Autor Wątek: Project CARS  (Przeczytany 193413 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #960 dnia: Maja 15, 2015, 20:43:54 pm »
Wiem właśnie to ogarnąłem:D

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #961 dnia: Maja 15, 2015, 21:15:03 pm »
Gra ma sporo bledow, i tak na prawde to chyba ciagle beta :P Ok, lekko przesadzam ;)

Graficznie przewaznie jest bardzo w porzadku (tak na 8/10), a czasem wychodza takie babole czy bledy ze znizna sie do nisko-sredniego poziomu (tak 5-6/10). Glownie wychodzi to przy robieniu zdjec - ktore jest toporne i daleko mu do tego z GT czy Driveclub.

Wkurza tez "problem pierwszego zakretu", jesli mamy ostry zakret i jest zbyt duzo samochodow, a sa one dosc szybkie, czesto sie blokuja, czy robia irracjonalne ruchy, ot taka bolaczaka AI znana mi z np. Supercar Challenge na PS3. Niemniej jest i tak zajebiscie, model jazdy, fizyka, udzwiekowienie,  zludzenie uczestniczenia w prawdziwym wyscigu, na co przeklada sie takze AI, oraz przywiazanie do detali - zwyzkuja. Swietne dopelnienie Driveclub do momentu ogloszenia premiery GT7.
« Ostatnia zmiana: Maja 15, 2015, 21:27:44 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #962 dnia: Maja 15, 2015, 22:12:14 pm »
Przetestowałem CARS na kierownicy, która wreszcie do mnie dotarła. Nie będę powtarzał tego co pisali już inni posiadacze kierownic. Prawda jest taka, że ta gra dopiero na kierownicy pokazuje czym jest i po co została stworzona. Musiałem zmniejszyć opór opon ze 100% do 70%, bo chciało mi łapy wyszarpać (czyt. FFB zmniejszony o 30%). CARS jest bardzo wymagające i walka z AI ustawionym na 70-80% potrafi dać popalić. Raduje każda zdobyta pozycja. Jeszcze trochę wody upłynie w Wiśle zanim zacznę grać online, bo ta gra wymaga doskonałego poznania tras i każdego zakrętu, wybojów na torze i punktów hamowania. Nie wspomnę już o nauce jazdy każdym autem z osobna. Naprawdę żeby grać w to na wysokim poziomie trzeba sporo czasu poświęcić na masterowanie auta i trasy.

Fotki zestawu, ale musicie wybaczyć wszędobylskie kable, bo nie chciało mi się już dzisiaj tego ogarniać.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Maja 15, 2015, 22:21:06 pm wysłana przez BoBaN »

MrArt-PL

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2010
  • Wiadomości: 567
  • Reputacja: 4
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #963 dnia: Maja 16, 2015, 11:07:19 am »
Przetestowałem CARS na kierownicy, która wreszcie do mnie dotarła. Nie będę powtarzał tego co pisali już inni posiadacze kierownic. Prawda jest taka, że ta gra dopiero na kierownicy pokazuje czym jest i po co została stworzona. Musiałem zmniejszyć opór opon ze 100% do 70%, bo chciało mi łapy wyszarpać (czyt. FFB zmniejszony o 30%). CARS jest bardzo wymagające i walka z AI ustawionym na 70-80% potrafi dać popalić. Raduje każda zdobyta pozycja. Jeszcze trochę wody upłynie w Wiśle zanim zacznę grać online, bo ta gra wymaga doskonałego poznania tras i każdego zakrętu, wybojów na torze i punktów hamowania. Nie wspomnę już o nauce jazdy każdym autem z osobna. Naprawdę żeby grać w to na wysokim poziomie trzeba sporo czasu poświęcić na masterowanie auta i trasy.

