Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2770838 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

ngx

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 08-12-2008
  • Wiadomości: 107
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15320 dnia: Marca 06, 2009, 01:02:40 am »
Z tym, że żadna gra na PS2 nie obsługuje DD 5.1 podczas grania (jeno Pro Logic II), za to oczywiście w filmach (tak DVD, jak i filmiki w niektórych grach również) DD jest. Chociaż Pro Logic II czasami też daje niezłe efekty, to bynajmniej prawdziwym 5.1 nie jest. Aha, czołowy "nextgen" na rynku, czyli Wii, też nie ma DD :) Jak wyżej, tylko Pro Logic II.

SSX3 miało pełne DTS w grze!, matrix chyba też DTS a Hitman to nawet DDEX6.1 :P i może coś jeszcze by się znalazło. A reszta PLII w grze. Ale w filmikach, cutscenkach to była bajka wtedy :D A DVD mmm... pamiętam jak nie chciałem już oglądać nic oprócz DVD z wypożyczalni/kupna. Nawet planowałem kolekcje filmów, ale skończyło się na jednym wyskoku za cene jednej nowości. W reszcie grach jak KZ1 czy Fifa 06 NEO:6 dawało najlepsze doznania :)

Xbox podobno oferował więcej w kwestii dźwięku przestrzennego  :(

Wii ma tylko Pro Logic II?  :shock: :lol:




Nie pamiętam już dokładnie jak to z tym dźwiękiem na PS2 było, ale owszem, kilka gier DTS oferowało :) Jednak był to DTS bodajże "jedynie" 4.0, a nie pełne 5.1. Z tego co mi się obiło o uszy, kilka gier działało też w 5.1 na zasadzie nagranego w 5.1 środowiska gry i muzyki, za to postaci i inne odgłosy były już jedynie w stereo (chyba MGS tak miał?). O Hitmanie nie słyszałem, ale możliwe, że zrobione było to na tej samej zasadzie. Xbox 1 oferował pełny Dolby Digital w wielu grach, na tej samej zasadzie, co X0, czyli kabel optyczny podłączany do wtyczki od kabla AV (dokupowanego osobno).  I tak, Wii ma jeno Pro Logic II, także jak by nie patrzeć PS2 prześciga tego "next gena" w kwestii dźwięku  :lol:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15321 dnia: Marca 06, 2009, 01:42:33 am »
SSX3 miało pełne DTS w grze!, matrix chyba też DTS a Hitman to nawet DDEX6.1 :P i może coś jeszcze by się znalazło.
SSX miał właśnie DTS (czy też DD) 4.0 . ale Matrix i Hitman? Które części dokładnie , sprawdzę.
: Marzec 06, 2009, 01:08:54 am
. Z tego co mi się obiło o uszy, kilka gier działało też w 5.1 na zasadzie nagranego w 5.1 środowiska gry i muzyki, za to postaci i inne odgłosy były już jedynie w stereo (chyba MGS tak miał?)
Pro Logic II na PS2 działa tak samo jak DD/DTS 5.1 (oczywiście nie ta jakość). Choćby Star Ocean 3: TTEoT , Valkyrie Profile Silmeria ,Metal Gear Solid 3 , Onimusha 3 Demon Siege (początkowy render -imo najlepszy render jaki powstał do tej pory na potrzeby gier video-śmigał pięknie w DD5.1) czy też Final Fantasy XII mają dźwięk rozłożony na każdy głośnik , czyli postać stojąca z tyłu po lewej była słyszana w lewej satelitce.
VPS oraz SO3TtEoT miały nawet wbudowany "tester" do dźwięku.







Chodziło się to panna dookoła , gadała sobie i było ją słychać dokładnie tam gdzie stała.
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2009, 01:45:47 am wysłana przez Jurass »

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15322 dnia: Marca 06, 2009, 02:02:20 am »
Fakt , początkowe FMV z Onimushy 3 miażdży orzechy , zresztą moja pierwsza gra na niggersa.
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/115737.html
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2009, 02:09:29 am wysłana przez piter86 »

marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15323 dnia: Marca 06, 2009, 09:34:01 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

SC2 i 3 miały chyba też testery dźwięku. Jedna z nich na pewno :D a MGS to wgl ewenement, na PSX miał tester wibracji hehe  :P

@Hitman 2: Silent Assassin

"Głośnika centralnego używa się dziś nie tylko podczas odtwarzania filmów DVD. Nowe gry także mają dźwięk wielokanałowy, często kodowany w DD 5.1 czy nawet DD 6.1 EX (np. dołączana do karty Audigy 2 gra "Hitman 2")."

