Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2770854 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15480 dnia: Marca 12, 2009, 19:03:00 pm »
Czyli Diuk poniekąd miał rację.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15481 dnia: Marca 12, 2009, 19:06:56 pm »
Czyli Diuk poniekąd miał rację.
Cliff też coś na temat mówił , ale nie mogę znaleźć linka ani za bardzo czasu nie mam.

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15482 dnia: Marca 12, 2009, 19:08:37 pm »
Jurass, jak już coś dajesz to może przeczytaj tekst, bo akurat on ośmiesza takich "specjalistów" od grafiki".

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15483 dnia: Marca 12, 2009, 19:18:11 pm »
Czyli Diuk poniekąd miał rację.
No nie bardzo...
Nie wspominając, że to nie Bleszinsky, a Ferguson, to wystarczy zapoznać się z jego wypowiedzią...

Pierwsze co się rzuca w oczy, to...

Cytuj
I mean, I'm not the technical guy...

czyli to samo mógłby napisać Marcepan, albo Sławek Odbyt... ale to nawet nie jest takie istotne jak wypowiedź...
Cytuj
There will be games in development that won't ship until 2010, and I'm sure they'll look killer, just because, again, they'll have more time with it, and learn from mistakes and optimizations of others. So, I don't know; I think we're getting up there, but I still think there's room to grow."

Tak więc, skoro jest jeszcze miejsce, to GoW 2 nie mógł wykorzystać ostatnich soków...

a dla kontry

http://www.psu.com/PSU-Exclusive--Killzone-2-Interview-Feature--a006105-p0.php

Cytuj
PSU: In December, IGN?s Jeff Haynes stated that Killzone 2 was using only about 60% of the PS3?s SPU?s. Has that changed since then, and what are your thoughts on pushing the PS3?s limits in the future?

MdJ : To be honest I don?t know who said Killzone 2 only uses 60% of the SPUs as that?s simply not true. It all depends on what is happening at a certain moment in the game. In some (rare) cases when there isn?t much action going on the game doesn?t require all the SPUs to run at full speed, but there are plenty of combat heavy situations where we max out on all SPUs and run at 100%.

Killzone 2 wykorzystał moc PS3, więc ani God of War 3, ani Uncharted 2, ani Heavy Rain, ani żadna inna gra na PS3 nie będzie już wyglądać lepiej, biorąc pod uwagę, że cykl życia konsoli został ustalony na 10 lat czyli do 2016 wydaje się to trochę smutne, co nie?

Oczywiście, to idąc tokiem myślenia Diuka i Marcepana...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15484 dnia: Marca 12, 2009, 19:25:42 pm »
Czyli Diuk poniekąd miał rację.
No nie bardzo...
Nie wspominając, że to nie Bleszinsky, a Ferguson, to wystarczy zapoznać się z jego wypowiedzią...

Pierwsze co się rzuca w oczy, to...

Cytuj
I mean, I'm not the technical guy...

czyli to samo mógłby napisać Marcepan, albo Sławek Odbyt...

...i Jaffe. On też specjalistą od grafiki nie jest panie obiektywny Zeratulu.

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15485 dnia: Marca 12, 2009, 19:29:42 pm »
Zdanie twórcy powszechnie kojarzonego z najładniejszą grą na PS2 nie może być brane pod uwagę bo forumowym "specjalistom" nie pasuje.  Uroki Internetu, niestety.  :???:

« Ostatnia zmiana: Marca 12, 2009, 19:32:33 pm wysłana przez Leenk »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15486 dnia: Marca 12, 2009, 19:32:33 pm »
Zdanie twórcy powszechnie kojarzonego z najładniejszą grą na PS2 nie może być brane pod uwagę bo forumowym "specjalistom" nie pasuje.  :lol:



Hipokryzja na tym forum nie zna granic. Skoro zdanie Jaffe'a może być brane pod uwagę to czemu Fergussona nie?

http://archiwum.polygamia.pl/mozliwosci-xboxa-360-wkrotce-sie-wyczerpia

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15487 dnia: Marca 12, 2009, 19:33:52 pm »
Chwila, czyli recenzenci również nie są specjalistami od grafiki/technologii, a to oznacza, że cały ten czas byliśmy oszukiwani... :O
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15488 dnia: Marca 12, 2009, 19:35:10 pm »
Jurass, jak już coś dajesz to może przeczytaj tekst, bo akurat on ośmiesza takich "specjalistów" od grafiki".
Ośmiesza to się ten , co uważa dżungla Halo=dżungla UDF.

