Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 301376 razy)

0 użytkowników i 13 Gości przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1480 dnia: Grudnia 03, 2013, 11:46:21 am »
W grze da się ustawić wersję językową, niezależnie od XMB.
A to przepraszam.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1481 dnia: Grudnia 03, 2013, 12:26:52 pm »
Jeszcze tą paćkę co wrzuca Madman trzeba obalić :naughty:.
No niestety. Share kompresuje, później jeszcze facebook i na końcu wychodzą screeny, które tylko w połowie swojej rozdzielczości wyglądają dobrze.
Zauważyłem, że na screenach często mocno widoczne są ząbki, a podczas grania ich nie było.
Także sony powinno jeszcze troche popracować nad jakością zdjęć i filmów z share...
Wreszcie mam konkretną odpowiedz. Teraz jestem już trochę bardziej spokojny o wizualia.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1482 dnia: Grudnia 03, 2013, 12:29:00 pm »
Online jest nawet spoko, ale ma kilka zgrzytów.

Nie wiem po jaką cholerę ktoś wywalił możliwość robienia grup po 4 graczy. Wczoraj graliśmy w czwórkę i nie szło się odnaleźć na mapie, więc w sumie graliśmy niby razem, ale tak naprawdę osobno. Na mapie mamy same zielone strzałki, a jedyną mozliwością rozpoznania jest imię, które zaznaczone jest na niebiesko ( gra pokazuje, że to twój znajomy ) i tyle. Dużo poprawili w multi, ale zabrali najważniejszą rzecz.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1483 dnia: Grudnia 03, 2013, 13:25:17 pm »
Ogarnąłeś wczoraj swoją kobietę, Moldar :troll: Moja jak zobaczyła, że ok. 2 naje**ny gram w Resoguna to poszła spać do drugiego pokoju :lol:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1484 dnia: Grudnia 03, 2013, 13:27:01 pm »
 :lol:

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1485 dnia: Grudnia 03, 2013, 13:29:13 pm »
Ogarnąłeś wczoraj swoją kobietę, Moldar :troll: Moja jak zobaczyła, że ok. 2 naje**ny gram w Resoguna to poszła spać do drugiego pokoju :lol:

To Moldara dziewczyna powiedziała do słuchawki, że "mógł mieć seks, a wybrał granie" :lol:?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1486 dnia: Grudnia 03, 2013, 13:29:15 pm »
Windo kupuj tę konsolę, bo ino staty psujesz Ryo :troll:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1487 dnia: Grudnia 03, 2013, 13:30:21 pm »
Ogarnąłeś wczoraj swoją kobietę, Moldar :troll: Moja jak zobaczyła, że ok. 2 naje**ny gram w Resoguna to poszła spać do drugiego pokoju :lol:
Wcale się jej z drugiej strony nie dziwie :troll:.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1488 dnia: Grudnia 03, 2013, 13:31:05 pm »
Windo kupuj tę konsolę, bo ino staty psujesz Ryo :troll:
No w piątek będę polował :D

svonston

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1489 dnia: Grudnia 03, 2013, 13:32:36 pm »
Ogarnąłeś wczoraj swoją kobietę, Moldar :troll: Moja jak zobaczyła, że ok. 2 naje**ny gram w Resoguna to poszła spać do drugiego pokoju :lol:

To Moldara dziewczyna powiedziała do słuchawki, że "mógł mieć seks, a wybrał granie" :lol:?
:lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1490 dnia: Grudnia 03, 2013, 13:38:14 pm »
Ogarnąłeś wczoraj swoją kobietę, Moldar :troll: Moja jak zobaczyła, że ok. 2 naje**ny gram w Resoguna to poszła spać do drugiego pokoju :lol:

To Moldara dziewczyna powiedziała do słuchawki, że "mógł mieć seks, a wybrał granie" :lol:?
Tak :lol: Ale pozdrowiliśmy ją, więc powinno być ok 8)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1491 dnia: Grudnia 03, 2013, 14:08:04 pm »
Ona zawsze taki trolling robi jak z kimś gram i gadam na czacie  :P

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1492 dnia: Grudnia 03, 2013, 14:10:36 pm »
Ona zawsze taki trolling robi jak z kimś gram i gadam na czacie  :P

Czyli jednak dała ;)?

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1493 dnia: Grudnia 03, 2013, 14:21:08 pm »
Raczej spała jak skończyłem grać  :lol:

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1494 dnia: Grudnia 03, 2013, 14:25:21 pm »
To dobrze, przynajmniej się nie opierała :troll:

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1495 dnia: Grudnia 03, 2013, 14:25:27 pm »
To nawet nie wie ze dała.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1496 dnia: Grudnia 03, 2013, 14:28:27 pm »
Dowie sie za 9 miesięcy :troll:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1497 dnia: Grudnia 03, 2013, 16:08:46 pm »
Same kawalarze w tym temacie ja cie sune!

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1498 dnia: Grudnia 04, 2013, 09:20:40 am »
Pograłem pare godzin w multi wczoraj.
Jedyne co mi sie narazie nie podoba to błyskawiczne przycelowanie. Dobrze, że nie ma autoaima bo mocno by to ułatwiło rozgrywkę.
W dwójce było lepiej. Żeby dobrze wymierzyć trzeba było sobie kucnąć, albo przycelować. Ale obie te rzeczy troche trwały. Tutaj w zasadzie wciskam przycisk przycelowania i strzału, i po przeciwniku  :-?
Postacie mają troche za mało HP wg mnie, chociaż w sumie już sie przyzwyczaiłem, bo wielkiej różnicy względem poprzedniczek nie ma.

Cała reszta mi sie podoba. Mapy symetryczne, klasy świetnie zbalansowane. Snajper nawet z kamuflarzem jest do wykrycia, nie ma kampienia przed bazą, są przenośne spawnpointy i trzeba sie troche napocić żeby odblokować attachmenty do broni. Będzie sie grało  :angel:
A, no i grafika jest nierówna. Połowa map mocno odstaje poziomem wykonania od reszty. Liczba klatek też czasami spada nawet poniżej 30fpsów. Ale przez 90% czasu jest mega płynnie (nie wiem ile klatek bo sie nie znam :))
Ogólnie rzecz biorąc ta gra mnie przekonała do tego, że różnica między 1080p a 720p jest warta zachodu developerów, bo znacznie wpływa na odbiór. Ale już np. 60fpsów mi sie nie podoba, bo czuje sie jakbym oglądał film na przyspieszeniu. Wolę 30   :mad:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1499 dnia: Grudnia 04, 2013, 12:19:22 pm »



Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1500 dnia: Grudnia 04, 2013, 22:01:57 pm »
Odpowiedź GG na temat usprawnień:
http://www.killzone.com/pl_PL/blog/news/2013-12-04_player-voice-update-response-to-the-top-15-feedback-items.html

Cytuj
In game voice chat [in development]
In game voice chat is currently in development. While the game was setup to allow users to speak with the parties they created and people they trust, you have indicated this does make teamwork among strangers more difficult. As team based gameplay is our main focus, we are currently working on this feature as a top priority. We are targeting the December update to have this functionality. It will automatically enable you to talk to your faction and will allow you to mute players (to retain that classic Killzone Shadow Fall feel ;).
 
Killzone 2 style proximity chat [not at the moment]
We feel that the in game voice chat and Multiplayer battle chatter (both in development) are the first set of in game voice improvements we want. We should revisit this feature if the community still wants it after they have been listening to the new voice enhancements.
 
Ranking system [in design]
Instead of an XP system, we currently add skill-based ranks based on the challenges you have completed. As the community has indicated it really would like to see a ranking system that also would show their progress as a player, we are currently designing a ranking system that celebrates this challenge progress and assigns players with rank names and accompanying icons.
 
Clan system [in design]
We are in the process of designing the clan system and it will be deployed in phases. It will be better suited for Shadow Fall’s team oriented, objectives based gameplay. We expect the first deployment to be early 2014.
 