Czy na PS2 Hitman 2 ma na 100% 6.1 to nie wiem, tylko coś mi świta, że po podłączeniu optykiem i w dekoderze wyświetliło mi się kiedyś to logo na TV w tej grze :P Ba nawet chyba na dekoderze, przeszło na lampkę tego trybu  :smile:
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2009, 09:50:58 am wysłana przez marcinps3 »

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15324 dnia: Marca 06, 2009, 10:05:25 am »
Zeratul

Kup tani amplituner Onkyo/Denon/Yamaha/HarmanKardon (w tej kolejności) do tego zestaw głośników JBL lub Paradigm - wydasz równowarość 3000 zł i będziesz zadowolony. Dużo wejść optical, coaxial itd., świetny tuner radiowy, obsługa różnych formatów i przede wszystkim jakość dźwięku płynącego z głośnika zbudowanego z płyty MDF a nie z plastiku...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15325 dnia: Marca 06, 2009, 11:11:43 am »
;)
"szkoda, że patch na PS3 nie poprawił framerate'u" :D
... i nie dodał 4xAA z X360 i lepszego HDR'u  z X360 i pełnych odbić w wodzie  z X360  :cool:

;) ;) ;)

Cóż X360 dostaje DLC / poprawki w patchu a wersja na PS3 znowu krótszy koniec kijka...?

Z okazji patch aa - pogratulować, teraz X360 ma obok płyniniejszej animacji , AA itd. również świecące zadki owadów!

W sumie to mi zależy tylko na tym, żeby gra była bez bugów (F3 ma ich znikome ilości w wersjach na konsole). Animacja może skakać od czasu do czasu ;). Jestem bardzo tolerancyjny dla gier  :cool:

To jest dopiero paradoks. Chris gra na co dzień w gry na next-genach ale toleruje pewne potknięcia deweloperów. Natomiast Anonimowy na oczy nie widział tych gier ale mu wszystko przeszkadza. :lol: :lol: :lol:

tropik79

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 621
  • Reputacja: -7
  • Who's the boss?!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15326 dnia: Marca 06, 2009, 11:30:54 am »
Zeratul po prostu musisz zadać sobie zajebiście ważne pytanie: ile chcesz na to wydać?
Wyjścia są dwa.
Chcesz wydać około 1000 zł ---> kup Logitech Z5500 + switch optyka
Chcesz wydać ponad 2000 zł ---> kup normalny amplituner plus głośniki i sub

Nikt nie twierdzi że Z5500 to jakieś audiofilskie nasienie.
To po prostu najlepszy bodajże na dzień dzisiejszy zestaw głośników komputerowych (!) na rynku.
Idealny dla takiego pomieszczenia jakie posiadasz i najlepszy stosunek jakości do ceny.
Jeśli jednak masz audiofilskie zapędy, nie masz co oszczędzać i kup "normalny" zestaw byś nie żałował.

Sam mam Z5500 i jestem zadowolony

P.S. By nie było całkiem offtopic powiem, że po 13 marca kupuję Fallout 3 w wersji na X360 (oczywiście PS3 tez posiadam).
Ten patch całkowicie przechylił szalę na stronę XO. No i ten HDR ;)
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2009, 11:36:19 am wysłana przez tropik79 »
(L)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15327 dnia: Marca 06, 2009, 11:31:56 am »
Tutaj coś dla Hazuki'iego specjalizującego się w czytaniu artykułów o tonącej łajbie ( nie czytałem ale to na pewno o rychłym upadku PS3 i padającym BR :cool: ).
LINK

A tutaj o Ostatniej Nadziei , czyli kolejny udany jrpg kwadratowo-enixowych  :lol:
Nie mogę się doczekać wątpliwego portu na łajbę zanim utonie , a jest na co czekać  :shock:
Już same nazwy technik specjalnych na bazie lodu(?) brzmią zachęcająco:
-freezing glitch
-randomly froze
-freezes during combat.
-likelihood of the game freezing

A gdzie  reszta żywiołów (?)