Fotki zestawu, ale musicie wybaczyć wszędobylskie kable, bo nie chciało mi się już dzisiaj tego ogarniać.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Piękny zestawik Boban.....następny zakup dla ciebie to dobry headset i wtedy poczujesz dzwięki w grze.Tylko za długo nie śmigaj offline bo zanim poznasz wszystkie tory i auta to już wyjdzie pCars 2 hehehehe :lol: :lol: :lol:.Dawaj online ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #964 dnia: Maja 16, 2015, 11:11:26 am »
Grałem wczoraj na padzie :P Kiera niestety 21 Maja będzie u mnie ;)

Niestety pomimo wprowadzenia ustawień pada podanych przez Klosza, to moim zdaniem ta gra się KOMPLETNIE nie nadaje pod Pada ;) Jeździ się zbyt ciężko. Musiałbym ustawić na ON wszystkie wspomagania itp. ;)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #965 dnia: Maja 16, 2015, 11:59:14 am »
Da rade, tylko trzeba byc bardzo delikatnym. Choc lekko nie ma. Mozna sie poirytowac. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #966 dnia: Maja 16, 2015, 12:00:18 pm »
Da rade, tylko trzeba byc bardzo delikatnym. Choc lekko nie ma. Mozna sie poirytowac. ;)

No dokładnie. Cięższe furki są praktycznie nie grywalne ;)

natomiast jestem pod wrażeniem działania tej gry. Niby są głosy, że port jest kiepski, ale porównując to do moejej wersji PC, to niebo a ziemia :D Jest dobrze ;)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #967 dnia: Maja 16, 2015, 12:10:41 pm »
Zacznij od tego co pisalem. GT4/GT3/Formula Rookie/C/B. Potem bedzie Ci latwiej ogarniac fury z klasy turystycznej, prototypy itd. Choc tak, legendarna formula jest na padzie niegrywalna.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #968 dnia: Maja 16, 2015, 12:41:36 pm »
Zacznij od tego co pisalem. GT4/GT3/Formula Rookie/C/B. Potem bedzie Ci latwiej ogarniac fury z klasy turystycznej, prototypy itd. Choc tak, legendarna formula jest na padzie niegrywalna.

GT3 i GT4 grałem, i trochę denerwuje na padzie ;) Ale z tego co ogrywałem na kierownicy na PC to boskie klasy :)

Inna sprawa, że w przyszłym tygodniu mam Kierownice, więc bez sensu mi się szkolić na padzie ;) Wiedźmin 3 wyjdzie i będę miał zajęcie do czasu przyjścia kierownicy ;)

Michal102

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-05-2008
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 1
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #969 dnia: Maja 16, 2015, 13:31:00 pm »
Ja chyba nie wytrzymam i w poniedziałek jadę po T100.
Ta kierownica ogólnie jest kiblem, ale mimo wszystko będzie lepsza od pada i może jako tako w CARSy na niej pogram.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #970 dnia: Maja 16, 2015, 13:50:27 pm »
Ja chyba nie wytrzymam i w poniedziałek jadę po T100.
Ta kierownica ogólnie jest kiblem, ale mimo wszystko będzie lepsza od pada i może jako tako w CARSy na niej pogram.

Też prawie ją kupiłem, ale uznałem, że kąt 270 stopni to żal :/ Gdyby była 900 stopni to by można było przymknąć oko na wykonanie.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #971 dnia: Maja 16, 2015, 14:13:52 pm »
Do sportowych fur czy bolidow w sam raz. Poki co to jedyna rozsadna alternatywa do 500zl. Choc powinna byc za 300-400.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #972 dnia: Maja 16, 2015, 14:18:42 pm »
Do sportowych fur czy bolidow w sam raz. Poki co to jedyna rozsadna alternatywa do 500zl. Choc powinna byc za 300-400.

Nawet w Saturnie mają ją za 399zł ;)

http://www.saturn.pl/kierownica-thrustmaster-t100,id-912662

ogólnie bez sensu jest to kółko T80 (bez FF). Jest praktycznie w tej samej cenie co T100 :D

http://www.saturn.pl/produkty.html?query=Thrustmaster+T80&kat_id= (nawet droższa :lol: )
« Ostatnia zmiana: Maja 16, 2015, 14:21:16 pm wysłana przez Mrocz »

Michal102

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-05-2008
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 1
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #973 dnia: Maja 16, 2015, 14:21:11 pm »
W Katowicach jest jeden sklep i T100 mają na stanie za 350zł.
Tyle jeszcze za to kółko chyba warto dać. Przesyłka też mi odpadnie, bo do kato mam rzut beretem i sobie po kiere podjadę.

