Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2528477 razy)

0 użytkowników i 35 Gości przegląda ten wątek.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15520 dnia: Marca 12, 2009, 20:18:08 pm »
No pokaż ktoś filmiki.  :cool:
Z YT? :lol:

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15521 dnia: Marca 12, 2009, 20:18:37 pm »
Co ciekawsze dla ciebie pan z IGN to autorytet, pan producent Epic to autorytet, ale David Jaffe już nie. Ludzie którzy nie pracują nad tworzeniem gier są większymi autorytetami dla Marcepana niż ludzie którzy je piszą. Zanotowałem.

Oj i tu się sromotnie mylisz. Ci panowie nie są dla mnie żadnymi autorytetami. Ja jedynie pokazałem na ich przykładzie jak bzdurne i bezsensowne jest podpieranie się wywodami znanych nazwisk i twierdzenie przy tym iż mają oni jedyną i najprawdziwszą rację. W skrócie chciałem pokazać jak durne było twoje podpieranie się zdaniem Jaffe'a. Niestety odebrałeś to w zupełnie omylny sposób.

Być może i nie jest to najlepsza ścieżka, ale jeżeli nie się jest specjalistą w jakiejś dziedzinie to lepiej podpierać się wypowiedziami kogoś kto siedzi w branży (Jaffe GoW2 > UDF ) niż kogoś kto nie ma z nią nic wspólnego (Marcepan UDF>GoW2)

Podobnie gdy piszę projekty do szkoły to korzystam z prac profesorów, a nie wikipedii.
« Ostatnia zmiana: Marca 12, 2009, 20:20:20 pm wysłana przez Zeratul »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15522 dnia: Marca 12, 2009, 20:21:53 pm »
Fergusson też jest specjalistą z branży. Można śmiało podpierać się jego wypowiedziami. :cool:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 297
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15523 dnia: Marca 12, 2009, 20:22:33 pm »
Jurasssssssssss!!!!! Zrób jakieś mega obiektywne porównanie dzungli z h3 do tej z U:DF. Najlepiej z podkładem GnR-welcome to the jungle. :cool:

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15524 dnia: Marca 12, 2009, 20:23:31 pm »
windomearl zobaczysz zachód słońca na tle dżungli i odpłyniesz. To tylko jeden z mega orgazmów. Doprawdy takiej
jakości tekstur nie widziałem nigdy w życiu. *_*
Nie mówie że nie. Nie mam nic ani do x'a ani do ps3. Po prostu nie mam kasy na obie. No pokaż ktoś filmiki.  :cool:
znikąd nie będę wrzucał filmików. Chciałbym abyś TO widział na dopasionym HDku. dziękuje.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 297
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15525 dnia: Marca 12, 2009, 20:24:51 pm »
windomearl zobaczysz zachód słońca na tle dżungli i odpłyniesz. To tylko jeden z mega orgazmów. Doprawdy takiej
jakości tekstur nie widziałem nigdy w życiu. *_*
Nie mówie że nie. Nie mam nic ani do x'a ani do ps3. Po prostu nie mam kasy na obie. No pokaż ktoś filmiki.  :cool:
znikąd nie będę wrzucał filmików. Chciałbym abyś TO widział na dopasionym HDku. dziękuje.
To jak tak bardzo tego chcesz to kup mi wypasionego hdka. Dziękuje.

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15526 dnia: Marca 12, 2009, 20:25:42 pm »
Fergusson też jest specjalistą z branży. Można śmiało podpierać się jego wypowiedziami. :cool:

Już to przerabialiśmy (przypomnij sobie ginekolog i alfons)... Ferguson jest producentem, a nie deweloperem.

