Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 780005 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6440 dnia: Marca 01, 2009, 22:37:29 pm »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6441 dnia: Marca 01, 2009, 22:46:08 pm »
Najgorsze motywy 10 Isa po jednej stronie drzwi i 10 Hel. I teraz wszyscy 2 razy granat co daje nam 20 wybuchów  :???:


Z granatami sądzę że nie jest tak źle, w COD4 granaty padają masowo, ludzie rzucają je wszedzie gdzie popadnie, w KZ2 jak na razie tak nie jest, oczywiście często rzucam granat, jakby nie patrzeć dobry do pomieszczeń, ale nie ma takich schematów że latają nad budynkami ;)
Poczekaj trochę, daj ludziom się obeznać z mapami a granaty będą latać nad budynkami

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6442 dnia: Marca 01, 2009, 22:56:53 pm »
Pytanie do tych co skończyli.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 810
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6443 dnia: Marca 01, 2009, 22:59:43 pm »
Pytanie do tych co skończyli.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ciapkas

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6444 dnia: Marca 01, 2009, 23:02:59 pm »
A z Faxiastego się śmialeś. :-x

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6445 dnia: Marca 01, 2009, 23:09:14 pm »
Pytanie do tych co skończyli.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

To muszę się zebrać i to ukończyć bo fabuła a właściwie jej zwroty akcji bardzo mi się spodobały. Nie są hamburgerowe i naprawdę zaskoczyła mnie akcja gdzie...sami wiecie co. To wyostrzyło mój apetyt na końcowy filmik bo zupełnie nie wiem czy spodziewać się happy end'u czy może smutnego zakończenia.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6446 dnia: Marca 01, 2009, 23:50:05 pm »
Granie w Multi bez zrównoważenia frakcji mija się z celem :-? Czasami jednych(zwykle ISA) jest kilku więcej..nawet 7 widziałem.. :x Kto grał ten wie co się wtedy dzieje i jak to wygląda :mad:

paprot

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 11-08-2005
  • Wiadomości: 1 372
  • Reputacja: 0
  • PSN ID: paprotPL
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6447 dnia: Marca 02, 2009, 00:01:05 am »
to fakt dzis to bylo widać szczególnie po wynikach 7-0 . Większość ludzi w tym ja wybiera ISA

tjeRy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-04-2008
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6448 dnia: Marca 02, 2009, 00:27:30 am »
niestety 063SjazS ma całkowitą racje. i dlatego jestem taki zły. ten multi ma zajebiście wielki potencjał, ale niestety scrolling wszystko niszczy...i prosze, darujcie sobie tłumaczenie, że to tak ma być itd., w singlu owszem, da się to przezyc, ale nie w mutli, gdzie chodzi o dynamike, gdzie nagle ktos moze Ci wskoczyc na plecy i to nie jest AI, tylko zywy człowiek. troche mylicie pojecie skilla z walka z gównianym aimingiem. ze niby bardziej realistycznie ? heh, bardzo słaby argument, chcecie sie przekonac jak wyglada bardziej realistyczne strzelanie z broni to zagrajcie w americas army, tam realizm i trudnosc strzelania jest osiagniety nie przez to, ze celuje sie po prostu do dupy, tylko poprzez recoil, oddech, stan zdrowia. scrolliing przy aimie nie ma nic wspolnego z realizmem, po prostu jest do dupy. oby jak najszybciej to poprawili, bo żal tak swietnie skonstruowanego multi. smiesza mnie tez teksty w stylu "wszystko jest ok, naucz sie grac", jakby zrobili tak ze jesli sie chce biec to trzeba maszować jakis przycisk, tak jak to jest w grach "olimpijskich", to tez byscie mowili, ze jest ok ? ze tak ma byc, ze jak sie biegnie to sie meczy, wiec niech bieg tez wymaga zmęczenia palca u gracza?
i zeby nie bylo nie mam xboxa, nigdy nie grałem w halo i uwazam KZ2 za najpiekniejsza gre jaka widzialem, ale scrolling jest naprawde strasznie z**bany, co mnie bardzo smuci, bo reszta w multi jest świetna
skill w fpsach nie polega na walce ze samym soba, zeby jakos sie udalo nacelowac, tylko na robieniu obj i walce z przeciwnikiem, a niestety w KZ2 ciezar ten jest przeniesiony na złą stronę

