Autor Wątek: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  (Przeczytany 364809 razy)

0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1640 dnia: Grudnia 18, 2014, 20:01:24 pm »
PC na low wygląda jak wersja PS4 ;(

Czyli zgodnie ze specyfikacją sprzętu. Btw, użytkownicy donoszą, że gra działa niesamowicie na tosterach. Optymalizacja jest cudowna. Zaraz sam instaluję.

Kojima nie tędy droga lepiej skup się na konsolach.
http://www.geforce.com/whats-new/guides/metal-gear-solid-v-ground-zeroes-graphics-and-performance-guide

Nom, żeby po tygodniu 50% egzemplarzy trafiło na sprzedaż, albo jako trade-in do Gamestop'a.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1641 dnia: Grudnia 18, 2014, 22:15:33 pm »
PC na low wygląda jak wersja PS4 ;(

Czyli zgodnie ze specyfikacją sprzętu. Btw, użytkownicy donoszą, że gra działa niesamowicie na tosterach. Optymalizacja jest cudowna. Zaraz sam instaluję.

Kojima nie tędy droga lepiej skup się na konsolach.
http://www.geforce.com/whats-new/guides/metal-gear-solid-v-ground-zeroes-graphics-and-performance-guide

Nom, żeby po tygodniu 50% egzemplarzy trafiło na sprzedaż, albo jako trade-in do Gamestop'a.

Ale coś te exclusive Nvidia ficzery wyglądają strasznie dziadowsko, coś jak w Far Cry 4, gdzie exclusive ficzer to np lightshaft'y, czyli cos co konsole widziały w dziesiątkach innych gier. Tak samo tutaj, DOF, odbicia w kałużach...wtf?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1642 dnia: Grudnia 18, 2014, 22:19:38 pm »
No przecież PS4 na light shafty w FC4 jest za słabe  :lol:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1643 dnia: Grudnia 18, 2014, 22:26:43 pm »
Ale po Kojimie to nie spodziewałem się tak perfidnego olania konsol na rzecz blaszaków. :/

Ogur

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 20-11-2013
  • Wiadomości: 1 174
  • Reputacja: 22
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1644 dnia: Grudnia 19, 2014, 07:16:31 am »
Kojima mógłby się wziąść za nowego total wara od technicznej strony- Mgs GZ działa i wygląda bardzo dobrze na moim 7850.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1645 dnia: Grudnia 19, 2014, 08:00:55 am »
Z MGS5:TPP będzie też podobnie Piece poczekają 10 miechów dłużej, ale otrzymają parę efektów więcej no i 4 k. Same grafa dużo się nie różni biorąc nawet pod uwagę past geny. Najwięcej zyskuje patrząc na moc sprzętu X360 a najbardziej z tego wszystkiego to poszkodowany jest Xbox One bo gdzie z taką grafą tylko 720p i jeszcze do tego niebo nie na poziomie PS4. Kojma coś tam mówił, że grafe jeszcze polepszy na konsolach, no ale patrząc na ostatni trailer i kwadratowe wykonanie palców to jest według mnie downgrade względem pierwszego pokazu na E3.


Pieca już szaleją na forach min. Zanzibar jak to oni na laptopku sobie grają na ustawieniach wysokich i w 50 klatkach w gre za którą dali odrobinę ponad 30 zł :lol:.


Pomijając już to wszystko Ground Zeros wyglądał i tak najlepiej na pierwszym pokazie i nawet ustawienia ultra i 4 k temu nie pomoże.


Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1646 dnia: Grudnia 19, 2014, 08:49:20 am »
Ale po Kojimie to nie spodziewałem się tak perfidnego olania konsol na rzecz blaszaków. :/

Ale jak to olania? Po pierwsze, gracie od kilku miesięcy. Po drugie - rozumiem w takim razie, że jesteś zwolennikiem parity? PC musi równać w dół do konsol? Ponieważ nieważne czy rozumiesz te efekty Nvidii czy nie, konsole zwyczajnie nie dadzą rady pociągnąć większości tych efektów. Mówimy w tym momencie o sprzęcie całe epoki za obecnym, i żadne 'kodowanie do metalu' tego nie zmieni.

