Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2711956 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20400 dnia: Sierpnia 01, 2009, 21:07:56 pm »
Wejdzie :P, multikonto ?

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20401 dnia: Sierpnia 01, 2009, 21:08:08 pm »
Gry multiplatformowe wygladaly kiedys przewaznie lepiej na X0. Dev. juz lepiej znaja architekture i sposob programowania PS3 , przyklad : Prototype i Bionic Comando.
id zna? Ile ostatnio gier wydali na PS3? Tytuły, które wymieniłeś to raczej typowe gry konsolowe, stąd sprawa wygląda zgoła inaczej. Nawet jeżeli sony im pomaga i tak prawdopodobnie nie dadzą sobie rady (są to ludzie, którzy tak naprawdę dopiero zaczynają rozpracowywać ten system), ta wiadomość to taki powiedzmy strzał ostrzegawczy, wiadomo, że będą próbowali dopieścić do granic (swoich) możliwości, ale moim skromnym zdaniem prawdopodobnie jeżeli już mają problemy, a będą zmuszeni wydać grę w jednym czasie...Zresztą czas pozwoli to ocenić. Póki co raczej nie wierzę w zapewnienia o lepszej jakości tego tytułu na PS3 tylko ze względu na nośnik danych (tym bardziej, przez powielenie dysków dvd w wersji na XO).

Co by za dużo nie gadać, niech przemówi sam Carmack:
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 01, 2009, 21:10:20 pm wysłana przez grami »

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20402 dnia: Sierpnia 01, 2009, 21:10:33 pm »
Gry multiplatformowe wygladaly kiedys przewaznie lepiej na X0. Dev. juz lepiej znaja architekture i sposob programowania PS3 , przyklad : Prototype i Bionic Comando.
id zna? Ile ostatnio gier wydali na PS3? Tytuły, które wymieniłeś to raczej typowe gry konsolowe, stąd sprawa wygląda zgoła inaczej. Nawet jeżeli sony im pomaga i tak prawdopodobnie nie dadzą sobie rady (są to ludzie, którzy tak naprawdę dopiero zaczynają rozpracowywać ten system), ta wiadomość to taki powiedzmy strzał ostrzegawczy, wiadomo, że będą próbowali dopieścić do granic (swoich) możliwości, ale moim skromnym zdaniem prawdopodobnie jeżeli już mają problemy, a będą zmuszeni wydać grę w jednym czasie...Zresztą czas pozwoli to ocenić. Póki co raczej nie wierzę w zapewnienia o lepszej jakości tego tytułu na PS3 tylko ze względu na nośnik danych (tym bardziej, przez powielenie dysków dvd w wersji na XO).

Z tego co slyszalem nad Ragem pracuja juz ... 5 lat ? :?

Poza tym dajmy tu Cryteka. Firma PCtowata od samego poczatku , a przenoszenie i pisanie nowego kodu na PS3 idzie im calkiem swietnie.

Kurcze , SW zyje. Koniec z pierdoleniem o GT5 i FM3  :grin: :grin:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20403 dnia: Sierpnia 01, 2009, 21:15:54 pm »
Nawet jeżeli sony im pomaga

Z tego co wiem, nie pomaga. Jednak przez pewien czas współpracował z nimi jeden z programistów z ND.

Cytuj
ta wiadomość to taki powiedzmy strzał ostrzegawczy (...) prawdopodobnie jeżeli już mają problemy, a będą zmuszeni wydać grę w jednym czasie...

Gra jest w trakcie produkcji. Ludzie, panikujecie, jakby Rage miał mieć premierę pod koniec tego roku. Nie ma. Nie ma nawet ustalonej żadnej daty premiery.
Ponoć podczas Quakecon w 2007 roku wersja na X0 działała w mniej niż 30fps'ach. Teraz działa w 60fps. Da się? Da. Więc czemu z PS3 miałoby być inaczej?