LINK
 :mrgreen:

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15328 dnia: Marca 06, 2009, 13:20:45 pm »
Zeratul po prostu musisz zadać sobie zajebiście ważne pytanie: ile chcesz na to wydać?
Wyjścia są dwa.
Chcesz wydać około 1000 zł ---> kup Logitech Z5500 + switch optyka
Chcesz wydać ponad 2000 zł ---> kup normalny amplituner plus głośniki i sub

Nikt nie twierdzi że Z5500 to jakieś audiofilskie nasienie.
To po prostu najlepszy bodajże na dzień dzisiejszy zestaw głośników komputerowych (!) na rynku.
Idealny dla takiego pomieszczenia jakie posiadasz i najlepszy stosunek jakości do ceny.
Jeśli jednak masz audiofilskie zapędy, nie masz co oszczędzać i kup "normalny" zestaw byś nie żałował.

Sam mam Z5500 i jestem zadowolony

P.S. By nie było całkiem offtopic powiem, że po 13 marca kupuję Fallout 3 w wersji na X360 (oczywiście PS3 tez posiadam).
Ten patch całkowicie przechylił szalę na stronę XO. No i ten HDR ;)
Sub do takiego pokoju, jeszcze gdzie są kolumny JBL i Paradigm(które mają sporo basu), przegięcie!!!
Co do Z5500 to dla KD w komputerowych zestawach są bardzo dobre(tak jak mówiłeś bardzo dobry stosunek cena/jakość), jednak są lepsze zestawy 2.1 do kompa. Bose Companion, Altec Lansing PT6021 czy Harmany Soundstick(mają lepszy barwowo dźwięk).
Mówiąc krótko zgadzam się z paroma wyjątkami.

tropik79

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 621
  • Reputacja: -7
  • Who's the boss?!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15329 dnia: Marca 06, 2009, 13:31:55 pm »
Unlimited---> zgadzam się z tobą z tym że Zeratul coś tam przebąkiwał że chce 5.1 ;)
(L)

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15330 dnia: Marca 06, 2009, 13:59:09 pm »
Dzięki wszystkim doradcom za pomoc. Kupuję Z5500... o ile kojarze mam w kablu 360 wejście optyczne (dzięki za fotkę ;) ).

Nie potrzebuję nic większego ani mocniejszego, bo i tak głuchy jestem, a dwa nie mam za dużo miejsca w pokoju by kolumny stawiać.

Tak więc postanowione... logitech Z5500, dwa kable optyczne i rozgałęźnik.


a te Z5500 są w końcu wired czy wireless?
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2009, 14:06:03 pm wysłana przez Zeratul »

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15331 dnia: Marca 06, 2009, 14:05:49 pm »
Dzięki wszystkim doradcom za pomoc. Kupuję Z5500... o ile kojarze mam w kablu 360 wejście optyczne (dzięki za fotkę ;) ).

Nie potrzebuję nic większego ani mocniejszego, bo i tak głuchy jestem, a dwa nie mam za dużo miejsca w pokoju by kolumny stawiać.

Tak więc postanowione... logitech Z5500, dwa kable optyczne i rozgałęźnik.



Grunt to dobra, przemyślana decyzja. Polecam suba ustawić na poziom 2-4( z tyłu pokrętło będzie), uzyskuję się najlepszy bas w stosunku co do jego mocy.

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15332 dnia: Marca 06, 2009, 14:12:46 pm »
http://www.amazon.com/Logitech-THX-Certified-505-Watt-Digital-Surround/dp/B0002WPSBC

chyba najtaniej... z wysyłką jakieś $280... 120 dolców taniej niż u producenta... brand new. Korwa deal jak nic!

ngx

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 08-12-2008
  • Wiadomości: 107
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15333 dnia: Marca 06, 2009, 14:47:16 pm »
Cytuj
Grunt to dobra, przemyślana decyzja. Polecam suba ustawić na poziom 2-4( z tyłu pokrętło będzie), uzyskuję się najlepszy bas w stosunku co do jego mocy.