Marciin

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 24-08-2005
  • Wiadomości: 442
  • Reputacja: 10
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #974 dnia: Maja 16, 2015, 20:27:52 pm »
Ja chyba nie wytrzymam i w poniedziałek jadę po T100.
Ta kierownica ogólnie jest kiblem, ale mimo wszystko będzie lepsza od pada i może jako tako w CARSy na niej pogram.

Też prawie ją kupiłem, ale uznałem, że kąt 270 stopni to żal :/ Gdyby była 900 stopni to by można było przymknąć oko na wykonanie.

Ja gram na kierze ze 180 stopni i jakoś tragedii nie ma. Wiadomo, że im więcej tym lepiej, ale bez przesady.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #975 dnia: Maja 16, 2015, 21:41:46 pm »
Przetestowałem CARS na kierownicy, która wreszcie do mnie dotarła. Nie będę powtarzał tego co pisali już inni posiadacze kierownic. Prawda jest taka, że ta gra dopiero na kierownicy pokazuje czym jest i po co została stworzona. Musiałem zmniejszyć opór opon ze 100% do 70%, bo chciało mi łapy wyszarpać (czyt. FFB zmniejszony o 30%). CARS jest bardzo wymagające i walka z AI ustawionym na 70-80% potrafi dać popalić. Raduje każda zdobyta pozycja. Jeszcze trochę wody upłynie w Wiśle zanim zacznę grać online, bo ta gra wymaga doskonałego poznania tras i każdego zakrętu, wybojów na torze i punktów hamowania. Nie wspomnę już o nauce jazdy każdym autem z osobna. Naprawdę żeby grać w to na wysokim poziomie trzeba sporo czasu poświęcić na masterowanie auta i trasy.

Fotki zestawu, ale musicie wybaczyć wszędobylskie kable, bo nie chciało mi się już dzisiaj tego ogarniać.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Piękny zestawik Boban.....następny zakup dla ciebie to dobry headset i wtedy poczujesz dzwięki w grze.Tylko za długo nie śmigaj offline bo zanim poznasz wszystkie tory i auta to już wyjdzie pCars 2 hehehehe :lol: :lol: :lol:.Dawaj online ;)

Dzięki MrArt. Kupiłem dziś doładowanie do PS+. Także coś tam pośmigam online niedługo.

Nie zastanawiajcie się nad kierownicą. Bierzcie nawet T100 bo ma już FF, a 270 stopni to nie tragedia. Na pewno to i tak tysiąc razy lepsza opcja niż grać padem w CARS.
« Ostatnia zmiana: Maja 16, 2015, 21:43:44 pm wysłana przez BoBaN »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #976 dnia: Maja 16, 2015, 23:03:38 pm »
Eeee, nikt nie gra online. :P

Chcialem dzis pojezdzic online, ale sie nie udalo, gdyz nie bylo chetnych. W zamian tego odpalilem sobie odpowiednik Suzuki, klasa GT4, czas ustawiony na czas lokalny w real time (byla moja 20), 3 sloty pogody, generalnie pochmurno z przejasnieniami, 6 kolek, poziom AI 90, kwalifikacje 10 minut.

Niestety spalilem kwalifikacje, gdyz najechalem dwa ostatnie kolka pod rzad delikatnie poza tor, i czasy poszly sie kochac. No nic, trzeba powalczyc. I mialem wyscig tej gry, poki co. :angel:

Pozycja 18 na 20. Niezly start, dwa pola do przodu, z biegem czasu udalo sie dostac na 10 pozycje, piekne widoki - ach te chmury i sztuczne oswietlenie toru. Swietna jazda i na ostatnim kolku, zbyt agresywnie wjechalem na tarke, cisniety ostro przez AI, za duzo gazu, baczek i sruuuu w bande. Uszkodzone zawieszenie, strzaskane przednie lampy (tu jeszcze pol biedy, ale niech sie tak komus stanie na Nurbie..Krzyz na droge ;) ) i powrot na ostatnie miejsce. Mimo wszystko dla mnie to byl kapitalny wyscig. Szkoda ze nie mam gdzie teraz zamontowac kolka, musze wytrzymac do Jesieni.

