach Mass Effect sprawdziło się to bardzo dobrze i wzmocniło efekt filmowości. W przypadku Dragon Age II będzie zapewne podobnie.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Dragon Age II
« Odpowiedź #15 dnia: Lipca 09, 2010, 08:37:28 am »
Cytuj
W obydwu częściach Mass Effect sprawdziło się to bardzo dobrze i wzmocniło efekt filmowości. W przypadku Dragon Age II będzie zapewne podobnie.

Ludzie mylą efekt filmowy z efektem książkowym tj. chęć opowiedzenia konkretnej historii. Przez mniejszą ilość czynników podczas kształtowania bohatera (rasa i nazwisko ustalone) twórcy mogą zrobić lepszą fabułę. Planescape:Torment tak działał, teraz pomyślcie co by było gdyby system był jak Oblivion. :-?

1man1jar

  • Gość
Odp: Dragon Age II
« Odpowiedź #16 dnia: Lipca 09, 2010, 08:37:59 am »
Może postarają się zrobić wodę, która choćby przypomina co słabsze gry z PS2. :grin:

Wiadomość scalona: [time]Lipiec 09, 2010, 08:39:15 am[/time]
Cytuj
W obydwu częściach Mass Effect sprawdziło się to bardzo dobrze i wzmocniło efekt filmowości. W przypadku Dragon Age II będzie zapewne podobnie.

Ludzie mylą efekt filmowy z efektem książkowym tj. chęć opowiedzenia konkretnej historii. Przez mniejszą ilość czynników podczas kształtowania bohatera (rasa i nazwisko ustalone) twórcy mogą zrobić lepszą fabułę. Planescape:Torment tak działał, teraz pomyślcie co by było gdyby system był jak Oblivion. :-?
W dragon Age wybierasz rasę i pochodzenie, które zarówno wpływa na początek Twojej rozgrywki jak i to jak przez grę ludzie Cię postrzegają i jak zwracają się do Ciebie. Np. część ficzerów jest zarezerwowana tylko dla człowieka-szlachcica.
« Ostatnia zmiana: Lipca 09, 2010, 08:40:04 am wysłana przez 1man1jar »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dragon Age II
« Odpowiedź #17 dnia: Lipca 09, 2010, 08:42:09 am »
W dragon Age wybierasz rasę i pochodzenie, które zarówno wpływa na początek Twojej rozgrywki jak i to jak przez grę ludzie Cię postrzegają i jak zwracają się do Ciebie. Np. część ficzerów jest zarezerwowana tylko dla człowieka-szlachcica.
No i wpływa też po części na zakończenie bo...
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Dragon Age II
« Odpowiedź #18 dnia: Lipca 09, 2010, 08:46:51 am »
Przeczytałem gdzieś, że na forum bioware piszą, że będziemy grac dzieckiem Morrigan, dlatego tylko człowiek do wyboru :]

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Dragon Age II
« Odpowiedź #19 dnia: Lipca 09, 2010, 11:28:36 am »
Grafikę mogliby podciągnąć, bo DA zalicza się do brzydszych gier, ale przede wszystkim niech podciągną framerate  :mad:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dragon Age II
« Odpowiedź #20 dnia: Lipca 09, 2010, 17:05:14 pm »
W sumie nie ma się co dziwić jeśli gra pójdzie bardziej w stronę Mass Effect. DA miało być z założenia mocno pecetowym erpegiem i nawiązaniem do starych hiciorów. Najwidoczniej taki system się nie sprawdził skoro chcą zmian. Mi w każdym razie DA się bardzo podobało, choć na pewno nie było idealne, a do starych trochę jednak brakowało. Jeśli poprawią rozgrywkę i framerate to będzie zajebiście. Bardziej wyrazista postać też może być dobrym rozwiązaniem, ale to już jednak jest coś za coś.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Dragon Age II
« Odpowiedź #21 dnia: Lipca 10, 2010, 07:59:03 am »
Nowe detale z GameInformera

Cytuj
This information comes form the latest Game Informer…

- Can import data from the original game
- Flemeth will appear
- Causing issues with party members won’t always be a bad thing:

"They won’t necessarily leave. They may still join you, but they’re going to try to show you up, and that may influence battle in a different way."

