Autor Wątek: Final Fantasy XII  (Przeczytany 65892 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Marco

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 01-09-2004
  • Wiadomości: 41
  • Reputacja: 0
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #160 dnia: Lipca 10, 2006, 20:04:42 pm »
http://www.ffxii.net - świetna stronka o FF12
http://www.ffodyssey.com/ - na tej stronce nie ma jeszcze informacji na temat FF12, ale zawiera ona dokładny opis wszystkich poprzednich części tej sagi

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #161 dnia: Sierpnia 19, 2006, 10:24:21 am »
Nowe cudo Square Enix w wersji angojęzycznej dostało notę 9,5/10 w PSM. http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=25766

Pancake99

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 25-01-2006
  • Wiadomości: 77
  • Reputacja: 1
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #162 dnia: Sierpnia 21, 2006, 21:55:50 pm »
No wyglada to niezle i z fabula tez chyba nie bedzie najgorzej, tylko te stroje, nie zalatuje wam to Vagrantem. Nie zebym mial cos przeciwko  :P

freeq

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 16-03-2005
  • Wiadomości: 27
  • Reputacja: 0
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #163 dnia: Sierpnia 26, 2006, 19:49:49 pm »
ja oczekuje przed wszystkim niezle zakreconej fabuly, cos na miare xenogears, bo wygladem postaci napewno sie nie zachwyce:/

playing girl

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 24-03-2006
  • Wiadomości: 511
  • Reputacja: 0
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #164 dnia: Sierpnia 26, 2006, 19:52:14 pm »
Cytat: "freeq"
ja oczekuje przed wszystkim niezle zakreconej fabuly, cos na miare xenogears, bo wygladem postaci napewno sie nie zachwyce:/

A co chcesz od postaci? Wprawdzie nikt tam nie ma dwukolorowych oczu, ale nie jest tak źle imo. Zwłaszcza w porównaniu do X i X-2 wg mnie jest lepiej i ciekawiej.

_cloud_

  • Gość
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #165 dnia: Października 03, 2006, 14:58:02 pm »
Cytat: "freeq"
ja oczekuje przed wszystkim niezle zakreconej fabuly, cos na miare xenogears, bo wygladem postaci napewno sie nie zachwyce:/


Khem, w Xenogears? Tak były insporacje - znaaacznie poważniejsze i bardziej górnolotne, znacznie bardziej ;) Eot.

Mam takie wrażenie, że im więcej polygonów, tym lepiej, kiedy można, niech grafika będzie jak najlepsza - a im lepsze twarze, tym lepsze wyrażanie emocji, czyli lepszy feeling...

Fabuła - akurat znowu będą walki królestw itp., itp., a to już nieco ograne, a ta z X była orginalna na tle innych, tu się akurat boję. Feeling będzie dobry - choćby dzieki tłocznym miastom i walce bez widocznego wchodzenia w oddzielny tryb. Za to główny bohater i bohaterka - drażnią IMO.

Jeśli tylko tekstury podłoża nie będą czasem tak rozmyte jak w X (choćby trawa w Calm Lands), to będzie dobrze. W sumie tylko tekstury względem X wypadałoby poprawić. Co do reszty - też jestem dobrej myśli :D

Kolcz

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 01-10-2006
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #166 dnia: Października 03, 2006, 15:06:58 pm »
Jak dla mnie ma byc tak jak kazdy FF: Taka, zeby nie chcialo sie przestawac grac. I tak pewnie bedzie, badzmy dobrej nadziei :)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #167 dnia: Października 03, 2006, 16:29:57 pm »
A ja oczekuje jednej z najlepszych gier na odchodzące PS2.

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #168 dnia: Października 03, 2006, 16:46:12 pm »
Cloud, a grałeś w demo FFXII? Textury są bardziej rozmyte niż w FFX (tylko troszke) ale lokacje są 5-6 razy większe i robią niesamowite wrażenie. No i postacie ładniejsze (nie wspominając o animacji :wink: )

_cloud_

  • Gość
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #169 dnia: Października 03, 2006, 17:02:52 pm »
Niestety nie miałem przyjemności zagrać w demo. A rozmyte tekstury były w trybie walki na Calm Lands w X  starsza gra, konsola bez zbyt wielkiej ilości RAM'u, większość jej siły idąca w postacie i efekty w danej chwili i efektem są tekstury jakby je kto szmatą do podłogi rozmył. Ten sam engine był w X-2 i tam teksturki były już lepsze W tej chwili na obrazkach z XII nie dostrzegłem tego typu rzeczy - po prostu to poprawili. XII ogólnie wydaje się bardzo ładnie zoptymlizowane - znacznie większy ruch na ulicy, duże przestrzenie z kręcącymi po nich potworkami - widać że z PS2 wyciągnięto absolutie wszystko.

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #170 dnia: Października 03, 2006, 17:34:26 pm »
Ale tekstury są ogólnie nieco słabsze, ale nie jest to dziwne - w końcu każda lokacja w FFXII jest większa niż Calm Lands w FFX (i jest o wiele bardziej rozbudowana i wyładowana detalami)  :wink: Ogólnie jakby zabójczo gra nie wyglądała, to już neistety widać, że konsola jest troche przestarzała technicznie - matowa woda (nie licząc w animacjach summonów), brak dynamicznych cieni i nawet mgła (!) w niektórych lokacjach. Postacie za to wyglądają znacznie lepiej, pewnie pamiętasz, że w FFX były dwa modele bohaterów: do scenek i walki, i różniły się drastycznie detalami. W FFXII różnice są już bardzo małe  :D

Chociaż ja to mogę gdybać, bo nie mam pojęcia jak wygląda ostateczna wesja gry. W demku jest pare denerwujących rzeczy m.in. potwory się odnawiają co jakieś 30 sekund po zabiciu i w małych lokacjach w ogóle nie ma spokoju.

_cloud_

  • Gość
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #171 dnia: Października 03, 2006, 17:55:26 pm »
hmm Grafika w grze wcale mi nie przeskadza, a słaba grafika nie zabija fabuły - X to przykład. A XII zapowiada się fabularnie zgodnie z kanonem, nieźle, ale na ogranych motywach walki królestw, a tego mam powyżej uszu. Tactics miał całkiem przyjemną, a że większa część ekipy od niego tu dłubie to nie ma co się bać.

radzik

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 10-09-2005
  • Wiadomości: 68
  • Reputacja: 0
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #172 dnia: Października 14, 2006, 07:52:42 am »
Słaba grafika ... grafika jest przepiękna zaś w ffx grafa tez stoi na wysokim posiomie ... (zagraj sobie w Disgaea miodna gra w której grafika nie przeszkadza a tam jest rzezywiście kiepska grafika ...)

FFXII jest genialny ... kołujcie ta gre jak najszybciej ... niemoge odkleić sie od Pada Walki na początku sprawiają wrazenie dziwnych ale później człowiek uswiadamia sobie ze to genialny tryb walk... Fabuła wciąga na maxa, klimat rycezy, walki o honor , ... niechcem opowiadać bo jeszcze zacząłbym gre opowadać ale panowie ... mnogość łatwiejszych i troszke trudnijeszych zagadek ... "it is this"
http://e-psd.pl    - polskie tutoriale do photoshopa !

Supersonic

  • Gość
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #173 dnia: Października 14, 2006, 09:21:31 am »

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #174 dnia: Października 14, 2006, 15:15:01 pm »
Grałem na razie tylko kilka godzin, ale mogę się podzielić paroma szczegółami  :D (zadnych spoilerów dotycznących fabuły nie ma)

1) Gra jest najtrudniejszą z serii FF jakie ukazały się na konsole Sony.
2) Bardzo trudno zdobywa się pieniądze (przeciwnicy już ich nie zostawiają po zabiciu), a wszystko kosztuje.
3) Jest sporo zadań pobocznych (ale chyba mniej niż w FFX-2, jeszcze nie wiem).
4) Lokacje są gigantyczne (porównywalne do tych z FFXI Online)
5) Wreszcie możemy przydzielać każdej z postaci inne bronie (np miecz, łuk czy magic staff  :D ) oraz np tarcze.
6) Można sobie zmieniać "lidera" drużyny, którym się chodzi po lokacjach.
7) Żeby wyekwipować posiadane nowe bronie/zbroje/tarcze i magię, trzeba je najpierw "wykupić" w License Board.
8 ) Grafika jest na podobnym poziomie co FFX, z tym, że lokacje są znacznie większe, postacie ładniejsze i lepiej animowane.
9) Wszystko jest przesiąknięte klimatem FFT  :mrgreen: nawet ikonki w menu są te same i muzyka podobna.

(co do poniższego punktu, to opisuje to na podstawie dema, bo w grze nie mam żadnego espera jeszcze)

10) Przywoływanie summonów w tej części polega na tym, że na ekranie zostaje tylko postać która przywołała i owa bestia, reszta drużyny znika na ten czas. Nie mozna kontrolować summona, przywołany jest on na okreslony czas, sam atakuje i tuż przy odejściu odpala atak specjalny. Także przez cały czas, kiedy summon jest przywołany ekran rozmywa sie i przybiera dany kolor  :wink:

_cloud_

  • Gość
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #175 dnia: Października 14, 2006, 18:41:36 pm »
Oficjalna strona Final Fantasy XII została zupdejtowana. Można na niej znaleźć między innymi nowe tapety,

http://www.finalfantasyxii.com/

Greddo

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 16-09-2005
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja: 0
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #176 dnia: Października 19, 2006, 01:05:48 am »
Specjalnie dla tej gry kupuje ponownie Plejaka... szkoda, że nastąpi to dopiero na wiosnę.  :?
blah... blah... blah...

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #177 dnia: Października 19, 2006, 08:48:08 am »
przeglądałem spis Esperów i zauważyłem że nie ma Bahamuta. Szkoda to był mój ulubiony summon w X

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #178 dnia: Października 19, 2006, 08:55:27 am »
Nie ma zadnego Espera z poprzednich częsci, są zupełnie inne. Jedynie latające statki odziedziczyły nazwy po starych summonach np Shiva czy Ifrit  :(

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #179 dnia: Października 19, 2006, 21:36:24 pm »
Szkoda że tylko statki. Statki nie wyglądaja tak fajnie jak summony. No i statkami sie nie walczy. Design esperonów jest nawet niezły. Pasuje do klimatu gry( tak mi sie wydaje).

playing girl

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 24-03-2006
  • Wiadomości: 511
  • Reputacja: 0
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #180 dnia: Października 19, 2006, 22:28:01 pm »
Nawiązując do tematu to oczekuję utrzymania aktualnego terminu premiery.
Dobrze, że poziom trudności względem FFX został podniesiony- po 20 kilku godzinach gry nie miałam większych trudności z niczym... Parę rzeczy tylko drugi raz musiałam powtórzyć.
Btw, jak wygląda sprawa liniowości? Jesteśmy zmuszani do przechodzenia w konkretne miejsce(jak w FFX) czy raczej jest jak w FFX2 (praktycznie można było iść gdzie się chce) ?

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #181 dnia: Października 19, 2006, 22:52:04 pm »
Chwilami poziom trudności jest po prostu chory - trzeba poświęcać całe godziny na trenowanie postaci albo zostanie z nich mokra plama na polu walki. Do tego dochodzi jeszcze sprawa save-pointów - jest ich jak na lekarstwo, i nie ma już mowy o sejwowaniu tuż przed bossami - bo po prostu sejwów tam nie ma :roll:   Jeśli o liniowośc chodzi, to w zasadzie wygląda to tak, że od początku możemy iść gdzie chcemy, ale tylko w teorii, bo daleko nie zajdziemy - im dalej się oddalamy, tym silniejsze potwory które zabiją nas jednym atakiem. Podczas głównego questa można wykonwać zadania poboczne - m.in polowania na różne stwory (specjalne ogłoszenia są w knajpach) za wykonanie których dostajemy pieniądze i ekwipunek.

Zadań pobocznych jest mniej niż w X-2, ale większość to ubijanie tzw "mini-bossów" (trzeba znaleźć osobę, która zleciła zabicie stwora, dostajemy od niej wskazówki gdzie owy osobnik się znajduje, po czym udajemy się w to miejsce), a do łatwych to nie należy.

Greddo

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 16-09-2005
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja: 0
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #182 dnia: Października 20, 2006, 03:27:14 am »
Cytat: "Ring"
sprawa save-pointów - jest ich jak na lekarstwo, i nie ma już mowy o sejwowaniu tuż przed bossami - bo po prostu sejwów tam nie ma

Pysznie, pamiętam gdy zdarzało się to w FF VII (+ starsze części), niby na dłuższa metę irytujące, ale jednak jakie emocje... w końcu musisz jakos wygrać bo inaczej będziesz musiał powtarzac ten sam motyw. Staaary jak świat manewr, ale nienadużywany nadal dobrze się sprawdza.
blah... blah... blah...

jordan

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 22-10-2006
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #183 dnia: Października 22, 2006, 20:32:01 pm »
Cytat: "Greddo"
Cytat: "Ring"
sprawa save-pointów - jest ich jak na lekarstwo, i nie ma już mowy o sejwowaniu tuż przed bossami - bo po prostu sejwów tam nie ma

Pysznie, pamiętam gdy zdarzało się to w FF VII (+ starsze części), niby na dłuższa metę irytujące, ale jednak jakie emocje... w końcu musisz jakos wygrać bo inaczej będziesz musiał powtarzac ten sam motyw. Staaary jak świat manewr, ale nienadużywany nadal dobrze się sprawdza.


sam pykam teraz w XII i mysle ze teraz jest ich w sam raz, w koncu koniec z save'ami przd kazdym bossem i co chwila w trakcie gry, teraz trzeba grac uwazniej  :D
btw. przeszedl ktos juz ta czesc? bo ja mam dopiero jakeis 2 h gry i sie zastanawiam ile ta gra mniej wiecj trwa (mam nadzieje ze co najmniej 10 h bo krotsza to juz lipa), oczywiscie wraz z questami pobocznymi i all huntami

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #184 dnia: Października 22, 2006, 20:43:27 pm »
Cytat: "jordan"
ze co najmniej 10 h bo krotsza to juz lipa), oczywiscie wraz z questami pobocznymi i all huntami


mam nadzieje ze sie pomyliłeś i chodziło ci o 100h, nie ma chyba jRPG któy by trwał mniej niz 40h bez subquestów :wink:

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #185 dnia: Października 22, 2006, 20:57:14 pm »
Każdy kto chce przejść grę w 100% za pierwszym razem niech się przygotuje na conajmniej 150 godzin gry. Wspominałem,  że w tej części Square nieźle pojechał z opcjonalnymi bossami? 50,000,000HP (słownie: pięćdziesiąt milionów O_o), na razie rekordzistą był Penance z FFX  - 12,000,000 HP.

Gram na razie 30 godzin, i w zasadzie połowa z tego to zadania dodatkowe, im dalej tym ich więcej (mowa o polowaniu na mini-bossów, nieziemsko trudne starcia w większości przypadków)

jordan

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 22-10-2006
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #186 dnia: Października 23, 2006, 07:38:33 am »
Mikes chodzilo mi oczywiscie o 100, jednego zero nie nacisnalem :)

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #187 dnia: Października 24, 2006, 07:06:16 am »
Zamówiłem FFXII więc powinno być u mnie w kilka dni po premierze w USA. Zamówiłem razem z Okami, bo cały czas zjada mi nauka + WoW :lol:

Mtau

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 24-02-2005
  • Wiadomości: 273
  • Reputacja: 0
  • Remember, u're unique. Just like everyone else
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #188 dnia: Października 24, 2006, 21:38:51 pm »
Oczekuje ciekawszych walk (sporo sie mówi o zmianach) bo te w poprzednich częściach były takie sobie (pewnie dostane za to stwierdzenie bana :P)

Ibra

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2005
  • Wiadomości: 2 875
  • Reputacja: 0
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #189 dnia: Października 25, 2006, 21:01:57 pm »
Kurde ja się doczekać już nie mogę. Napaliłem się na tego Fajnala tak, że w sobote odtworzę sobie którąś z poprzednich części. Demo FF XII pewnie przejdę jeszcze z 10 razy :D.