Btw , kiedy Jeff rzekł o tym ,że GeOW2 jest "najnajnajnaj"?
Czy nie przypadkiem podczas sesyjki w Hordę, a cała ta pogawędka miała luźny charakter gadania o niczym?
« Ostatnia zmiana: Marca 12, 2009, 19:39:45 pm wysłana przez Jurass »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15489 dnia: Marca 12, 2009, 19:36:19 pm »
Chwila, czyli recenzenci również nie są specjalistami od grafiki/technologii, a to oznacza, że cały ten czas byliśmy oszukiwani... :O

Dlatego ja się mocno zastanawiam skąd przekonanie Zeratula że Jaffe ma jedyną słuszną rację a ci co piszą że GeOW2 wcale tak wspaniale nie wygląda to banda pomyleńców (celowo trochę to wyolbrzymiłem).

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15490 dnia: Marca 12, 2009, 19:36:19 pm »
Jurass, jak już coś dajesz to może przeczytaj tekst, bo akurat on ośmiesza takich "specjalistów" od grafiki".
Ośmiesza to się ten , co uważa dżungla Halo=dżungla UDF.
znam takiego :lol:;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15491 dnia: Marca 12, 2009, 19:36:44 pm »
Jurass, jak już coś dajesz to może przeczytaj tekst, bo akurat on ośmiesza takich "specjalistów" od grafiki".
Ośmiesza to się ten , co uważa dżungla Halo=dżungla UDF.

Jaki Headshot. :lol: :lol: :lol: +

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15492 dnia: Marca 12, 2009, 19:36:58 pm »
Czyli Diuk poniekąd miał rację.
No nie bardzo...
Nie wspominając, że to nie Bleszinsky, a Ferguson, to wystarczy zapoznać się z jego wypowiedzią...

Pierwsze co się rzuca w oczy, to...

Cytuj
I mean, I'm not the technical guy...

czyli to samo mógłby napisać Marcepan, albo Sławek Odbyt...

...i Jaffe. On też specjalistą od grafiki nie jest panie obiektywny Zeratulu.
Dokładnie tak Marcepan bo Video Game Designer posiada dokładnie taką samą wiedzę co producent, tak samo jak ginekolog nie zna się lepiej narządach płciowych kobiet lepiej do alfonsa. Dokładnie tak jest Marcepan

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15493 dnia: Marca 12, 2009, 19:38:16 pm »
Mniej jadu, więcej skupienia. Napisałeś zdanie, w którym nie wiadomo o co chodzi.

Ok, poprawiłeś :cool:.

EDIT: A jednak nie :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15494 dnia: Marca 12, 2009, 19:38:30 pm »
Czyli Diuk poniekąd miał rację.
No nie bardzo...
Nie wspominając, że to nie Bleszinsky, a Ferguson, to wystarczy zapoznać się z jego wypowiedzią...

Pierwsze co się rzuca w oczy, to...

Cytuj
I mean, I'm not the technical guy...

czyli to samo mógłby napisać Marcepan, albo Sławek Odbyt...

...i Jaffe. On też specjalistą od grafiki nie jest panie obiektywny Zeratulu.
Dokładnie tak Marcepan bo Video Game Designer posiada dokładnie taką samą wiedzę co producent, tak samo jak ginekolog nie zna się lepiej narządach płciowych kobiet lepiej do alfonsa. Dokładnie tak jest Marcepan

Sugerujesz że Jaffe mial jakiś wgląd w silnik graficzny GeOW2? Bo mnie się wydaje że on oceniał grafikę Gyrosów na podstawie tego co widział na ekranie. Dlatego też niczym nie różni się o recenzentów z branży czy nawet graczy z większym doświadczeniem gdyż oni w identyczny sposób ją oceniają.