Wszystko w Z-5500 ustawia się z poziomu jego panelu sterowania, z tyłu suba nie ma żadnych pokręteł :)

Cytuj
a te Z5500 są w końcu wired czy wireless?

Wired :)

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15334 dnia: Marca 06, 2009, 15:18:10 pm »

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15335 dnia: Marca 06, 2009, 15:21:48 pm »
btw.nowy patch do K2 usuwa praktycznie laga z multi w celowaniu.Ciekawe co na to ci krzykacze co mówili,że ów lag był błędem gry i GG wciskało nam kity ,że był on zamierzony....jak widać po łatce byli w błędzie

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15336 dnia: Marca 06, 2009, 15:23:39 pm »
btw.nowy patch do K2 usuwa praktycznie laga z multi w celowaniu.Ciekawe co na to ci krzykacze co mówili,że ów lag był błędem gry i GG wciskało nam kity ,że był on zamierzony....jak widać po łatce byli w błędzie

No nie wiem. GG pewnie myślało, że takie sterowanie się spodoba, jednak dostali zjebke od graczy i się "nawrócili" :).

Gdyby to był błąd to na 100% nie byłoby go w pełnej wersji gry. Tego opóźnienia nie dało się nie zauważyć.

Tak czy siak. Sterowanie było zajebiste, a po tym patchu będzie jeszcze bardziej zajebiste :D.
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2009, 15:25:59 pm wysłana przez Chris »

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15337 dnia: Marca 06, 2009, 15:29:22 pm »
Cytuj
Grunt to dobra, przemyślana decyzja. Polecam suba ustawić na poziom 2-4( z tyłu pokrętło będzie), uzyskuję się najlepszy bas w stosunku co do jego mocy.

Wszystko w Z-5500 ustawia się z poziomu jego panelu sterowania, z tyłu suba nie ma żadnych pokręteł :)

Cytuj
a te Z5500 są w końcu wired czy wireless?

Wired :)
Napisałem to na podstawie zabawy moimi byłymi zestawami Logitecha czyli Z3 i Z2300(miło je wspominam, niezły stosunek ceny do jakości, w Z2300 trochę za dużo basu i ten bas był za jednorodny-ale to wady które widzę po przesiadce na pełnoprawne stereo). Gdzie w Z3 były z tyłu regulator a w Z2300 był na tym pilocie z kabelkiem jak dobrze pamiętam ;)

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15338 dnia: Marca 06, 2009, 15:35:13 pm »

Miazga

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2003
  • Wiadomości: 3 839
  • Reputacja: 0
  • lol pozdro rasta power
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15339 dnia: Marca 06, 2009, 15:37:04 pm »
Blablabla....Mniam PS3.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15340 dnia: Marca 06, 2009, 15:44:29 pm »
Ja bym nie brał bezprzewodowych(degradacja dźwięku) ;)

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15341 dnia: Marca 06, 2009, 15:44:56 pm »
ale te
http://www.amazon.com/Logitech-THX-Certified-505-Watt-Digital-Surround/dp/B0002WPSBC
sa wireless, right?

Nie są. Te jednak te tak http://www.logitech.pl/produkty/glosniki-personal-audio/glosniki-domowe-i-komputerowe/single/z-5450-digital-51-speaker-system.html   jednak tylko dwa tylnie głosniki są. O jakości tego zestawu sie nei wypowiem poniewaz nie miałem styczności.

Package Contents

    * Speakers:
          o 4 satellites
          o 1 center channel
          o 1 subwoofer

U sure?

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15342 dnia: Marca 06, 2009, 16:11:41 pm »
ale te
http://www.amazon.com/Logitech-THX-Certified-505-Watt-Digital-Surround/dp/B0002WPSBC
sa wireless, right?

Nie są. Te jednak te tak http://www.logitech.pl/produkty/glosniki-personal-audio/glosniki-domowe-i-komputerowe/single/z-5450-digital-51-speaker-system.html   jednak tylko dwa tylnie głosniki są. O jakości tego zestawu sie nei wypowiem poniewaz nie miałem styczności.