SZKoDnik_PL

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 28-11-2008
  • Wiadomości: 62
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6449 dnia: Marca 02, 2009, 00:35:04 am »
ee tam.
Tez myslalem, ze mi MP nie podejdzie ale troche sie przyzwyczailem i jako tako gram.
Kwestia przyzwyczajenia
PSN: SZKoDnik_PL
XBL: SZKoDnikSC

tjeRy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-04-2008
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6450 dnia: Marca 02, 2009, 00:39:22 am »
idąc tym tokiem rozumowania, można sie przyzwyczaić nawet do zmiany, że kiedy dajesz gałke w prawo celownik idzie w lewo i odwrotnie, ale czy o to chodzi?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6451 dnia: Marca 02, 2009, 00:45:58 am »
niestety 063SjazS ma całkowitą racje. i dlatego jestem taki zły. ten multi ma zajebiście wielki potencjał, ale niestety scrolling wszystko niszczy...i prosze, darujcie sobie tłumaczenie, że to tak ma być itd., w singlu owszem, da się to przezyc, ale nie w mutli, gdzie chodzi o dynamike, gdzie nagle ktos moze Ci wskoczyc na plecy i to nie jest AI, tylko zywy człowiek. troche mylicie pojecie skilla z walka z gównianym aimingiem. ze niby bardziej realistycznie ? heh, bardzo słaby argument, chcecie sie przekonac jak wyglada bardziej realistyczne strzelanie z broni to zagrajcie w americas army, tam realizm i trudnosc strzelania jest osiagniety nie przez to, ze celuje sie po prostu do dupy, tylko poprzez recoil, oddech, stan zdrowia. scrolliing przy aimie nie ma nic wspolnego z realizmem, po prostu jest do dupy. oby jak najszybciej to poprawili, bo żal tak swietnie skonstruowanego multi. smiesza mnie tez teksty w stylu "wszystko jest ok, naucz sie grac", jakby zrobili tak ze jesli sie chce biec to trzeba maszować jakis przycisk, tak jak to jest w grach "olimpijskich", to tez byscie mowili, ze jest ok ? ze tak ma byc, ze jak sie biegnie to sie meczy, wiec niech bieg tez wymaga zmęczenia palca u gracza?
i zeby nie bylo nie mam xboxa, nigdy nie grałem w halo i uwazam KZ2 za najpiekniejsza gre jaka widzialem, ale scrolling jest naprawde strasznie z**bany, co mnie bardzo smuci, bo reszta w multi jest świetna
skill w fpsach nie polega na walce ze samym soba, zeby jakos sie udalo nacelowac, tylko na robieniu obj i walce z przeciwnikiem, a niestety w KZ2 ciezar ten jest przeniesiony na złą stronę

No ok. Wypowiedziałeś się na ten temat i być może masz rację, że to nie jest skill'owe sterowanie tylko jakiś babol programistów. Szanuje Twoje zdanie.

Ale tego czepiania się innych nie rozumiem. Zazdrościsz, że przypadło im do gustu sterowanie ? Dla mnie sterowanie jest świetne i co ? Mam sobie na siłę wmówić, że tak naprawdę to ten aspekt jest zjebany ? No proszę Cię  :lol:

To działa również w drugą stronę bo piszecie ludziom którzy narzekają na sterowanie, żeby się nauczyli grać ;).

CO KTO LUBI :).
« Ostatnia zmiana: Marca 02, 2009, 00:48:14 am wysłana przez Chris »

tjeRy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-04-2008
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6452 dnia: Marca 02, 2009, 00:48:24 am »
nie chodzi mi o sterowanie, ale tylko i wyłącznie o scrolling przy aimie

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6453 dnia: Marca 02, 2009, 00:52:28 am »
nie chodzi mi o sterowanie, ale tylko i wyłącznie o scrolling przy aimie

No ja nie jestem pro i dla mnie sterowanie to sterowanie (czyli celowanie też się zalicza) :).

Powtarzam: Co kto lubi. Nie wmawiajcie innym swoich racji bo to jest śmieszne ;).

tjeRy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-04-2008
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6454 dnia: Marca 02, 2009, 03:54:19 am »
"People will say they love KillZone 2 even if they know it is flawed . That is not a good sign for the PS3 , the people who love it are not FPS fans . They can't be . It's like if you think a sandwich looks really tasty , so you take a **** , only to find it contains broken glass . You tell everyone , that would be a great sandwich if it wasn't for the glass , only to have everyone tell you it's the glass that makes the sandwich so great and if you don't like the broken glass you can eat something else . Then they go on to tell you that you are blind and living in the past , not willing to adapt to the reality that broken glass makes everything taste so much better . That's how all of these , " It's just realistic and weighty " arguments sound to me . You fanboys all say adapt or get out , I think the Nazis said something similar ."

cytat z forum KZ2 dotyczący aimingu, lepiej sie tego ująć nie dało
« Ostatnia zmiana: Marca 02, 2009, 03:55:56 am wysłana przez tjeRy »

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6455 dnia: Marca 02, 2009, 07:43:33 am »
Co to jest ten cały Scrolling ?

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6456 dnia: Marca 02, 2009, 08:34:24 am »
Ja nie wiem. Grałem w bete dość długo i owszem pierwszy dzień klęska bo grać nie umiałem, ale na drugi już lepiej i tak po paru dniach wymiatałem, gdzie killów średnio po 20-25, d raptem 5-6, a nie grałem z ciamajdami, ani też nie kampiłem co gorsza grałem na warzone 32 graczy...

elfor

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 19-11-2007
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 4
  • Wór 1000 Team
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6457 dnia: Marca 02, 2009, 08:51:18 am »
Ej co jest, wchodze na killzone.com a tam wszystkie staty na 0  :???:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6458 dnia: Marca 02, 2009, 08:56:05 am »
Nie przejmuj się, zapewne coś robią, bo nawet Game Only Team nie chce znaleźć w wyszukiwarce klanów. :-P

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6459 dnia: Marca 02, 2009, 09:06:36 am »
"People will say they love KillZone 2 even if they know it is flawed . That is not a good sign for the PS3 , the people who love it are not FPS fans . They can't be . It's like if you think a sandwich looks really tasty , so you take a **** , only to find it contains broken glass . You tell everyone , that would be a great sandwich if it wasn't for the glass , only to have everyone tell you it's the glass that makes the sandwich so great and if you don't like the broken glass you can eat something else . Then they go on to tell you that you are blind and living in the past , not willing to adapt to the reality that broken glass makes everything taste so much better . That's how all of these , " It's just realistic and weighty " arguments sound to me . You fanboys all say adapt or get out , I think the Nazis said something similar ."

cytat z forum KZ2 dotyczący aimingu, lepiej sie tego ująć nie dało

Ehh człowieku zaczynasz zakrawać o śmieszność. Wypowiedziałeś się w temacie tego celowania i starczy. Co Ty chcesz udowodnić teraz podając kolejne cytaty ?

Luz. Tobie się nie podoba to, a innym tak. Tak ciężko Ci to zrozumieć ?

Eldarion

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-04-2004
  • Wiadomości: 238
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6460 dnia: Marca 02, 2009, 09:28:12 am »
"People will say they love KillZone 2 even if they know it is flawed . That is not a good sign for the PS3 , the people who love it are not FPS fans . They can't be . It's like if you think a sandwich looks really tasty , so you take a **** , only to find it contains broken glass . You tell everyone , that would be a great sandwich if it wasn't for the glass , only to have everyone tell you it's the glass that makes the sandwich so great and if you don't like the broken glass you can eat something else . Then they go on to tell you that you are blind and living in the past , not willing to adapt to the reality that broken glass makes everything taste so much better . That's how all of these , " It's just realistic and weighty " arguments sound to me . You fanboys all say adapt or get out , I think the Nazis said something similar ."