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15495 dnia: Marca 12, 2009, 19:38:55 pm »
Jurass, jak już coś dajesz to może przeczytaj tekst, bo akurat on ośmiesza takich "specjalistów" od grafiki".
Ośmiesza to się ten , co uważa dżungla Halo=dżungla UDF.

Jaki Headshot. :lol: :lol: :lol: +

No dokładnie bo przecież Halo 3 dźungla >> UDF

nie kompromituj się Leenk


Czyli Diuk poniekąd miał rację.
No nie bardzo...
Nie wspominając, że to nie Bleszinsky, a Ferguson, to wystarczy zapoznać się z jego wypowiedzią...

Pierwsze co się rzuca w oczy, to...

Cytuj
I mean, I'm not the technical guy...

czyli to samo mógłby napisać Marcepan, albo Sławek Odbyt...

...i Jaffe. On też specjalistą od grafiki nie jest panie obiektywny Zeratulu.
Dokładnie tak Marcepan bo Video Game Designer posiada dokładnie taką samą wiedzę co producent, tak samo jak ginekolog nie zna się lepiej narządach płciowych kobiet lepiej do alfonsa. Dokładnie tak jest Marcepan

Sugerujesz że Jaffe mial jakiś wgląd w silnik graficzny GeOW2? Bo mnie się wydaje że on oceniał grafikę Gyrosów na podstawie tego co widział na ekranie. Dlatego też niczym nie różni się o recenzentów z branży czy nawet graczy z większym doświadczeniem gdyż oni w identyczny sposób ją oceniają.

No jakby nie było to Gears of War zostało zbudowane na podstawie najpopularniejszego silnika tej generacji UNREAL ENGINE 3 ( a raczej 3.5), tak więc śmiem przypuszczać, ze Jaffe mógł się z nim zapoznać.

Ale odeszliśmy lekko od tematu... Marcepan i Diuk jak to jest z tą mocą PS3... wykorzystano ją w 100%, co nie?
« Ostatnia zmiana: Marca 12, 2009, 19:41:49 pm wysłana przez Zeratul »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15496 dnia: Marca 12, 2009, 19:40:22 pm »
Jurass, jak już coś dajesz to może przeczytaj tekst, bo akurat on ośmiesza takich "specjalistów" od grafiki".
Ośmiesza to się ten , co uważa dżungla Halo=dżungla UDF.

Jaki Headshot. :lol: :lol: :lol: +

No dokładnie bo przecież Halo 3 dźungla >> UDF


Może w Hameryce jak założysz różowe okulary firmy M$ to tak jest ale w rzeczywistości jest zgoła odmiennie.

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15497 dnia: Marca 12, 2009, 19:41:16 pm »
Fergusson nie będąc specem od spraw technicznych wypowiada się o ściśle technicznej bardzo konkretnej sprawie.

Jeśli zaś zdania co do oprawy graficznej różnych gier na obie konsole są tak różnorodne to tym bardziej ośmieszacie się swoimi amatorskimi tekstami o mocach konsol. Tym bardziej, że mowa o Jaffe, który tworzył najładniejsze gry generacji.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15498 dnia: Marca 12, 2009, 19:42:11 pm »
Ale tu fajno.  :lol:

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15499 dnia: Marca 12, 2009, 19:44:00 pm »
Widzę że wystarczy przypomnieć oczywisty fakt że dżungla w Halo jest równie ładna co ta w Uncharted to chłopaki się z miejsca zgrzali.  :cool:

Zagrajcie po prostu.
« Ostatnia zmiana: Marca 12, 2009, 21:26:34 pm wysłana przez Leenk »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15500 dnia: Marca 12, 2009, 19:44:12 pm »
Fergusson nie będąc specem od spraw technicznych wypowiada się o ściśle technicznej bardzo konkretnej sprawie.

