Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 783674 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Bobi

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 757
  • Reputacja: 0
  • PSN ID | Gamertag: Fifi1101
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6800 dnia: Marca 07, 2009, 14:13:14 pm »
Co oznaczają te zielona plamy na mapach?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6801 dnia: Marca 07, 2009, 14:21:12 pm »
Co oznaczają te zielona plamy na mapach?
Spawn spoty, a niebieskie oznaczaja leadera Twojego squadu na ktorego tez mozesz sie respawnowac.

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6802 dnia: Marca 07, 2009, 15:57:40 pm »
A shotgun jak był przesadzony tak jest nadal.
Prawda Cappo i Tarniak? :P
Dzisiaj grałem z Diukiem w składzie i tylko raz miałem shotguna, a byłem pierwszy w drużynie ;), a na innych mapkach zaraz za Diukiem PL, który notabene dobrze se pogrywa. :cool:

xantiss

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 14-12-2008
  • Wiadomości: 80
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6803 dnia: Marca 07, 2009, 17:23:10 pm »
32 graczy to jest wlasnie problem niestety na tak malych mapach , a niektore sa take male ze wszystko rozbija sie o spawnpointy i nie gra sie juz przyjemnie :/
I Fear....Nothing

Eldarion

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-04-2004
  • Wiadomości: 238
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6804 dnia: Marca 07, 2009, 17:48:01 pm »
dzis poraz pierwszy wbiłem sie w multi , grałem tylko kilka minut ( 3 killsy , raz mnie ktos ustrzelił) mój team wygrał , a ja nadal mam w statystykach 0 killsów , czemu?

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6805 dnia: Marca 07, 2009, 17:51:44 pm »
Poczekaj. Pozno sie update'uja.

Granie 16vs16 czy ogolnie w 32 osoby ma - jak dla mnie - jedno zastosowanie - nabijanie expa. Wbijasz sie na taki mecz, bierzesz shota albo granatnik i jazda. Punkty same leca. Juz wspominalem, ze GG jest samo sobie winne.

xantiss

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 14-12-2008
  • Wiadomości: 80
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6806 dnia: Marca 07, 2009, 21:01:43 pm »
Pytanie czy to zmienia czy po prostu pozostawia graczom wybor czy ustawic 12/12 czy 16/16 np ?Jeszcze tylko jedna ranga do scauta i zaczne kampic ;P
I Fear....Nothing

paprot

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 11-08-2005
  • Wiadomości: 1 372
  • Reputacja: 0
  • PSN ID: paprotPL
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6807 dnia: Marca 07, 2009, 21:42:03 pm »
pamięta ktoś w której misji  kierujemy czołgiem?? chce zdobyć pucharek za 30zabitych  a nie moge odnaleźć w której to sie nim kierowało :mad:

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6808 dnia: Marca 07, 2009, 21:44:28 pm »
Końcówka pierwszej.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6809 dnia: Marca 07, 2009, 22:37:53 pm »
Co Wy z tym sterowaniem "poprawionym" niby?? :shock:  Dwa dni mnie nie było ale dla mnie gra się tak samo :? PS:dziś sąsiad mnie odwiedza i psuje i tak słabe statsy... :-)

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6810 dnia: Marca 07, 2009, 22:40:17 pm »
Gram na ustawieniu klawiszy Alt2 i powiedzcie mi panowie, jak online zrobić przybliżenie x5? Da się to w ogóle zrobić?

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6811 dnia: Marca 07, 2009, 22:42:47 pm »
Trzeba zdobyc medal najpierw, a potem normalnie L1! Bodajże "sokole oko" czyli 8x10 kil ze snajperki.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6812 dnia: Marca 07, 2009, 22:43:22 pm »
Co Wy z tym sterowaniem "poprawionym" niby?? :shock:  Dwa dni mnie nie było ale dla mnie gra się tak samo :? PS:dziś sąsiad mnie odwiedza i psuje i tak słabe statsy... :-)
Placebo? ;)
Chyba raczej nie - musieli trochę poprawić z tego co piszą w samej reakcji na rozkazy gracza, ale z tego co ja sądzę aby wyeliminować laga'a musieli by pół silnika przepisać...
Tym niemniej powinieneś odczuć jakąś poprawę?
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Marca 07, 2009, 22:46:17 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6813 dnia: Marca 07, 2009, 22:58:18 pm »
Sąsiad mówi że "w porównaniu z CoD jest słabo...." Chociaż ostatni mecz wyszedł mu 12zabic 14 zgonów :shock: A jak dla mnie po 3 piwkach jest OK :lol: Jak w Killzone 2...

