Po pierwsze, Rage (jak i cały silnik idTech5) jest tworzony od początku jako gra multiplatformowa. Od początku była mowa, że docelowo na wszystkich platformach gra ma działać w stałych 60fps'ach. To, że w chwili obecnej wersja na PS3 działa w zaledwie 20-30 fps'ów o niczym nie świadczy, bowiem do wydania gry jest jeszcze kupa czasu.
Dwa, X0 nie ma gorszych tekstur tylko ponoć ma problemy z ich wyświetlaniem podczas zmiany ich rozdzielczości (podczas oddalania się i przybliżania przedmiotów) - następuje wówczas ich migotanie. Jednakże, ponownie, do premiery jeszcze kupa czasu i jeżeli ktoś się spodziewa, że w na tym etapie produkcji gra powinna działać i wyglądać idealnie, to nie ma pojęcia o procesie tworzenia gier/programowaniu.
Trzy, PS3 ma słabsze GPU i to nie jest żadna tajemnica. Ale tajemnicą nie jest też to, że pierwotnie PS3 w ogóle miała być pozbawiona GPU i to Cell miał być odpowiedzialny za grafikę. Więc tam, gdzie GPU nie wyrabia do pracy zabiera się Cell.
no wlasnie co sie stalo z marcepanem? znowu ban ?
Powiedział, że odchodzi, bo forum ma czkawkę a on znalazł lepsze forum. Powiedział też, że będzie tu od czasu do czasu zaglądał (po czym sam sobie zaprzeczył, bo powiedział, że jak ktoś chce to może mu dać permbana albo usunąć konto; bez konta nawet nie wejdzie na forum).