Ta gra ma swoje gruuube momenty. 8)
« Ostatnia zmiana: Maja 16, 2015, 23:06:03 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #977 dnia: Maja 17, 2015, 10:23:02 am »
Myślałem, że pogramy dzisiaj online, ale net mi się zjebał i dopiero jutro serwisant przyjedzie. W związku z tym mam pytanie do tych co już grali online. Jest możliwość ustawienia swojego pokoju i wykluczenia czego można używać podczas jazdy? Mam tu na myśli coś na wzór Gran Turismo gdzie dowolnie można było wybierać jakie wspomagacze są dopuszczone w danym pokoju. No i najważniejsze czy można zablokować ustawianie auta, bo jak ktoś się w tym specjalizuje to jest w stanie tak dobrze zoptymalizować auto, że reszta graczy w tej samej klasie nawet się do niego nie zbliży.

MrArt-PL

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2010
  • Wiadomości: 567
  • Reputacja: 4
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #978 dnia: Maja 17, 2015, 10:48:05 am »
Myślałem, że pogramy dzisiaj online, ale net mi się zjebał i dopiero jutro serwisant przyjedzie. W związku z tym mam pytanie do tych co już grali online. Jest możliwość ustawienia swojego pokoju i wykluczenia czego można używać podczas jazdy? Mam tu na myśli coś na wzór Gran Turismo gdzie dowolnie można było wybierać jakie wspomagacze są dopuszczone w danym pokoju. No i najważniejsze czy można zablokować ustawianie auta, bo jak ktoś się w tym specjalizuje to jest w stanie tak dobrze zoptymalizować auto, że reszta graczy w tej samej klasie nawet się do niego nie zbliży.

Tak można wymusić ustawienia pokoju na innych graczach czyli brak asyst,widok,uszkodzenia i nawet ustawić tą samą klasę dla wszystkich ale niestety na chwilę obecną NIE MOŻNA zablokować ustawień samochodu i to jest największy minus.......Poza tym nie można ustawić czasu do końca sesji po przejechaniu pierwszego auta przez metę i jest to ustawione na 260 sek,nie można wrócić do pokoju po rozpoczęciu treningu/kwaliifikacji przez uczestników,nie można resetować wyścigu po nieudanym starcie-jesteście zmuszeni wyjść z wyścigu i zakładać nowy pokój ale gra zapamiętuje ustawienia pokoju i nie trzeba wszystkiego ustawiać od początku.Narazie online trochę kuleje jeśli chodzi o możliwość ustawiania pokoju i wyścigu-nie zauwazyłem natomiast żadnych opóznień i gra chodzi płynnie chociaż lagi się zdażają ale sporadycznie i jest to winna łącza grającego.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #979 dnia: Maja 17, 2015, 12:50:48 pm »
Uuu to lipka z tymi ustawieniami. Trzeba więc grać w gronie znajomych i zaufać, że nie grzebali przy aucie. Czekamy w takim razie na łatkę.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #980 dnia: Maja 17, 2015, 13:33:47 pm »
Kariera jest swietna. Ja pominalem gokarty i od razu wskoczylem do Formula 5. AI na 90%, dlugosc sesji ustawiona na ciut ponad polowe (srednio 6 kolek), wyl. restarty i jest pieknie. Tory angielskie sa wysmienite. Nauka wymaga paru przejazdow, ale potem to tylko czysty fun. Pierwszy wyscig na 1 miejscu, drugi na 3. Do tego udalo mi sie zgarnac punkt za najszybsze kolko w kwalifikacjach. Pieknie sie jezdzi w karierze. 8)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #981 dnia: Maja 17, 2015, 16:46:04 pm »
O co chodzi z dziwnymi komunikatami online podczas kwalifikacji? Krecę czasy, dostaje info i rekordzie sektora, potem kolejnego i na końcu po wielkich trudach dostaje upragniony komunikat, że rekord okrążenia należy do mnie po czym wracam do boksu, a tam w tabeli jeden lub dwóch gości szybszych ode mnie. Mało tego to za najlepsze okrążenie w kwalifikacjach dostaje jakieś trofeum. Po co mi taki kominikat skoro nie jest on zgodny z prawdą.

