Autor Wątek: Project CARS  (Przeczytany 193111 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1000 dnia: Maja 18, 2015, 11:26:42 am »
Na T300, elektronikę resetuje się Options + Share + Mode, może w T500 jest tak samo.
To nie jest reset elektroniki jak takiej, tylko reset położenia koła kierownicy na wprost (wartość 0%) i na problem Bobana nie pomoże.


prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1001 dnia: Maja 18, 2015, 11:34:31 am »
Na T300, elektronikę resetuje się Options + Share + Mode, może w T500 jest tak samo.

Gdyby w T500 były przyciski Share i Options to pewnie tak :troll:
Są, tylko się inaczej nazywają - Start i Select. Czyli kombinacja dla T500 to Start + Select + Mode.
W T300 przyciski mają dwie funkcje, w zależności od tego czy kierownica pracuje w trybie PS3 (wtedy te przyciski są Startem i Selectem) czy w trybie PS4 (wtedy zamieniają się na Share i Option).

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1002 dnia: Maja 18, 2015, 12:17:39 pm »
Tak wpadło mi teraz to do głowy :D

Chce DLC z wyścigami ciężarówek! :D :lol:

Rzadko spotykana dyscyplina, a mogła by być całkiem kozacka przy tym AI ;)

Ostatnio taką dyscyplinę widziałem w Toca Race Driver 3 ;)


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1003 dnia: Maja 18, 2015, 12:29:55 pm »
Daj najpierw ludziom opanować te auta, które są już w grze. ;) Ja się zastanawiam przy moim braku czasu jaką klasę sobie upodobać, bo na pewno nie będę szybki we wszystkich gdyż różnice są zbyt duże.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1004 dnia: Maja 18, 2015, 12:38:13 pm »
Raczej nie, bo zdarzyło mi się to kilka razy, więc nie możliwe, że aż taki zbieg okoliczności.

Btw. Wyścig online z gościem o dużo wyższej randze niż moja.



Co prawda nie wygrałem, ale fajnie było trochę mu stracha napędzić.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1005 dnia: Maja 18, 2015, 12:43:31 pm »
O co chodzi Soul?

EDIT.
Chyba teraz dopiero zajarzyłem. Chodzi Ci o to, że powinienem skupić się na klasie GT3? Akurat lubię te auta i faktycznie mógłbym tutaj próbować swoich sił. Ciekawe tylko czy będą jakieś DLC z innymi furami tej klasy. Najlepiej jakby dali GT300 i GT500. To by było coś.
« Ostatnia zmiana: Maja 18, 2015, 12:51:11 pm wysłana przez BoBaN »

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1006 dnia: Maja 18, 2015, 12:56:32 pm »
O co chodzi Soul?

EDIT.
Chyba teraz dopiero zajarzyłem. Chodzi Ci o to, że powinienem skupić się na klasie GT3? Akurat lubię te auta i faktycznie mógłbym tutaj próbować swoich sił. Ciekawe tylko czy będą jakieś DLC z innymi furami tej klasy. Najlepiej jakby dali GT300 i GT500. To by było coś.

Ja od razu ogarniać będę klasę GT ;) Gdyż jest to moja ulubiona dyscyplina sportów motorowych :) Do tego z tego co widzę jest najbardziej zróżnicowana :) Z tym, że nie wiem czy czasem nie odpalę klasy GT1, ale z tego co widzę prowadzą się podobnie do GT3 ;) Tym bardziej interesuje mnie GT1 bo z tego co widzę w planach jest dodanie Mercedesa CLK-GTR oraz McLarena F1 GTR ;)

BTW. Czy mi się wydaje, czy nie ma, ŻADNEGO toru typu Oval? o_O Trochę to dziwne, bo dodali samochody typu NASCAR, a przy możliwości walnięcia stawki ponad 40 samochodów, byłaby to jedyna gra na konsole pozwalająca poczuć prawdziwe wyścigi NASCAR.
« Ostatnia zmiana: Maja 18, 2015, 12:58:20 pm wysłana przez Mrocz »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1007 dnia: Maja 18, 2015, 14:21:44 pm »
Mrocz, Watkins Glen jest do Nascar, a ma byc takze Indianapolis 500.
« Ostatnia zmiana: Maja 18, 2015, 14:24:21 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1008 dnia: Maja 18, 2015, 16:18:03 pm »
O co chodzi Soul?