Ale jak tak bardzo się upierasz, to jasne żyj sobie w przekonaniu, że moc xboksa 360 i PS3 została wyczerpana na Gears of War 2 i na Killzone 2

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15527 dnia: Marca 12, 2009, 20:26:27 pm »
windomearl zobaczysz zachód słońca na tle dżungli i odpłyniesz. To tylko jeden z mega orgazmów. Doprawdy takiej
jakości tekstur nie widziałem nigdy w życiu. *_*
Nie mówie że nie. Nie mam nic ani do x'a ani do ps3. Po prostu nie mam kasy na obie. No pokaż ktoś filmiki.  :cool:
znikąd nie będę wrzucał filmików. Chciałbym abyś TO widział na dopasionym HDku. dziękuje.
To jak tak bardzo tego chcesz to kup mi wypasionego hdka. Dziękuje.
Jak ta bardzo chcesz to zapraszam do mnie. Dziękuje. :);PP ;pppp

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15528 dnia: Marca 12, 2009, 20:29:41 pm »
Jurasssssssssss!!!!! Zrób jakieś mega obiektywne porównanie dzungli z h3 do tej z U:DF. Najlepiej z podkładem GnR-welcome to the jungle. :cool:
Trzeba by loca podgrzać , zmarnować 5zł na hejlo , pożyczyć udf , hmmm, za dużo "piepszenia" się  :cool:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15529 dnia: Marca 12, 2009, 20:29:54 pm »
Fergusson też jest specjalistą z branży. Można śmiało podpierać się jego wypowiedziami. :cool:

Już to przerabialiśmy (przypomnij sobie ginekolog i alfons)... Ferguson jest producentem, a nie deweloperem.

Ale jak tak bardzo się upierasz, to jasne żyj sobie w przekonaniu, że moc xboksa 360 i PS3 została wyczerpana na Gears of War 2 i na Killzone 2


Jaffe nie jest grafikiem czyli równie dobrze mogę go przyrównać do alfonsa a grafika z SM Studio do ginekologa. 8)

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15530 dnia: Marca 12, 2009, 20:30:31 pm »
proponowałbym jednak zagrać...

Nie mam x0 i h3 niestety.
« Ostatnia zmiana: Marca 12, 2009, 20:41:53 pm wysłana przez aphelion »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 297
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15531 dnia: Marca 12, 2009, 20:34:27 pm »
Jurasssssssssss!!!!! Zrób jakieś mega obiektywne porównanie dzungli z h3 do tej z U:DF. Najlepiej z podkładem GnR-welcome to the jungle. :cool:
Trzeba by loca podgrzać , zmarnować 5zł na hejlo , pożyczyć udf , hmmm, za dużo "piepszenia" się  :cool:
Cienias. ;)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15532 dnia: Marca 12, 2009, 20:34:56 pm »
Btw , kiedy Jeff jasno i wyraźnie powiedział ,że GeOW2>>>UDF?
Z tego co pamiętam , powiedział ,że na teraz girsy mają naj oprawę a metal bodajże fabułę.Więc kto wie , czy brał pod uwagę UDF i inne gry , czy tylko te z 2008r.
Natomiast na 100% z ust Jeffa padło stwierdzenie ,że GOW3 wygląda lepiej niż UDF (materiał który on rzekomo widział),więc albo widział nie wiadomo co , albo lekko odpłynął.

tninja

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 360
  • Reputacja: 11
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15533 dnia: Marca 12, 2009, 20:37:39 pm »
Jako ze wlasnie Ps3 gosci u mnie juz 72h wkoncu moge sie wypowiedziec.KZ2 kto to pisal ze Higi wpadaja w panike pod wplywem niesamowitego stresu AI jest w tej grze nawet nie wiem jak to nazwac "dziwne".Choc jak w kazdej grze ma swoje +/-.Kampania dla jednego gracza tego motywu nie czaje 4 lata produkcji i stadard nic wiecej. Grafa ma swoje momenty i zaliczam ja za poczatek do jakosci renderow choc jeszcze sporo brakuje.Mam jeszcze motostorm i racheta futrzak daje rade a motyw jak clank dostaje "usypiacza" zabija heheh.Co mnie bardzo dziwi to iz po sciagnieciu dema musze jeszcze jakies instalacje robic tego dema wlasnie.Bardzo fajny jest niebianski miecz no i przygody nathana.Co do samego sprzetu wielki + za kulture pracy toc to szok.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15534 dnia: Marca 12, 2009, 20:39:02 pm »
David nie raz odpływał więc tym bardziej dziwię się Zeratulowi że tak bardzo podpiera się jego opinią, totalnie olewając np. Fergussona. Znacz się ja wiem czemu tak robi. Płynie w nim gotująca się z wściekłości krew że PS3 zbiera najładniejsze tytuły.

PS. Też chciałbym wiedzieć kiedy Jaffe powiedział że GeOW2 >>> U:DF.