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6814 dnia: Marca 07, 2009, 23:04:02 pm »
Ok, dzięki za cynk. +

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 816
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6815 dnia: Marca 07, 2009, 23:16:15 pm »
A mi wciąż lwią część czasu, który przeznaczam na grę zajmuje walka z tymi pie*****nymi błędami. Przez to wiele osób poszło do przodu, pozdobywało rangi, a ja nie mogę. Zamiast kilkudziesięciu godzin spędzonych w sieci mam... 6. To jest największy problem tej gry, a nie jakieś tam control lagi, czy sterowanie :P. Kiedy ktoś się tym zajmie? Pewnie kiedy znudzi mi się próbowanie i odłożę KZ2 na półkę :(.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6816 dnia: Marca 07, 2009, 23:48:50 pm »
A mi wciąż lwią część czasu, który przeznaczam na grę zajmuje walka z tymi pie*****nymi błędami. Przez to wiele osób poszło do przodu, pozdobywało rangi, a ja nie mogę. Zamiast kilkudziesięciu godzin spędzonych w sieci mam... 6. To jest największy problem tej gry, a nie jakieś tam control lagi, czy sterowanie :P. Kiedy ktoś się tym zajmie? Pewnie kiedy znudzi mi się próbowanie i odłożę KZ2 na półkę :(.
Bah przesadzasz.
Zobacz jak Zeratul usiadł do gry aby ją zrecenzować w swoim showshowshow.



Poczekał bezczelnie na "bug'a"  ze znikającym ciałem aby oczernić K2.
A potem te ragdolls'y , przenikające przez podłoże kończyny AI biegające w schodach, teleportujących się wrogów?
Ile razy on to musiał powtarzać aby w pierwsze 3 minuty w jednym filmiku bez cięć w jednej lokacji tyle błędów złapać?!  :lol: ;)
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

xantiss

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 14-12-2008
  • Wiadomości: 80
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6817 dnia: Marca 07, 2009, 23:56:07 pm »
Zielarz ja mam co prawda kilkanaście h online dopiero , ale nie licząc pierwszych 3-4 dni po premierze to obecnie żadne błędy mi się nie pojawiają .Wina twojego ISP :)
I Fear....Nothing

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 816
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6818 dnia: Marca 08, 2009, 00:28:24 am »
Zielarz ja mam co prawda kilkanaście h online dopiero , ale nie licząc pierwszych 3-4 dni po premierze to obecnie żadne błędy mi się nie pojawiają .Wina twojego ISP :)

Ciekawe że tylko Killzone 2 ma takie problemy. Do tego czasem się połączy, czasem nie.

Anonimowy daruj sobie :P.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6819 dnia: Marca 08, 2009, 01:13:43 am »
Jakie problemy??? Największym problemem  jest alkohol moim zdaniem :lol:

Ememiks

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 04-12-2005
  • Wiadomości: 122
  • Reputacja: 0
  • PSN: Ememiks
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6820 dnia: Marca 08, 2009, 08:51:29 am »
Ja gralem juz z pare godzin w multi i zeby kazda gra tak dzialala byl bym szczesliwy zero lagow zero problemow zero wywalenia z gry nie wiem moze to dlatego ze mam nat 1 chociaz watpie w to.

czesio

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 27-09-2007
  • Wiadomości: 94
  • Reputacja: 0
  • Dzieńdobry
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6821 dnia: Marca 08, 2009, 09:13:11 am »
Ja za multi się zabiorę jak rozpracuje singla... Na elite został mi już do przejścia tylko pałac visariego - ostatnie plansza plus radec... Na easy pobiegam sobie z nożem i porobię ręsztę innych trofeów, które ciężej na elite zaliczyć;-). Tylko to trofeum, żeby przejść każdą misję bez zgonu oznacza kolejne przejście ech