Package Contents

    * Speakers:
          o 4 satellites
          o 1 center channel
          o 1 subwoofer

U sure?
Wszysyko leci po kabelku od subu , jednego cenralnego i 4 satelit :) ja to jakos ominołem kable pusciłem pod panelami ;)

marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15343 dnia: Marca 06, 2009, 16:29:57 pm »
btw.nowy patch do K2 usuwa praktycznie laga z multi w celowaniu.Ciekawe co na to ci krzykacze co mówili,że ów lag był błędem gry i GG wciskało nam kity ,że był on zamierzony....jak widać po łatce byli w błędzie

Tylko w multi?  :mad:

ngx

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 08-12-2008
  • Wiadomości: 107
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15344 dnia: Marca 06, 2009, 17:47:41 pm »
ale te
http://www.amazon.com/Logitech-THX-Certified-505-Watt-Digital-Surround/dp/B0002WPSBC
sa wireless, right?

Nie są. Te jednak te tak http://www.logitech.pl/produkty/glosniki-personal-audio/glosniki-domowe-i-komputerowe/single/z-5450-digital-51-speaker-system.html   jednak tylko dwa tylnie głosniki są. O jakości tego zestawu sie nei wypowiem poniewaz nie miałem styczności.

Package Contents

    * Speakers:
          o 4 satellites
          o 1 center channel
          o 1 subwoofer

U sure?

Druchalowi chodziło o to, że jedynie 2 tylne są bezprzewodowe, reszta po kablu :) Nie polecam bezprzewodowych głośników, teoretycznie wygodne i bez plątania się w kablach, ale w praktyce - chce Ci się podczas grania wymieniać baterie w głośnikach, kiedy te postanowią paść, a dodatkowo mieć znacznie gorszą jakość dźwięku (nawet w stosunku do Z-5500 na oryginalnych kabelkach)?

Edit: w sumie to ja źle zrozumiałem - Z-5500 są przewodowe, a zestaw zawiera kable, możliwe że o tym nie napisali, ale są.

Sprawdziłem - na pudle też nie jest napisane, że zawiera kable. Ale są :) Za to NA PEWNO nie ma kabla optycznego, jest jedynie kabelek do podłączenia z kompem (3 jacki z obu stron) i chyba wsio (o tym też nie napisali :) ), są też baterie do pilota.
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2009, 17:54:42 pm wysłana przez ngx »

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15345 dnia: Marca 06, 2009, 18:30:53 pm »
btw.nowy patch do K2 usuwa praktycznie laga z multi w celowaniu.Ciekawe co na to ci krzykacze co mówili,że ów lag był błędem gry i GG wciskało nam kity ,że był on zamierzony....jak widać po łatce byli w błędzie

Tylko w multi?  :mad:

Dokładnie to LAG zdaje się nadal jest ten sam i w MP i SP a pogrzebano wygląda na to jedynie delikatnie w reakcji na ruchy gałkami - dead zone, akceleracji? A może to efekt "placebo"?
Przynajmniej tak tu jest napisane:
http://www.gamezine.co.uk/news/killzone-2-patch-tweaks-controls-$1275212.htm
Cytuj
Killzone 2 has been patched to version 1.2. Minor tweaks have been made to the controls.

Some have complained that Killzone 2's controls are "plagued" by input lag. Some say that it is a deliberate move by Guerilla Games to make Sev's moves feel realistic and weighty. I personally think they are two different issues.

The latest patch includes a few minor tweaks to controller input, despite comments from Guerilla Games that no changes were to be made.

Some forumites are saying that the patch has improved the supposed input lag, including the removal of the controller's deadzones (there used to be a delay before turning).

I can neither confirm or deny these rumours, but download the patch and test it for yourself. And remember, be wary of the placebo effect.

[UPDATE] - More reports are coming in that the controls have been improved, but so far our information is limited to the multiplayer controls.

[UPDATE 2] - The control tweaks have apparently also been made to the single-player. Any changes are minor and do not impact the feel of the game. The changes might feel like an improvement to those who were adverse to the controls before the patch.