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15535 dnia: Marca 12, 2009, 20:49:17 pm »
Proste, wolę podpierać się opinią faceta który dłubie w kodzie gry albo jest dyrektorem prac nad grą, niż opinią marcepana który dłubie conajwyżej w nosie za przeproszeniem.

Wracając jednak do rdzenia tej dyskusji czyli moc PS3 vs moc Xboksa 360 ktoś kiedyś strzelił gdzieś porównaniem (żaden autorytet tylko jakiś koleś na forum), że woli PS3 od Xboksa 360 tak samo jak woli ferrari od malucha.
Jako, że jestem prostym człowiekiem (bo ktoś mnie kiedyś w komentarzu show nazwał wieśniakiem) to nie zrozumiałem tego porównania. Sprowadziłem to jednak to do poziomu bycia wieśniakiem i znalazłem moim zdaniem trafniejsze. Zakładając, że PS3 ma więcej mocy od xboksa 360 porównałem je do kombanja, a samego Xboksa do ciągnika. I rzeczywiście zgodziło mi się, że kombajn ma więcej mocy... pytanie tylko co pojedzie szybciej. I ile trzeba kasy i czasu włożyć w jedną i drugą maszynę by je zoptymalizować by osiągnęły lepsze wyniki i która w ostatecznym rozrachunku je osiągnie.

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15536 dnia: Marca 12, 2009, 20:54:26 pm »
Chciałbym teraz aby to Epic na swoim nowym engine stworzył Gyrosów na miarę... kierwa dwóch Uncharted razem wziętych ;p

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15537 dnia: Marca 12, 2009, 21:02:59 pm »
Fergusson też jest specjalistą z branży. Można śmiało podpierać się jego wypowiedziami. :cool:

Już to przerabialiśmy (przypomnij sobie ginekolog i alfons)... Ferguson jest producentem, a nie deweloperem.

Ale jak tak bardzo się upierasz, to jasne żyj sobie w przekonaniu, że moc xboksa 360 i PS3 została wyczerpana na Gears of War 2 i na Killzone 2


Jaffe nie jest grafikiem czyli równie dobrze mogę go przyrównać do alfonsa a grafika z SM Studio do ginekologa. 8)

No dobra, jeśli nie jest grafikiem a programistom to wie jeeeszcze więcej na temat wykorzystanej mocy i zasobów ;)

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15538 dnia: Marca 12, 2009, 21:06:18 pm »
Cytat: tninja
Kampania dla jednego gracza tego motywu nie czaje 4 lata produkcji i stadard nic wiecej. Grafa ma swoje momenty i zaliczam ja za poczatek do jakosci renderow choc jeszcze sporo brakuje.
Skończyłem dziś. Radec to ciężki koleś, nie wiem jak go ludzie załatwiają na Elite... Pustynia, pociąg i parę innych bardzo fajne graficznie. Rozgrywka w single'u mocno standardowa, fakt. Najgorsze że chcąc teraz dla śmiechu posłuchać polskiego będę musiał skasować cały plik z K2 na HD, right? Kto wpadł na ten "genialny" pomysł?  :eek:

Cytat: Zeratul
Zakładając, że PS3 ma więcej mocy od xboksa 360 porównałem je do kombanja, a samego Xboksa do ciągnika. I rzeczywiście zgodziło mi się, że kombajn ma więcej mocy... pytanie tylko co pojedzie szybciej. I ile trzeba kasy i czasu włożyć w jedną i drugą maszynę by je zoptymalizować by osiągnęły lepsze wyniki i która w ostatecznym rozrachunku je osiągnie.
Zgadzam się, coś w tym stylu właśnie. Mnie śmieszą niezmiernie ataki forumowych bojowników na "lenistwo" developerów którzy ot, tak z tego "lenistwa" nie chcą opanować tego "kombajnu" w należyty sposób. Kompletne oderwanie od rzeczywistości.  

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15539 dnia: Marca 12, 2009, 21:06:47 pm »
BTW! Szykuje sie pogromca Crysisa(moze) , GOW2(Na 100%) i K2 (również :P ) :

Cytuj
Nowy silnik Cryteka - CryENGINE 3 zostanie zaprezentowany na zbliżającej się imprezie Game Developers Conference aka GDC Expo odbywającej się rokrocznie w San Francisco. GDC mają potrwać od 25 do 27 marca bieżącego roku.
Największą wprowadzoną nowością jest pełna multiplatformowość nowego silnika, wspierającego każdą z liczących się na rynku platform: Xbox 360, PlayStation 3 oraz PC DX9/DX10, a także optymalizowany dla MMO (Massive Multiplayer On-line).

To ogromne ułatwienie dla developerów, którzy zechcą w swoich produktach zastosować nowy silnik - możliwość taniego, a co najważniejsze szybkiego wypuszczenia wersji multiplatformowej jest obecnie jedną z kluczowych rzeczy
dla powodzenia danego projektu. Więcej informacji na temat CryENGINE3 pojawi się wraz z rozpoczęciem wspomnianej powyżej imprezy.

Więcej informacji na stronie Crytek'a ----> Crytek Announces CryENGINE? 3


Dla mnie panowie z Cryteka to mistrzowie kodu.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15540 dnia: Marca 12, 2009, 21:12:09 pm »
CryEngine 2 to świetny silnik, ale niestety mało gier go wykorzstuje. Ba, jeżeli sugerować się Wikipedią, to jedynymi grami na CE2, które zostały wydane, są... Crysis i Crysis: Warhead :/. A szkoda, wielka szkoda.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15541 dnia: Marca 12, 2009, 21:13:08 pm »
Fergusson też jest specjalistą z branży. Można śmiało podpierać się jego wypowiedziami. :cool:

Już to przerabialiśmy (przypomnij sobie ginekolog i alfons)... Ferguson jest producentem, a nie deweloperem.

Ale jak tak bardzo się upierasz, to jasne żyj sobie w przekonaniu, że moc xboksa 360 i PS3 została wyczerpana na Gears of War 2 i na Killzone 2


Jaffe nie jest grafikiem czyli równie dobrze mogę go przyrównać do alfonsa a grafika z SM Studio do ginekologa. 8)

No dobra, jeśli nie jest grafikiem a programistom to wie jeeeszcze więcej na temat wykorzystanej mocy i zasobów ;)

Nie twierdzę, że nie... a wypowiadał się na ten temat?

CryEngine 2 to świetny silnik, ale niestety mało gier go wykorzstuje. Ba, jeżeli sugerować się Wikipedią, to jedynymi grami na CE2, które zostały wydane, są... Crysis i Crysis: Warhead :/. A szkoda, wielka szkoda.
może cenę też ma świetną...

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 297
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15542 dnia: Marca 12, 2009, 21:14:51 pm »
CryEngine 2 to świetny silnik, ale niestety mało gier go wykorzstuje. Ba, jeżeli sugerować się Wikipedią, to jedynymi grami na CE2, które zostały wydane, są... Crysis i Crysis: Warhead :/. A szkoda, wielka szkoda.
A może właśnie dlatego że nie jest multiplatformowy?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15543 dnia: Marca 12, 2009, 21:16:53 pm »
CryEngine 2 to świetny silnik, ale niestety mało gier go wykorzstuje. Ba, jeżeli sugerować się Wikipedią, to jedynymi grami na CE2, które zostały wydane, są... Crysis i Crysis: Warhead :/. A szkoda, wielka szkoda.
Coś tam klecą jeszcze na wzór sławnego rendera z Killzone 2.

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15544 dnia: Marca 12, 2009, 21:20:26 pm »
CryEngine 2 to świetny silnik, ale niestety mało gier go wykorzstuje. Ba, jeżeli sugerować się Wikipedią, to jedynymi grami na CE2, które zostały wydane, są... Crysis i Crysis: Warhead :/. A szkoda, wielka szkoda.
A może właśnie dlatego że nie jest multiplatformowy?
A może dlatego, że jest nieosiągalny dla obecnej generacji ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15545 dnia: Marca 12, 2009, 21:21:34 pm »
Proste, wolę podpierać się opinią faceta który dłubie w kodzie gry albo jest dyrektorem prac nad grą, niż opinią marcepana który dłubie conajwyżej w nosie za przeproszeniem.

No i znowu nie zrozumiałeś wypowiedzi. Tu nie chodzi o zdanie MarcePana vs zdanie Jaffe'a. Ja podałem przykład Rod'a Fergusson'a, który obok Cliff'a jest głównym producentem Gears of War 2 i twierdzi że ta gra to już niemal kres możliwości X0.

Na przyszłość czytaj ze zrozumieniem.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15546 dnia: Marca 12, 2009, 21:29:24 pm »
Coś tam klecą jeszcze na wzór sławnego rendera z Killzone 2.

Nie, to tylko mod robiony przez "amatorów" (chociaż patrząc na tech-dema tych ludzi, trudno nazywać ich amatorami).
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 297
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15547 dnia: Marca 12, 2009, 21:31:01 pm »
Coś tam klecą jeszcze na wzór sławnego rendera z Killzone 2.

Nie, to tylko mod robiony przez "amatorów" (chociaż patrząc na tech-dema tych ludzi, trudno nazywać ich amatorami).
Jakieś linki? Chętnie bym rzucił okiem. ;)

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15548 dnia: Marca 12, 2009, 21:32:57 pm »
Proste, wolę podpierać się opinią faceta który dłubie w kodzie gry albo jest dyrektorem prac nad grą, niż opinią marcepana który dłubie conajwyżej w nosie za przeproszeniem.

No i znowu nie zrozumiałeś wypowiedzi. Tu nie chodzi o zdanie MarcePana vs zdanie Jaffe'a. Ja podałem przykład Rod'a Fergusson'a, który obok Cliff'a jest głównym producentem Gears of War 2 i twierdzi że ta gra to już niemal kres możliwości X0.

Na przyszłość czytaj ze zrozumieniem.

Z tego co wiem to Cliffy to lead designer a nie producer, ale dla ciebie to pewnie to samo... i Rob NIE powiedział, że osiągnięto kres możliwości X0 naucz się angielskiego.

Cytuj
There will be games in development that won't ship until 2010, and I'm sure they'll look killer, just because, again, they'll have more time with it, and learn from mistakes and optimizations of others. So, I don't know; I think we're getting up there, but I still think there's room to grow."

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15549 dnia: Marca 12, 2009, 21:33:59 pm »
Coś tam klecą jeszcze na wzór sławnego rendera z Killzone 2.

Nie, to tylko mod robiony przez "amatorów" (chociaż patrząc na tech-dema tych ludzi, trudno nazywać ich amatorami).
Jakieś linki? Chętnie bym rzucił okiem. ;)


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15550 dnia: Marca 12, 2009, 21:52:51 pm »
Proste, wolę podpierać się opinią faceta który dłubie w kodzie gry albo jest dyrektorem prac nad grą, niż opinią marcepana który dłubie conajwyżej w nosie za przeproszeniem.

No i znowu nie zrozumiałeś wypowiedzi. Tu nie chodzi o zdanie MarcePana vs zdanie Jaffe'a. Ja podałem przykład Rod'a Fergusson'a, który obok Cliff'a jest głównym producentem Gears of War 2 i twierdzi że ta gra to już niemal kres możliwości X0.

Na przyszłość czytaj ze zrozumieniem.

Z tego co wiem to Cliffy to lead designer a nie producer, ale dla ciebie to pewnie to samo... i Rob NIE powiedział, że osiągnięto kres możliwości X0 naucz się angielskiego.

Cytuj
There will be games in development that won't ship until 2010, and I'm sure they'll look killer, just because, again, they'll have more time with it, and learn from mistakes and optimizations of others. So, I don't know; I think we're getting up there, but I still think there's room to grow."


Raczej ty naucz się czytać po polsku bo jasno z kontekstu zdania wynika iż Rod przekazał że wkrótce nastąpi kres możliwości X0. W końcu powiedział że już się zbliżają do maksimum mocy tej konsoli. Jeśli ty chcesz wierzyć w to że X0 pokaże coś ponad KZ2 to proszę bardzo, twoja sprawa. Każdy ma prawo do wysnuwania nawet najgłupszych wniosków jakie świat słyszał.

PS. Co do producenta a designera to strzeliłeś sobie w stopę bo producent ma wgląd do całego procesu produkcji a designer tylko projektuje. To tak jakby powiedzieć że rysownik (np. od designu postaci) zna się na wykonaniu modelu graficznego postaci, którą narysował i na przeniesieniu jej do gry. Głupie to do kwadratu ale twoje rozumowanie dąży do takich właśnie wniosków.
: Marzec 12, 2009, 21:50:31 pm
Co mnie jednak najbardziej bawi to fakt że Jaffe stwierdził iż God of War 3 już w tak wczesnym stadium miażdży wszystko co do tej pory widział. To by potwierdzało fakt że X0 nigdy nie osiągnie takiego poziomu. Skoro sam Jaffe tak mówi. :lol: :lol: :lol:

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15551 dnia: Marca 12, 2009, 21:57:57 pm »
Proste, wolę podpierać się opinią faceta który dłubie w kodzie gry albo jest dyrektorem prac nad grą, niż opinią marcepana który dłubie conajwyżej w nosie za przeproszeniem.

No i znowu nie zrozumiałeś wypowiedzi. Tu nie chodzi o zdanie MarcePana vs zdanie Jaffe'a. Ja podałem przykład Rod'a Fergusson'a, który obok Cliff'a jest głównym producentem Gears of War 2 i twierdzi że ta gra to już niemal kres możliwości X0.

Na przyszłość czytaj ze zrozumieniem.

Z tego co wiem to Cliffy to lead designer a nie producer, ale dla ciebie to pewnie to samo... i Rob NIE powiedział, że osiągnięto kres możliwości X0 naucz się angielskiego.

Cytuj
There will be games in development that won't ship until 2010, and I'm sure they'll look killer, just because, again, they'll have more time with it, and learn from mistakes and optimizations of others. So, I don't know; I think we're getting up there, but I still think there's room to grow."


Raczej ty naucz się czytać po polsku bo jasno z kontekstu zdania wynika iż Rod przekazał że wkrótce nastąpi kres możliwości X0. W końcu powiedział że już się zbliżają do maksimum mocy tej konsoli. Jeśli ty chcesz wierzyć w to że X0 pokaże coś ponad KZ2 to proszę bardzo, twoja sprawa. Każdy ma prawo do wysnuwania nawet najgłupszych wniosków jakie świat słyszał.

PS. Co do producenta a designera to strzeliłeś sobie w stopę bo producent ma wgląd do całego procesu produkcji a designer tylko projektuje. To tak jakby powiedzieć że rysownik (np. od designu postaci) zna się na wykonaniu modelu graficznego postaci, którą narysował i na przeniesieniu jej do gry. Głupie to do kwadratu ale twoje rozumowanie dąży do takich właśnie wniosków.
: Marzec 12, 2009, 21:50:31 pm
Co mnie jednak najbardziej bawi to fakt że Jaffe stwierdził iż God of War 3 już w tak wczesnym stadium miażdży wszystko co do tej pory widział. To by potwierdzało fakt że X0 nigdy nie osiągnie takiego poziomu. Skoro sam Jaffe tak mówi. :lol: :lol: :lol:

Zbliża się, a osiągnął... ty stawiasz między tym znak równości? BRAWO!
Jak uprawiasz seks z laską i ona ci mówi, że doszła, to znaczy, że się zbliżała do orgazamu?

Proponuję ci zapoznać się z tym czym zajmuje się lead designer zanim napiszesz więce głupot.

30 stron temu napisałem, że Jaffe jest zachwycony nowym God of War 3 i że ma zjeść KZ2 i Gears 2, ty wtedy temu zaprzeczałeś. Odmieniło ci się?

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15552 dnia: Marca 12, 2009, 21:58:42 pm »
Co do GoW3 uważam, iż w obecnym stadium gra nie ma sobie równej. Tak Jestem trzeźwy.
Takiego kopa w pysk dawien dawno nie otrzymałem.
« Ostatnia zmiana: Marca 12, 2009, 22:01:26 pm wysłana przez Mikazuki »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15553 dnia: Marca 12, 2009, 22:13:09 pm »
Zbliża się, a osiągnął... ty stawiasz między tym znak równości? BRAWO!
Jak uprawiasz seks z laską i ona ci mówi, że doszła, to znaczy, że się zbliżała do orgazamu?

Gdzie ja postawiłem znak równości między tymi stwierdzeniami? Znowu dorabiasz sobie teorie z dupy i w dodaku dajesz porównanie żałosne na maksa. Pomyśl logicznie że jeśli coś zbliża się do kresu możliwości to oznacza że dużo więcej po tym spodziewać się nie możemy.

Proponuję ci zapoznać się z tym czym zajmuje się lead designer zanim napiszesz więce głupot.

Ja natomiast proponuję ci zapoznać się z tym czym zajmuje się game producer zanim napiszesz więcej głupot.

30 stron temu napisałem, że Jaffe jest zachwycony nowym God of War 3 i że ma zjeść KZ2 i Gears 2, ty wtedy temu zaprzeczałeś. Odmieniło ci się?

Nadal zaprzeczam bo twierdzę że z tego co do tej pory pokazano w związku z GOW3 to nic ponad KZ2. Może Jaffe widział coś więcej ale trudno wierzyć gościowi, który po pijanemu udziela wywiadów.

Nie zmienia to jednak faktu że lubię patrzeć jak strzelasz sobie w stopę wysnuwając równie bzdurne wnioski co wyżej.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 297
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15554 dnia: Marca 12, 2009, 22:14:25 pm »
Panowie, walnijcie sobie po secie i wyluzujcie.  :cool:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15555 dnia: Marca 12, 2009, 22:23:58 pm »
Jakieś linki? Chętnie bym rzucił okiem. ;)

Akurat na chwilę obecną (chyba tylko dziś) forum CryMod jest wyłączone, ale z rzeczy, które na szybkiego znalazłem:
Oblivion na silniku CryEngine2:
Lost Dimensions:
Niveus Castle:

Trzy tech-dema robione przez amatorów:




Kilka statycznych obrazków z tech-dem robionych przez graczy:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15556 dnia: Marca 12, 2009, 22:25:56 pm »
BTW! Szykuje sie pogromca Crysisa(moze) , GOW2(Na 100%) i K2 (również :P ) :

Cytuj
Nowy silnik Cryteka - CryENGINE 3 zostanie zaprezentowany na zbliżającej się imprezie Game Developers Conference aka GDC Expo odbywającej się rokrocznie w San Francisco. GDC mają potrwać od 25 do 27 marca bieżącego roku.
Największą wprowadzoną nowością jest pełna multiplatformowość nowego silnika, wspierającego każdą z liczących się na rynku platform: Xbox 360, PlayStation 3 oraz PC DX9/DX10, a także optymalizowany dla MMO (Massive Multiplayer On-line).

To ogromne ułatwienie dla developerów, którzy zechcą w swoich produktach zastosować nowy silnik - możliwość taniego, a co najważniejsze szybkiego wypuszczenia wersji multiplatformowej jest obecnie jedną z kluczowych rzeczy
dla powodzenia danego projektu. Więcej informacji na temat CryENGINE3 pojawi się wraz z rozpoczęciem wspomnianej powyżej imprezy.

Więcej informacji na stronie Crytek'a ----> Crytek Announces CryENGINE? 3


Dla mnie panowie z Cryteka to mistrzowie kodu.
a mowili kiedys ze nowy silnik powstanie dopiero kiedy wyjda nowe konsole. pewnie dodadza kilka bajerow zoptymalizuja bardziej i na tym sie zmiany skoncza

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 297
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15557 dnia: Marca 12, 2009, 22:29:36 pm »
Jakieś linki? Chętnie bym rzucił okiem. ;)

Akurat na chwilę obecną (chyba tylko dziś) forum CryMod jest wyłączone, ale z rzeczy, które na szybkiego znalazłem:
Oblivion na silniku CryEngine2:
Lost Dimensions:
Niveus Castle:

Trzy tech-dema robione przez amatorów:




Kilka statycznych obrazków z tech-dem robionych przez graczy:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Jeśli amatorzy robią takie rzeczy......  :shock: :shock: :shock:

kumite49

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 17-11-2008
  • Wiadomości: 464
  • Reputacja: 0
  • O ludzie!Lupi nie odpowiadaj na moje posty!Blagam
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15558 dnia: Marca 12, 2009, 22:39:24 pm »
Mam zarówno Xboxa360 jak i PS3 i uważam że konsola Ms jeszcze wyciągnie troche lepszą grafe od Girsów 2 ale to bedzie jego max!Widać to np.porównując dwójke do części pierwszej,która posiada zdecydowanie mniej slabych tekstur niż Girsy 2.Natomiast konsola Sony jest naprawde mocna taki uncharted korzystający z 2 rdzenie czy KZ2 z 4 wyglądają kapitalnie.Aż sie boje co pokaże Uncharted 2,który ma ponoć korzystać z 6 rdzenie!A już nawet nie mówi o GOW3 super grafa przy full hd i 60 klatkach to bedzie miazga!Uważam że max możliwości Xboxa360 to będą jak wyjdą Girsy 3,ale z tym to sie ze mną każdy zgodzi :D.A PS3 i jego max to KZ3 i pewnie Uncharted 3.
Mój top 10 gier wszechczasów!
1.Metal Gear Solid
2.Shenmue,Shenmue2
3.Metal Gear Solid 3
4.Wining Eleven 4,ISS Pro Evolution 1,2
5.Tekken 3
6.Resident Evil 4
7.God of War 2
8.Metal Gear Solid 4
9.Winning Eleven 7,PES3
10.Mortal Kombat 2

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15559 dnia: Marca 12, 2009, 22:58:01 pm »
Zbliża się, a osiągnął... ty stawiasz między tym znak równości? BRAWO!
Jak uprawiasz seks z laską i ona ci mówi, że doszła, to znaczy, że się zbliżała do orgazamu?

Gdzie ja postawiłem znak równości między tymi stwierdzeniami? Znowu dorabiasz sobie teorie z dupy i w dodaku dajesz porównanie żałosne na maksa. Pomyśl logicznie że jeśli coś zbliża się do kresu możliwości to oznacza że dużo więcej po tym spodziewać się nie możemy.

Proponuję ci zapoznać się z tym czym zajmuje się lead designer zanim napiszesz więce głupot.

Ja natomiast proponuję ci zapoznać się z tym czym zajmuje się game producer zanim napiszesz więcej głupot.

30 stron temu napisałem, że Jaffe jest zachwycony nowym God of War 3 i że ma zjeść KZ2 i Gears 2, ty wtedy temu zaprzeczałeś. Odmieniło ci się?

Nadal zaprzeczam bo twierdzę że z tego co do tej pory pokazano w związku z GOW3 to nic ponad KZ2. Może Jaffe widział coś więcej ale trudno wierzyć gościowi, który po pijanemu udziela wywiadów.

Nie zmienia to jednak faktu że lubię patrzeć jak strzelasz sobie w stopę wysnuwając równie bzdurne wnioski co wyżej.

1. To sorry bo przez cały czas żyłem w przekonaniu, że ty starasz się mi wcisnąć, że z Xboksa 360 wyciśnięto już wszystko, a w PS3 są ukryte moce które stworzą potwora. Źle coś dodałem przy czytaniu postów, że Ferguson CHYBA powiedział, że CHYBA wyciśnięto... a UNCHARTED 2 pokaże!!!

Ale skoro się zgadzamy, że jeszcze obie konsole pokażą dużo to szafa gra.

2.
Game producer:
- negocjacje lokalizacji gry
- negocjowanie kontraktów i umów licencyjnych
- middle man między deweloperami a publisherem
- ustalanie terminów i budżetu
- sprawdzanie postępu prac artystów i teamu technicznego
- upewnianie się, że terminy są dotrzymywane
- ustalanie terminów QA i beta testów

Ok, teraz mi wyjaśnij czym zajmuje się lead designer i odpowiedz sobie na pytanie, czy lead designer musi znać język programowania,  a co za tym idzie pracę nad np. silnikiem graficznym, i czy game producer również musi posiadać taką wiedzę. Żeby ułatwić ci zgadywankę idź na jakąś stronę oferującą pracę np. monster.com i poczytaj jakie wymagania stawia się przed lead designerami, a jakie przed producentami.

WNIOSEK
Rob Ferguson nie ma pojęcia o specyfikacjach technicznych w przeciwieństwie do Jaffe.

3. Acha... ja mu wierzę. Moja sprawa.


DZISIAJ NPD zobaczymy ile było preoderów na KZ2 i jak popchnęło to sprzedaż PS3... szkoda, że nie będzie wyników Halo Wars... trzeba będzie czekać na marcowe...
« Ostatnia zmiana: Marca 12, 2009, 23:02:53 pm wysłana przez Zeratul »