Player scorecard split into teams [under consideration]
We are actively looking into ways to put this information in the most logical way possible for Shadow Fall’s gameplay. No final decision on an implementation has been made yet.
 
Customized Multiplayer Announcements [not yet, but…]
Adding customized multiplayer announcements is certainly an option, but we don’t want the game to get too noisy and distracting. As we will soon be releasing a new feature that lets you customize your Multiplayer battle chatter (“reviving”, “shield activated…” etc.), we will review this feature again after that customization of MP chatter is in the game, which is targeted to be part of the December update.
 
Hip firing [under investigation]
We are considering this and are currently gathering and studying our gameplay data on hip firing accuracy and whether it is working/not working as intended. We need to be very careful about tweaking the accuracy, as this could inadvertently unbalance the game in another direction. No final decision has been made yet.
 
Overpowered drones [under investigation]
Again, we are looking into the gameplay data for Air Support drones and turrets. No final decision yet.
 
In game party system [under consideration]
We rely on the PSN party system which works across all games. We are considering creating our own party-system to accommodate more ad hoc squad based play.
 
Sniper friendly map [coming soon]
As part of our free DLC, one of the first few maps being prepped for release has some long engagement distances that might help snipers suppress enemies and support their team. Of course, it is designed to have alternate routes that can help Supports and Assaults break the flank as well. Stay tuned for more news on our next map drop.
 
Ammo supply boxes showing up on the mini map [coming soon]
We’re not planning to have fixed ammo locations in the map, as the support class can place them anywhere in the map. However, we are working on ways to make these locations much more obvious on the radar.
 
Official Classic 24 player warzone [currently live]
We’ve created the warzone and it is live.
 
Display K/D ratio for everyone [not at the moment]
We do not think worrying about your deaths is the way to play Shadow Fall, and a lot of the community members actually enjoy our renewed focus on objectives and team based gameplay. That being said, all players have the ability to create Warzones with Kills and Deaths as Primary and Secondary sorting on the leaderboards.
 
Co-op mode to have playable Helghast [not at the moment]
Our team is currently working on the design of the co-op mode, and fine tuning the gameplay. Stay tuned for news on playable characters – we can’t confirm which characters you will play with at this time, but we can confirm you will not be playing as a Helghast.
 
Being able to identify my party members [in design]
We are designing ways for you to identify your team members and party members. One of the things we have done is print names of party members in blue on the scoreboard and in game. We’ll keep a close eye on this to see if this adds more clarity to players.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1501 dnia: Grudnia 04, 2013, 22:05:11 pm »
Karny kutas za brak grupowania znajomych i tabelki z wynikami na premierę.

Teraz wspólnie nie da się grać, bo nie widać gdzie na mapie są nasze ziomki z PSN. Zaś tablica wyników w czasie meczu została zastąpiona listą graczy, którą trzeba przewijać analogiem, bo mieści się 6 nicków :lol:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1502 dnia: Grudnia 04, 2013, 22:26:45 pm »
Uff, a już myślałem, że jestem imbecylem i nie potrafię tabelki znaleźć  :lol:

Grupowanie to mus, tak samo jak odradzanie się przy dowódcy, brak takich funkcji psuje zabawę jak gra się ze znajomymi.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1503 dnia: Grudnia 05, 2013, 09:41:19 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1504 dnia: Grudnia 05, 2013, 18:22:38 pm »
Chapter 3 budzi u mnie bardzo mocne skojarzenia z
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

A jak ogólnie widzę
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 05, 2013, 18:24:14 pm wysłana przez Ryo »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1505 dnia: Grudnia 05, 2013, 18:32:50 pm »
Chapter 3 budzi u mnie bardzo mocne skojarzenia z

Dokładnie tak
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1506 dnia: Grudnia 05, 2013, 19:29:32 pm »
O co chodzi w etapie w kosmosie, kiedy Messar czy jak jej tam ucieka w kontenerze, a my musimy ją osłaniać ?

nie ogarniam tego etapu, latam sobie w próżni i nic zrobić nie mogę, a przygoda kończy się moją, lub jej śmiercią.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1507 dnia: Grudnia 05, 2013, 20:16:51 pm »
O co chodzi w etapie w kosmosie, kiedy Messar czy jak jej tam ucieka w kontenerze, a my musimy ją osłaniać ?

nie ogarniam tego etapu, latam sobie w próżni i nic zrobić nie mogę, a przygoda kończy się moją, lub jej śmiercią.
Możesz strzelać jak lecisz. Niszcz nadlatujące drony i kontenery stojące na drodze  Messar.




Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1508 dnia: Grudnia 05, 2013, 20:20:05 pm »
O co chodzi w etapie w kosmosie, kiedy Messar czy jak jej tam ucieka w kontenerze, a my musimy ją osłaniać ?

nie ogarniam tego etapu, latam sobie w próżni i nic zrobić nie mogę, a przygoda kończy się moją, lub jej śmiercią.

Pod R2 masz strzał jakimś pociskiem. Musisz rozwalać te małe grupki robocików i kontenery, które pojawiają się z przodu.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1509 dnia: Grudnia 05, 2013, 21:59:05 pm »
U mnie strzelać się nie dało, rozegrałem ponownie chapter i wszystko tryka  :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1510 dnia: Grudnia 06, 2013, 17:30:55 pm »
Pograłem dzisiaj trochę więcej w multi i powiem, że wraca stary Killzone. Czyli zamykanie na respie pełną gębą, przynajmniej na Deathmatchu. Kto pierwszy dobiegnie do bazy wroga i zrobi niewielką przewagę, by dobiegli inni i rozstawili swoje tarcze ochronne. Zamknięci na respie kombinują jak koń pod górę, by uciec z oblężenia, jakimś cudem się przedrzeć, tylko co z tego, jak nawet kumpel z drużyny nie może się na nim zrespić. Jeżeli ten nie rozstawi mobilnego spawna, to śmierć prędzej czy później i powrót do bazy, gdzie trwa wymiana pięciu z tarczami i rzucamy granaty. Aż zrobiłem fotę i podesłałem tytaczowi. Załapało nieco za późno, bo wcześniej było na screenie właśnie 4 tarcze i ryśki obok siebie.

Szkoda, bo gra i zabija się bardzo fajnie, wszystko płynnie chodzi. Gdyby była możliwość zastosowania jakiejś taktyki, nie wiem, może inne tryby dają więcej możliwości kombinowania i teamplaya, aniżeli tylko wyrzynka.

Ogólnie :-?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1511 dnia: Grudnia 06, 2013, 18:02:05 pm »
Udało mi się w tym meczyku przekraść na tyły i sprzedałem z 5 kos zanim mnie utłukli :lol:

Co do zamykania na respie to zdarza się to chyba tylko w deathmachu. Warzone wymusza bieganie po całej mapie, więc nikomu nie w głowie strzelanie się pod respem przeciwnika.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 06, 2013, 18:09:45 pm wysłana przez tytacz »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1512 dnia: Grudnia 06, 2013, 18:40:34 pm »
W KZ3 nie było zamykania w respie, bo były możliwe w różnych miejscach, bardziej rozproszone i odpowiednia klasa mogła robić punkty do respa towarzyszy. Tutaj tak nie ma?
« Ostatnia zmiana: Grudnia 06, 2013, 18:42:22 pm wysłana przez Kert »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1513 dnia: Grudnia 06, 2013, 18:59:11 pm »
odpowiednia klasa mogła robić punkty do respa towarzyszy

Zamknięci na respie kombinują jak koń pod górę, by uciec z oblężenia, jakimś cudem się przedrzeć, tylko co z tego, jak nawet kumpel z drużyny nie może się na nim zrespić. Jeżeli ten nie rozstawi mobilnego spawna, to śmierć prędzej czy później i powrót do bazy