The 1.2 patch includes the following changes:

# Stability issue regarding randomly named games resolved.
# Stability fix when rapidly tapping (X) can cause crash on spawn-select.
# Stability issue regarding Saboteur?s disguise ability resolved.
# Stability fix on ?Creating game? with a blank name.
# Stability fix for repeatedly entering exiting game.
# The Ignore list functionality corrected.
# Unlock of ?Frontrunner? Medal now functioning correctly.
# Fix for incorrect award of win to clan not showing for game resolved.
# Battle Replay for Corinth Crossing not appearing correctly on www.killzone.com.
# Issue with not being able to defuse the Search and Destroy objective resolved.
# HUD issue correction during Assassination mode when playing as a Medic.
# Controller input tweaks and modifications.
# Fix for auto-lock on of shotgun exploit.
# Fix for D-Charge issues in Campaign mode.


No chyba, że punisher85 da jakieś konkretniejsze źródło, ja tak na szybko nie mogę znaleźć.
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2009, 18:36:14 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15346 dnia: Marca 06, 2009, 18:33:49 pm »
btw.nowy patch do K2 usuwa praktycznie laga z multi w celowaniu.Ciekawe co na to ci krzykacze co mówili,że ów lag był błędem gry i GG wciskało nam kity ,że był on zamierzony....jak widać po łatce byli w błędzie

Tylko w multi?  :mad:

Dokładnie to LAG zdaje się nadal jest ten sam i w MP i SP a pogrzebano wygląda na to jedynie delikatnie w reakcji na ruchy gałkami - dead zone, akceleracji? A może to efekt "placebo"?
Przynajmniej tak tu jest napisane:
http://www.gamezine.co.uk/news/killzone-2-patch-tweaks-controls-$1275212.htm
Cytuj
Killzone 2 has been patched to version 1.2. Minor tweaks have been made to the controls.

Some have complained that Killzone 2's controls are "plagued" by input lag. Some say that it is a deliberate move by Guerilla Games to make Sev's moves feel realistic and weighty. I personally think they are two different issues.

The latest patch includes a few minor tweaks to controller input, despite comments from Guerilla Games that no changes were to be made.

Some forumites are saying that the patch has improved the supposed input lag, including the removal of the controller's deadzones (there used to be a delay before turning).

I can neither confirm or deny these rumours, but download the patch and test it for yourself. And remember, be wary of the placebo effect.

[UPDATE] - More reports are coming in that the controls have been improved, but so far our information is limited to the multiplayer controls.

[UPDATE 2] - The control tweaks have apparently also been made to the single-player. Any changes are minor and do not impact the feel of the game. The changes might feel like an improvement to those who were adverse to the controls before the patch.

The 1.2 patch includes the following changes:

# Stability issue regarding randomly named games resolved.
# Stability fix when rapidly tapping (X) can cause crash on spawn-select.
# Stability issue regarding Saboteur?s disguise ability resolved.
# Stability fix on ?Creating game? with a blank name.
# Stability fix for repeatedly entering exiting game.
# The Ignore list functionality corrected.
# Unlock of ?Frontrunner? Medal now functioning correctly.
# Fix for incorrect award of win to clan not showing for game resolved.
# Battle Replay for Corinth Crossing not appearing correctly on www.killzone.com.
# Issue with not being able to defuse the Search and Destroy objective resolved.
# HUD issue correction during Assassination mode when playing as a Medic.
# Controller input tweaks and modifications.
# Fix for auto-lock on of shotgun exploit.
# Fix for D-Charge issues in Campaign mode.


No chyba, że punisher85 da jakieś konkretniejsze źródło, ja tak na szybko nie mogę znaleźć.

Wystarczy opinia po 30h grania? Czy na nic?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15347 dnia: Marca 06, 2009, 18:36:52 pm »
Jak nie masz konkretniejszego źródła, to Twoja opinia jest gówno warta. :-x

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15348 dnia: Marca 06, 2009, 18:38:27 pm »
@Diuk
Nie wiem.
30h przed i po patchu?  8)

Najpewniej i najprościej będzie coś w stylu filmiku "przed i po"
Wtedy będzie pewność, że tak/nie lag jest identyczny w MP i PS a zmieniono/nie zmieniono jedynie deadzone/akcelerację/czułość/jakieś wspomaganie/etc. itp. itd.