Jeśli zaś zdania co do oprawy graficznej różnych gier na obie konsole są tak różnorodne to tym bardziej ośmieszacie się swoimi amatorskimi tekstami o mocach konsol. Tym bardziej, że mowa o Jaffe, który tworzył najładniejsze gry generacji.

Proste pytanie. Jaffe jest odpowiedzialny bezpośrednio za oprawę A/V w GOW? Czy jest grafikiem w firmie? Jak nie to jego zdanie jest równoważne Fergussownowi.

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15501 dnia: Marca 12, 2009, 19:44:20 pm »
Jurass, jak już coś dajesz to może przeczytaj tekst, bo akurat on ośmiesza takich "specjalistów" od grafiki".
Ośmiesza to się ten , co uważa dżungla Halo=dżungla UDF.

Jaki Headshot. :lol: :lol: :lol: +

No dokładnie bo przecież Halo 3 dźungla >> UDF


Może w Hameryce jak założysz różowe okulary firmy M$ to tak jest ale w rzeczywistości jest zgoła odmiennie.


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15502 dnia: Marca 12, 2009, 19:44:43 pm »
Widzę że wystarczy przypomnieć oczywisty fakt że dżungla w Halo jest równie ładna co ta w Uncharted to chłopaki się z miejsca zgrzali.

Musiałeś grać w inne Uncharted.

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15503 dnia: Marca 12, 2009, 19:47:18 pm »
Fergusson nie będąc specem od spraw technicznych wypowiada się o ściśle technicznej bardzo konkretnej sprawie.

Jeśli zaś zdania co do oprawy graficznej różnych gier na obie konsole są tak różnorodne to tym bardziej ośmieszacie się swoimi amatorskimi tekstami o mocach konsol. Tym bardziej, że mowa o Jaffe, który tworzył najładniejsze gry generacji.

Proste pytanie. Jaffe jest odpowiedzialny bezpośrednio za oprawę A/V w GOW? Czy jest grafikiem w firmie? Jak nie to jego zdanie jest równoważne Fergussownowi.
Tak samo jak alfons ginekologowi, obydowje odpowiadają za ci.y

Ale odpowiem ci dokładniej na to pytanie zaraz po tym jak zamkniemy główny wątek czyli przyznasz, że moc PS3 wyczerpana została na Killzone 2

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15504 dnia: Marca 12, 2009, 19:48:19 pm »
Widzę że wystarczy przypomnieć oczywisty fakt że dżungla w Halo jest równie ładna co ta w Uncharted to chłopaki się z miejsca zgrzali.

Fajne z Was bobaski, naprawdę.  :cool:
Widać , kogoś tu mocniej grzeje , skoro musi przypominać oczywiste fakty , co nie? :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15505 dnia: Marca 12, 2009, 19:49:46 pm »
Ale odpowiem ci dokładniej na to pytanie zaraz po tym jak zamkniemy główny wątek czyli przyznasz, że moc PS3 wyczerpana została na Killzone 2

Pewnie i bym przyznał, gdyby nie link który dałeś wcześniej...

A poza tym polecam zapozanać się z tym
http://polygamia.pl/Polygamia/1,96449,6161914,Z_uKosa__Gdy_z_konsoli_wyciska_sie_wszystko.html

...i w którym wyraźnie pisze że Killzone 2 wykorzystuje 60% mocy PS3.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15506 dnia: Marca 12, 2009, 19:50:54 pm »
Ale odpowiem ci dokładniej na to pytanie zaraz po tym jak zamkniemy główny wątek czyli przyznasz, że moc PS3 wyczerpana została na Killzone 2

Pewnie i bym przyznał, gdyby nie link który dałeś wcześniej...

A poza tym polecam zapozanać się z tym
http://polygamia.pl/Polygamia/1,96449,6161914,Z_uKosa__Gdy_z_konsoli_wyciska_sie_wszystko.html

...i w którym wyraźnie pisze że Killzone 2 wykorzystuje 60% mocy PS3.
I wy naprawde wierzycie w te "cuda na kiju"?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15507 dnia: Marca 12, 2009, 19:52:01 pm »
Pytaj Zeratula. On dał ten link. Ja się teraz nim posiłkuje bo widzę że chłopak jest pełen sprzeczności.