Z MGS5:TPP będzie też podobnie Piece poczekają 10 miechów dłużej, ale otrzymają parę efektów więcej no i 4 k. Same grafa dużo się nie różni biorąc nawet pod uwagę past geny. Najwięcej zyskuje patrząc na moc sprzętu X360 a najbardziej z tego wszystkiego to poszkodowany jest Xbox One bo gdzie z taką grafą tylko 720p i jeszcze do tego niebo nie na poziomie PS4. Kojma coś tam mówił, że grafe jeszcze polepszy na konsolach, no ale patrząc na ostatni trailer i kwadratowe wykonanie palców to jest według mnie downgrade względem pierwszego pokazu na E3.

1. Gra ma wyjść w tym samym czasie na konsole, i na PC.
2. Grafa się nie różni? Sorry, ale chyba nie oglądasz dokładnie. Polecam porównanie tutaj:

http://international.download.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/metal-gear-solid-v-ground-zeroes/metal-gear-solid-v-ground-zeroes-pc-vs-playstation-4-comparison-1.html
« Ostatnia zmiana: Grudnia 19, 2014, 08:51:39 am wysłana przez Castor Krieg »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1647 dnia: Grudnia 19, 2014, 09:04:10 am »
Ponieważ nieważne czy rozumiesz te efekty Nvidii czy nie, konsole zwyczajnie nie dadzą rady pociągnąć większości tych efektów.
Których niby? :lol:

A ch** tam, nie odpisuj, nie chce mi się.


Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1648 dnia: Grudnia 19, 2014, 09:05:09 am »
1. Gra ma wyjść w tym samym czasie na konsole, i na PC.
2. Grafa się nie różni? Sorry, ale chyba nie oglądasz dokładnie. Polecam porównanie tutaj:
http://international.download.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/metal-gear-solid-v-ground-zeroes/metal-gear-solid-v-ground-zeroes-pc-vs-playstation-4-comparison-1.html

Ad 1. Gdzieś Ty to wyczytał ?
Ad 2. No dużo się nie różni PS4 ostrzejszy obraz a PC ma wszystkie obiekty doczytane od razu na miejscu i 20% świateł więcej. Grafa sama w sobie jest bez większych różnic patrząc na wykonanie postacie czy tekstury. Tylko zaopatrzeni w swoim piecu blacharze zobaczą tam kolosalne różnice :lol:.


Cytuj
Konsole zwyczajnie nie dadzą rady pociągnąć większości tych efektów
Mądry Ty jesteś, bo to co piszesz nie wydaje się aby tak było? Takie ND na PS3 byłoby w stanie to zrobić.
MGS 5 wygląda słabo jak na nowe konsole i to jest największy ból mój wobec tej gry.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 19, 2014, 09:12:23 am wysłana przez Kyokushinman »

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1649 dnia: Grudnia 19, 2014, 09:37:09 am »
Optymalizacja na PC 10/10, takie Ubisoft powinno się uczyć.
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1650 dnia: Grudnia 19, 2014, 09:42:52 am »
A Ultra PC nie da rady pociągnąć większości efektów z Driveclub. Jakby dało radę, to by już taka gra była na PC. 8)

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1651 dnia: Grudnia 19, 2014, 10:02:18 am »
Wyglada srednio to fakt tylko 1080/60 fps »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1652 dnia: Grudnia 19, 2014, 10:20:12 am »
Smutne to musi być życie, jak na blaszoka wydaje się równowartość kilku konsol, a trzeba się zadowolić kilkoma światełkami więcej w cross-genowym (graficznym) średniaku, bo takiej oprawy jak w DriveClub, The Order czy Uncharted 4 na swoim pudle przez lata nie zobaczy.

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1653 dnia: Grudnia 19, 2014, 10:26:57 am »
Nudnych gier (oprócz driveclub) grafika nie uratuje : ) pif paf
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1654 dnia: Grudnia 19, 2014, 15:06:27 pm »
Blachary się spuszczają nad optymalizacją i  piszą ,że od dawna tak dobrej nie było 8)

el becetol

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1655 dnia: Grudnia 19, 2014, 15:23:45 pm »
pif paf

Jak Counter Strike czy Team Fortress? Kretyńskie pif pafy bez fabuły to przecież religia blaszanych głąbów. Niepotrzebnie pecety zaraziły konsole tym rakiem branży.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1656 dnia: Grudnia 19, 2014, 15:29:05 pm »
Jak Counter Strike czy Team Fortress?

To ja zostanę przy Uncharted i The Order.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1657 dnia: Grudnia 19, 2014, 15:50:14 pm »
To z PS4:


To z BólVidii:

Jaki codename nosi ten feature BVidii, którego as you see konsole cannot?

Ogur

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 20-11-2013
  • Wiadomości: 1 174
  • Reputacja: 22
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1658 dnia: Grudnia 19, 2014, 16:10:58 pm »
Smutne to musi być życie, jak na blaszoka wydaje się równowartość kilku konsol, a trzeba się zadowolić kilkoma światełkami więcej w cross-genowym (graficznym) średniaku, bo takiej oprawy jak w DriveClub, The Order czy Uncharted 4 na swoim pudle przez lata nie zobaczy.

Podejrzewam, że większość pecetowców cieszy się po prostu, że Kojima w końcu zdecydował się wydawać gry na kompa, a bonus w postaci kilku światełek to taka wisienka na torcie.

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1659 dnia: Grudnia 19, 2014, 18:04:35 pm »
pif paf

Jak Counter Strike czy Team Fortress? Kretyńskie pif pafy bez fabuły to przecież religia blaszanych głąbów. Niepotrzebnie pecety zaraziły konsole tym rakiem branży.
Nie gram ani w CS ani w TF, ale znam ludzi którzy grają nawet po setki godzin, a grafika się w tych grach nie liczy tylko fun, a głąby konsolowe jako argument tylko grafikę potrafią wymienić, bo mają 5 gier na krzyż i trzeba chwalić co się ma : ) no i wymieniłeś akurat gry multiplayerowe nie wiem czemu, czyli akurat w nich fabuła to raczej nie jest potrzebna, a w TF mogę sobie za darmo zagrać jak będę chciał, no i jeszcze za samo granie multi mnie nikt nie policzy ; )
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1660 dnia: Grudnia 19, 2014, 20:34:31 pm »
Śmiesznie powyżej zdecydowanie.

el becetol

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1661 dnia: Grudnia 19, 2014, 23:01:25 pm »
pif paf

Jak Counter Strike czy Team Fortress? Kretyńskie pif pafy bez fabuły to przecież religia blaszanych głąbów. Niepotrzebnie pecety zaraziły konsole tym rakiem branży.
Nie gram ani w CS ani w TF, ale znam ludzi którzy grają nawet po setki godzin, a grafika się w tych grach nie liczy tylko fun, a głąby konsolowe jako argument tylko grafikę potrafią wymienić, bo mają 5 gier na krzyż i trzeba chwalić co się ma : )

Teraz mi w poście na który odpowiadałeś wskażesz, gdzie napisałem coś o grafice.

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1662 dnia: Grudnia 19, 2014, 23:32:08 pm »
Tam gdzie ja o fabule.
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

blancjaone

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2004
  • Wiadomości: 2 946
  • Reputacja: 1
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1663 dnia: Grudnia 20, 2014, 03:24:02 am »
To może być najlepiej zoptymalizowany tytuł pecetowy w historii. Przed chwilą odpaliłem GZ na moim laptoku, spodziewając się że w najlepszym wypadku zobaczę pokaz slajdów na minimalnych. Tymczasem... to śmiga na high w 30fps na laptopie kupionym w połowie 2013 za 1499 zł. :o
Jestem pod gigantycznym wrażeniem pracy japońców.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1664 dnia: Grudnia 20, 2014, 11:18:23 am »
Smutne to musi być życie, jak na blaszoka wydaje się równowartość kilku konsol, a trzeba się zadowolić kilkoma światełkami więcej w cross-genowym (graficznym) średniaku, bo takiej oprawy jak w DriveClub, The Order czy Uncharted 4 na swoim pudle przez lata nie zobaczy.

Ke? Na Blaszaka wydałem 3 lata temu równowartość 900EUR, co było zawyżone o ok. 300EUR jakby sam zbudował, ale mi się nie chciało. W miesiąc temu kupiłem kartę graficzną za 1200zł, to jedyny upgrade. Poza tym mam 1080p od zawsze, 60FPS, dodatkowe efekty, gry na Steamie za 100zł z Allegro, za co wy musicie płacić 220zł. O modach (Skyrim hi!), i konfiguracji (gdzie całe reklamowe badziewie przed głównym menu w grze załatwia jedna linijka w INI, a konsolowcy muszą siedzieć za każdym razem 20 sekund) już nie wspominam.