Btw. Net mi już działa, więc jak ktoś ma ochotę na online to zapraszajcie lub piszcie tutaj.
« Ostatnia zmiana: Maja 17, 2015, 17:29:59 pm wysłana przez BoBaN »

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #982 dnia: Maja 17, 2015, 19:12:25 pm »
Hmmm. Może ustanowiłeś rekord, a kilka sekund później koleś cie pobił ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #983 dnia: Maja 17, 2015, 19:28:28 pm »
Raczej nie, bo zdarzyło mi się to kilka razy, więc nie możliwe, że aż taki zbieg okoliczności.

Btw. Wyścig online z gościem o dużo wyższej randze niż moja.



Co prawda nie wygrałem, ale fajnie było trochę mu stracha napędzić.
« Ostatnia zmiana: Maja 17, 2015, 19:57:16 pm wysłana przez BoBaN »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #984 dnia: Maja 17, 2015, 20:24:31 pm »
Pograłem nieco na PC. Grafika robi wrażenie. Pojazdy wyglądają kapitalnie, ale raczej nie ma co w tym segmencie z DC wojować (różnice są znikome). Efekty wszelakie są miłe dla oczu, choć wiadomo gdzie istnieje "najlepiej wykonany deszcz w grach". Natomiast co od razu uderza w gracza, to ultrapłynne sześćdziesiąt klatek. Taką liczbą winny się szczycić gry wyścigowe (i nie tylko). Z drugiej strony konkurencja i bez tego zasługuje na sumienne 9/10 w segmencie grafiki, a i przecież N4S: Rywale na premierę wyglądały znakomicie.

Model jazdy przy wyłączonych wspomagaczach, gdy samochód pędzi w deszczu daje ogrom frajdy/frustracji (niepotrzebne skreślić).

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #985 dnia: Maja 17, 2015, 21:23:42 pm »
To moja krotka w tym wypadku walka z AI na poziomie 90



Finalnie ukonczylem jako 6, po tym incydencie. ;)

Boban swietna jazda. 8)
« Ostatnia zmiana: Maja 17, 2015, 21:28:27 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #986 dnia: Maja 17, 2015, 22:04:43 pm »
Widzę, że sobie radzisz padem. Trzeba coś online zorganizować ekipą z GO. Gra ma moc.

MrArt-PL

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2010
  • Wiadomości: 567
  • Reputacja: 4
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #987 dnia: Maja 18, 2015, 08:43:37 am »
Raczej nie, bo zdarzyło mi się to kilka razy, więc nie możliwe, że aż taki zbieg okoliczności.

Btw. Wyścig online z gościem o dużo wyższej randze niż moja.



Co prawda nie wygrałem, ale fajnie było trochę mu stracha napędzić.
Ładna jazda ale niczego innego się po Tobie nie spodziewałem :lol: :lol: :lol:
Widać że gość śmiga na padzie bo twoje auto jedzie płynnie a jego szlaczkuje po całej drodze i co chwilę koryguje tor jazdy-w tej grze jest to bardzo widoczne.....niestety ja mam to samo :evil: :evil:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #988 dnia: Maja 18, 2015, 09:18:29 am »
Dzięki Art. Mnie się bardziej wydaje, że to lekkie lagi, bo w poczekalni ten koleś miał znacznik pingu na żółto czyli średnio. Zbyt płynnie szedł po szykanach jak dla mnie jeśli chodzi o grę padem, ale mogę się mylić.