- Mass Effect 2 conversation wheel, now a symbol is shown to show what sort of reply it is (ex: aggressive or sarcastic)
- Manner in which the story unfolds will be different than previous BioWare titles:

"Dragon Age II has a framed narrative structure, which means that the exploits of Hawke occured in the past, but are being retold in the present.” “Narrators with unique insights into the events in question tell the tale of his past adventures."

- Events from the original at the start may be shown, but from a different perspective:

"Dragon Age II begins as the events of Origins are still taking place, so you may see some familiar events from a different angle."

- Will see the consequences of our actions sooner instead of a little text at the end of the game
- PC version’s combat system the same for the most part:

"The PC version implements the same strategic approach afforded by a mouse-and-keyboard control scheme. Rather than try to mimic the PC experience on consoles, Dragon Age II has a battle system more tailored to the strengths of the PS3 and 360."

Another quote:

"You may be controlling a different character in Dragon Age II, but the choices your Grey Warden made in Origins are still imported from your save and reflected in the world."

About the conversation system:

"Dragon Age II uses a conversation system similar to Mass Effect’s, where players select paraphrased versions of the dialogue from a wheel. An icon in the middle of the wheel even illustrates the line’s basic intent (like aggressive or sarcastic), so you can focus more on the interaction rather than reading and analyzing your dialogue choices."

Game Informer speaking about the game, having played the Xbox 360 version:

"[Game Informer] can confirm that it is faster, more responsive, and more fluid than before. As soon as you press a button, something happens. As a warrior, Hawke threw down special strikes and used a new dash move to slash through darkspawn with ease. It isn’t on the Dynasty Warriors side of the spectrum, but with obvious improvements to the targeting system and animations, playing Dragon Age II with a controller finally feels natural."
http://www.gamingeverything.com/2010/7/dragon_age_ii_details
PSN ID: WojtqGO

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Dragon Age II
« Odpowiedź #22 dnia: Lipca 10, 2010, 10:26:26 am »
Cytuj
"The PC version implements the same strategic approach afforded by a mouse-and-keyboard control scheme. Rather than try to mimic the PC experience on consoles, Dragon Age II has a battle system more tailored to the strengths of the PS3 and 360."

Chyba dobre posunięcie- na konsolach DA udawało coś, czym nie było.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Dragon Age II
« Odpowiedź #23 dnia: Lipca 10, 2010, 11:17:56 am »

Cytuj
- Mass Effect 2 conversation wheel, now a symbol is shown to show what sort of reply it is (ex: aggressive or sarcastic)


Oni nie potrafią zrobić innego systemu rozmów? :evil:

1man1jar

  • Gość
Odp: Dragon Age II
« Odpowiedź #24 dnia: Lipca 10, 2010, 12:30:54 pm »
Cytuj
"The PC version implements the same strategic approach afforded by a mouse-and-keyboard control scheme. Rather than try to mimic the PC experience on consoles, Dragon Age II has a battle system more tailored to the strengths of the PS3 and 360.
"
Czyli zero rpga w rpgu. Co za ludzie... KOTOR na klocku pierwszym był kalką 1:1 z PCta i nikomu jakoś to "udawanie peceta" nie przeszkadzało. Co oni tam chleją ;/

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Dragon Age II
« Odpowiedź #25 dnia: Lipca 10, 2010, 14:39:57 pm »
Cytuj
Mass Effect 2 conversation wheel, now a symbol is shown to show what sort of reply it is (ex: aggressive or sarcastic)


Po grzyba taki system rozmów? Co było złego w systemie dialogów z Dragon Age (oraz setek innych cRPG?).
Nie dość, że znacznie ogranicza to dialog (zawsze jest możliwość tylko 6 opcji), to dodatkowo często trzeba zgadywać, "co autor miał na myśli", bowiem w ME Shepard nie zawsze mówił to, co wydawało się, że powie patrząc na wybraną opcję :/. No i jeżeli do DA również wstawią wyraźny podział na "jestem dobrym chłopczykiem", "jestem chujem", "jestem neutralny", to się jeszcze bardziej wkurzę. W DA fajne było to, że nie wszystkie opcje były takie czarno-białe.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