Polecem najpierw się rozeznać jak wygląda rynek PC, a potem pisać głupoty.

A Ultra PC nie da rady pociągnąć większości efektów z Driveclub. Jakby dało radę, to by już taka gra była na PC. 8)

http://en.wikipedia.org/wiki/Driveclub

Wydawca: Evolution Studios

http://en.wikipedia.org/wiki/Evolution_Studios

Cytuj
Both Evolution and their satellite studio, Bigbig Studios, in Warwickshire were acquired by Sony Computer Entertainment in September 2007.

Coś jeszcze mądrego Boban masz do dodania?  :lol: Już pal licho, że grafikę przy której się spuszczacie mało kiedy widzicie, ponieważ netcode jest spierdolony.  :lol:
« Ostatnia zmiana: Grudnia 20, 2014, 11:24:34 am wysłana przez Castor Krieg »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1665 dnia: Grudnia 20, 2014, 12:07:26 pm »
nabył sprzęt za trzykrotność ceny ps4. kupuje gierki (których nie może odsprzedać) w cebuli za 100 i jeszcze się chwali  :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1666 dnia: Grudnia 20, 2014, 12:52:22 pm »
Coś jeszcze mądrego Boban masz do dodania?  :lol: Już pal licho, że grafikę przy której się spuszczacie mało kiedy widzicie, ponieważ netcode jest spierdolony.  :lol:

Lolwut? Odpalam sobie deszcz, burzę i mam grafikę, którą PCtowcy (w tym Ty) mylą z bullshotami i której na próżno szukać na PC. Ch*j mnie obchodzi, że Evolution jest studiem Sony. Skoro PC jest takie mocarne, takie zajebiste to już dawno powinna się ukazać gra z tak dojebaną grafiką jaką ma Driveclub. A co mamy? Tylko mokre sny blacharzy, którzy marzą o takiej oprawie jak w DC.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1667 dnia: Grudnia 20, 2014, 12:55:31 pm »
Lolwut? Odpalam sobie deszcz, burzę i mam grafikę, którą PCtowcy (w tym Ty) mylą z bullshotami i której na próżno szukać na PC. Ch*j mnie obchodzi, że Evolution jest studiem Sony. Skoro PC jest takie mocarne, takie zajebiste to już dawno powinna się ukazać gra z tak dojebaną grafiką jaką ma Driveclub. A co mamy? Tylko mokre sny blacharzy, którzy marzą o takiej oprawie jak w DC.

O exclusive już dawno dyskusja była. W skrócie - wersja na PC oferuje lepszą rozdzielczość, lepszy FPS, lepsze efekty. Tak, bazowe PC kosztuje więcej niż konsola, ale płaci się więcej i ma się więcej. Czy ja twierdzę, że PS4 ma złą grafikę? Nie, natomiast faktem jest, że gry na PC mają grafikę lepszą, wynika to z możliwości sprzętu. Tylu użytkowników PS4 próbujących udowodnić, że PS4 ma lepszą grafikę niż PC to już dawno nie widziałem. Macie z matematyką na bakier sporo.

nabył sprzęt za trzykrotność ceny ps4. kupuje gierki (których nie może odsprzedać) w cebuli za 100 i jeszcze się chwali  :lol:

Tylko, że na PC można robić całą masę innych rzeczy poza graniem. Office i Photoshopa na PS4 odpalisz?  :D

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1668 dnia: Grudnia 20, 2014, 13:15:11 pm »


 :lol:

Artykul z DF:
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-metal-gear-solid-v-ground-zeroes-pc-face-off
Cytuj
However, on balance, these are minor gripes. The upgrade from console is often tangible, with PS4 and Xbox One's settings a match for PC at its default settings (high across the board, but with shadows and texture filtering at medium). An exception to this rule is in model detail, where the PC's lowest preset still aces both consoles in terms of tree and object draw distances, plus LODs across buildings. This is easily the most vivid upgrade for PC users, gifting higher-end machines a richer, denser looking scene as standard.
:hihi:

I jeszcze takie szybkie porownanie:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1669 dnia: Grudnia 20, 2014, 13:24:04 pm »
Pomijając czerstwe pierdolenie castora i obstrukcję niemca wywołaną ponownym niezaruchaniem, Kojima kopie sobie grób.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1670 dnia: Grudnia 20, 2014, 13:30:45 pm »
Cytuj
Nie, natomiast faktem jest, że gry na PC mają grafikę lepszą, wynika to z możliwości sprzętu. Tylu użytkowników PS4 próbujących udowodnić, że PS4 ma lepszą grafikę niż PC to już dawno nie widziałem.
Do dzisiaj nie ukazał się na pc ładniejszy fps niż killzone shadow fall, a teraz jeszcze do tego doszły wyscigi z grafą o jakiej blacharze mogą pomarzyć.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1671 dnia: Grudnia 20, 2014, 13:36:37 pm »
Smutne to musi być życie, jak na blaszoka wydaje się równowartość kilku konsol, a trzeba się zadowolić kilkoma światełkami więcej w cross-genowym (graficznym) średniaku, bo takiej oprawy jak w DriveClub, The Order czy Uncharted 4 na swoim pudle przez lata nie zobaczy.

Ke? Na Blaszaka wydałem 3 lata temu równowartość 900EUR, co było zawyżone o ok. 300EUR jakby sam zbudował, ale mi się nie chciało. W miesiąc temu kupiłem kartę graficzną za 1200zł, to jedyny upgrade. Poza tym mam 1080p od zawsze, 60FPS, dodatkowe efekty, gry na Steamie za 100zł z Allegro, za co wy musicie płacić 220zł. O modach (Skyrim hi!), i konfiguracji (gdzie całe reklamowe badziewie przed głównym menu w grze załatwia jedna linijka w INI, a konsolowcy muszą siedzieć za każdym razem 20 sekund) już nie wspominam.

Polecem najpierw się rozeznać jak wygląda rynek PC, a potem pisać głupoty.

A Ultra PC nie da rady pociągnąć większości efektów z Driveclub. Jakby dało radę, to by już taka gra była na PC. 8)

http://en.wikipedia.org/wiki/Driveclub

Wydawca: Evolution Studios

http://en.wikipedia.org/wiki/Evolution_Studios

Cytuj
Both Evolution and their satellite studio, Bigbig Studios, in Warwickshire were acquired by Sony Computer Entertainment in September 2007.

Coś jeszcze mądrego Boban masz do dodania?  :lol: Już pal licho, że grafikę przy której się spuszczacie mało kiedy widzicie, ponieważ netcode jest spierdolony.  :lol:
Łał ale masz Peccee http://restinpc.blogspot.com/2014/12/peecee-po-roku-bardziej-osmieszony-niz.html  :lol:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1672 dnia: Grudnia 20, 2014, 13:38:02 pm »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1673 dnia: Grudnia 20, 2014, 13:55:22 pm »
Sugeruje iść robić chlew w System Wars.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1674 dnia: Grudnia 20, 2014, 13:58:08 pm »
Stojący z boku obserwator mógłby zauważyć, że niektórzy tu mają nieźle nasrane w głowach :roll:

Przypominam, że rozmawiacie o głupiej gierce i każdy z Was ma powyżej 18 lat. To nie gimnazjum.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1675 dnia: Grudnia 20, 2014, 14:55:09 pm »
Sugeruje iść robić chlew w System Wars.


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1676 dnia: Grudnia 20, 2014, 15:18:12 pm »
Sami robicie burdele w niejednym temacie, ale rozumiem że płatne demko Sprzedojimy to święta krówka, nie?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1677 dnia: Grudnia 21, 2014, 20:56:17 pm »
Teraz chyba mamy już definitywne rozwiązanie sprawy:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1678 dnia: Grudnia 22, 2014, 08:09:12 am »
Widać nawet Kojima jest zawiedziony technicznym zaawansowaniem nowych konsol.
Fryty tyty dotknij pyty

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1679 dnia: Grudnia 22, 2014, 10:10:17 am »
Wiem, że raczej byłoby zbyt pięknie, no ale zawsze można mieć nadzieję.
http://www.ppe.pl/news-32921-microsoft_store_zdradzil_date_premiery_metal_gear_solid_v__the_phantom_pain.html