EDIT.
Chyba teraz dopiero zajarzyłem. Chodzi Ci o to, że powinienem skupić się na klasie GT3? Akurat lubię te auta i faktycznie mógłbym tutaj próbować swoich sił. Ciekawe tylko czy będą jakieś DLC z innymi furami tej klasy. Najlepiej jakby dali GT300 i GT500. To by było coś.

Zapomniałem, że tu coś pisałem, a forum przymuliło.

Chciałem napisać, że czemu to Audi jest bez kierownicy i bez rąk ? Czy to da radę ustawić ? Na innych filmikach chyba są ręce i kiera, niby nic, ale dziwnie to wygląda.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1009 dnia: Maja 18, 2015, 16:29:54 pm »
To się ustawia w opcjach.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1010 dnia: Maja 18, 2015, 16:37:42 pm »
O co chodzi Soul?

EDIT.
Chyba teraz dopiero zajarzyłem. Chodzi Ci o to, że powinienem skupić się na klasie GT3? Akurat lubię te auta i faktycznie mógłbym tutaj próbować swoich sił. Ciekawe tylko czy będą jakieś DLC z innymi furami tej klasy. Najlepiej jakby dali GT300 i GT500. To by było coś.

Zapomniałem, że tu coś pisałem, a forum przymuliło.

Chciałem napisać, że czemu to Audi jest bez kierownicy i bez rąk ? Czy to da radę ustawić ? Na innych filmikach chyba są ręce i kiera, niby nic, ale dziwnie to wygląda.

Dlatego, że jak jeżdżę używając kierownicy to bez sensu żebym przed sobą widział drugą kierownicę i jeszcze jedną parę rąk.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1011 dnia: Maja 18, 2015, 16:46:42 pm »
Ja wiem, że niewidzialne ściany w grze wyścigowej to normalka, ale z TAKĄ to jeszcze się nie spotkałem


 :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1012 dnia: Maja 18, 2015, 16:49:28 pm »
U mnie wczoraj na Nurbie robiła się piramidka z aut na starcie. Po prostu taka kupka aut jedno na drugim, która się rozsypywała po zgaśnięciu czerwonego światła. :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1013 dnia: Maja 20, 2015, 17:45:22 pm »
Kilka spostrzeżeń po bardziej dogłębnym przetestowaniu gry.

Zaczynając od najważniejszego czyli modelu jazdy muszę napisać, że naprawdę ten aspekt został pieczołowicie oddany i nie ma się czego przyczepić. Cieszą takie smaczki jak znacznie ciężej pracująca kierownica po zmianie gum na slicki, zupełnie inne reakcje na hamulec kiedy zaczyna padać deszcz i kiedy już rozpada się na dobre czy genialnie oddany transfer masy co najlepiej widać na przykładzie takich aut jak np. Caterham 7 CSR. Jedyne do czego na siłę mógłbym się jednak przyczepić, to słabo oddane poczucie prędkości w autach typu Road (czyli zwykłych drogowych furach) co przekłada się początkowo na przestrzeliwanie zakrętów. Auta te mają słabsze ogumienie i bardziej cywilizowane zawieszenie, więc pływają po torze znacznie bardziej niż auta wyścigowe, a to w połączeniu ze słabym odczuciem dynamiki przekłamuje nieco obraz tego jak szybko można wejść w zakręt. Przesiadka z wyścigowego auta na drogowe wymaga chwili przestawienia się żeby zacząć szybko jeździć. W tym aspekcie Gran Turismo jest znacznie lepiej dopracowane i CARS szybko nie dogoni tego wzoru. Natomiast auta wyścigowe to inna bajka i widać, że twórcy dużo więcej uwagi poświęcili właśnie tej grupie samochodów. Tutaj z kolei sytuacja względem GT jest odwrotna.

Co do tras i aut. Ktoś słusznie zauważył, że może aut jest niewiele, ale nauczenie się każdego na tyle dobrze żeby z powodzeniem stawać w szranki online, wymaga sporo czasu i na dzień dzisiaj jak dla mnie aut jest nawet za dużo. :P Same tory, a szczególnie ich liczba imponują, ale jednak Gran Turismo to nie jest. W GT tory wymyślone przez twórców gry są genialnie i do tej pory nie spotkałem się z niczym lepszym w grach wyścigowych. Od CARS nie oczekują tego typu tras, ale braki w postaci Fuji, Suzuki (niby jest, ale nieoryginalna i nieco zmieniona), Motegi, Tsukuby czy mojego ulubionego Macacu (na którego notabene czekam i doczekać się nie mogę w żadnej grze wyścigowej na konsolach), to jednak trochę dziwna postawa twórców sim racera. Liczę na porządne DLC, które doda te wszystkie, a nawet więcej tras.

Grafika, która może i nierówna, ale jednak bardzo dobra. Szczerze mówiąc, nie odkryłbym większości smaczków gdybym nie zaczął grać kariery. Tam gra ustawia bardzo różne warunki pogodowe i czas dnia, co pozwala na zapoznanie się z naprawdę świetną oprawą wizualną. Kiedy w jednym z wyścigów na Nurbie gra ustawiła mi zachód słońca, a na starcie były drogowe, lśniące auta, to naprawdę przez dłuższy czas podziwiałem grafikę zamiast skupić się na trasie. Lakier pięknie lśnił w promieniach pomarańczowego słońca, a gra cieni co rusz odwracała moją uwagę. Muszę też wspomnieć o smaczku, który dopadł mnie na torze Laguna Seca. Słońce było nisko i w momencie wjazdu w korkociąg widziałem cień horyzontu w dole na torze i wyłaniający się cień mojego auta. Czegoś takiego jeszcze nie widziałem. Polecam też sprawdzić jak gra wygląda kiedy ustawimy pogodę na pochmurną. Wtedy według mnie nabiera najwięcej fotorealizmu. Nie muszę wspominać o płynnej animacji i ogromnej liczbie aut na trasie. Jedynie słabe anizo psuje nieco efekt świetnej oprawy, ale to problem znany nie od dzisiaj na PS4.

Kolejna bardzo ważna dla mnie sprawa to online. Tutaj niestety nie jest kolorowo. Jest wręcz ciemno i ponuro, bo gra niemal za każdym razem kiedy gram online bardzo laguje. Rzadko kiedy jadę wyścig kiedy nie muszę się obawiać, że auta za mną, przede mną lub obok mnie nie wystrzeli mnie na pobocze z powodu lagów. Zielonych kresek w lobby nie widziałem już dawno. Może kiedy będziemy grać coś wspólnie ze znajomymi, to sytuacja się zmieni, ale na dzień dzisiaj online jest mało grywalny. Zresztą wrzucę Wam za chwilę filmik gdzie po wypchnięciu mnie z toru doganiałem Niemca żeby na ostatnich zakrętach go dorwać i wyprzedzić, ale niestety lagi popsuły mi cały wyścig.* Kwestia ustawień i przejrzystości opcji lobby też pozostawia wiele do życzenia. Nie ma żadnych kar w wyścigu za uderzanie w przeciwnika, więc jak nie trudno się domyśleć sfrustrowane gimbazy w manifeście swojej słabej jazdy muszą wszystkim innym psuć zabawę (to mogą też być Hiszpanie, bo oni mają identycznie zachowania kiedy przygrywają). Pozostaje więc granie jedynie ze znajomymi, których jak na razie nie widzę na torach.

Sama kariera jest poprowadzona całkiem ciekawie i można się wciągnąć, ale jak dla mnie ciągłe treningi i kwalifikacje mogą szybko kogoś zniechęcić do jej kontynuowania. Sam najpierw zacząłem od kartingu i chyba ze 3 albo 4 sezony czekałem aż pojawi się jakiś inny wyścig po czym usunąłem save z karierą i zacząłem od nowa już w innej mocniejszej klasie. Tam jednak okazało się, że jeden wyścig ma najpierw 2 treningi, potem 2 kwalifikacje i na końcu dwa wyścigi z czego pierwszy uznawany za krótki 8 okrążeń, a drugi długi już grubo ponad 10. Odechciało mi się, bo walka z AI (nawet tak dobrym jak to w CARS) prędzej czy później się znudzi. Skupiam się więc na treningach i czasówkach żeby potem online znać tory. Czasem wbijam do sieci i próbuję powalczyć w innymi, bo jednak gra z żywym przeciwnikiem różni się znacząco od zabawy z AI.

*Wspomniany wyścig i cały trud walki popsuty przez lag na przedostatnim zakręcie.




Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1014 dnia: Maja 20, 2015, 18:07:24 pm »
Tak, kariera pokazuje Nam przekroj graficzny tej gry. I rowniez zgadzam sie ze ta gra lepiej prezentuje sie przy chmurzastej pogodzie, mgle niz w pelnym sloncu. Polecam tez poprzestawiac opcje graficzne na on, bo dwie sa domyslnie ustawione na off, bodajze efekt rozgrzanego powietrza i vinetta, a dodaja sporo uroku tej grze.

Z reszta nie sposob sie nie zgodzic. Jednak tytul jest jeszcze krotki okres na rynku jako pelnoprawna gra, ma wciaz sporo bledow, dajmy jej jednak szanse jak Driveclub, ktore to rozkrecilo sie na dobre. ;)

Cos czuje ze Kaz da zajawke GT7 na E3 ktora Nami wstrzasnie. 8)
« Ostatnia zmiana: Maja 20, 2015, 18:08:59 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1015 dnia: Maja 20, 2015, 19:14:19 pm »
Powiem Wam, ze jak dzisiaj wlaczylem driveclub na szybki wyścig to przez dłuższy czas nie mogłem się przyzwyczaić do 30 klatek. Na poczatku obraz wyglądał strasznie - dopóki się nie przestawiłem. Pomimo tego ze project cara wygląda gorzej to juz teraz wiem, ze bankowo nie zamienilbym jakości grafiki kosztem płynności. 60" klatek naprawdę robi robotę.
Fryty tyty dotknij pyty

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1016 dnia: Maja 20, 2015, 19:18:19 pm »
Przy zlych warunkach pogodowych w PC masz 40 klatek. ;) heh Mi tam te 30fps w arcade racerach nie przeszkadza, grunt by bylo stale jak w DC wlasnie.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1017 dnia: Maja 21, 2015, 06:23:08 am »
Mi też nie przeszkadza, ale zapuść sobie DC bezpośrednio po PC(dla eksperymentu wybierz wyścig normalny ze stałymi 60 klatkami) i zobacz jaka to wygląda sam:) Jak dla mnie różnica jest przeogromna.
Fryty tyty dotknij pyty

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1018 dnia: Maja 21, 2015, 07:47:50 am »
Tak, czuje sie ta roznice, juz zreszta GT zawsze to pokazywalo dobitnie.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1019 dnia: Maja 21, 2015, 08:47:25 am »
fanatec 911 carrera s jak nowa ktoś coś.

Michal102

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-05-2008
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 1
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1020 dnia: Maja 21, 2015, 15:00:16 pm »
Nie mogąc doczekać się wieczora przejechałem się kawałek furą LMP1 bez wspomagaczy na padzie i stwierdzam, że toto jest niegrywalne :P

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1021 dnia: Maja 21, 2015, 15:51:17 pm »
Jest, ale tylko na zmodyfikowanycb ustawieniach pada i bardzo delikatna obsluga pada. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

MrArt-PL

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2010
  • Wiadomości: 567
  • Reputacja: 4
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1022 dnia: Maja 22, 2015, 09:00:01 am »
fanatec 911 carrera s jak nowa ktoś coś.
Wszystko git ale nie działa z PS4 :evil:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1023 dnia: Maja 22, 2015, 11:46:32 am »
Mi też nie przeszkadza, ale zapuść sobie DC bezpośrednio po PC(dla eksperymentu wybierz wyścig normalny ze stałymi 60 klatkami) i zobacz jaka to wygląda sam:) Jak dla mnie różnica jest przeogromna.

Oczywiście, że tak jest. Już dawno o tym pisałem, że właśnie tego w DC brakuje najbardziej, to nie "trzydzieści wystarczy". Gracze konsolowi są do półśrodka przyzwyczajeni, a już Tekken na PSX hulał w sześćdziesięciu. Rzecz jasna DC to wciąż piękna gra, ale jej animacja klęczy nawet przy leciwym GRiD na PC.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1024 dnia: Maja 22, 2015, 11:55:50 am »
Oczywiście, że tak jest. Już dawno o tym pisałem, że właśnie tego w DC brakuje najbardziej, to nie "trzydzieści wystarczy". Gracze konsolowi są do półśrodka przyzwyczajeni, a już Tekken na PSX hulał w sześćdziesięciu. Rzecz jasna DC to wciąż piękna gra, ale jej animacja klęczy nawet przy leciwym GRiD na PC.

Ty znowu z tym tekkenem na PSX. Porównywać prostą gierkę z dwiema postaciami na arenie do bardzo rozbudowanej wizualnie samochodówki tylko ty potrafisz ;) Animacja nie klęczy bo jest betonowe 30FPS i jeśli mam być szczery wole betonowe 30 niż 60 ze spadkami poniżej ;) W Project CARS bardziej się rzucają przeskoki animacji niż w DC ;) Nie zmienia to faktu, że to genialny symulator, ale daruj sobie swoje farmazony tutaj ;) DC to zręcznościówka w klimatach Porsche 2000 i 30 klatek w zupełności wystarczają w tej grze ;)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1025 dnia: Maja 22, 2015, 17:02:29 pm »
Oczywiście, że tak jest. Już dawno o tym pisałem, że właśnie tego w DC brakuje najbardziej, to nie "trzydzieści wystarczy". Gracze konsolowi są do półśrodka przyzwyczajeni, a już Tekken na PSX hulał w sześćdziesięciu. Rzecz jasna DC to wciąż piękna gra, ale jej animacja klęczy nawet przy leciwym GRiD na PC.

Ty znowu z tym tekkenem na PSX. Porównywać prostą gierkę z dwiema postaciami na arenie do bardzo rozbudowanej wizualnie samochodówki tylko ty potrafisz ;) Animacja nie klęczy bo jest betonowe 30FPS i jeśli mam być szczery wole betonowe 30 niż 60 ze spadkami poniżej ;) W Project CARS bardziej się rzucają przeskoki animacji niż w DC ;) Nie zmienia to faktu, że to genialny symulator, ale daruj sobie swoje farmazony tutaj ;) DC to zręcznościówka w klimatach Porsche 2000 i 30 klatek w zupełności wystarczają w tej grze ;)

Tylko, że wówczas ta grafika była kapitalna i pokazywała moc sprzętu. Also w GT/Kolin pierwszy miały opcję wyświetlania gry w 60k/s. NO, ALE pewnie powiesz, że tam deszczu nie było (na początku w DC tez nie).
Rywale prezentowały się świetnie na premierę pomimo stabilnych trzydziestu. GT Trzecie urywało głowy jak Sub Zero pomimo trzydziestu. DC robi kapitalne wrażenie pomimo trzydziestu, zatem tak, jakos się to broni, ale chyba sam przyznasz, że nikt by za sześćdziesiąt klatek w DC się by nie obraził.

Natomiast ja w Projekt Kars mam 59.9-60, choć czasami chyba widzę spadki do 59.4.  :evil:
Pozdrawiam, życzę miłej gry. Koniecznie przy pierogach z serem i chrupkami.  :grin:

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1026 dnia: Maja 22, 2015, 18:02:15 pm »
Narzekaliscie na cienie i zabki przy efektach czasteczkowych. PC ma to samo na PS4 i na PC pewnie tez poza ustawieniami Ultra.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1027 dnia: Maja 22, 2015, 21:03:37 pm »
Nie ma co sie wkurzać. PS4 dostało bardzo dobry port. Mi sie gra rewlacyjnie ;) zacząłem dziś karierę :) stopniowo bede zwiększał AI przeciwników ;).

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1028 dnia: Maja 22, 2015, 21:40:28 pm »
Polecam zaczac od 80 procent i drugi sezon na 90 tu juz jest ciezko, szczegolnie na padzie. :lol:
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1029 dnia: Maja 22, 2015, 22:56:57 pm »
Polecam zaczac od 80 procent i drugi sezon na 90 tu juz jest ciezko, szczegolnie na padzie. :lol:

Gram na nowej kierce, więc źle nie jest :) Choć AI daje mi w kość nie powiem ;)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1030 dnia: Maja 22, 2015, 23:40:17 pm »
Ładnie gra się przyjęła na GO. Sądziłem, że combo BoBan+Mrocz będzie jechać po niej jak sOOs po pierogach.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1031 dnia: Maja 23, 2015, 00:33:20 am »
Ładnie gra się przyjęła na GO. Sądziłem, że combo BoBan+Mrocz będzie jechać po niej jak sOOs po pierogach.

Widzisz. My jedziemy coś jak na to zasługuje. Gra straszyła podobieństwami do Shifta na szczęście okazały się one tylko wizualne ;)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1032 dnia: Maja 23, 2015, 00:51:46 am »
Kwestia gustu, kolego. Ja wybornie się bawiłem przy Szifcie, ale to na GO wiecie. Dobrze, że DC ma konkurencję, choć raczej zastępstwo, ponieważ kto miał go ograć, ten to zrobił. W przyszłym tygodniu przysiądę nieco dłużej do bohatera tematu i zobaczę czy ujmie mnie, na to liczę, wszak twórcy zapewnili mi jedną z najlepszych gier minionej generacji.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1033 dnia: Maja 23, 2015, 05:27:40 am »
Kwestia gustu, kolego. Ja wybornie się bawiłem przy Szifcie, ale to na GO wiecie. Dobrze, że DC ma konkurencję, choć raczej zastępstwo, ponieważ kto miał go ograć, ten to zrobił. W przyszłym tygodniu przysiądę nieco dłużej do bohatera tematu i zobaczę czy ujmie mnie, na to liczę, wszak twórcy zapewnili mi jedną z najlepszych gier minionej generacji.

DC i Project CARS konkurencją? Może jeszcze Need For Speed Rivals dorzućmy do tego porównania ;) Co jak co, ale te gry są tak skrajnie odmienne (skrajny SIM vs Arcade) że stawianie ich obok siebie to spore nieporozumienie :)

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja: 19
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1034 dnia: Maja 23, 2015, 05:44:41 am »
Odnoszę wrażenie, że dla Sylvana wszystkie wyścigi można wrzucić do jednego wora, bo w każdej są samochody i trasy.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1035 dnia: Maja 23, 2015, 09:53:14 am »
Za online trzeba twórców mocno skarcić. Wczoraj na około 2 może 2,5h gry nie zagrałem ani jednego normalnego wyścigu w sieci (nie licząc walki na Monzie gdzie jechały tylko 3 auta). Lag na lagu lagiem pogania. A jak już trafi się w miarę równa grupa jeśli chodzi o łącze, to jeden drugiego spycha, wjeżdża w tył i jeszcze my za to kare dostajemy (gość uderza mnie w tył, ja wylatuję przez szykanę przy czym ścinam zakręt i dostaję karę czasową, a gość bezkarnie sobie odjeżdża). Pozostaje jedynie gra ze znajomymi i tylko na zasadach CRC.

Jeszcze odnośnie samej rozgrywki, to chyba jestem bardzo cienki w tą grę. W kwalifikacjach brakuje mi po kilka sekund do lidera (czasem nawet 5 i więcej), a staram się jechać na maksa i gra co trochę pokazuje mi, że robię rekord okrążenia. Mało tego, to potem w wyścigu mogę jechać tempem lidera i różnice się zacierają, a często mam info z pitu, że to do mnie należą rekordy okrążeń. Zauważyłem, że po zmianie ustawień ABS na włączone (większość lobby dopuszcza taką możliwość) można nadrobić do 3sek gdyż znacznie da się opóźnić hamowanie. Dlatego od wczoraj będę jeździł w włączonym ABS, bo większość gra w ten sposób online. Oczywiście jest mnóstwo pokoi gdzie dopuszczają jeszcze inne wspomagacze, ale kontroli trakcji, wspomagania kierowania itp. nie będę włączał. Sprawdzałem ile brakuje mi w czasówkach danym autem do rekordów online i tutaj już nie ma takich różnic bo z wyłączonym ABS mam stratę około 3sek po zaledwie kilku próbach (muszę jeszcze spróbować z ABS on). Powinni to ujednolicić, bo na dzień dzisiaj nie wiadomo z czym przeciwnicy jeżdżą online. Pomijam, że pewnie ci najszybsi mają dobrze poustawiane auta i pewnie zmieniają opony na slicki, bo taka możliwość też jest. Ja tego nie ruszam, bo chciałbym nauczyć się jeździć szybko na ustawieniach domyślnych żeby potem toczyć równe pojedynki z większością ludzi.


Michal102

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-05-2008
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 1
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1036 dnia: Maja 23, 2015, 11:56:43 am »
Ja też póki co ma duże problemy z hamowaniem... albo dociskam hamulec za mocno i blokuje koła, albo za mało i często przestrzeliwuje zakręt.
Być może jest to wina pedałów w T100, które mają spory deadzone i działają jakoś tak nie płynnie... za cholerę nie mogę tego wyczuć :/

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1037 dnia: Maja 23, 2015, 12:18:08 pm »
W CARS wyczucie hamulca jest dosyć trudne. Założyłem do pedałów realistic brake mode i jest nieco łatwiej żeby nie blokować hamulców, ale po włączeniu ABS hamuje się znacznie później. Zresztą podglądałem na monitorze w pitach (bo mi silnik wybuchł i resztę wyścigu oglądałem z boksów) jak jeżdżą najszybsi i oni używają ABS bo hamują bardzo późno i wciskają hamulec do samego końca (widać na telemetrii), a koła się nie blokują.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1038 dnia: Maja 23, 2015, 19:46:02 pm »
Odnoszę wrażenie, że dla Sylvana wszystkie wyścigi można wrzucić do jednego wora, bo w każdej są samochody i trasy.
Już nie kombinujcie chłopaki za bardzo. Zaraz okaże się, że Rywale nie konkurują z DC, ponieważ to czysta zręcznościówka, a ta druga jest nieco bardziej wymagająca. PK to zupełnie inna liga i z GT może sobie konkurować, a Burnout i MotorStorm, to też gry wyścigowe, ale są konkurencją chyba dla Batmana i Cywilizacji, ponieważ w waszych kanonach się nie załapały - o Wipeout nie wspominam nawet.

Marciin

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 24-08-2005
  • Wiadomości: 442
  • Reputacja: 10
Odp: Project CARS
« Odpowiedź #1039 dnia: Maja 23, 2015, 20:29:17 pm »
Pograłem trochę w PC i jak dla mnie o wiele przyjemniej jeździ się w Assetto Corsa.  Graficznie może trochę ustępuje, ale przynajmniej optymalizacja stoi na wysokim poziomie. PC przy kilku rywalach chodzi o wiele gorzej niż AC przy 20  :lol:. Pewnie dlatego że mam kartę od AMD, zobaczymy jak będzie na zapowiadanych sterownikach.