1man1jar

  • Gość
Odp: Dragon Age II
« Odpowiedź #26 dnia: Lipca 10, 2010, 14:58:08 pm »
Cytuj
W DA fajne było to, że nie wszystkie opcje były takie czarno-białe.
A tam. Były. Można było zrobić ich hardened wersje, ale wyjściowo było zawsze wszystko oczywiste. W dodatku nawet jak skręcasz ludziom karki, okradasz wieśniaków i wyśmiewasz się ze Stwórcy, to 2-3 prezenty, 2 gadki i już nawet postaci dobre Cię kochają. Toć Wuher tak gra, że nawet dzieciaka zajebał bez wchodzenia do Pustki, dwie gadki z Allistairem i już byli znowu ziomami.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Dragon Age II
« Odpowiedź #27 dnia: Lipca 10, 2010, 15:30:46 pm »
Dlatego mam nadzieję, że tym razem wywalą prezenty, bo ten system był zbyt prosty. Można było mieć swoich współtowarzyszy głęboko w dupie, ale wystarczyło dać im kilka błyskotek, parę butów, elfie rękawiczki czy ciastko, i już było "X approves +100" :|

A tam. Były. Można było zrobić ich hardened wersje, ale wyjściowo było zawsze wszystko oczywiste.
Słowo klucz: "nie zawsze" ;)

Poza tym, jeżeli dobrze pamiętam, w tej sytuacji, o której mówisz, do wyboru miałeś: zabić dzieciaka, poświęcić życie matki i wejść w Pustkę lub udać się do wierzy magów (tej opcji nie sprawdzałem). Czyli już tutaj nie masz tak oczywistego wyboru, bo cokolwiek nie zadecydujesz, ktoś zginie.

Poza tym sporo decyzji, które pierwotnie okazywały się być tymi dobrymi, ostatecznie okazywały się niedobrymi. Np. jeżeli zabierze się brata Genitivi ze sobą, albo powie się mu o urnie z prochami (czyli, wydawać by się mogło, nie ma w tym nic złego), wówczas w epilogu dowiadujesz się, że pielgrzymi urządzili sobie ze świątyni mekkę i (jeżeli dobrze pamiętam), prochy szybko się skończyły. Dlatego w tym momencie zabicie Genitiviego wcale takim złym wyborem nie jest.

To samo z wyborem króla krasnoludów: Harrowmont jest tym dobrym, a Bhelen jest chujem i ok, jeżeli decydować na podstawie charakteru postaci to jest prosto. Jednakże, jak się okazuje w epilogu, to właśnie Bhelen lepiej rządził krajem, miał większe popracie (chociaż był tyranem), wyprowadził krasnoludy na powierzchnię i ogólnie stawiał na postęp. Tymczasem za panowania Harrowmonta królestwo przeżywało okres stagnacji, zaś sam król nie miał dużego poparcia, więc nic tak naprawdę nie mógł robić. Dodatkowo, jeżeli nie zniszczy się kowadła, Harrowmont, będąc w posiadaniu armii golemów (czyt: znowu zaczęto zamieniać krasnoludy w golemy), wypowiada wojnę społeczeństwom żyjącym na powierzchni ziemi -- czyli aż takim dobrym to on wcale nie jest. Z politycznego punktu widzenia ta decyzja wygląda więc zupełnie inaczej.
« Ostatnia zmiana: Lipca 10, 2010, 15:37:22 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

1man1jar

  • Gość
Odp: Dragon Age II
« Odpowiedź #28 dnia: Lipca 10, 2010, 15:36:13 pm »
Ja poszedłem po Magów i wszedłem do Pustki Irvingiem (niezły badass), w każdym razie wszystkich i tak łatwo zakwalifikować według starych crpg'owych kryteriów: Leliana - chaotyczna dobra, Morrigan - chaotyczna neutralna, Wynne - praworządna dobra, Zevran - chaotyczny zły itd.

PS. Nie skończyłem jeszcze całej, nie spoiluj. :D
« Ostatnia zmiana: Lipca 10, 2010, 17:55:16 pm wysłana przez 1man1jar »

Wuher

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 20-05-2004
  • Wiadomości: 1 622
  • Reputacja: 5
Odp: Dragon Age II
« Odpowiedź #29 dnia: Lipca 10, 2010, 16:15:06 pm »
ogłusz matkę, zabij dzieciaka



POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dragon Age II
« Odpowiedź #30 dnia: Lipca 10, 2010, 23:40:38 pm »
Cytuj
Zevran - chaotyczny zły
raczej chaotyczny neutralny ;) Z tego co pamiętam, to w DA nie można było przyłączyć takiej naprawdę złej postaci do drużyny. Chyba najbardziej wredna i najmniej licząca się z resztą była Morrigan (imo charakter neutralny zły), ale też nie jakoś bardzo mocno. Proporcje powinny być zdecydowanie bardziej wyrównane. Przydałby się przynajmniej jeden szaleniec, który tylko by chciał mordować. W BG i BG2 można było dołączyć takich skurwieli, a w DA tego zabrakło.
Co do prezentów to też jestem za ich usunięciem. W ostateczności można by je zostawić w jakiejś pomniejszej formie.

