Tak kur** znowu bullshoty z photomode i to jeszcze po przeróbce w PS/gimpie A jak się mówi o Forzie to biorą 1000x zoom na samą lampę z gameplayu. Klapki, hipokryzja, jak zwykle
A wlasnie i czemu odrzucasz photo mode screeny standard car'ow, ktore zapostowal Unlimited?
GT 5 nie podbija geometrii w photomode [nawet nie mialaby jak w przypadku standard car'ow], nie zmienia tez tekstur, tylko usuwa aliasing.
Zreszta tak chetnie przez Ciebie wrzucany screen standard car'a tez jest w photo mode jakbys nie zauwazyl ...
No i nie rozumiem co maja standard cary podczas porownywania grafiki w obu grach? Mozna odpalic wyscig z 16 premiumami? Mozna, wiec o co chodzi?
Tak samo dlaczego nie mozna wrzucac zdjec z photo mode z GT 5 jako przykladu geometrii samochodow? Gra nie podmienia tak jak Forza modeli, mozesz sobie to sobie nawet sprawdzic u siebie jak mi nie wierzysz.
Wiadomość scalona: [time]Lipiec 16, 2011, 15:46:13 pm[/time]Tyle , że trzecia forza ma 500 modeli aut(pamiętajmy , że wyszła rok przed nowym Gt) na tym samym przyzwoitym poziomie , natomiast GT5 ma ich raptem 200 - co nie zmienia faktu , że wyglądają obłędnie(tylko te cienie)
250 i Forza miala 400 samochodow, a dodatkowe 100 dostala z DLC, z czego prawie polowa z 400 to byly poprawione modele z FM 2 ze standardowymi deskami rozdzielczymi.
Do tego Polyphony w szczyscie 140 pracownikow [na poczatku prac 50, srednio 110], Turn10 ponad 200 po zakonczeniu prac nad FM 2 i okolo 350 z outsourcingiem podczas produkcji FM 3.
---edit---
Cóż miałem wszystkie car packi i jakoś nie specjalnie wyglądały mi na lekko podrasowane modele z dwójki, ale co ja tam wiem
Nie napisalem, ze modele z car packow byly podrasowane, tylko z podstawki.
Ciekawe jak prezentuje się 3 w Dx11?
Troche lepiej od dwojki, nowy F1 ma byc mocno odpicowany pod katem nowych GPU.
A ogolnie najladniejsza gra wyscigowa w tym roku bedzie
Trackmania 2.