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15508 dnia: Marca 12, 2009, 19:53:24 pm »
Ale odpowiem ci dokładniej na to pytanie zaraz po tym jak zamkniemy główny wątek czyli przyznasz, że moc PS3 wyczerpana została na Killzone 2

Pewnie i bym przyznał, gdyby nie link który dałeś wcześniej...


A poza tym polecam zapozanać się z tym
http://polygamia.pl/Polygamia/1,96449,6161914,Z_uKosa__Gdy_z_konsoli_wyciska_sie_wszystko.html

...i w którym wyraźnie pisze że Killzone 2 wykorzystuje 60% mocy PS3.

HAHAHAHAHA czyli teraz wg. Marcepana koleś z IGN-u jest większym autorytetem niż Guerrilla Games game director Mathijs de Jonge.

jeszcze raz marcepan, bo chyba nie umiesz czytać

Cytuj
PSU: In December, IGN?s Jeff Haynes stated that Killzone 2 was using only about 60% of the PS3?s SPU?s. Has that changed since then, and what are your thoughts on pushing the PS3?s limits in the future?

MdJ : To be honest I don?t know who said Killzone 2 only uses 60% of the SPUs as that?s simply not true. It all depends on what is happening at a certain moment in the game. In some (rare) cases when there isn?t much action going on the game doesn?t require all the SPUs to run at full speed, but there are plenty of combat heavy situations where we max out on all SPUs and run at 100%.
http://www.psu.com/PSU-Exclusive--Killzone-2-Interview-Feature--a006105-p0.php

Czyli moc PS3 wykorzystana w 100% potwierdził to Game Director GG, czy może pan z IGN to większy autorytet? Jak to jest Marcepan?

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15509 dnia: Marca 12, 2009, 19:56:13 pm »
Dajcie jakis fajny filmik pokazujacy dzungle w H3.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15510 dnia: Marca 12, 2009, 19:57:17 pm »
Nie wiem Zeratul bo to Ty podałeś ten link i bardzo gorąco go polecałeś. To ja już nie wiem. Zdecyduj się w końcu na jakich wypowiedziach się opierasz bo widzę że mocno się wahasz.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15511 dnia: Marca 12, 2009, 19:57:48 pm »
Dajcie jakis fajny filmik pokazujacy dzungle w H3.
I dla porównania równie fajny z dzungla w uncharted.

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15512 dnia: Marca 12, 2009, 20:05:01 pm »
Nie wiem Zeratul bo to Ty podałeś ten link i bardzo gorąco go polecałeś. To ja już nie wiem. Zdecyduj się w końcu na jakich wypowiedziach się opierasz bo widzę że mocno się wahasz.

Widzisz Marcepan, bo to ty i Diuk upieraliście się, że Xbox 360 został wyciśnięty z mocy przy Gears of War 2, więc rzuciłem ci link do felietonu Kosa, który ośmiesza takie stwierdzenia. Ale ty wolałeś go nie czytać, albo nie zrozumiałeś. Wpadło ci natomiast w oko 60% mocy PS3 w KZ2 więc natychmiast użyłeś tego jako argumentu. Co ciekawsze dla ciebie pan z IGN to autorytet, pan producent Epic to autorytet, ale David Jaffe już nie. Ludzie którzy nie pracują nad tworzeniem gier są większymi autorytetami dla Marcepana niż ludzie którzy je piszą. Zanotowałem.

Niestety ale twoje 60% mocy to nie argument bo pan z GG mówi wprost, że jest 100% (tak wiem, dla ciebie jest mniejszym autorytetem niż pan z IGN)

Generalnie moje wywody miały na celu pokazanie wam jak bardzo w błędzie jesteście stwierdzając, że wykorzystano już 100% mocy Xboksa 360, bo to oznacza (vide tekst pana z GG), że wykorzystano już też 100% mocy PS3.