cytat z forum KZ2 dotyczący aimingu, lepiej sie tego ująć nie dało
człowieku to tylko gra a ty jakieś cytaty o nazistach podajesz  :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6461 dnia: Marca 02, 2009, 09:50:04 am »
LoL cytat z nazistami świadczy tylko jak debilne i głupie jest to porównanie. Jakiś baran to pisał. Nikt normalny nie porównałby fanboy'ów do nazistów. :lol: :lol: :lol:
: Marzec 02, 2009, 09:46:04 am
ee tam.
Tez myslalem, ze mi MP nie podejdzie ale troche sie przyzwyczailem i jako tako gram.
Kwestia przyzwyczajenia

Dokładnie. Ja nie mam żadnych problemów z celowaniem. Ustawiłem sobie czułość i inne opcje po swojemu i gra mi się bardzo dobrze.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6462 dnia: Marca 02, 2009, 10:22:41 am »
Cytuj
Sprawa ciężkiego sterowania, która podzieliła środowisko graczy na całym świecie wydaje się chwilowo rozwiązana. Jeden z członków Guerilla Development Team wypowiedział się w tej kwestii na oficjalnym Forum Killzone 2:

Po bardzo uważnym przyjrzeniu się tej sprawie, przeczytaniu wielu waszych postów, rozmów prywatnych i analizie problemu doszliśmy do wniosku, że nie ma potrzeby zmian w sterowaniu.

Jakiekolwiek zmiany utrudniły by w chwili obecnej adaptacje dla graczy, którzy przyzwyczaili się już do proponowanego przez nas schematu. Killzone 2 jest ciężkim, taktycznym shooterem stawiającym na realne doznania płynące z gry, a nie chaotyczną strzelanką. Mimo to w fazie projektowania nieznacznie podkręciliśmy prędkość animacji i sterowania dla gier multiplayerowych.

No cóż, stare porzekadło mówi, że nie da się zadowolić wszystkich. Jednak patrząc na dyskusję w internecie można mieć wrażenie, że sprawa innego sterowania jest czynnikiem wpływającym na dalsze kontynuowanie gry, czy wręcz kwestie jej zakupu.

: Marzec 02, 2009, 10:20:52 am
Co to jest ten cały Scrolling ?
« Ostatnia zmiana: Marca 02, 2009, 10:24:19 am wysłana przez Marins »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6463 dnia: Marca 02, 2009, 10:26:04 am »

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6464 dnia: Marca 02, 2009, 10:27:15 am »
Ej co jest, wchodze na killzone.com a tam wszystkie staty na 0  :???:

A może zerują ;)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6465 dnia: Marca 02, 2009, 10:30:46 am »
Nie, bo w grze wszystko jest ok. :-o

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6466 dnia: Marca 02, 2009, 10:31:10 am »
No i proste. Sprawa wyjaśniona. GG powiedziało dokładnie to co odczułem w grze a mianowicie że gra jest taktycznym i ciężkim shooter'em a nie popierdółką gdzie biegamy po mapie jak wściekli i strzelamy do "pińciu" przeciwników naraz.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6467 dnia: Marca 02, 2009, 11:13:35 am »
Kurcze, bo ja się naprawdę zastanawiam... Wczoraj przeszedłem Visari Square i gra się rewelacyjnie... A to jednak autosugestia i tylko mi sie wydawało

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6468 dnia: Marca 02, 2009, 11:21:22 am »
Inaczej być nie może. Nie bądź jak nazistą i przyznaj że to tylko Ci się wydawało. W KZ2 gra się średnio a recenzenci na całym świecie to prawie naziści bo wmówili sobie że to bardzo dobry tytuł.

elfor

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 19-11-2007
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 4
  • Wór 1000 Team
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6469 dnia: Marca 02, 2009, 11:23:19 am »
Wydaje mi sie że największa ilość osób która narzeka na sterowanie to ci, którzy czynnie grają jeszcze w CoD`a, w tym gronie i ja sie znajduje, ale po prawie już 10h w multi powoli się przekonuje do sterowania. O wiele lepiej mi sie gra na małych i średnich meczech (2-8 playerów i 9-16) przy 32 typach to jest przejebany chaos a nie gra  :mad: . Wkurza mnie, że nie można zapraszać znajomych do lobby i pozniej szukac meczu i grać w jednej drużynie, a nie dołączać gdzieś i część gra razem, reszta przeciwko sobie, przeciez to jest oczywista oczywistość, nie wiem czemu tego nie dali  :???:

GILUPL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-08-2007
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6470 dnia: Marca 02, 2009, 11:23:44 am »
Sterowanie jest zaj...ste moim zdaniem. Wiedzialem, ze tak bedzie, ze niektorzy beda szukac wad, a poniewaz gra w kazdym aspekcie wymiata, graficznie to prawdziwy killer, wiec znalezli sobie wade, hehe, poprostu zal.
UNCHARTED AMONG THIEVES!!!

