niestety 063SjazS ma całkowitą racje. i dlatego jestem taki zły. ten multi ma zajebiście wielki potencjał, ale niestety scrolling wszystko niszczy...i prosze, darujcie sobie tłumaczenie, że to tak ma być itd., w singlu owszem, da się to przezyc, ale nie w mutli, gdzie chodzi o dynamike, gdzie nagle ktos moze Ci wskoczyc na plecy i to nie jest AI, tylko zywy człowiek. troche mylicie pojecie skilla z walka z gównianym aimingiem. ze niby bardziej realistycznie ? heh, bardzo słaby argument, chcecie sie przekonac jak wyglada bardziej realistyczne strzelanie z broni to zagrajcie w americas army, tam realizm i trudnosc strzelania jest osiagniety nie przez to, ze celuje sie po prostu do dupy, tylko poprzez recoil, oddech, stan zdrowia. scrolliing przy aimie nie ma nic wspolnego z realizmem, po prostu jest do dupy. oby jak najszybciej to poprawili, bo żal tak swietnie skonstruowanego multi. smiesza mnie tez teksty w stylu "wszystko jest ok, naucz sie grac", jakby zrobili tak ze jesli sie chce biec to trzeba maszować jakis przycisk, tak jak to jest w grach "olimpijskich", to tez byscie mowili, ze jest ok ? ze tak ma byc, ze jak sie biegnie to sie meczy, wiec niech bieg tez wymaga zmęczenia palca u gracza?
i zeby nie bylo nie mam xboxa, nigdy nie grałem w halo i uwazam KZ2 za najpiekniejsza gre jaka widzialem, ale scrolling jest naprawde strasznie z**bany, co mnie bardzo smuci, bo reszta w multi jest świetna
skill w fpsach nie polega na walce ze samym soba, zeby jakos sie udalo nacelowac, tylko na robieniu obj i walce z przeciwnikiem, a niestety w KZ2 ciezar ten jest przeniesiony na złą stronę