1man1jar

  • Gość
Odp: Dragon Age II
« Odpowiedź #31 dnia: Lipca 10, 2010, 23:55:21 pm »
Cytuj
Zevran - chaotyczny zły
raczej chaotyczny neutralny ;) Z tego co pamiętam, to w DA nie można było przyłączyć takiej naprawdę złej postaci do drużyny. Chyba najbardziej wredna i najmniej licząca się z resztą była Morrigan (imo charakter neutralny zły), ale też nie jakoś bardzo mocno. Proporcje powinny być zdecydowanie bardziej wyrównane. Przydałby się przynajmniej jeden szaleniec, który tylko by chciał mordować. W BG i BG2 można było dołączyć takich skurwieli, a w DA tego zabrakło.
Co do prezentów to też jestem za ich usunięciem. W ostateczności można by je zostawić w jakiejś pomniejszej formie.
To były tylko przykłądy z tym starym D&D, zasadniczo nie przemyślałem jakoś specjalnie tych wyborów. IMO prezenty out. Wszystko powinno się odbywać na zasadzie rozmów, ewentualnie key itemów które można wręczyć, żeby zainicjować dodaktowy quest: jak Grimuar na ten przykład. No i dzisiaj miałem ten bug jak stwierdziłem, że śmignę Geynę (czy jakoś tak, tą z osady elfów do której smolił cholewki ten ciamajda) i dostałem +7 aff od Wynne. :lol:

Wiadomość scalona: Lipca 11, 2010, 13:12:23 pm
Dragon Age II’s Hawke to be fully voice-acted, but no choosing his/her race

Cytuj
Fully voice-acted? Human no matter what background you choose? Given a pre-selected name that everyone – especially giant amphibious frog aliens – will almost assuredly identify him/her by?Sounds like someone’s been taking a few pointers from Commander Shepard.GameInformer gave the world its first look at the second of BioWare’s new breed of RPG hero, revealing that Hawke will be fully voice-acted – unlike the hero of Dragon Age: Origins – and all human, all the time. Dragon Age II is still a game of choice, sure, but your hero’s race isn’t one of them.Obviously, you’ll be able to choose your class and gender, but whether or not you’ll still be able to select your character’s origin is up in the air. Click through the link for more, including a couple more tidbits about why, if Ferelden had a Time magazine equivalent, it’d choose Hawke as man of the year until the end of time. The gist of it, though, is this: he’s a big damn hero.More to come soon, we’re sure. The game’s out next March.

http://www.vg247.com/2010/07/10/dragon-age-iis-main-character-to-be-fully-voice-acted-but-you-wont-be-able-to-choose-hisher-race/
« Ostatnia zmiana: Lipca 11, 2010, 13:12:23 pm wysłana przez 1man1jar »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Dragon Age II
« Odpowiedź #32 dnia: Lipca 11, 2010, 14:41:08 pm »
http://gameonly.pl/forum/index.php/topic,11007.0.html kilka miesięcy wcześniej założony, zaraz po pierwszej, oficjalnej informacji o produkcji. :whistle:  I przyznać się, kto buchnął pierwsze zdjęcie z gry. :shifty:

lupinator

  • Gość
Odp: Dragon Age II
« Odpowiedź #33 dnia: Lipca 11, 2010, 16:25:52 pm »
http://gameonly.pl/forum/index.php/topic,11007.0.html kilka miesięcy wcześniej założony, zaraz po pierwszej, oficjalnej informacji o produkcji. :whistle:
No spoko zaraz ktoś usunie, już nie krzycz.


Fajnie by było jeśli przy dwójce na konsole wkład włożonej pracy będzie nieco większy niż przy poprzedniku.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dragon Age II
« Odpowiedź #34 dnia: Lipca 11, 2010, 20:40:16 pm »
Jedynka zła nie była i miło spędziłem przy niej czas. Miała swoje wady, ale w sumie była chyba pierwszym takim prawdziwym "klasycznym" cRPG z PC na konsolach :).