-----

PS.
btw.nowy patch do K2 usuwa praktycznie laga z multi w celowaniu.Ciekawe co na to ci krzykacze co mówili,że ów lag był błędem gry i GG wciskało nam kity ,że był on zamierzony....jak widać po łatce byli w błędzie
Jak już to ja bym się ewentualnie pytał o "krzykaczy" co bronią lag'a przez teksty: 'to nie błąd - to celowe zamierzenie' itd. W końcu jak GG po cichu próbuje jakoś temu opóźnieniu zaradzić to raczej można traktować to jako (nie)przyznanie sie do obecności tego problemu, czyż nie?
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2009, 18:40:57 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15349 dnia: Marca 06, 2009, 18:44:30 pm »
Cytuj
Jak już to ja bym się ewentualnie pytał o "krzykaczy" co bronią lag'a przez teksty: 'to nie błąd - to celowe zamierzenie' itd. W końcu jak GG po cichu próbuje jakoś temu opóźnieniu zaradzić to raczej można traktować to jako (nie)przyznanie sie do obecności tego problemu, czyż nie?

Nie, bo było to już w becie i GG wrzuciło takie, a nie inne sterowanie do gry właśnie w celu niby "urealistycznienia" rozgrywki. Proponuję poczytać oficjalne forum KZ2 ;)

A że ludziom, to nie podeszło, to już inna para kaloszy. I bardzo dobrze, że reagują, bo widać że nie mają graczy w dupie i jak narazie nie psują gry z kolejnymi patchami, jak to ma w zwyczaju EPIC chociażby ;)
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2009, 18:46:34 pm wysłana przez Diuk »

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15350 dnia: Marca 06, 2009, 18:49:08 pm »
Jedna rzecz to wrzucić jakieś sterowanie i odczyt danych - akceleracja , dead zone , wspomaganie celowania a zupełnie inna kaloszy LAG w renderowaniu klatek - opóźnienie w wyświetlaniu reakcji na to co gracz zrobił
Normalnie masz w każdej grze jakieś opóźnienie przez to jak gry renderują ale jak wszystko jest OK to jest to jedynie parę klatek
http://realtimecollisiondetection.net/blog/?p=30
A K2 cierpi prawdopodobnie przez swój silnik - opóźnienie przez postprocessing - motion blur, łączone 2 bufory: deffered rend. + normalny w 1/4 rozdzielczości dla efektów (dla przezroczystości) itp. itd.


Porównaj Killzone 2


z Resistance 2:

Tu w R2 nie ma lag'a
I tak to powinno wyglądać w K2.



PS.
Najprościej zauważyć różnicę to wyobrazić sobie jak wygląda sprawa z granatem (wyolbrzymiona) - przy lag'u w wyświetlaniu granat na TV jeszcze do Ciebie leci a dla konsoli już leży Tobie pod nogami i się zapalnik dopala....
Przy opóźnieniu w sterowaniu co najwyzej wolniej by postać zareagowała na polecenie "zmywamy się stąd" ;)


-------
EDIT(do poniższego)
Ale zdajesz sobie sprawę, że skoro tak było od początku, od bety, to zmienianie tego teraz, po premierze, gdzie większość ludzi, którzy tak grają od początku i się przyzwyczaiło grając po wiele godzin (bo da się tak w miarę wygodnie grać) podniosło by większy krzyk i lament, niż teraz, gdy tak zostanie? Można poprawiać sterowanie i jego czułość, ale zmiana największej "innowacji" czy jak to nazwać w sterowaniu w tym momencie była by co najmniej nierozsądna.
Wiem że było od Bety - w końcu silnika gry nie zmienili -  i że sporo osób dało radę się do tego przyzwyczaić. Co tak na prawdę niczego nie zmienia - lag to lag. Żyć się nawet da przykładowo z g*** d-padem na X360 i co z tego - masz nie zamienić ewentualnie pada na lepszego bo jesteś przyzwyczajony?

A co do krzyku - większość ludzi mam wrażenie że by nie skarżyła się na szybszą reakcję - zwłaszcza w MP ;) .
Mało kto protestuje jak mu Malucha na Merc'a zamieniają.  :lol:  :cool:
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2009, 19:43:04 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

ngx

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 08-12-2008
  • Wiadomości: 107
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15351 dnia: Marca 06, 2009, 18:56:19 pm »
Ale zdajesz sobie sprawę, że skoro tak było od początku, od bety, to zmienianie tego teraz, po premierze, gdzie większość ludzi, którzy tak grają od początku i się przyzwyczaiło grając po wiele godzin (bo da się tak w miarę wygodnie grać) podniosło by większy krzyk i lament, niż teraz, gdy tak zostanie? Można poprawiać sterowanie i jego czułość, ale zmiana największej "innowacji" czy jak to nazwać w sterowaniu w tym momencie była by co najmniej nierozsądna.

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15352 dnia: Marca 06, 2009, 21:41:46 pm »
Jedna rzecz to wrzucić jakieś sterowanie i odczyt danych - akceleracja , dead zone , wspomaganie celowania a zupełnie inna kaloszy LAG w renderowaniu klatek - opóźnienie w wyświetlaniu reakcji na to co gracz zrobił
Eee, naprawde watpie, zeby to opoznienie bylo z winy silnika gry. Mniej wiecej takie samo bylo we 1szym FarCryu na X360, a tam grafika nie zachwycala na tyle, zeby konsola nie wyrabiala ;)
Po prostu sluchaja glosu graczy, nie spodobalo im sie malo precyzyjne sterowanie, to cos z tym zrobili [a to, ze delay tak czy siak jest, to inna sprawa, moze kiedys usuna calkowicie :p]

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15353 dnia: Marca 06, 2009, 21:56:31 pm »
Oczywiście że bzdurą jest gadanie o tym iż to wina silnika gry. GG tłumaczyło nieraz po co taki efekt zastosowali. Widzą jednak że gracze za bardzo przyzwyczaili się do takich COD'ów więc zmienią sterowanie bardziej dostępne dla ludzie, którym nie chce się uczyć celowania od nowa.

marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15354 dnia: Marca 06, 2009, 22:48:53 pm »
Ale zdajesz sobie sprawę, że skoro tak było od początku, od bety, to zmienianie tego teraz, po premierze, gdzie większość ludzi, którzy tak grają od początku i się przyzwyczaiło grając po wiele godzin (bo da się tak w miarę wygodnie grać) podniosło by większy krzyk i lament, niż teraz, gdy tak zostanie? Można poprawiać sterowanie i jego czułość, ale zmiana największej "innowacji" czy jak to nazwać w sterowaniu w tym momencie była by co najmniej nierozsądna.

A jak do GTA4 R* wydało łatkę z trofeami i kazało przejść grę od nowa ? Tak samo z Uncharted ? Dobrze było ?  :mad:

EDIT:

Nikt im nie karze niczego zmieniać, mogą to zrobić jako opcje !!
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2009, 22:52:02 pm wysłana przez marcinps3 »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15355 dnia: Marca 06, 2009, 23:02:44 pm »

A jak do GTA4 R* wydało łatkę z trofeami i kazało przejść grę od nowa ? Tak samo z Uncharted ? Dobrze było ?  :mad:

EDIT:

Nikt im nie karze niczego zmieniać, mogą to zrobić jako opcje !!
Pokarali to co poniektórych tym lagiem:)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15356 dnia: Marca 08, 2009, 13:52:56 pm »
Porównanie Fallouta przed patchem i po nim, oraz z wersją z PS3:



Dla mnie osobiście ładniej wygląda screen bez patcha, który i tak wygląda dużo gorzej od wersji z PS3.

Teraz hawx (nei wiem czy było):


Dużo mniejszy pop-up w wersji na PS3. Teran na PS3 szybciej się dorysowuje.

Wanted:




Lepsze tekstury, shadary i efekty świetlne w wersji na ps3.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15357 dnia: Marca 08, 2009, 14:22:45 pm »
Moze sie komus obrazki pomylily i to co jest podppisane ps3 w rzeczywistosci jest z x0.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15358 dnia: Marca 08, 2009, 14:25:10 pm »
Moze sie komus obrazki pomylily i to co jest podppisane ps3 w rzeczywistosci jest z x0.
I wypuścili patcha na te "pomyłki"?

Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15359 dnia: Marca 08, 2009, 14:33:04 pm »
nie moze na ps3 wygladac lepiej, no niemozliwe  :shock: i to jeszcze taka roznica na ostatnim porownaniu :shock: