Autor Wątek: Shift 2: Unleashed  (Przeczytany 61490 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #160 dnia: Marca 07, 2011, 14:54:41 pm »
Mrocz tych co jarają się grą tylko z tego względu, że ma "padaczkową" kamerę i unikalne wystrzały w rurek tak właśnie nazywam. Niestety Sylvan w ten sposób ocenia "zajebistość" gier wyścigowych. Graczy, którzy potrafią docenić dobry szpil wyścigowy i poprzeć do sensownymi argumentami cenię. Sylvan ma jakiś problem z GT5 (nie wiem, może ta gra go przerosła) na każdym kroku wciska te swoje głupoty o modelu jazdy, co zresztą sam słusznie zauważyłeś. Ja Shifta kupiłem przy premierze i do momentu kiedy nie zacząłem jeździć w tej grze na granicy przyczepności, wszystko było fajnie.

Lubię dobrze opracowany widok z kokpitu. Te z Shift nie mają sobie równych. Nie jest to wyznacznikiem gry, ale skoro już istnieje i się sprawdza, to tylko przemawia to na korzyść gry.
Przy Shift spędziłem kilkadziesiąt godzin, gdyż uważam ów tytuł za wspaniała grę. Ma kila minusów (drift, czy mało pojemy garaż), jednak plusy przeważają. Efektowna, z przyjemnym modelem jazdy, a przede wszystkim niebywale grywalna. Opinia moja. Nie musisz się zgadzać. Jak to nie jest dla ciebie sensowna argumentacja, to spytaj Mrocz'a co mu się w Shift/HP podoba.

Zdaje się, że nie rozumiesz prostej rzeczy. Jeśli ktoś stwierdzi, że wykonanie Lambo w Shift > Lambo (premium) GT5, to się nie zna. Nie sposób nazwać go głupcem, gdyż ma prawo do bycia nieobeznanym w temacie. Jeśli ktoś jednak stwierdzi, Shift > GT5 ogólnie, czy też ze względu na model jazdy, to jest to jego opinia, do której ma święte prawo, a ty zaraz wyjeżdżasz, że to nastolatek, który się nie zna.

I nie mam żadnego problemu z GT5. Gra mnie nie przerosła. Nigdzie nie marudzę na jej model jazdy. Ty sobie BoBaN ubzdurałeś, że nie znoszę gry PP, lub coś w ten deseń. Nieprawda. Wydałem na nią 4 Kazimierze w dniu premiery. Pograłem kilkadziesiąt godzin, (bardzo) dobrze się przy tym bawiąc.

Wolisz GT5, twoja sprawa. Jak dla mnie możesz jej dać 10/10, a Shift 4/10. Nie obchodzi mnie to, ale pisanie, że dla ogółu Shift to średniej klasy gierka, którą cenią tylko ci, którzy się nie znają i nie mają członkostwa ISR, jest bzdurą. Shift ma zbliżone oceny do GT5.


Czy Ty mądry jesteś? Przecież ISR też grał i to nawet za pomocą kierownicy. Dawałem tutaj nawet filmik z tego (urywek widać jak grają kierą, bo zabronione było pokazywanie tego). Teraz sam sobie odpowiedz na pytanie, który serwis ma większe pojęcie o dobrych grach wyścigowych, IGN, GS itp. czy ISR, który zajmuje się tylko i wyłącznie tym tematem? Odpowiedź jest oczywista.
GT5 ma bardziej symulacyjny model jazdy niż Shift. Co oznacza tylko tyle, że bliżej jej do symulacji. Shift 2 U. może od nich dostać nawet 4/10. Ale liczy się średnia. A ta będzie zapewne korzystna.
Ale widzę że IGN, się nie zna, wszak dało GT5 - 8.5, a Shift dostał od nich 9/10. W PS3 Magazine UK też się nie znają. Dali ex'owi Sony nieco powyżej 7/10, a Shift otrzymał więcej.
Kurde, tylko ISR się znają.


Przy pierwszym Shifcie też nikt na początku nie płakał o model jazdy. A potem co się działo, każdy pamięta. Łatanie gry patch'ami, bo z autem działy się dziwaczne rzeczy. Niestety do końca nie udało się usunąć efektu poduszkowca. Zresztą zamiast wpadać tutaj i bezsensownie spamować, poczytaj co piszą gracze. Na samym forum GO masa ludzi pisze o dennym modelu jazdy w pierwszym Shifcie. O ludziach ze sceny sim racingu już pisałem, więc to tylko gwóźdź do trumny tej dziwnej fizyki jazdy.

A ta "masa ludzi" to ile. Czterech, sześciu  :lol:


Cytat: Magik 
Wiem ze to nie do mnie ale pozwole sie wtracic.
ISR mial mozliwosc gry na kierownicy przy czym wyraznie zaznaczyli ze build w ktory grali nie mial przygotowanej pelnej obslugi kier.
Pozatym podobnie jak inne serwisy Shaun powiedzial ze fizyka stanowi krok w kierunku simow w porownaniu do porzedniej odslony.

Bardzo lubie ISR jednak ich opinie niezawsze sa trafne. Wezmy za przyklad F1 2010. Stwierdzili ze jest bardzo symulacyjnie i ze jazda na padzie bez wspomagaczy jest prawie niemozliwa.
Jak dla mnie do sima wieeeele tej grze brakuje a na padzie potrafie bez problemu wygrywac kwalifikacje i wyscigi bez zadnych wspomagaczy i na najwyzszym poziomie trudnosci AI jadac bolidem bolidem ze srodka stawki (Renault/Williams).

Dokładnie tak jest, Magik. BoBaN jest jednak ślepo w nich zapatrzonych, zupełnie jakby byli jakimś guru. Znają się - bardzo dobrze. Są dla niektórych opiniotwórczy - być może.
Ale jakby ktoś napisał "Hej, BoBaN, Weekly Famitsu, stwierdziło, że (tu jakaś niepochlebna opinia o jego ulubionej grze)", to zaraz stwierdziłby, że oni się nie znają , i że tylko ISR się zna.
Ja także lubię SRK/tekken zaibatsu. Grono znawców, ale chciałbym widzieć co Patosław by o nich napisał, gdyby stwierdzili, że T/SF > BB  :grin:


Weźmy takiego Piter_neo. W porządku chłopak. Nie podoba mu się Shift, mnie tak. Ja nie mam mu tego za złe, bowiem ma prawo do odmiennej opinii. On zapewne sądzi tak samo.
By nie było, z BoBaN'em jest podobnie (niech sobie lubi/nie cierpi) co tam chce. Jak dla mnie może pisać, że "Destruction Derby rula".

Tylko chłopak niepotrzebnie notorycznie opluwa Shift, a można przecież napisać tak jak Piter_neo "gra mi nie podeszła. Model jazdy kiepski, ja tak uważam"". Tyle.
Natomiast BoBaN, jakby na siłe, próbuje udowodnić,, że Shift to przy GT5 gniot.
Zapomina, że po dziesiątkach opinii, siły wyglądają tak Shift - 83.48%, GT - 84.51%.  8)

Wkleja zdjęcia czasówek z danego toru, reklamuje ISR co krok, jakby wyrocznią byli, zupełnie jakby rzutowało to na odbiór całości, albo interesowałoby to kupującego "dzień dobry, czy czasy na Lagunie w Shift 2 są do czasów rzeczywistych zbliżone w 0.004 sek. Inaczej nie kupuję".
Cytat: Michal102 
Dokładnie - ISR nie jest jakąś "jedyną słuszną i nieomylną wyrocznią" Smile. Model jazdy w F1 2010 jest całkiem niezły, ale po dłuższym ograniu i porównaniu go z jakimś porządnym modem do rF wypada po prostu blado (chodzi mi oczywiście o realizm). Co do S2U, to co z tego wyjdzie okaże się już niedługo... ja mocno trzymam kciuki Smile

Także trzymam. Świetnych gier wyścigowych nigdy za mało.  :yes_anim:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #161 dnia: Marca 07, 2011, 15:45:18 pm »
Miło, że cytujesz tylko tych, którzy pośrednio stanęli po Twojej stronie. Szkoda, że nie widzisz jak Mrocz, Piter i wielu innych w temacie Shift karci ta grę za durną fizykę, która przeszkadza w to grać. Jak zwykle ustawiasz dyskusję tak aby Tobie było wygodnie. Czy muszę komentować kolejny stek bzdur, który tutaj wypisujesz? Nie muszę i widzę, że sensu nie ma bo do Ciebie nie dociera nic. Kompletnie nie rozumiesz o czym piszesz, o czym jest dyskusja, a prawisz tutaj jakieś przydługie komentarze.

Nic tylko trzeba tutaj poprzeć Mrocza z jego wypowiedzi z poprzedniej strony:

A wiec z całym szacunkiem ale pieprzysz... Raz piszesz jedno a kiedy brakuje ci argumentów to tak jak napisał BoBaN odwracasz kota ogonem i dalej gadasz głupoty. Naprawdę Sylvan skończ to bo twoje wypociny naprawdę śmiesznie się czyta...

PS. Gratuluję stawiania ISR obok IGN itp. serwisów, które już nie raz pokazały co są warte. Pomijam już brednie o średniej ocen, podczas gdy dyskusja dotyczy elementu odwzorowania fizyki jazdy. Cały Sylvan. :roll: :roll: :roll:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #162 dnia: Marca 10, 2011, 10:45:31 am »


Albo kiera jest na 900 stopni (pod koniec filmiku to widać), albo ten kto gra po prostu obraca koło o więcej niż 200 stopni, co i tak nie daje żadnego efektu.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #163 dnia: Marca 11, 2011, 09:33:04 am »
Miło, że cytujesz tylko tych, którzy pośrednio stanęli po Twojej stronie. Szkoda, że nie widzisz jak Mrocz, Piter i wielu innych w temacie Shift karci ta grę za durną fizykę, która przeszkadza w to grać. Jak zwykle ustawiasz dyskusję tak aby Tobie było wygodnie. Czy muszę komentować kolejny stek bzdur, który tutaj wypisujesz? Nie muszę i widzę, że sensu nie ma bo do Ciebie nie dociera nic. Kompletnie nie rozumiesz o czym piszesz, o czym jest dyskusja, a prawisz tutaj jakieś przydługie komentarze.

Nic tylko trzeba tutaj poprzeć Mrocza z jego wypowiedzi z poprzedniej strony:


Weźmy takiego Piter_neo. W porządku chłopak. Nie podoba mu się Shift, mnie tak. Ja nie mam mu tego za złe, bowiem ma prawo do odmiennej opinii. On zapewne sądzi tak samo.
By nie było, z BoBaN'em jest podobnie (niech sobie lubi/nie cierpi) co tam chce. Jak dla mnie może pisać, że "Destruction Derby rula".

Czytaj dokładnie.

Mrocz ma prawo do wyrażania własnej opinii. Też mogę nazwać jego wypowiedzi wypocinami, które się śmiesznie czyta, ale nie zwykłem do takie poziomu się  zniżać. Co więcej, grzecznie stwierdziłem by mnie zacytował gdzie nazwałem pierwszego Shift rasową symulacją, (faktu pisania przezeń, iż GT5 to realistyczny gra - nie mylić z samym modelem jazy - pomijam).

Dla mnie sprawa jest oczywista. GT5 w większym stopniu naśladuje symulacyjny model jazdy, ale w dalszym ciągu tylko naśladuje. Świetna gra. Niemniej, Shift to także znakomita pozycja, bardziej arcade (ale nie stuprocentowy), przy której też można się wybornie bawić - co też czyniłem.

Średnie obu są zbliżone, niemal bliźniacze. Tyle. Jak wraz z Mrocz'em czegoś nie rozumiecie, mogę raz jeszcze wytłumaczyć. Oczywiście o ile odbędzie się to na zasadzie gentlemańskiego dialogu, a nie impertynenckiego zachowania i plucia jadem z tytułu "on ma inne niż ja zdanie, on jest głupi, mamo".

Ale mniejsza z wami. Odniosę się teraz do tekstu Rodi'ego z "główne".

Cytuj
Wybaczcie, ale nie byłbym sobą, gdybym w tym miejscu nie podzielił się z Wami moimi spostrzeżeniami. Cóż, trzeba przyznać, że dźwięk robi wrażenie, jednak na tym kończy się mój zachwyt, ponieważ wprawne oko zauważy, że auto dalej „pływa” po trasie i momentami zachowuje się jak poduszkowiec. Dodatkowo zwróćcie uwagę na sam tor, który jest równiutki niczym niemieckie autostrady. Każdy, kto chociaż raz widział prawdziwy przejazd po “zielonym piekle” czy spróbował swoich sił na wirtualnym odpowiedniku tego toru w jednym z dostępnych symulatorów, wie jak bardzo wyboiste potrafią być niektóre odcinki trasy. Generalnie nie czepiałbym się takich szczegółów, a sama gra ostatecznie może się okazać całkiem fajną ścigałką, jednak po ostatniej wypowiedzi Patricka Soderlunda, w której producent obiecuje, że Shift 2 to najbardziej realistyczne wyścigi, zaś tytuł ten nie tylko dorówna, ale i pobije takie gry jak GT5, miałem nadzieję, że najnowszy NFS rzeczywiście tym razem pokaże pazur.


Na wstępie - wybaczam. Spostrzeżeniami warto się dzielić. Jak najbardziej. Jednak redaktor, który pisze relację, powinien tryskac obiektywizmem.

Rodi, zastanów się. Ilu potencjalnych nabywców Shifta drugiego, ma pojęcie o Nürburgring  :roll: O topografii terenu, o całej reszcie....
Gracz, który wydaje dwieście zł. chce przede wszytki dobrze się bawić. Jak dla mnie owa trasa może mieć tyle z rzeczywistością wspólnego, co obietnice Tuska, czy Kasi Cichopek.
Nie mam zamiaru ślęczeć przed YT, czy zagłębiać się w dokonania ISR i krzyczeć "O tutaj! Tutaj! Nachylenie trasy w rzeczywistym odpowiedniku jest większe, a różnice, biorąc pod uwagę auto cyfrowe z realnym odpowiednikiem, to aż 0.4 sek.

Jak dla mnie Nürburgring może mieć dwa zakręty. Nic to nie zmieni. Grunt to doskonała zabawa.
Treningi TKD rozpocząłem jeszcze jako nastolatek. Ćwiczę dalej, i klnę się na Wszech stwórcę, że nigdy na treningu nie udało mi się wybić sparing partnera niczym Hwo z Tekken. Co nie uwłacza ani grze, ani -tym bardziej- moim zdolnościom.

Jak komuś nie odpowiada Shift 2, niech w niego nie gra. Proste oO Tak. Na cóż ma wydać $, tracić czas, by później marudzić "Laguna nie wygląda jak w rzeczywistości".


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #164 dnia: Marca 11, 2011, 11:15:32 am »
Dla mnie sprawa jest oczywista. GT5 w większym stopniu naśladuje symulacyjny model jazdy, ale w dalszym ciągu tylko naśladuje. Świetna gra. Niemniej, Shift to także znakomita pozycja, bardziej arcade (ale nie stuprocentowy), przy której też można się wybornie bawić - co też czyniłem.

Stwierdziłeś to po ograniu obu tytułów kierownicą czy padem? Jeśli padem, to proszę Cię nie rozśmieszaj ludzi. Odpowiesz na pytanie czy znowu będzie udawał, że go nie było?

Ale mniejsza z wami. Odniosę się teraz do tekstu Rodi'ego z "główne".

Cytuj
Wybaczcie, ale nie byłbym sobą, gdybym w tym miejscu nie podzielił się z Wami moimi spostrzeżeniami. Cóż, trzeba przyznać, że dźwięk robi wrażenie, jednak na tym kończy się mój zachwyt, ponieważ wprawne oko zauważy, że auto dalej „pływa” po trasie i momentami zachowuje się jak poduszkowiec. Dodatkowo zwróćcie uwagę na sam tor, który jest równiutki niczym niemieckie autostrady. Każdy, kto chociaż raz widział prawdziwy przejazd po “zielonym piekle” czy spróbował swoich sił na wirtualnym odpowiedniku tego toru w jednym z dostępnych symulatorów, wie jak bardzo wyboiste potrafią być niektóre odcinki trasy. Generalnie nie czepiałbym się takich szczegółów, a sama gra ostatecznie może się okazać całkiem fajną ścigałką, jednak po ostatniej wypowiedzi Patricka Soderlunda, w której producent obiecuje, że Shift 2 to najbardziej realistyczne wyścigi, zaś tytuł ten nie tylko dorówna, ale i pobije takie gry jak GT5, miałem nadzieję, że najnowszy NFS rzeczywiście tym razem pokaże pazur.


Na wstępie - wybaczam. Spostrzeżeniami warto się dzielić. Jak najbardziej. Jednak redaktor, który pisze relację, powinien tryskac obiektywizmem.

Każdy ma własne zdanie i Calamity też. Jak widać spostrzegł on to, co większość graczy, czyli model jazdy poduszkowca. Ty nadal będziesz ślepo bronił tego tytułu, ale fakty są takie, że mnóstwo ludzi pisze o spieprzonej fizyce prowadzenia auta. Dalej sobie wmawiaj, że ten aspekt w Shifcie jest dobry. Samo to jak sztucznie wygląda model jazdy podczas driftu powinno dać Ci do myślenia (najzabawniejsze jest to, że wtedy fizyka zmienia się diametralnie względem wyścigu).

Wiadomość scalona: [time]Marzec 11, 2011, 12:19:42 pm[/time]
Rodi, zastanów się. Ilu potencjalnych nabywców Shifta drugiego, ma pojęcie o Nürburgring  :roll: O topografii terenu, o całej reszcie....
Gracz, który wydaje dwieście zł. chce przede wszytki dobrze się bawić. Jak dla mnie owa trasa może mieć tyle z rzeczywistością wspólnego, co obietnice Tuska, czy Kasi Cichopek.
Nie mam zamiaru ślęczeć przed YT, czy zagłębiać się w dokonania ISR i krzyczeć "O tutaj! Tutaj! Nachylenie trasy w rzeczywistym odpowiedniku jest większe, a różnice, biorąc pod uwagę auto cyfrowe z realnym odpowiednikiem, to aż 0.4 sek.

