Alan musi się obronić klimatem i jakimś powiewem świeżości w temacie czyli np. otwartością świata. Z tego co widziałem na prezentacji to silnik może odtworzyć naprawdę sporą połać terenu + cykl dnia nocy i zmienna pogoda. Tylko właśnie ciekawe jak to na XO będzie wyglądać bo ówczesna prezentacja była pokazywana na przesilnym piecu jak na tamte czasy. Tak czy inaczej nie liczyłbym na jakieś kopnięcie w głowę od strony wizualnej.
Sylvan nie strasz że tak większość tekstur wygląda na PC bo będe bał się kupić wersje na ps3
Czemu powiewem świeżości od razu.
Halo i masa innych serii mało co wnoszą do kolejnych odsłon, a spójrz na oceny. Mało, niektórzy wieszczą przy każdej odsłonie przełom ....
Co do Bs2 sieq....
A to tylko zdjęcie (zdjęcie, nie PrSc, ponieważ tuz obok F12 jest, a podczas nocnych wojaży po ciemku, można omyłkowo to klapsnąć).
Uwierz, gra wygląda znakomicie. Wszelakie efekty - woda przykładowo - ilość detali, płynność rozrywki. Brak zastrzeżeń. Ktoś,, kto grał (Soul przykładowo) potwierdzi moje słowa.
Dodatkowo genialny design, oraz artyzm tworzenia poszczególnych etapów dodaje swoje w rzutowaniu na ogólny odbiór gry.
Oczywiście nie ma się co oszukiwać, na konsolach będzie nieco gorzej, ale i tak jestem przekonany, że żaden cymbał zbolały nie wystawił by mniej niż 9 za grafikę w x0/PS3 ver.
Wiadomość scalona: Lutego 18, 2010, 20:17:08 pmJeśli chodzi o tekstury z bliska, już to tłumaczyłem w owym poście.
http://gameonly.pl/forum/index.php/topic,2178.21860.htmlBądź zatem spokojny. Kupując Bs2 dostaniesz jedną z ładniejszych gier obecnej generacji.