Ale i tak to do was nie dotrze, to wyższa szkoła jazdy by to zrozumieć... do mojego byłego dyskutanta Czychu3 też by to nie dotarło, więc nie przejmujcie się nie jesteście sami.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15513 dnia: Marca 12, 2009, 20:07:24 pm »
A to nie jest czasami tak, że już pierwsze gry wykorzystują 100% i potem, poprzez używanie nowych sztuczek, wyciska się ze sprzętu więcej?

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15514 dnia: Marca 12, 2009, 20:08:24 pm »
windomearl zobaczysz zachód słońca na tle dżungli i odpłyniesz. To tylko jeden z mega orgazmów. Doprawdy takiej
jakości tekstur nie widziałem nigdy w życiu. *_*

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15515 dnia: Marca 12, 2009, 20:09:47 pm »
A to nie jest czasami tak, że już pierwsze gry wykorzystują 100% i potem, poprzez używanie nowych sztuczek, wyciska się ze sprzętu więcej?

100% właściwości fizycznych pisał o tym jeden kolega parę stron wcześniej... siakiś mod, ale niestety do brygady to nie dotarło, więc postanowiłem przekonać ich innych sposobem.


Dajcie jakis fajny filmik pokazujacy dzungle w H3.
I dla porównania równie fajny z dzungla w uncharted.

proponowałbym jednak zagrać...

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15516 dnia: Marca 12, 2009, 20:11:55 pm »
Nie wiem Zeratul bo to Ty podałeś ten link i bardzo gorąco go polecałeś. To ja już nie wiem. Zdecyduj się w końcu na jakich wypowiedziach się opierasz bo widzę że mocno się wahasz.

Widzisz Marcepan, bo to ty i Diuk


Coś ty się mnie tak uczepił, jak rzep koziej dupy  :???: Napisałem tylko, że chyba gdzieś czytałem o takiej wypowiedzi. Jak widać pomyliło mi się z tym całym Fergusonem. Dla mnie potencjał x0 może być i wykorzystywany w 5% mało mnie to obchodzi szczerze powiedziawszy, podobnie jak PS3 - jeśli Killzone to 100% mocy tej konsoli, to nie mam absolutnie nic przeciwko kolejnym exclusivom wyglądającym, jak produkcja panów z GG, absolutnie nic.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15517 dnia: Marca 12, 2009, 20:12:11 pm »
Co ciekawsze dla ciebie pan z IGN to autorytet, pan producent Epic to autorytet, ale David Jaffe już nie. Ludzie którzy nie pracują nad tworzeniem gier są większymi autorytetami dla Marcepana niż ludzie którzy je piszą. Zanotowałem.

Oj i tu się sromotnie mylisz. Ci panowie nie są dla mnie żadnymi autorytetami. Ja jedynie pokazałem na ich przykładzie jak bzdurne i bezsensowne jest podpieranie się wywodami znanych nazwisk i twierdzenie przy tym iż mają oni jedyną i najprawdziwszą rację. W skrócie chciałem pokazać jak durne było twoje podpieranie się zdaniem Jaffe'a. Niestety odebrałeś to w zupełnie omylny sposób.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15518 dnia: Marca 12, 2009, 20:16:21 pm »
windomearl zobaczysz zachód słońca na tle dżungli i odpłyniesz. To tylko jeden z mega orgazmów. Doprawdy takiej
jakości tekstur nie widziałem nigdy w życiu. *_*
Nie mówie że nie. Nie mam nic ani do x'a ani do ps3. Po prostu nie mam kasy na obie. No pokaż ktoś filmiki.  :cool:

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15519 dnia: Marca 12, 2009, 20:17:55 pm »
windomearl zobaczysz zachód słońca na tle dżungli i odpłyniesz. To tylko jeden z mega orgazmów. Doprawdy takiej
jakości tekstur nie widziałem nigdy w życiu. *_*
Nie mówie że nie. Nie mam nic ani do x'a ani do ps3. Po prostu nie mam kasy na obie. No pokaż ktoś filmiki.  :cool:

Poproś Jurasa, on ma smykałkę do tego typu rzeczy  :lol: