Jak patrzę na GT5, to widzę ile tam jest cięć w wizji Kaza jak on widzi GT. Nowa generacja musi pociągnąć do 40 fur na trasie na poziomie premiumów z GT5, z real time oświetleniem oraz cząsteczkowymi i wolumetrycznymi efektami. Do tego fajnie by było gdyby zniszczenia mechaniczne były na poziomie RBR, a na trasie i w boxach panował ruch rodem z transmisji z Eurosportu! Taka ma być nowa generacja! O
Między GT4 a GT5 był m.in. następujący przeskok:
- 16 aut na trasie zamiast 6, czyli prawie 3 razy więcej
- przezroczyste szyby, w pełni wymodelowane wnętrza i kamera z kabiny
- rozdzielczość ponad 4 razy wyższa
- zniszczenia
- dynamiczna zmiana pory dnia i pogody
- 50-100 razy więcej polygonów na auto
GT7 na PS4 wystarczy, ze będzie miał podobny skok jakościowy, a gra będzie prezentowac się rewelacyjnie:
- aut pewnie będzie góra 32 czyli tylko 2 razy więcej
- rozdzielczość będzie tylko o półtora razy wyższa
- auta prawdopodobnie będę składały sie z podobnej ilości polygonów
Tak więc sporo mocy zostanie i będa mogli dopracować wiele innych rzeczy. Przejście z PS2 na PS3 wymagało dużego skoku rozdzielczości, ilości polygonów i aut na trasie. Teraz nie będzie to wymagane. Rozdziałka to pewnie będzie 1920x1080, także nie widzę sensu by było więcej niż 32 auta oraz nie ma sensu walić więcej polygonów w nie.