Ogólnie to na elite jest całkiem spoko poza kilkona momentami... Wczoraj myślałem, że zniszczę pada jak cały czas ginąłem na tym działku podczas misji na statku "Nowe Słońce".... szczególnie podczas ostatniej fazy... dopóki nie kapnąłem się dzień później, że są tam też rakiety pod R1 :-)... Warto je osczędzać do savea na sam koniec hehe

Z innych cięższych momentów to tylko Plac Visariego, trochę most i na pociągu, gdzie trzeba rozwalić dosyć szybko czołg a co chwila respawnują się oddziały.

Muszę też powiedzieć, że super steruje się w tej grze mechem...  Kokpit kozacki i świetnie widać jak się tym robotem steruje - ruchy drążków kapitalnie odwzorowują to co robimy... Bieg, skakanie, skręcanie, strzelanie. Kozak:-)

mieszko82

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 05-11-2008
  • Wiadomości: 56
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6822 dnia: Marca 08, 2009, 12:08:37 pm »
właśnie wczoraj zauwazylem, ze po tej aktualizacji jakos ciężej jest gosciow zabic ze standardowego sztumrowego karabinka, znaczy jakby byli goscie byli bardziej odporni, .. no i ciężej jest trafić, strzelają w biegu. A shootgun, dalej gromi ...

Aleister

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 11-10-2008
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6823 dnia: Marca 08, 2009, 15:14:07 pm »
Ja grałem dopiero kilka godzin w multi, ale z pięć czy sześć razy zdarzyła mi się sytuacja w której w tej samej chwili padłem ja i gostek do którego strzelałem. Często się to zdarza, czy tylko ja miałem jakiegoś pecha ?

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6824 dnia: Marca 08, 2009, 15:17:10 pm »
stosunkowo często tak się zdarza (szczególnie w walkach na małym dystansie) :) Zdecydowanie częściej niż np w Codach-tam to występowało bardzo sporadycznie

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6825 dnia: Marca 08, 2009, 15:19:17 pm »
Panowie krótkie pytanie, waszym zdaniem która z giwer jest the Best ?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6826 dnia: Marca 08, 2009, 15:22:19 pm »
A mi wciąż lwią część czasu, który przeznaczam na grę zajmuje walka z tymi pie*****nymi błędami. Przez to wiele osób poszło do przodu, pozdobywało rangi, a ja nie mogę. Zamiast kilkudziesięciu godzin spędzonych w sieci mam... 6. To jest największy problem tej gry, a nie jakieś tam control lagi, czy sterowanie :P. Kiedy ktoś się tym zajmie? Pewnie kiedy znudzi mi się próbowanie i odłożę KZ2 na półkę :(.
Bah przesadzasz.
Zobacz jak Zeratul usiadł do gry aby ją zrecenzować w swoim showshowshow.



Poczekał bezczelnie na "bug'a"  ze znikającym ciałem aby oczernić K2.
A potem te ragdolls'y , przenikające przez podłoże kończyny AI biegające w schodach, teleportujących się wrogów?
Ile razy on to musiał powtarzać aby w pierwsze 3 minuty w jednym filmiku bez cięć w jednej lokacji tyle błędów złapać?!  :lol: ;)

Zapomniałeś dodać na koniec że to gra, która pokazuje że te wszystkie pierdoły o mocniejszym GPU czy CPU w X0 to bajki dla naiwniaków. :cool: :cool: :cool:
: Marzec 08, 2009, 15:21:52 pm
Panowie krótkie pytanie, waszym zdaniem która z giwer jest the Best ?

Dla mnie zdecydowanie ten podstawowy karabin szturmowy z dot'em.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6827 dnia: Marca 08, 2009, 15:25:45 pm »
shotgun-walki na małym dystansie,do obrony celów w trybach innych niż TDM oraz do planszy Krwawy Kanał
podstawowy karabin ISA-po wytrenowaniu w rękach dobrego gracza można się z nim campić i walić na odległość(oczywiście z przycelowaniem) nawet lepiej niż snajperką z zoomem x2 z uwagi na szybkostrzelność.
snajperka- na pustynnej planszy w połączeniu z umiejętnością znikania snajpera jest mega killerem.

.....

granaty,rakietnice-jak się nie chce przycelować ,a 90% przeciwników barykaduje się w jednym pokoju(co się dość często zdarza grając z przypadkowymi ludźmi) :P


Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 657
  • Reputacja: 253
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6828 dnia: Marca 08, 2009, 16:27:52 pm »
Trofea za sto pięćdziesiąt przeładowań broni i pięciuset ubitych "Highów" zdobyte niemal równocześnie. Bardzo podobała mi się misja , w której zasiadaliśmy za sterami enzo szkieletu. Sprzęt prowadzi się majestatycznie. Miła odskocznia (zwróćcie uwagę w jaki sposób bohater nim steruje), podobnie jak sterowanie słusznych rozmiarów działem i zestrzeliwanie wroga (jak żywo CoD WaW się przypomina).
Po raz pierwszy też zdarzyło mi się dzisiaj całkowicie odstrzelić głowę przeciwnikowi. Szkoda tylko, iż ciała przeciwników nie są podatne, jak w pamiętnym SoF na obrażenia (lub chociaż w GoW/CoD WaW).

Obecnie podwładni Radecka utrudniają mi zobaczenie napisów końcowych (tak, nie śpieszy się). Właściwie to dobrze, że najcięższy pojedynek wzorem Raczeta i Klanka pozostawiony jest na koniec, szkoda tylko, iż ta trudność wynika niejako z mało przejrzystych zasad. Ostrzeliwuje go z M327 a ten przy eksplozjach znika , przenosząc się w inne miejsce. Dodatkowo jego poddani ostrzeliwują mnie i Rico z niemal każdej możliwej strony. Gdy tylko ich się ubije a Radeck oberwie kilka strzałów w czerep z karabinu snajperskiego (znowu znika , by materializować się w tym samym miejscu - aż miałem nadzieję na bug, jak podczas walki z RAAMem w GoW), kolejna fala i następna (tym razem przyjemniaczki z RPG).... Ogólnie , chyba tak wymagającą końcówkę, jeśli chodzi o gry FPS, prezentował chyba ostatnio Crysis.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6829 dnia: Marca 08, 2009, 16:56:02 pm »
Panowie krótkie pytanie, waszym zdaniem która z giwer jest the Best ?
Karabin ISA.

mieszko82

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 05-11-2008
  • Wiadomości: 56
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6830 dnia: Marca 08, 2009, 16:56:59 pm »
miałem dzisiaj niezłego laga, reanimował mnie jakiś gostek, i pojawiłem się w ścianie .. nie wiem czy mnie było widać, ale moje kule chyba tak, bo dochodziły do wroga, a jego do mnie już nie :lol:

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6831 dnia: Marca 08, 2009, 16:59:26 pm »
Trofea za sto pięćdziesiąt przeładowań broni i pięciuset ubitych "Highów" zdobyte niemal równocześnie. Bardzo podobała mi się misja , w której zasiadaliśmy za sterami enzo szkieletu. Sprzęt prowadzi się majestatycznie. Miła odskocznia (zwróćcie uwagę w jaki sposób bohater nim steruje), podobnie jak sterowanie słusznych rozmiarów działem i zestrzeliwanie wroga (jak żywo CoD WaW się przypomina).
Po raz pierwszy też zdarzyło mi się dzisiaj całkowicie odstrzelić głowę przeciwnikowi. Szkoda tylko, iż ciała przeciwników nie są podatne, jak w pamiętnym SoF na obrażenia (lub chociaż w GoW/CoD WaW).