Greddo

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 16-09-2005
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja: 0
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #190 dnia: Października 26, 2006, 02:16:54 am »
Liczę, że kreatywność twórców w tej części przywróci mi chęć na granie, bo ta w ostatnich kilku latach drastycznie zmalała. FF X np. powinna mnie wgnieść fotel gdyż dała mi wszystko o czym myslałem by upgrade'owac już przy FF VII... mozliwość walki wszystkimi postaciami, zmienianie broni na polu walki, system drzewka (który to wymysliłem sobie w szkole jeszcze na długo nim 'dziesiątka' pojawiła się na tym globie)... ale jednak ta gra mnie nużyła, oczywiście fabularnie była wspaniała, ale nie miałem absolutnie żadnej motywacji by bawić się w nią dłużej - przejść i zapomnieć. Z tego co czytam (dzieki Wam), FF XII może wreszcie mnie ruszyć i zachecić do grania na całego jak za starych dobrych czasów.
blah... blah... blah...

jordan

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 22-10-2006
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #191 dnia: Października 27, 2006, 23:43:49 pm »
mam za soba dopiero 4 h i powiem ze gra niezle wciaga, jest tez calkiem trudna zdarzylo mi sie juz pare razy zginac :) juz widze ze jest sporo zadan pobocznych, a cale te polowania sa calkiem ciekawe, zobaczymy czy dalej bedzie rownie ciekawe bo poki co to ciezko sie oderwac :D

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #192 dnia: Października 28, 2006, 09:20:43 am »
Cytat: "Greddo"
FF XII może wreszcie mnie ruszyć i zachecić do grania na całego jak za starych dobrych czasów.

Wszystko i tak zależy od gustu. Ja np. na jednym z save'ów z FFX miałem ponad 200 godzin.. To, że wszyscy wychwalają tu w mniejszy lub większy sposób FFXII nie oznacza, że ci się spodoba (i na odwrót). Tak w sumie grałem w demko FFXII, grałem w japońską wersję i jakoś mnie nie ciągnie na razie do tej gry; może gdybym dłużej pograł i jakoś się w kręcił...
Teraz np. o wiele bardziej czekam na Rogue Galaxy.


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."


Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #194 dnia: Października 28, 2006, 13:20:20 pm »
http://ps2.ign.com/articles/741/741991p1.html

Recenzja IGNu. 10 za grafikę i prezentację, 9 za muzykę, żywotność i gameplay. Ogólnie 9,5, żadna gra FF na PS2 nie dostała tam takiej oceny.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #195 dnia: Października 28, 2006, 13:25:37 pm »
KIEDY TA GRA WYCHODZI W EUROPIE?
Własnie skonczyłem ogladac trailer z GT, jak ta gra wyglada!!!
Chyba najładniejsza gra na PS2!

Ring

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 637
  • Reputacja: 1
  • Że niby coś.
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #196 dnia: Października 28, 2006, 14:04:20 pm »
W lutym, jeśli dobrze pamiętam. A pojutrze premiera w USA.

jordan

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 22-10-2006
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #197 dnia: Października 28, 2006, 15:21:59 pm »
no niestety europa wyjatkowo pozna go dostane  :?
na szczescie mam us-ntsc wiec dla mnie to nie problem  :D

Supersonic

  • Gość
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #198 dnia: Października 31, 2006, 08:20:39 am »
Gametrailers review
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1684
Coś nowe rozwiązania nie spodobały się o czym świadczy ocena.
Mnie osobiście nie ciągnie do FFXII. Nie podobają mi się zmiany w systemie, walka w real-time (wygląda to jak jakiś Phantasy Star Online  :( , wolę stare dobre przenoszenie się na pole walki), nijakie i bezosobowe postaci. Lokacje też bez klimatu w porówaniu w poprzednimi częściami.  Nie ma to jak stare dobre Finale z PSXa z genialną FFVII na czele (chociaż "dziesiątka" też była bardzo dobra). Oczywiście to tylko moja absolutnie subiektywna opinia :D

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Final Fantasy XII
« Odpowiedź #199 dnia: Października 31, 2006, 10:56:39 am »
Panowie z GT mocno się wychylili  :|

http://www.gamerankings.com/htmlpages4/459841.asp

Większość ocen to jednak > 9.