North

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 1 013
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6471 dnia: Marca 02, 2009, 11:28:32 am »
Czy w KZ2 jest coś takiego jak cios z kolby?

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6472 dnia: Marca 02, 2009, 11:29:50 am »
jest, czyli melee

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6473 dnia: Marca 02, 2009, 11:31:42 am »
Tyle że jest do bani i nie czuć power'a, jedyne co mi się niem podoba to że można nim machać non stop.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6474 dnia: Marca 02, 2009, 11:33:22 am »
Ehh tyle czekalem na ta gre a gdy w koncu wyszla nie mam ochoty w nia grac. By the grace of god what's happening with me.  :???:
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6475 dnia: Marca 02, 2009, 11:34:01 am »
Nie czuć powera? Chodzi ci o działanie? Jedno melee w plecy i KO? Pytam bo nie sprawdzałem.

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6476 dnia: Marca 02, 2009, 11:36:41 am »
Cytuj
Killzone 2 jest ciężkim, taktycznym shooterem stawiającym na realne doznania płynące z gry, a nie chaotyczną strzelanką. Mimo to w fazie projektowania nieznacznie podkręciliśmy prędkość animacji i sterowania dla gier multiplayerowych.
Szkoda tylko, ze przez ten delay 3/4 graczy strzela zygzakami po scianach i sufitach, przez co gra przeradza sie w chaotyczna strzelanke :cool:
: Marzec 02, 2009, 09:35:56 am
Tyle że jest do bani i nie czuć power'a, jedyne co mi się niem podoba to że można nim machać non stop.
Kolba dobra jest, jak sie skonczy ammo, to lepiej juz z kolby walic, niz pistolet wyciagac i znow celowac 3h

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6477 dnia: Marca 02, 2009, 11:41:01 am »
Wydaje mi sie że największa ilość osób która narzeka na sterowanie to ci, którzy czynnie grają jeszcze w CoD`a, w tym gronie i ja sie znajduje, ale po prawie już 10h w multi powoli się przekonuje do sterowania. O wiele lepiej mi sie gra na małych i średnich meczech (2-8 playerów i 9-16) przy 32 typach to jest prz*** chaos a nie gra  :mad: . Wkurza mnie, że nie można zapraszać znajomych do lobby i pozniej szukac meczu i grać w jednej drużynie, a nie dołączać gdzieś i część gra razem, reszta przeciwko sobie, przeciez to jest oczywista oczywistość, nie wiem czemu tego nie dali  :???:

Pewnie zmienią to z kolejnym patchem.
L4 dzisiaj partyjka ? o ile się uda ;)

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6478 dnia: Marca 02, 2009, 11:42:28 am »
W plecy jedna kolba nie zabija, totalna bzdura ,wiem że jest mocna ale taka bez jaja, w Halo i CODzie czuć power melee a tu jest klapa, zero zajawki  :-(

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6479 dnia: Marca 02, 2009, 11:43:04 am »
Cytuj
Killzone 2 jest ciężkim, taktycznym shooterem stawiającym na realne doznania płynące z gry, a nie chaotyczną strzelanką. Mimo to w fazie projektowania nieznacznie podkręciliśmy prędkość animacji i sterowania dla gier multiplayerowych.
Szkoda tylko, ze przez ten delay 3/4 graczy strzela zygzakami po scianach i sufitach, przez co gra przeradza sie w chaotyczna strzelanke :cool:


Jak dla mnie zygzaki na ścianach pokazują tylko i wyłącznie jak trudnym do opanowania urządzeniem jest pad w przypadku FPSów na konsoli, i to, jak wygląda "skill" ludzi, kiedy brakuje im autoaima.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!