Poza tym, Carmack jest jednym z lepszych programistów komputerowych (ile znacie programistów gier, którzy za udział w organizowanych przez nich konkursach?), który wsławił się też szybkością programowania i debugowania programów. Miejcie więc trochę wiary w człowieka :roll:.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 01, 2009, 21:18:35 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20404 dnia: Sierpnia 01, 2009, 21:22:21 pm »
Co by za dużo nie gadać, niech przemówi sam Carmack:


John Carmack

"PS3 ma większą teoretyczną moc (...), ale jednocześnie Sony wybrało mniej optymalną architekturę z punktu widzenia developera niż Microsoft"

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20405 dnia: Sierpnia 01, 2009, 21:22:32 pm »
Cytuj
Co by za dużo nie gadać, niech przemówi sam Carmack:
Troszke stare. Na GT jest wywiad z quakecon'u 2008
http://www.gametrailers.com/game/rage/5315?show=Interviews#Content
13-16 sierpnia odbedzie sie tegoroczny QuakeCon i najpewniej tam zobaczymy grywalne wersje z wszystkich platform i na 100% dostaniemy nowe tech interview z Carmackiem ;]


Poza tym kazda wersja bedzie miala takie same tekstury, czy to PC, czy to X0 czy PS3. Przeciez cala magia ID Tech 5 polega na tym, ze stworzyli silnik, ktory jest w stanie teoretycznie renderowac nieskonczona ilosc tekstur o nieskonczonej rozdzielczosci, wiec na 100% stworzyli cos na miare lod'a w teksturach. Na X0 narazie sa problemy ze streamingiem tekstur, cos ala GTA 4, gdzie popatrzymy w inna strone i zaczynaja sie nam dogrywac tekstury. Na PC i PS3 ze wzgledu na mozliwosc wykorzystania dysku wgrywane sa real time, a na X0 doczyt z plyty zabiera do max 2 sekund.

@Wulfen
Co z tego, ze nie ma anizo w Uncharted 1? NIe wiesz jak to bedzie z dwojka, poza tym porownujac GeoW 2 do U2 nie jestem w stanie znalezc zadnego aspektu, w ktorym GeoW 2 bylby lepszy od U2. Po prostu U2 go pod kazdym wzgledem przewyzsza + ma troche wiecej.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 01, 2009, 21:25:14 pm wysłana przez KKRT »

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20406 dnia: Sierpnia 01, 2009, 21:39:53 pm »
id to geniusze. Jakby ktoś zapomniał lub nie wiedział to oni wyznaczali zawsze większość standardów w grafice w grach. Ostatnia generacja jest tego wyśmienitym przykładem. Dokładniej to o co opiera się dzisiaj oprawa z technicznego punktu widzenia czyli diffusemap, normalmap, specularmap, bumpmap. Wszystko zapoczątkowali oni jeszcze w połowie poprzedniej generacji. Troszeczkę szacunku bo id jak zawsze zapewni nam kolejny przełom w grafice w grach i kropka. :)

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20407 dnia: Sierpnia 01, 2009, 21:44:15 pm »
Są jakieś screeny?

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20408 dnia: Sierpnia 01, 2009, 22:02:50 pm »
Na razie tylko filmiki albo shoty z nich. W ruchy prezentują się wyśmienicie.

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20409 dnia: Sierpnia 01, 2009, 22:03:33 pm »
dajcie linka.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20410 dnia: Sierpnia 01, 2009, 22:05:33 pm »

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan

Palpantine

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 834
  • Reputacja: 11
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20412 dnia: Sierpnia 01, 2009, 22:25:49 pm »
Powiadacie, że go nie ma, da? To może mi ktoś powiedzieć, czy ten trophy card należy do niego?
http://ps3trophycard.com/profile/koalos bo avatar się niby zgadza :P
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 01, 2009, 22:39:07 pm wysłana przez monio4 »
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20413 dnia: Sierpnia 01, 2009, 22:30:42 pm »
Popraw link.

Palpantine

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 834
  • Reputacja: 11
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20414 dnia: Sierpnia 01, 2009, 22:41:20 pm »
Mi się poprawnie wyświetla, ale proszę, jeszcze raz podam:
http://ps3trophycard.com/profile/koalos
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20415 dnia: Sierpnia 01, 2009, 22:43:58 pm »
Powiadacie, że go nie ma, da? To może mi ktoś powiedzieć, czy ten trophy card należy do niego?
http://ps3trophycard.com/profile/koalos bo avatar się niby zgadza :P
Pytasz czy to GT MarcePana? Gwarantuję Ci, że nie. :cool:

Palpantine

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 834
  • Reputacja: 11
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20416 dnia: Sierpnia 01, 2009, 22:45:49 pm »
A szkoda, miałem już przygotowaną teorię spiskową :)
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20417 dnia: Sierpnia 01, 2009, 22:57:29 pm »
Damn, jak tutaj pada swiatlo?
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

I co jest z tymi oknami?
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20418 dnia: Sierpnia 01, 2009, 23:04:31 pm »
Nie, nie, nie!
KKRT usuń to, idź z tym!
Już tu się rozpoczęła jakaś dyskusja niezwiązana z F3 i GT5, więc nie zaczynaj znowu.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20419 dnia: Sierpnia 01, 2009, 23:05:32 pm »
Ku*** nie, tylko nie to!!! Za chwilę znowu będzie kontynuacja... (przez kilkadziesiąt stron)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20420 dnia: Sierpnia 01, 2009, 23:07:22 pm »
Eh, nie moja wina, ze Unlimited wrzucil te zdjecia do tematu o Forza i tak sobie przegladalem ;] Zreszta nie chce porownywac z GT5/GT5:P, tylko z czysto technicznego punktu widzenia mnie interesuje. Jakbym o to zapytal w topicu o Forza to by mnie tutaj odeslano :p

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20421 dnia: Sierpnia 01, 2009, 23:08:39 pm »
Nie ma Marce więc raczej będzie monolog Unlimiteda.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

lupinator

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20422 dnia: Sierpnia 01, 2009, 23:08:54 pm »
Nie ma Marcepana, to może się nie zacznie. A screeny ładne, hoho.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20423 dnia: Sierpnia 01, 2009, 23:12:12 pm »
Nie ma Marce więc raczej będzie monolog Unlimiteda.
Nie mówcie ze bana dostał? :lol:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20424 dnia: Sierpnia 01, 2009, 23:13:39 pm »
Pewnie, że nie. :cool:

Cytuj
Ostatnio aktywny:     Wczoraj o 15:41:45

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20425 dnia: Sierpnia 01, 2009, 23:14:38 pm »
Nie ma Marce więc raczej będzie monolog Unlimiteda.
Nie mówcie ze bana dostał? :lol:

Odszedł głosić dobrą nowine sony, na innych forach!

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20426 dnia: Sierpnia 01, 2009, 23:15:49 pm »
Jak wróci powitamy go jak bochatera.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20427 dnia: Sierpnia 02, 2009, 08:28:07 am »
Screeny ładne..nie udzielam się aż tak, bo mam ważniejsze rzeczy na głowie(wypoczywanie z lepszą połówką + korzystanie z dobrej pogody, przygotowania do festiwalu Audioriver, allegro itd.) :P

Zresztą lepszy tryb kariery niż w obecny jakie występuje w serii GT to kolejny argument za Forza3(info w odpowiednim dziale, IGN) ;)
: Sierpień 02, 2009, 08:17:23 am
Edit:
Co do okien prosta sprawa, wszystko zależy od oświetlenia, dla mnie jest ok, co poniższe screeny to podkreślają:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 02, 2009, 08:56:06 am wysłana przez Unlimited »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20428 dnia: Sierpnia 02, 2009, 10:41:53 am »
Jak dla mnie to te screeny nic nie podkreślają...

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20429 dnia: Sierpnia 02, 2009, 10:59:43 am »
Cytuj
Co do okien prosta sprawa, wszystko zależy od oświetlenia, dla mnie jest ok, co poniższe screeny to podkreślają:
Mi chodzilo o okna budynku z tylu ;] Do samochodow nie mam zastrzezen, tylko oswietlenie jakies dziwne jest w tej grze.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20430 dnia: Sierpnia 02, 2009, 11:02:25 am »
Rozmazane otoczenie i plastikowe samochody - tyle. Naprawdę nie rozumiem przesadnych zachwytów.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20431 dnia: Sierpnia 02, 2009, 11:03:03 am »
GPU PS3 nie jest słabsze w istocie :P

To znaczy, jest słabsze, jeżeli go wykorzystać w taki sam sposób jak GPU Xboxa. Jednak nie do takiego zastosowania został zaprojektowany. Został zaprojektowany do współpracy z Cellem wg zamysłu Sony - stąd też tyle kłopotów, bo nagle pojawił się ktoś, kto zaproponował, a i pewien sposób narzucił nowy sposób komunikacji CPU <-> GPU, oferując idealny hardware pod tę właśnie filozofię. I tutaj architektura RSX spisuje się lepiej od tej Xenosa. I odwrotnie, gdyby Xenosa wykorzystać w taki sposób, jak NALEŻY korzystać z RSX, to Xenos by się gorzej sprawił.

No ale, że większość developerów postrzega RSX jako "PCetowy" procesor graficzny, to są takie i nie inne efekty.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20432 dnia: Sierpnia 03, 2009, 08:57:15 am »
Pozostaje mieć nadzieję, że będzie tam samo jak z Emotion Engine i developerzy w końcu zaczną wykorzystywać PS3 tak jak robią to studia 1st party...
Na początku życia PS2 gry były słabe technicznie(tytuły startowe wręcz brzydkie - nie pokazywały next-genowego potencjału) - dopiero wydanie chyba GT3 przekonało wszystkich, że da się na PS2 osiągnąć świetną grafikę...

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20433 dnia: Sierpnia 03, 2009, 13:39:47 pm »
Akurat dla mnie Emotion Engine to była przekombinowana jednostka + włożony mega drogi ram. Jednak niektórzy developerzy z tej jednostki osiągali wybitne efekty(Gt3, DMC, ICO etc.) Boję się że tak samo będzie z Cell'em :cool:

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20434 dnia: Sierpnia 03, 2009, 14:38:35 pm »
Akurat dla mnie Emotion Engine to była przekombinowana jednostka + włożony mega drogi ram. Jednak niektórzy developerzy z tej jednostki osiągali wybitne efekty(Gt3, DMC, ICO etc.) Boję się że tak samo będzie z Cell'em :cool:

seria Jak & Daxter jest tego wybitnym przykładem. Renegade.. na kolana!!

FAN

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-06-2009
  • Wiadomości: 291
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20435 dnia: Sierpnia 03, 2009, 17:24:49 pm »
Akurat dla mnie Emotion Engine to była przekombinowana jednostka + włożony mega drogi ram. Jednak niektórzy developerzy z tej jednostki osiągali wybitne efekty(Gt3, DMC, ICO etc.) Boję się że tak samo będzie z Cell'em :cool:
Widzę ze programowałeś PS2, gratuluje devolperze
PRL RULLAAAAA

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20436 dnia: Sierpnia 03, 2009, 19:56:01 pm »
W Bionic Commando co rusz pojawiają się billbordy z reklamami, za co (między innymi) gra jest krytykowana; Microsoft umieszcza w dashboardzie reklamy a ostatnio wprowadził tam również technologię Silverlight; Sony zaś zaczyna wprowadzać reklamy do gier (na razie chodzi o , ale mowa jest też o "another handful of PS3 games by the end of the year").

http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=24677

Ciekawe, co nas czeka za kilka lat...
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 03, 2009, 20:00:50 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20437 dnia: Sierpnia 03, 2009, 20:04:27 pm »
Jak wprowadzą to przestanę grać w WO.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20438 dnia: Sierpnia 03, 2009, 20:10:04 pm »
Pozostaje mieć nadzieję, że będzie tam samo jak z Emotion Engine i developerzy w końcu zaczną wykorzystywać PS3 tak jak robią to studia 1st party...
Na początku życia PS2 gry były słabe technicznie(tytuły startowe wręcz brzydkie - nie pokazywały next-genowego potencjału) - dopiero wydanie chyba GT3 przekonało wszystkich, że da się na PS2 osiągnąć świetną grafikę...

Phil Harrison,powiedział przy premierze PS3,że moc konsoli nigdy nie zostanie wykorzystana w 100%.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #20439 dnia: Sierpnia 03, 2009, 20:11:33 pm »
Zapewne wiedział co mówi.