Fakt. potencjalni nabywcy serii Need for Speed nie mają pojęcia o takich rzeczach i dla nich liczy się przede wszystkim widowiskowość i ten cały odpust, który ma miejsce w Shifcie. Co innego fani wyścigów, motoryzacji i ludzie, którzy chcą dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat. Dla nich już takie informacje są ważne, ciekawe i są dużym plusem danej gry.
« Ostatnia zmiana: Marca 11, 2011, 19:23:15 pm wysłana przez BoBaN »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #165 dnia: Marca 11, 2011, 11:40:00 am »
Oczywiście, że kierownicą. Padem to w platformową grę można pograć. Do wyścigowych gier przeznaczona jest kierownica, tak jak AS do mordobić. A że cenię wygodę, jakość wykonania, a na przyjemności nie skąpię pieniędzy, to zapewne już wiesz jaka to kierownica - uprzedzam kolejne podjazdy typu "jak masz kółko z 300-400 zł, to się nie dziwię, że....". Nie, to nie produkt za taką kwotę  8)
Każdy ma własne zdanie, ale jak jest to zdanie broniące Shift, to wypowiada je nastolatek, który na grach wyścigowych się nie zna i dla nich liczy się choinka i odpust  :)
Ja tam Rodi'emu nie bronię pisać czegokolwiek, stwierdziłem tylko, że jako redaktor powinien być bardziej obiektywny.
Daj swojej dziewczynie/mamie/kuzynowi, który nie wie kto to Kratos (przykładowo), czy komuś tam mniej obeznanemu pograć w Shift/niech obejrzy filmik z kontynuacji na  i spytaj czy dobrze się bawili i co o zmianach dotyczących Nürburgring sądzą. Nazwiesz swoją lubą osobą, która ceni odpust.

Nie bronię ślepo tej gry. Ani żadnej innej - by nie było. Mam w poważaniu czy komuś się podoba, czy nie (jakbym ja na prezent kupił,  wtedy bym się tym interesował).
Argumentacja jest prosta. Shift sam się broni. Wystarczy spojrzeć na oceny. Jeśli to dla was (ciebie i towarzysza Mrocza) bzdury (czy jak tam sobie to nazywacie) niepoparte argumentami, cóż.... bywa i tak. Wystarczy przejrzeć gamerankings.com. Chyba, że znowu napiszesz, że nikt z 1UP, Game Over Online, IGN, 411mania, Playstation Official Magazine US i innych, się nie znają, a obeznani są tylko ludzie z ISR.

Zacznijcie rozróżniać takie pojęcia jak "perfekcyjne odwzorowanie rzeczywistości" z "radość jaka czerpię z gry" użytkowniku BoBaN.

To moje ostatnie stanowisko odnoście Shift (gra ma swój temat), jak i jego przyrównań z innymi grami (też mają swoje kąciki).

Resztę skonfrontujemy w kwietniu - kto wie (ja tego nie wykluczam), może okaże się, że Unleashedto średniak, a może, że wybitna gra. Tak czy owak, tego drugiego nie przyznasz. Już marudzisz na model, na tory, na obroty kierownicy. Do kwietnia (w tymże temacie), BoBaN.


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #166 dnia: Marca 11, 2011, 11:54:50 am »
Przecież Calamity jest obiektywny w tym co napisał. To po prostu jego opinia, jego odczucia. Ma kłamać, że Shift nie ma modelu jazdy poduszkowca, bo Sylvanowi się to nie podoba? No dajże spokój chłopie. Napisał to co widział i odniósł to do fizyki z pierwszego Shifta. Koniec, kropka.

Nie ważne jaką masz kierownicę (za 300zł lub za 2500zł), ważne czy ma 900 stopni obrotu. Jeśli ma i 200 stopniowy obrót nie przeszkadzał Ci w odwzorowaniu "realistycznego" modelu jazdy w Shifcie, to coś tu jest nie tak.

Ty nadal nic nie rozumiesz. Świadczy o tym to zdanie:

Cytuj
Shift sam się broni. Wystarczy spojrzeć na oceny.

To jest ocena za całość, a my tutaj gadamy o spieprzonym modelu jazdy. Kiedy to w końcu zrozumiesz? :roll:

Cytuj
Chyba, że znowu napiszesz, że nikt z 1UP, Game Over Online, IGN, 411mania, Playstation Official Magazine US i innych, się nie znają, a obeznani są tylko ludzie z ISR.


No wiesz, to chyba logiczne, że serwis, który zajmuje się tylko i wyłącznie testowaniem gier wyścigowych i robi to na wszelakie możliwe sposoby, bardzo dokładnie jest serwisem znającym się lepiej na rzeczy. Chcesz przykład, który udowodni tą teorię i przytłoczy Twoje brednie o stawianiu IGN na równi z ISR? Proszę bardzo! IGN po 4 dniach testów potrafił ocenić tak potężny tytuł jak GT5. Potem okazało się, że mieli bodajże 5lvl w A-Spec co ich totalnie skompromitowało. Dla porównania ISR po ponad miesiącu wydał trwający godzinę Preview GT5, a recenzji tej gry ciągle u nich nie ma, bo testują ją na wszystkie strony (wliczając w to patch'e i dodatki, które się pojawiają). Także Sylvanie jeśli następny raz będziesz chciał na równi postawić oceny gier wyścigowych takich szmatławców jak IGN, obok ocen ISR, to przypomnij sobie ten przykład, który podałem i najlepiej zastanów się 100 razy zanim coś napiszesz.
« Ostatnia zmiana: Marca 11, 2011, 19:23:33 pm wysłana przez BoBaN »

Mrocz

  • Gość
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #167 dnia: Marca 11, 2011, 11:58:05 am »
Mrocz ma prawo do wyrażania własnej opinii. Też mogę nazwać jego wypowiedzi wypocinami, które się śmiesznie czyta, ale nie zwykłem do takie poziomu się  zniżać. Co więcej, grzecznie stwierdziłem by mnie zacytował gdzie nazwałem pierwszego Shift rasową symulacją, (faktu pisania przezeń, iż GT5 to realistyczny gra - nie mylić z samym modelem jazy - pomijam).

Napisałem tak dosadnie o twoich "wypocinach" tylko dlatego, że najpierw piszesz jedno, a potem drugie byleby nie przyznać się do tego, że napisało się srogą głupotę... Na głównej napisałeś, że w Shift czasy uzyskuje się bliższe realnych niż w GT5 co jest wierutną bzdurą i nie ma poparcia w rzeczywistości... Po czym teraz bronisz się, że wcale nie miałeś na myśli modelu jazdy (na co tamta wypowiedź wskazywała) stąd czyta się to śmiesznie... Masz prawo do własnej opinii, ale w tym przypadku po prostu strzeliłeś sobie w stopę i taka jest prawda.

Też nic do Shifta 1 nie mam, świetnie się przy nim bawiłem, ale ty z uporem maniaka starasz się tą grę niemalże przy każdej okazji porównywać do GT 5 w sposób dosyć śmieszny... Bo wcale głupiej by nie wyglądało gdybym zaczął porównywać GT5 do Hot Pursuit...

Daj swojej dziewczynie/mamie/kuzynowi, który nie wie kto to Kratos (przykładowo), czy komuś tam mniej obeznanemu pograć w Shift/niech obejrzy filmik z kontynuacji na  i spytaj czy dobrze się bawili i co o zmianach dotyczących Nürburgring sądzą. Nazwiesz swoją lubą osobą, która ceni odpust.

LoL? Przecież Shift ma na tyle pieprzniętą fizykę, że naprawdę łatwiej momentami opanować samochody w GT 5... A prawda jest taka, że dla mojej dziewczyny i paru znajomych co prawie nie grali w życiu w samochodówki to zarówno Shift jak i GT 5 są dla nich nudne...
Te osoby świetnie się bawią przy Burnout Paradise czy Need For Speed Hot Pursuit...
Więc nie gadaj mi tu, że Shift ma jakąś wielką przewagę nad GT 5 pod tym względem... Bo prawda jest taka, że model jazdy w Shift jest mniej user friendly niż w GT 5...

EDIT: Jeszcze stanę w obronie ISR którzy nie oceniają pozytywnie tylko super realistycznych gier ale cenią też sobie dobry Arcade... Jako dowód wrzucam, bardzo pozytywną recenzje ISR Hot Pursuita... Wyraźnie napisali, że to Arcade, ale bardzo bardzo dobry Arcade...
I to samo z Shiftem, skarcili grę za fizykę ale nie dlatego, że była nierealistyczna ale dlatego, że byłą denna... I są to ludzie, co robią recke tej gry z pasji a nie bo ktoś im za to musi zapłacić... :/


Zaczyna się od około 22 minuty...
« Ostatnia zmiana: Marca 11, 2011, 12:09:47 pm wysłana przez Mrocz »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #168 dnia: Marca 11, 2011, 12:05:58 pm »
Sylvan zaraz Ci napisze, że model jazdy jest mniej user friendly w Shifcie, bo jest bardziej realistyczny niż ten w GT5. Zobaczysz. ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #169 dnia: Marca 11, 2011, 12:19:57 pm »
Trochę zeszliśmy z tematu... Lista obsługiwanych kierownic i parę ciekawostek o modelu jazdy...

http://speedhunters.com/archive/2011/03/07/shift2-unleashed-gt-gt-frequently-asked-questions.aspx

http://www.nfsplanet.com/en/news/5986

Cytuj
Speedhunters published an extensive FAQ, where several questions from the community about Shift 2 Unleashed were answered.

Among many new screenshots some interesting facts were revealed:

how realistic is tire wear? Do different pressures and compounds impact tire life.

Tire wear (along with heat) is modeled and is pretty realistic. Safe to say you'll know you've abused your tyres. For pressures, they affect the tyre spring rate, and the across the tread heating, so ultimately will affect life of the tire.

So how does the painting work? Pre-determined liveries or what?

Each car comes with a group of preset race liveries along with a set of preset colours. Additionally, one can paint the car or the individual body parts with a full range of custom colours and paint types including Gloss, Metallic, Candy, Pearlescent, Chrome, Matte and Flip (twin colour).

You can also make your own custom race livery too. And YES the logos and layouts can be mirrored from one side of the car to the other along with new controls for sizing and placement. You can also determine if the stickers/vinyls are matte or gloss finished for tone on tone effects.

Additionally they posted a list of supported wheels:

PS3 supported wheels:
Nascar Racing Wheel
Logitech Driving Force
Logitech Driving Force EX
Logitech Driving Force Pro
Logitech G25 Racing Wheel
Logitech G27 Racing Wheel – full support for all buttons
Logitech Driving Force GT
Fanatec Porsche 911 Turbo S (and similar models)
Thurstmaster F430 FFB
Thurstmaster RGT FFB Clutch

X360 supported wheels:
Microsoft Force Feedback Wheel und kompatible Lenkräder (zB Fanatec Porsche 911 Turbo S u.ä., Logitech DriveFX, etc).

PC supported wheels:
Logitech G27 Racing Wheel – full support for all buttons
Logitech G25 Racing Wheel
Logitech Driving Force GT
Logitech Formula Force EX
Logitech Driving Force
Logitech Driving Force EX
Logitech Driving Force RX
Logitech Driving Force Pro
Logitech MOMO Force
Logitech MOMO Racing
Thrustmaster RGT FFB Pro Clutch
Thrustmaster Ferrari GT Experience
Thrustmaster Ferrari 430
Fanatec Porsche 911 Turbo S (and similar models)

You can find the complete article here:

Shift 2 Unleashed: Frequently Asked Questions @ Speedhunters

BTW: WOW! Carlista również może być zarąbista :D
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Marca 11, 2011, 12:22:44 pm wysłana przez Mrocz »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #170 dnia: Marca 11, 2011, 14:23:32 pm »
World's deadliest racing corners in SHIFT 2 Unleashed



Sami chyba widzicie, jak tanie to jest. Oni ta grę reklamują jako Real Racing. Ehhhh...ale ok, o gustach się nie dyskutuje.

el becetol

  • Gość
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #171 dnia: Marca 11, 2011, 14:41:34 pm »
Jeśli chodzi o fizykę wypadków to są to lata świetlne do przodu w kwestii realizmu w stosunku do tych śmiesznych arcadowo-kartonowych pyknięć z GT5.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #172 dnia: Marca 11, 2011, 14:58:24 pm »
O której części mówisz? Bo chyba nie o jedynce, która owszem wypadki ma lepsze od GT5, ale nadal daleko jej do jakiegokolwiek realizmu. Swoją drogą, to od wypadków są Burnout'y, a nie gry, które mają być simami.

PS. Mimo całej chu***ści GT5 w tej sferze, nie znajdziesz tam tak zabawnych akcji jak wbijanie się pod przeciwnika w celu jego wyprzedzenia, co jest nagminne w pierwszym Shifcie. :lol:
« Ostatnia zmiana: Marca 11, 2011, 15:01:13 pm wysłana przez BoBaN »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #173 dnia: Marca 11, 2011, 15:26:26 pm »
Sami chyba widzicie, jak tanie to jest. Oni ta grę reklamują jako Real Racing. Ehhhh...ale ok, o gustach się nie dyskutuje.
Tamto jest tanie? Zobacz to...



Przeciez to kur** nawet nie smieszne nie jest. Zenada na maxa ze strony EA i devsow Shifta.

Wiadomość scalona: Marca 11, 2011, 15:27:09 pm
Jeśli chodzi o fizykę wypadków to są to lata świetlne do przodu w kwestii realizmu w stosunku do tych śmiesznych arcadowo-kartonowych pyknięć z GT5.
No jasne, zwlaszcza to widac na tym filmiku co wkleilem lol, nawet predkosci nei stracil.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #174 dnia: Marca 11, 2011, 15:37:59 pm »
Sami chyba widzicie, jak tanie to jest. Oni ta grę reklamują jako Real Racing. Ehhhh...ale ok, o gustach się nie dyskutuje.
Tamto jest tanie? Zobacz to...



Przeciez to kur** nawet nie smieszne nie jest. Zenada na maxa ze strony EA i devsow Shifta.


Ojapierdole! Oni naprawdę chcą tym tytułem rywalizować z konsolowymi sim'ami. :lol: :lol: :lol: W takim razie czekamy na obsługę 900 stopni, 60 klatek animacji i symulacyjny model jazdy. Oby przed wydaniem gry wyeliminowali to co w jedynce powodowało salwy śmiechu:

Od 1:05 zaczyna się wyprzedzanie, którego nie powstydziłby się nawet WipEout.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Tutaj komentarz jest zbędny.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Marca 11, 2011, 17:41:01 pm wysłana przez BoBaN »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #175 dnia: Marca 19, 2011, 10:20:50 am »
Nowy gameplay, tym razem z Laguna Seca:
http://www.needforspeed.com/pl_PL/media/video#/media/video/shift-2-unleashed-tommy-milners-hot-lap-laguna-seca

Ogólnie graficznie gra bardzo przypomina forze. Model jazdy wydaje sie być nie zmieniony w stosunku do pierwszej części.

Jeśli chodzi o fizykę wypadków to są to lata świetlne do przodu w kwestii realizmu w stosunku do tych śmiesznych arcadowo-kartonowych pyknięć z GT5.
Co jak co, ale fizykę wypadków pierwsza część Shift miała beznadziejną i totalnie skopaną. Nie znam innej gry gdzie najłatwiej wyprzedzało się przeciwnika, przejeżdżając pod nim.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #176 dnia: Marca 19, 2011, 10:39:08 am »
Dwie rzeczy. Pierwsza to taka, że chyba jest 900 stopni obrotu kierownicy, co byłby dużym plusem. No chyba, że jest 200, a gra ma tak beznadziejny model jazdy, że maksymalny skręt kół nie ma żadnego wpływu na złamanie 10% uślizgu. To byłoby żałosne. Druga rzecz to kamera ze zderzaka, która jest zdecydowanie za nisko. Czyli mój ulubiony widok odpada z miejsca. Fuck You EA!

Unlimited

  • Gość
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #177 dnia: Marca 19, 2011, 10:44:05 am »
Zgadzam się że graficznie ta gra mocno przypomina Forze, cieszą fury jakie są w grze, tor odwzorowany jest całkiem nieźle, model jazdy wydaję się być bardzo podobny do tego z Shift 1, ale żeby to ocenić, trzeba pograć. Kamera z zderzaka faktycznie jest za nisko, na szczęście są dwie z kokpitu(normalna i z kasku), mam nadzieje że ta normalna będzie grywalna i będzie przypominać tu też z GT5. :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #178 dnia: Marca 19, 2011, 11:10:01 am »
Nowy gameplay, tym razem z Laguna Seca:
http://www.needforspeed.com/pl_PL/media/video#/media/video/shift-2-unleashed-tommy-milners-hot-lap-laguna-seca

Ogólnie graficznie gra bardzo przypomina forze. Model jazdy wydaje sie być nie zmieniony w stosunku do pierwszej części.

Jeśli chodzi o fizykę wypadków to są to lata świetlne do przodu w kwestii realizmu w stosunku do tych śmiesznych arcadowo-kartonowych pyknięć z GT5.
Co jak co, ale fizykę wypadków pierwsza część Shift miała beznadziejną i totalnie skopaną. Nie znam innej gry gdzie najłatwiej wyprzedzało się przeciwnika, przejeżdżając pod nim.

1:41  :lol: ciekaw jestem ile mu za to zapłacili xddd
Co do modelu jazdy, to nawet w zewnetrznych ujęciach kamery samochód wyglada jakby slizga sie po torze, szczególnie przy pokonywaniu zakrętów.
Bajer z obracaniem głowy w zakrętach zbedny i tylko przeszkadza.

nakimushi

  • Gość
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #179 dnia: Marca 22, 2011, 14:50:32 pm »
wow nowe materialy sa naprawde ciekawe !!!


zobaczcie jak sa zrobione wypadki  :o






hot lap


i nowe skriny

http://www.gamersyde.com/news_shift_2_porsche_screens-10782_en.html



Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #180 dnia: Marca 22, 2011, 15:17:22 pm »
Te wypadki od nakimushi wygladaja swietnie....dlaczego wczesniej tego nie pokazali :o



Z wlaczonym trybem elite znacznie przyjemniej to wyglada...nie przypomina juz Wipeouta :p

Unlimited

  • Gość
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #181 dnia: Marca 22, 2011, 15:37:36 pm »
Wypadki wyglądają nieźle, nawet może koło odpaść, z tego co widziałem, co cieszy. Ten ostatni gameplay Vayrona na elite mode także nieźle się prezentuję(wystarczy tylko zmienić na normalny widok z wnętrza pojazdu. Gra mi przypomina Forze Motorsport 3 z lepszym oświetleniem. Na plus na pewno zaliczam Porszawki z GT3(zawsze nimi lubiłem jeździć w FM3). Mam nadzieje że będzie jakieś demko. 8)

Wiadomość scalona: Marca 22, 2011, 16:02:56 pm
Dam jeszcze parę ciekawych filmików:





A tu kolejny Elite Mode:

« Ostatnia zmiana: Marca 22, 2011, 16:02:56 pm wysłana przez Unlimited »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #182 dnia: Marca 22, 2011, 16:22:33 pm »
Jedno jest pewnie...trza unikac "helmet cam" szerokim lukiem :D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #183 dnia: Marca 22, 2011, 16:26:21 pm »
Lepiej żeby dali demko, bo po tych gameplay'ach mam mieszane odczucia. W jednej chwili wydaje mi się, że auto zachowuje się poprawnie, a za chwile zaczyna zmieniać się w poduszkowiec i wracają wspomnienia z pierwszego Shifta. To trzeba sprawdzić na kierownicy i wtedy dopiero można wydać werdykt.

nakimushi

  • Gość
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #184 dnia: Marca 22, 2011, 16:45:26 pm »
Jedno jest pewnie...trza unikac "helmet cam" szerokim lukiem :D

ja napewno bede gral z tej kamery  :P

Unlimited

  • Gość
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #185 dnia: Marca 22, 2011, 18:28:31 pm »
Jedno jest pewnie...trza unikac "helmet cam" szerokim lukiem :D

ja napewno bede gral z tej kamery  :P

Jako jedyny :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #186 dnia: Marca 22, 2011, 18:54:10 pm »
Yy yy...jeszcze Hiv i Sylvan, bo oni również jarają się efektem trzęsienia ziemi w Shifcie. ;)

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #187 dnia: Marca 22, 2011, 19:12:54 pm »
Jedno jest pewnie...trza unikac "helmet cam" szerokim lukiem :D

ja napewno bede gral z tej kamery  :P

Jako jedyny :P

Chyba nie jedyny, bo ja tez mam zamiar tak grac :P

nakimushi

  • Gość
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #188 dnia: Marca 22, 2011, 19:18:27 pm »
jakbym chcial zeby gra przypominala mi Forze to bym w forze 2 lata temu gral  ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #189 dnia: Marca 22, 2011, 19:27:27 pm »

Chyba nie jedyny, bo ja tez mam zamiar tak grac :P

i ja... :>

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #190 dnia: Marca 25, 2011, 15:45:26 pm »
Yy yy...jeszcze Hiv i Sylvan, bo oni również jarają się efektem trzęsienia ziemi w Shifcie. ;)

W rzeczy samej. O le się sprawdzi, rzecz jasna.

"Gdzie był Yamauchi, gdy EA organizowało szkolenia z Tworzenia Dobrych Gier Wyścigowych? Zapewne czytał kolejne petycje dotyczące implementacji uszkodzeń w swoim majstersztynku. Grę oceniam w kategorii czerpanej z niej radości, dlatego Shift 2 wypalam 9/10"

Dobitnie podsumowane. Niezmiernie trafne zresztą.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #191 dnia: Marca 25, 2011, 16:08:53 pm »
Oki to jeszcze porównajmy Tetrisa i napiszmy, że Shift to kupa, bo Tetris daje więcej czerpanej radości. Swoją drogą, kto napisał tak głupie zdanie Sylvanie? Pytam, bo śmierdzi mi tu casualem, który najchętniej chciałby aby kierowało się jednym palcem za pomocą QTE.

PS. I co znaczy dobra gra wyścigowa? Taka, która sama się przechodzi, jest łatwa i efektowna, czy taka, która wymaga od gracza zaangażowania, poświęcenia czasu i umiejętności w opanowaniu każdej poszczególnej fury oferując przy tym ogrom opcji?
« Ostatnia zmiana: Marca 25, 2011, 16:21:51 pm wysłana przez BoBaN »

Unlimited

  • Gość
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #192 dnia: Marca 25, 2011, 18:52:06 pm »
To zdanie śmierdzi mi HIV'em. ;)

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #193 dnia: Marca 26, 2011, 00:10:47 am »
No tak, bo w najnowszym PSXE to Hiv recenzował nowego Shifta. Dopóki nie zagram, to się nie wypowiadam co do jego jakości, ale kusi mnie niesamowicie.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #194 dnia: Marca 26, 2011, 09:36:03 am »
Jeśli to faktycznie cytat z Hiv'a, to Sylvan może już przestać pisać tutaj cokolwiek. :lol: Ja czekam na demo, bo słodkie pierdzenie EA mnie nie przekonuje. Raczej nie ufam tytułom, które w trailerach muszą przekonywać gracza ocenami z różnych serwisów.

Mowa o tym.



Zawsze mnie to śmieszyło i zarazem zastanawiało. Jeśli gra jest dobra, to obroni się sama. Niech dadzą demo i zobaczymy ile warty jest ten tytuł.
« Ostatnia zmiana: Marca 26, 2011, 09:40:42 am wysłana przez BoBaN »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #195 dnia: Marca 26, 2011, 12:19:12 pm »
Oki to jeszcze porównajmy Tetrisa i napiszmy, że Shift to kupa, bo Tetris daje więcej czerpanej radości. Swoją drogą, kto napisał tak głupie zdanie Sylvanie? Pytam, bo śmierdzi mi tu casualem, który najchętniej chciałby aby kierowało się jednym palcem za pomocą QTE.

PS. I co znaczy dobra gra wyścigowa? Taka, która sama się przechodzi, jest łatwa i efektowna, czy taka, która wymaga od gracza zaangażowania, poświęcenia czasu i umiejętności w opanowaniu każdej poszczególnej fury oferując przy tym ogrom opcji?

Gra wyścigowa, która powoduje radość u grającego, to taka gra, przy której konsument dobrze się bawi.
Jednemu Wipeout się podoba, innemu GT, jeszcze inny woli Forze, a są i tacy, którzy w ogóle nie grają w ów gatunek. Są tez tacy, którym podoba się i arcade i symulacja.

Skończ waść z dopinaniem grze Shift łatki: prostacka gra, która przechodzi się sama, efektowna pozycja dla lewych graczy, którzy nie radzą sobie z prawdziwą grą wyścigową, jaką jest GT5.  :naughty:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #196 dnia: Marca 26, 2011, 12:28:24 pm »
Gra wyścigowa, która powoduje radość u grającego, to taka gra, przy której konsument dobrze się bawi.
Jednemu Wipeout się podoba, innemu GT, jeszcze inny woli Forze, a są i tacy, którzy w ogóle nie grają w ów gatunek. Są tez tacy, którym podoba się i arcade i symulacja.

W takim razie zupełnie nie rozumiem czemu napisałeś coś takiego:

Cytuj
"Gdzie był Yamauchi, gdy EA organizowało szkolenia z Tworzenia Dobrych Gier Wyścigowych? Zapewne czytał kolejne petycje dotyczące implementacji uszkodzeń w swoim majstersztynku. Grę oceniam w kategorii czerpanej z niej radości, dlatego Shift 2 wypalam 9/10"

Dobitnie podsumowane. Niezmiernie trafne zresztą.


Pisząc, że to dobitne podsumowanie i niezmiernie trafne sugerujesz, że GT5 nie jest dobrą gra wyścigową i nie można się przy niej dobrze bawić, bo popierasz autora tej głupiej wypowiedzi. Przeczysz sam sobie pisząc teraz:

Cytuj
Gra wyścigowa, która powoduje radość u grającego, to taka gra, przy której konsument dobrze się bawi.
Jednemu Wipeout się podoba, innemu GT, jeszcze inny woli Forze...

:roll: :roll: :roll:


Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #197 dnia: Marca 26, 2011, 12:42:18 pm »
Wiesz, jedni tworzą znakomitą pozycję (Shift). Grę wyborna w wielu segmentach. Pozycję, która trzyma wyrównany, niezwykle wysoki poziom. Należy dodać, iż tworzą ja relatywnie szybko i sprawnie przy tym.

Inni tworzą wyborną pozycję (GT5), trzymającą bardzo wysoki poziom w niejednym aspekcie.
Oczywiście jej wysoki poziom jest niezaprzeczalny, tyle, że w takiej, czy owakiej materii mocno kuleje.

Model jazdy może być i wadą, jak i zaleta (subiektywne odczucia tu górują).
Kiepskie wykonanie większości samochodów, taki, a nie inny model uszkodzeń, jest już kpiną.

Uważam, że Hiv bardzo trafnie, w sposób sarkastyczny, podsumował całość swoim tekstem.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #198 dnia: Marca 26, 2011, 12:53:51 pm »
Czyli to zdanie Hiv'a. :lol: :lol: :lol: Gratuluję idola Slyvanie.

Przejdźmy jednak do rzeczy.

Wiesz, jedni tworzą znakomitą pozycję (Shift). Grę wyborna w wielu segmentach. Pozycję, która trzyma wyrównany, niezwykle wysoki poziom. Należy dodać, iż tworzą ja relatywnie szybko i sprawnie przy tym.

W których to segmentach Shift jest wyborny? Czekam niecierpliwie na odpowiedź. Porównamy od razu te segmenty do GT5 (mimo iż porównywanie tych gier jest głupie).

Inni tworzą wyborną pozycję (GT5), trzymającą bardzo wysoki poziom w niejednym aspekcie.
Oczywiście jej wysoki poziom jest niezaprzeczalny, tyle, że w takiej, czy owakiej materii mocno kuleje.

W jakiej materii GT5 mocno kuleje? Porównamy te kulejące elementy do Shifta.

Model jazdy może być i wadą, jak i zaleta (subiektywne odczucia tu górują).
Kiepskie wykonanie większości samochodów, taki, a nie inny model uszkodzeń, jest już kpiną.

Spieprzony model jazdy nie jest subiektywnym odczuciem. Jest faktem, który dostrzega każdy kto odpalił ten tytuł na kierownicy. Tylko ktoś kto nie ma kompletnie żadnego pojęcia o dobrym modelu jazdy, może napisać, że Shift takowy posiada.

Kiepskie wykonanie samochodów w GT5? W takim razie Shift ma samochody wykonane na poziomie dna i 3 metrów mułu. Model uszkodzeń mechanicznych w GT5 miażdży ten z Shifta. Przeczysz temu? Podaj przykłady uszkodzeń mechanicznych w Shifcie. Model wizualnych uszkodzeń w GT5 owszem jest słaby, ale równie słaba, a nawet słabsza jest fizyka w Shifcie, gdzie wyprzedza się przeciwników przejeżdżając pod nimi. Face it!
« Ostatnia zmiana: Marca 26, 2011, 14:55:35 pm wysłana przez BoBaN »

Mrocz

  • Gość
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #199 dnia: Marca 26, 2011, 13:08:59 pm »
Nowy trailer jest totalnie Epicki moim zdaniem... Czuć GRID'a na sterydach i tego oczekuje po tej grze... :D