Obecnie podwładni Radecka utrudniają mi zobaczenie napisów końcowych (tak, nie śpieszy się). Właściwie to dobrze, że najcięższy pojedynek wzorem Raczeta i Klanka pozostawiony jest na koniec, szkoda tylko, iż ta trudność wynika niejako z mało przejrzystych zasad. Ostrzeliwuje go z M327 a ten przy eksplozjach znika , przenosząc się w inne miejsce. Dodatkowo jego poddani ostrzeliwują mnie i Rico z niemal każdej możliwej strony. Gdy tylko ich się ubije a Radeck oberwie kilka strzałów w czerep z karabinu snajperskiego (znowu znika , by materializować się w tym samym miejscu - aż miałem nadzieję na bug, jak podczas walki z RAAMem w GoW), kolejna fala i następna (tym razem przyjemniaczki z RPG).... Ogólnie , chyba tak wymagającą końcówkę, jeśli chodzi o gry FPS, prezentował chyba ostatnio Crysis.
Jak tak napisałeś o walce z Radeckiem to przypomniałem sobie, że nie przeszedłem jeszcze singla i zatrzymałem się właśnie na końcowej walce  :-o

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6832 dnia: Marca 08, 2009, 17:03:02 pm »
A mi wciąż lwią część czasu, który przeznaczam na grę zajmuje walka z tymi pie*****nymi błędami. Przez to wiele osób poszło do przodu, pozdobywało rangi, a ja nie mogę. Zamiast kilkudziesięciu godzin spędzonych w sieci mam... 6. To jest największy problem tej gry, a nie jakieś tam control lagi, czy sterowanie :P. Kiedy ktoś się tym zajmie? Pewnie kiedy znudzi mi się próbowanie i odłożę KZ2 na półkę :(.
Bah przesadzasz.
Zobacz jak Zeratul usiadł do gry aby ją zrecenzować w swoim showshowshow.



Poczekał bezczelnie na "bug'a"  ze znikającym ciałem aby oczernić K2.
A potem te ragdolls'y , przenikające przez podłoże kończyny AI biegające w schodach, teleportujących się wrogów?
Ile razy on to musiał powtarzać aby w pierwsze 3 minuty w jednym filmiku bez cięć w jednej lokacji tyle błędów złapać?!  :lol: ;)

Zapomniałeś dodać na koniec że to gra, która pokazuje że te wszystkie pierdoły o mocniejszym GPU czy CPU w X0 to bajki dla naiwniaków. :cool: :cool: :cool:

Dobrze, że Ty nie zapomniałeś...  :?
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6833 dnia: Marca 08, 2009, 17:05:20 pm »
Dobijają mnie dzieci biegające z bazooką lub granatnikiem i siejący na oślep, tym samym kładąc praktycznie każdego, kto się zbliży. Zabić za bazooki w multi 

 :mad: :mad: :mad:
« Ostatnia zmiana: Marca 08, 2009, 17:06:51 pm wysłana przez Diuk »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 657
  • Reputacja: 253
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6834 dnia: Marca 08, 2009, 17:08:26 pm »
No cóż, nie jesteś osamotniony.

Co do broni , to bardzo podoba mi się karabin M82 (to ten z zielonym wizjerem). Bardzo dobrze prowadzi się zeń ostrzał i ma konkretne przybliżenie . VC32 (karabin snajperski) również jest niczego sobie.
STA 18 (pistolet) ma znakomitą animację przeładowania, oraz dobrze się z niego strzela. Natomiast VC5 (ta broń elektryczna od jednego z sub bossów) to majstersztyk, którego chyba jedynym minusem jest zasięg. A ten design....


adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6835 dnia: Marca 08, 2009, 17:09:41 pm »
Mnie rozbraja jak widzę skillowców-shootgunowców za wszelką cenę starających się podejść do mnie na otwartych przestrzeniach...

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6836 dnia: Marca 08, 2009, 17:12:44 pm »
Mnie rozbraja jak widzę skillowców-shootgunowców za wszelką cenę starających się podejść do mnie na otwartych przestrzeniach...

Gdyby nie usunęli autoaima z przytrzymaniem L1, to nawet podchodzić by nie trzeba  :lol:

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6837 dnia: Marca 08, 2009, 17:35:36 pm »
Mnie rozbraja jak widzę skillowców-shootgunowców za wszelką cenę starających się podejść do mnie na otwartych przestrzeniach...
Dziwne żeby strzelali z daleka  :o

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6838 dnia: Marca 08, 2009, 19:27:06 pm »
Fajny mecz trafiłem  :-o Można używać tylko pistoletu...dobre jak toś chce odblokować rewolwer :lol:

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4