Powiem Wam, że CARS to jest to na co czekałem na tej generacji. To jest tytuł o którym myślę w pracy żeby po powrocie tylko odpalić konsolę. Jakież było wczoraj moje zaskoczenie jak wybrałem Radicala (tego mocniejszego) i kierownica stała się dużo twardsza oraz stawiała znacznie większy opór. Na początku myślałem, że przestawiła mi się na 270 stopni, bo tak ciężko zaczęła działać. A to był po prostu efekt tego auta, które ma bardzo szerokie gumy. Niesamowite przywiązanie do tego typu detali. Ja mam problem z pierwszymi okrążeniami zanim rozgrzeję gumy. Nie potrafię szybko jechać zanim nie rozgrzeję dobrze opon i potem muszę gonić tych co uciekli mi na zimnych gumach. Gra daje niesamowitą frajdę z masterowania aut i nauki torów. Jest tyle smaczków i detali w samym modelu jazdy, moment utraty przyczepności i jej odzyskania jest świetnie oddany (szczególnie kiedy używamy kamery z środka*). Nie wiem tylko dlaczego teraz gra nie widzi mi w ogóle sprzęgła (przy pierwszym odpaleniu widziała), bo chciałbym ruszać ze sprzęgła podczas startu. Online najlepiej mi się gra z krótka kwalifikacją przed (np. 5-10 minut sesji) i potem wyścig. Nie znam tras wszystkich, a to pomaga chociaż trochę je poznać przed wyścigiem.

*W widoku ze środka jest możliwość regulacji wysokości fotela. Wie ktoś jak to zresetować do ustawień początkowych? Poprzestawiałem sobie fotele w niektórych autach i nie pamiętam jaka była pozycja wyjściowa.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #989 dnia: Maja 18, 2015, 09:19:19 am »
Smiesznie to wygląda jak nie widać kierownicy :D pierwszy raz spotykam sie z możliwością wywalenia jej :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #990 dnia: Maja 18, 2015, 09:28:03 am »
Jest taka opcja w ustawieniach "Rozgrywka" i "Wskaźniki". Dla mnie to świetna sprawa, bo bez sensu jest widzieć swoją kierownicę i dalej jeszcze jedną kierownicę wraz z dłońmi. Tym bardziej, że po skalibrowaniu kółka na 1080 stopi animacja przekładanki na kółku nie jest tak płynna jak przy mniejszym obrocie. No i tak naprawdę w większości aut w grze kiera nie obraca się aż o tyle stopni. Animacja w pewnym momencie się zatrzymuje, a na T500RS można jeszcze trochę dokręcić kółko (aczkolwiek koła i tak nie skręcają dalej).

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #991 dnia: Maja 18, 2015, 10:45:05 am »
Boban, szukając informacji o aktualizacji kierownic fanateca natknąłem się na coś takiego a propos problemów ze sprzęgłem:

Cytuj
So reset you wheel settings, go into button config, and you should be able to assign a button to the clutch. Once you bind a button to the clutch, the engaged clutch in game goes away.

Jest to rozwiązanie dla sprzętu fanateca, ale być może z Twoją kierownicą też zadziała.

Fryty tyty dotknij pyty

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #992 dnia: Maja 18, 2015, 10:50:52 am »
Fotki zestawu, ale musicie wybaczyć wszędobylskie kable, bo nie chciało mi się już dzisiaj tego ogarniać.
Gratuluję zakupu, teraz będziesz srogo nakurwiał eheheh.

Eeee, nikt nie gra online. :P
Ja praktycznie całkowicie odpuściłem sobie online, bo... wciągnęła mnie kariera. Jest zajebista, zupełnie inna niż w serii GT i jak dla mnie to świetna odmiana.
Jadę już drugi sezon. W grze jest od cholery torów których nie znam, także kariera jest dla mnie okazją do nauki. Zolder i Oulton wymiatają.

Wczoraj skończyłem serię Vintage w Lotusie 98T, dwa wyścigi były w deszczu... Maj gad. Ależ zajebiście się tym skurwolem jeździ, w GT6 nie miałem takiej radochy jak tu. Na ustawieniach wspomagania "realistyczne" nie mamy nawet ABSu, każde kolejne okrążenie to walka o życie, a najtrudniejsze jest przyśpieszanie! Jak skurwol wchodzi w swój power band i dostaje strzała z turbo, zamienia się w rakietę chcącą zabić kierowcę. Super to jest oddane.

