Wiem że było to zapodane wcześniej ale nie zauważyłem wtedy że wersja na PS3 ma więcej obiektów.
Racja!
Nie zauważyłem wcześniej tych obiektów w 4D chowających się za tymi losowymi kamyczkami (dwa kamyczki więcej na PS3 na tym jednym konkretnym screenie toż to masakra! PS3 POWER! ) - to wina pewnie tych olśniewających tekstur podłoża na PS3.
pewnie skopane porty na X0 (Dirt, Oblivion, HP) doprowadzają się do złe a nawet depresji.
Wsyskie tsy gry (dzięki że wymieniłeś) mnie doprowadzają....
PS.
Oblivion i Dirt to nie
porty na X0.
Wiesz wyszły "trochę" wcześniej na X'a - głupi rok/parę miesięcy.
Do pominięcia jest to, że wydane były niedopracowane i w pośpiechu (1wszy na start konsoli miał już być, a drugi z Forzą 2 datą wydania konkurował) co widać.
Było co poprawić - i fajnie że chociaż tutaj coś się programistom udało na PS3 zdziałać.
Szkoda że to taki wyjątek
Zresztą nieważne - różnicy to i tak w regule nie robi.
EDIT:
Znalazłem to porównanie tekstur od którego się cała sprawa zaczęła:ZA-J*-**-** akcent gościa oczywiście
Jeżeli tak to na HDTV wygląda to z tekstur na PS3.Może to podobnie jak w
Euro 2008 (click) - na X360 bumpmaping czy coś w tym stylu a na PS3 płaska teksturka która ma "symulować" samym wyglądem efekt nierówności.