Martwi mnie tylko ten smok na okładce, bo pewnie znowu dostaniemy w fabule Plagę i walkę z wielkim arcydemonem jako finalnym bossem  -_-

Zmianę na wybór tylko człowieka odbieram na plus, bo dostaniemy wreszcie głos i pewnie bardziej wyrazistego protagonistę. Chociaż jakby się zdecydowali na krasnoluda (najlepsza rasa we wszechświecie) to bym się nie obraził :(.

Ohtar

  • Gość
Odp: Dragon Age II
« Odpowiedź #35 dnia: Lipca 12, 2010, 00:29:40 am »
Krasnoludy mają brodate kobiety.  :roll:

Uprzedzając pytanie - elfy to pedały.  :yes_anim:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Dragon Age II
« Odpowiedź #36 dnia: Lipca 12, 2010, 09:06:40 am »
Martwi mnie tylko ten smok na okładce, bo pewnie znowu dostaniemy w fabule Plagę i walkę z wielkim arcydemonem jako finalnym bossem  pissed-off

Nie zapomnij, że dlatego gra nazywa się "Wiek Smoka", bo dzieje się w okresie, w którym pojawiło się sporo smoków :P
Przecież nawet nie licząc ostatecznego bossa, to w grze były co najmniej 2 pełnoprawne smoki do zabicia, oraz sporo pomniejszych smoków.

Uprzedzając pytanie - elfy to pedały.
A co z elfkami?
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dragon Age II
« Odpowiedź #37 dnia: Lipca 12, 2010, 19:30:01 pm »
http://www.gram.pl/sklep_grupa.asp?e=9Qrl0

Pre-ordery już są. Wygląda na to, że i tym razem dostaniemy pełne spolszczenie na wszystkich platformach :).

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Dragon Age II
« Odpowiedź #38 dnia: Lipca 12, 2010, 22:27:32 pm »
Martwi mnie tylko ten smok na okładce, bo pewnie znowu dostaniemy w fabule Plagę i walkę z wielkim arcydemonem jako finalnym bossem  pissed-off

Nie zapomnij, że dlatego gra nazywa się "Wiek Smoka", bo dzieje się w okresie, w którym pojawiło się sporo smoków :P
Przecież nawet nie licząc ostatecznego bossa, to w grze były co najmniej 2 pełnoprawne smoki do zabicia, oraz sporo pomniejszych smoków.

Uprzedzając pytanie - elfy to pedały.
A co z elfkami?
Wyspa Lesbos się najwidoczniej kłania. Tylko skąd dzieciaki.... średniowieczne in vitro  :shifty:

Nawet jeśli DA II będzie typowym sequelem to i tak mało kto powinien być zawiedziony, tym bardziej, że autorzy obiecują dużo lepszą oprawę, a i błędny poprzedniczki naprawią.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dragon Age II
« Odpowiedź #39 dnia: Lipca 13, 2010, 07:52:17 am »
Dragon Age II's Hawke is customizable, can be female:
http://www.neoseeker.com/news/14333-dragon-age-iis-hawke-is-customizable-can-be-female/

Cytuj
Following our announcement of Dragon Age II with details on lead character Hawke, you were worried character customization options would be absent. Thankfully, this is not the case and as suspected, BioWare is mashing the two systems of their flagship RPG series' Mass Effect and Dragon Age together.

The new system does put you into a pre-determined role, even eliminating your ability to choose race (Hawke is human), however you can still choose a class and customize him...or her. Not sure Hawke is such a great name for a lady, but we digress.

Another major point of interest is this time around, the lead will be fully voiced. Though we loved the system in the original Dragon Age, many would admit it did feel somewhat unnatural. Is this good enough reason for change? You decide.

Finally, it seems the RPG sequel will not be going the typical route plot-wise. Don't expect this installment and multiple other sequels and spin-offs to be tired rehashings of the struggle against the Blight -- there's not even an "ancient evil" to go after in number two. Rather, Hawke himself will be the focus here. It'll be interesting to see if his background as a survivor of the Blight -- and later, Champion of the Free Marches township Kirkwall -- provides for a story equal or superior to its predecessor's.