Narazie online trochę kuleje jeśli chodzi o możliwość ustawiania pokoju i wyścigu-nie zauwazyłem natomiast żadnych opóznień i gra chodzi płynnie chociaż lagi się zdażają ale sporadycznie i jest to winna łącza grającego.
Jak ja zakładałem pokoje, to nie mogłem zmieniać aut pomiędzy wyścigami, pomimo odpowiednich ustawień. Za każdym razem tak samo. Też Ci się zdarzyło?
Poza tym, opcje pokoju to taka sama surówka jak cała gra - tu GT6 jest znacznie z przodu.
No i wkurwiają mnie lagi jak ktoś dołącza/wychodzi do pokoju, a ty już jedziesz trening czy kwali - momentami są takie ścinki, że gra na ułamek sekundy staje w miejscu a Ty psujesz okrążenie.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #993 dnia: Maja 18, 2015, 10:52:58 am »
*W widoku ze środka jest możliwość regulacji wysokości fotela. Wie ktoś jak to zresetować do ustawień początkowych? Poprzestawiałem sobie fotele w niektórych autach i nie pamiętam jaka była pozycja wyjściowa.
Też chciałbym to wiedzieć, bo namieszałem sobie w paru autach i nie nie wiem jak wrócić.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #994 dnia: Maja 18, 2015, 10:55:12 am »
Boban, szukając informacji o aktualizacji kierownic fanateca natknąłem się na coś takiego a propos problemów ze sprzęgłem:

Cytuj
So reset you wheel settings, go into button config, and you should be able to assign a button to the clutch. Once you bind a button to the clutch, the engaged clutch in game goes away.

Jest to rozwiązanie dla sprzętu fanateca, ale być może z Twoją kierownicą też zadziała.



Jak zresetować ustawienia T500RS? Resetowałem te w grze, ale chyba jest jakaś kombinacja klawiszy na kierownicy, która tez resetuje ustawienia. Mam nadzieję, że nie popsuło mi się sprzęgło, bo niby z jakiej paki jak nawet go nie używałem (co prawda pod koniec puszczania pedału jest taki dźwięk brzdęknięcia sprężyny, ale to raczej normalka przy odbijaniu pedału).

*W widoku ze środka jest możliwość regulacji wysokości fotela. Wie ktoś jak to zresetować do ustawień początkowych? Poprzestawiałem sobie fotele w niektórych autach i nie pamiętam jaka była pozycja wyjściowa.
Też chciałbym to wiedzieć, bo namieszałem sobie w paru autach i nie nie wiem jak wrócić.

Jedyne do czego doszedłem, to że z pozycji 0 do samej góry jest 12 kliknięć. Także możesz ewentualnie wyjść z pozycją na maks do góry i odliczyć w dół 11 do 0 żeby wrócić do wyjściowego ustawienia.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #995 dnia: Maja 18, 2015, 11:14:52 am »
Ewentualnie zrobię dziś screeny ustawień samochodów które chcecie i je wkleję na forum. Ja z siedzeniem nic nie ruszałem jeszcze ;) Będziecie mogli je sobie ustawić do "wartości początkowej" ;)

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #996 dnia: Maja 18, 2015, 11:14:56 am »
Na T300, elektronikę resetuje się Options + Share + Mode, może w T500 jest tak samo.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #997 dnia: Maja 18, 2015, 11:15:43 am »
Na T300, elektronikę resetuje się Options + Share + Mode, może w T500 jest tak samo.

Gdyby w T500 były przyciski Share i Options to pewnie tak :troll:

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #998 dnia: Maja 18, 2015, 11:18:07 am »
To jak ich nie ma to faktycznie może być problem :troll:

W instrukcji na stronie Trustmastera na pewno jest to napisane, bo do T300 jest, prart to wrzucał w temacie kierownic.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #999 dnia: Maja 18, 2015, 11:23:19 am »
No właśnie nie mogłem tego zlokalizować w instrukcji. Muszę jeszcze raz sprawdzić. Najlepiej zrobię tak jak mówi Prart i podepnę do PC.