Oprócz tego, jeżeli na deathmatchu wciśniemy spawn, to tylko w bazie. Na innych trybach nie pamiętam jak jest, bo grałem mało.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1514 dnia: Grudnia 06, 2013, 19:03:36 pm »
Nie doczytałem. To właśnie kiepsko, że resp tylko w bazie. Powoduje powtórkę z rozrywki (KZ2). O ile dobrze pamiętam, to w KZ3 nawet w trybie DM resp nie był w jednym miejscu.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1515 dnia: Grudnia 06, 2013, 19:08:53 pm »
Szkoda, bo gra i zabija się bardzo fajnie, wszystko płynnie chodzi. Gdyby była możliwość zastosowania jakiejś taktyki, nie wiem, może inne tryby dają więcej możliwości kombinowania i teamplaya, aniżeli tylko wyrzynka.
Musiałeś mieć jakiś wyjątkowo słaby team. Z bazy są zawsze conajmniej trzy wyjścia, więc taktyk ze spawn beaconem zawsze sobie poradzi żeby sie przedostać. Zresztą są też teleporty, snajper może sie przenieść w dowolne miejsce na mapie, podobnie jak support. Także możliwości jest sporo. Mi sie tylko raz zdarzyła sytuacja w której masowo kampiono przed bazą, ale wystarczy rzucić pare granatów z petruzytem, postawić tarcze i można spokojnie wszystkich wybić i skutecznie odstraszyć  :)
No ale jak team ssie, to sie w pojedynke nic nie poradzi.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1516 dnia: Grudnia 06, 2013, 19:39:05 pm »
Fotka, którą wysłał mi Ryo, skopiowana z apki PlayStation na androida :P


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1517 dnia: Grudnia 06, 2013, 21:01:09 pm »
Fotka, którą wysłał mi Ryo, skopiowana z apki PlayStation na androida :P
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
O właśnie. Tylko share załapał z lekkim opóźnieniem, bo chwilę wcześniej jeszcze 2 gości stało oraz 3 tarcze. To jest zaraz po granacie.

Szkoda, bo gra i zabija się bardzo fajnie, wszystko płynnie chodzi. Gdyby była możliwość zastosowania jakiejś taktyki, nie wiem, może inne tryby dają więcej możliwości kombinowania i teamplaya, aniżeli tylko wyrzynka.
Musiałeś mieć jakiś wyjątkowo słaby team. Z bazy są zawsze conajmniej trzy wyjścia, więc taktyk ze spawn beaconem zawsze sobie poradzi żeby sie przedostać. Zresztą są też teleporty, snajper może sie przenieść w dowolne miejsce na mapie, podobnie jak support. Także możliwości jest sporo. Mi sie tylko raz zdarzyła sytuacja w której masowo kampiono przed bazą, ale wystarczy rzucić pare granatów z petruzytem, postawić tarcze i można spokojnie wszystkich wybić i skutecznie odstraszyć  :)
No ale jak team ssie, to sie w pojedynke nic nie poradzi.
Być może. Pogram dłużej (również innymi klasaami, bo na razie to tylko assault) i będę karał base rape'ów, rozstawiał spawny, bo bez tego lipton. Tylko pierw muszę ogarnąć w głowie wszystkie menusy, tabelki itp., hehe.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 06, 2013, 21:07:57 pm wysłana przez Ryo »

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1518 dnia: Grudnia 06, 2013, 23:28:41 pm »
Ja póki co zacząłem grać więcej klasą assault i staram się odblokować wszystkie dodatki do broni na początek i o ile wszystkimi spluwami grało mi się całkiem spoko tak nie mogę za cholerę ogarnąć VLUGa:( Bez kitu nie umiem z tego strzelać... Najlepiej gra mi się albo na duży dystans albo na bliski a to takie nie wiadomo co... Zbieram baty jak z tym latam, że nie wiem a z tego co widziałem, żeby odblokować wskaźnik laserowy trzeba zaliczyć serię 15 killi z tego badziewia.

A apropo takiego osaczenia w bazie to jeszcze mi się to nie zdarzyło.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1519 dnia: Grudnia 07, 2013, 01:10:45 am »
Dzisiaj poraliśmy więcej z tytaczem na voice chacie i było sympatycznie. Grałem głównie supportem, rozstawiałem beacony i ożywiałem. Punkty wpadały i na warzone można było nawet lekko taktycznie pograć.