Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2717699 razy)

0 użytkowników i 15 Gości przegląda ten wątek.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21880 dnia: Lutego 18, 2010, 11:46:15 am »
Nie ma to jak wypowiedź "znawcy" na podstawie, 4-5 minutowego filmiku, zawierającego tylko i wyłącznie urywki. Wszystkie Twoje słowa, równie dobrze pasują do HR'a ( nie mam tu na myśli Halo Reach'a)

Cytuj
.....ale technicznie (poziom tekstur, animacja, v-synch) nie kopie zadu....Jak na tak długi okres produkcji naprawdę nie szokuje.

Pasuje idealnie, ale Ty w życiu tak nie na piszesz, bo przecież ta gra jest na PS3.

Co do reszty Twojego lamentu, to warto poczekać na całą grę, bo te oskarżenia są bezpodstawne.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21881 dnia: Lutego 18, 2010, 11:53:28 am »
@ KKRT

No nie powiedział bym że to są bullshoty, po ostatnim filmiku, na nim widać doskonałą grę świateł i cieni, niezłe textury i ogromny świat, a także świetne warunki pogodowe i fizykę. :)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21882 dnia: Lutego 18, 2010, 12:02:16 pm »
Chodzi raczej o totalny brak aliasingu na tych screenach.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21883 dnia: Lutego 18, 2010, 12:03:07 pm »
Ludzie tak męczyli, że nie ma nic w dzień, pokazali i z masakrowali  8) 8) 8) 8) 8) 8)
Khe khe ;p

Wiecie, ze te Remedy co Microsoft kupil to nie to samo stare Remedy co robilo Max Payne'y? :p
Skad to wiadomo, a stad:
Screeny z Max Payne 2 [gra z 2003 roku, chodzi plynnie z MSAA na Geforce 4]

I reszta w spoilerze
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
A tu screeny z Alan Wake [bullshoty] http://www.gamersmint.com/?p=2101

Szkoda, ze wiele wspolczesnych developerow nie jest tak zdolnych jak kiedys bylo Remedy ;\

mi tam grafa z max payne'a kojarzy się bardziej z tym:



ŁEB URYWA!!!!
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2010, 12:04:58 pm wysłana przez s00s »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21884 dnia: Lutego 18, 2010, 12:15:20 pm »
To zupełnie inne gry o zupełnie innej tematyce. Nie można ich nawet porównać.


*facepalm*

Pisałem to już wcześniej w temacie o A.Wake, ale może mi ktoś łaskawie wytłumaczyć, czemu ludzie w ogóle stawiali obok siebie HR i AW, jako jakichś konkurentów? Obie gry to kompletnie inny gatunek (HR - przygodówka, AW - gra akcji), obie gry mają kompletnie inny klimat (HR - realistyczny, AW - horror/sci-fi).
Jak napisał to ktoś na NeoGAF, jedyne, co obie gry mają wspólnego to to, że głównymi bohaterami są ludzie. Tyle.

Przecież dokładnie to napisałem? Ten facepalm to tak odruchowo piszesz? Czytaj ze zrozumieniem to co cytujesz żebyś potem tak nie failował.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21885 dnia: Lutego 18, 2010, 12:21:37 pm »
@s00s
Raczej to od 1:52


Poza tym wiadomo, ze gra nie wyglada lepiej niz Alan Wake lol, ale ma czesto lepsze tekstury niz AW, co na znacznie silniejszej platofrmie, 7 lat po developingu MP2 nie powinno miec miejsca.
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2010, 12:24:16 pm wysłana przez KKRT »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21886 dnia: Lutego 18, 2010, 12:23:11 pm »
Nie ma to jak wypowiedź "znawcy" na podstawie, 4-5 minutowego filmiku, zawierającego tylko i wyłącznie urywki. Wszystkie Twoje słowa, równie dobrze pasują do HR'a ( nie mam tu na myśli Halo Reach'a)

Cytuj
.....ale technicznie (poziom tekstur, animacja, v-synch) nie kopie zadu....Jak na tak długi okres produkcji naprawdę nie szokuje.

Pasuje idealnie, ale Ty w życiu tak nie na piszesz, bo przecież ta gra jest na PS3.

Hmmm zastanówmy się czy znowu coś Ci się nie popieprzyło. O ile poziom tekstur w HR w lokacji z agentem FBI faktycznie jest podobny do tego z Alan Wake, tak już melina prezentuje się o wiele lepiej. Jedziemy dalej a więc animacja. Ta w HR jest świetna, naturalna a ruchy postaci płynne. W AW jak widać na przerywnikach, postacie wykonują ruchy dosyć sztywno. Podczas gameplayu jest lepiej, ale tam z kolei postać nie wykonuje jakiś złożonych kombinacji. Po prostu bieg, celowanie, bieg, strzał, przeładowanie. Nie ma takich elementów jak w HR gdzie postać przeciska się obok kontenera, wspina po skarpie czy toczy realistyczną walkę z przeciwnikiem. V-synch w HR jest bezbłędny. Nie ma z tym żadnych problemów. Na koniec czas produkcji. Tu chyba nie muszę pisać czemu Alan Wake dostał przydomek Alan Wait. :lol:

PS. Mógłbym jeszcze napisać o modelach postaci w obu grach, ale kto grał w demo HR ten wie, że mało co może się z tym równać.
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2010, 12:25:07 pm wysłana przez BoBaN »

el becetol

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21887 dnia: Lutego 18, 2010, 12:29:06 pm »
To zupełnie inne gry o zupełnie innej tematyce. Nie można ich nawet porównać.


*facepalm*

Pisałem to już wcześniej w temacie o A.Wake, ale może mi ktoś łaskawie wytłumaczyć, czemu ludzie w ogóle stawiali obok siebie HR i AW, jako jakichś konkurentów? Obie gry to kompletnie inny gatunek (HR - przygodówka, AW - gra akcji), obie gry mają kompletnie inny klimat (HR - realistyczny, AW - horror/sci-fi).
Jak napisał to ktoś na NeoGAF, jedyne, co obie gry mają wspólnego to to, że głównymi bohaterami są ludzie. Tyle.

Przecież HR to też sci-fi. To nie obecność "kosmitów" czy "potworów" definiuje przynależność do tego gatunku.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21888 dnia: Lutego 18, 2010, 12:29:27 pm »
Przecież dokładnie to napisałem? Ten facepalm to tak odruchowo piszesz? Czytaj ze zrozumieniem to co cytujesz żebyś potem tak nie failował.

Cytuj
i teraz wiem, iż to żadna konkurencja dla Heavy Rain.
Pisałem w ogóle o idei, że ktokolwiek mógł kiedykolwiek sądzić, że te dwie gry można stawiać obok siebie :roll:.


Przecież HR to też sci-fi. To nie obecność "kosmitów" czy "potworów" definiuje przynależność do tego gatunku.

Dobra, źle się wyraziłem. Chodziło mi raczej o obecność elementów paranormalnych.

Na koniec czas produkcji. Tu chyba nie muszę pisać czemu Alan Wake dostał przydomek Alan Wait.
Czy przypadkiem Heavy Rain nie miał prezentacji silnika w 2006 roku? Alan Wake miał pokaz swojego silnika w 2005 roku. Dodatkowo w międzyczasie gra przeniosła się z PC (pierwotnie był to pokaz siły quad core i DX10) na X360, co wymusiło zmiany grze (m.in. zrezygnowano z otwartego świata na rzecz bardziej liniowych misji).
Także zaledwie rok różnicy pomiędzy obiema prezentacjami silnika. Mhmm... Heavy Wait?
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2010, 12:34:28 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21889 dnia: Lutego 18, 2010, 12:37:26 pm »
Mr_Zombie zabawne, że się temu w ogóle dziwisz. Od pierwszych materiałów HR i AW ludzie zaczęli te gry porównywać. Osobiście nie śledziłem ze specjalną uwagę materiałów z AW i teraz gdy zobaczyłem na czym polega gameplay to zdałem sobie w 100% sprawę iż to zupełnie inne gry. Wcześniej miałem już mocne podejrzenia, że ludzie przesadzają ze stawianiem tych tytułów obok siebie. Teraz się o tym przekonałem bo grałem w demo HR i widziałem ów filmik z AW. Zupełnie nie wiem co w tym dziwnego i skąd to rzucanie dziecinnymi facepalm'ami. :roll: :roll: :roll:

PS. Mr_Zombie grałeś w ogóle w demo HR?

Wiadomość scalona: [time]Luty 18, 2010, 12:39:26 pm[/time]
Na koniec czas produkcji. Tu chyba nie muszę pisać czemu Alan Wake dostał przydomek Alan Wait.
Czy przypadkiem Heavy Rain nie miał prezentacji silnika w 2006 roku? Alan Wake miał pokaz swojego silnika w 2005 roku. Dodatkowo w międzyczasie gra przeniosła się z PC (pierwotnie był to pokaz siły quad core i DX10) na X360, co wymusiło zmiany grze (m.in. zrezygnowano z otwartego świata na rzecz bardziej liniowych misji).
Także zaledwie rok różnicy pomiędzy obiema prezentacjami silnika. Mhmm... Heavy Wait?

No tak racja. A Gran Turismo 5 robią dopiero 3 lata. Zaczęli w 2006r. potem ponad rok musieli poświęcić dla GT:PSP i dopiero wzięli się za GT5. Zupełnie nie wiem skąd te narzekania, że GT5 tak długo powstaje. :lol:

Tak na poważnie to nie rób z siebie głupka, bo chyba nim nie jesteś. W sieci możesz znaleźć całą masę określeń AW jako Alan Wait. Pokaż mi jedno, które HR nazywa Heavy Wait. Hmmmmmmmmmm???
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2010, 12:40:48 pm wysłana przez BoBaN »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21890 dnia: Lutego 18, 2010, 12:56:30 pm »
Od pierwszych materiałów HR i AW ludzie zaczęli te gry porównywać.

Nie moja wina, że ludzie są głupi/naiwni :(
Ba, są ludzie, nawet tu na forum, którzy spodziewali się, że Remedy - developera odpowiedzialnego za Max Payne i The Fall of Max Payne - zrobią survivor horror pokroju Silent Hill 2. Jeżeli ktoś oczekiwał od Remedy czegoś innego, niż gry akcji/strzelanki ze świetnym klimatem, to oszukiwał sam siebie.


Cytuj
W sieci możesz znaleźć całą masę określeń AW jako Alan Wait.
Alan Wake dlatego zyskał sobie przydomek "Wait", ponieważ pokazywano z niego bardzo mało materiałów. Był krótki trailer w 2005r, w 2006 i 2007 + prezentacja na imprezie Intela. Dopiero w okolicach premiery filmu Max Payne, pod koniec 2008 roku, pokazano kilka screenów z aktualnej (wówczas wersji) + trochę dłuższy trailer, a na E3 2009 po raz pierwszy pokazano gameplay gry (nie licząc prezentacji silnika z 2006r). Tak czy inaczej: pierwsza zapowiedź: 2005 - data wydania: 2010. 5 lat. Mały zespół. W 2007 roku nastąpiła lekka zmiana koncepcji gry (open world -> bardziej liniowe podejście). This is waiting?
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2010, 12:59:59 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21891 dnia: Lutego 18, 2010, 12:56:36 pm »
Z Alan Wait chodzi o to, ze Remedy pokazalo po raz pierwszy gre i zapowiedzialo w 2005 roku. Potem mniej wiecej co rok zmieniali date premiery. Pierwsza miala byc chyba w 2007, potem 2008, potem 2009 no i teraz 2010. Heavy Rain mial jeden promo-trailer bardziej by wydawce zainteresowac w 2006 i potem dopiero info, ze gra wychodzi w 2009, co w koncu przesuneli na 2010.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21892 dnia: Lutego 18, 2010, 13:10:15 pm »
Oki Mr_Zombie wszystko się zgadza, ale to nie zmienia faktu jak ludzie na to spoglądają. To samo jest z GT5. Każdy narzeka na okropnie długi czas produkcji, ale gdyby ludzie się zastanowili nad tym jak rozbudowana będzie ta gra i że w międzyczasie stworzono GT:PSP to wyszłoby na to iż GT5 jest tworzone w podobnym czasie jak inne wielkie tytuły obecnego rynku gier wideo.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21893 dnia: Lutego 18, 2010, 13:12:47 pm »
To samo jest z GT5. Każdy narzeka na okropnie długi czas produkcji, ale gdyby ludzie się zastanowili nad tym jak rozbudowana będzie ta gra i że w międzyczasie stworzono GT:PSP to wyszłoby na to iż GT5 jest tworzone w podobnym czasie jak inne wielkie tytuły obecnego rynku gier wideo.

Tak jak napisałem, ludzie są głupi. Tego nikt nie zmieni.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21894 dnia: Lutego 18, 2010, 13:24:35 pm »
Pierwsze info o Gt5 było na E3 w 2006 roku. Gwoli przypomnienia. Odnośnie Gt na PSP, to nie jest tak że nagle całe PD robiło Gt na PSP, tylko zostało oddelegowane cześć ekipy do tego działania. Z kolei przy Gt5 z tego co mówił KAZ pracuję ciągle mniej więcej 150 osób. 8)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21895 dnia: Lutego 18, 2010, 13:26:39 pm »
Ktoś to GT:PSP musiał robić i byli to ludzie z PD. Zapewne znacznie to opóźniło prace nad GT5. Nie ma się co tutaj oszukiwać. Teraz weź pod uwagę ogrom rozbudowania GT5, fakt że pierwszy raz w serii będą zniszczenia itp.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21896 dnia: Lutego 18, 2010, 13:28:22 pm »
Wszelkie dema, trailery, itd. nie zrobią się same.
GT PSP wymagało dużo pracy, Prolog tak samo.
Wszystko to odciągało PD od pełnego GT5 co chyba jest oczywiste.

Wiadomość scalona: Lutego 18, 2010, 13:34:41 pm
Różnice w FF13 między XO a PS3 zaczynają być coraz większe.

Wersja PS3 chodzi w 1280x720 2xMSAA

X360 prawdopodobnie 1024x576 2xMSAA



« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2010, 13:34:41 pm wysłana przez A-n »

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21897 dnia: Lutego 18, 2010, 14:00:23 pm »
Jasne że musiał ktoś to zrobić, ale nie cała załoga. Także przy Gt5 ciągle pracowali. :roll:

Prolog, Demo Time Trial to tylko wcześniejsze Build'y Gt5, na dany okres czasowy, czyli to co udało im się do danego momenty stworzyć.

Trailery nie zrobią się same, ale nie przesadzamy znów w drugą stronę.

Ten ogrom rozbudowania, owszem jest, ale to głównie przez czasochłonne modele samochodów(ilość i ich wykonanie), oraz zapowiadane ficzery. Tak to jest, jak się z niektórymi rzeczami zwleka z generacji na generację, dość powiedzieć że cykl dnia i nocy miała gra LE MANS na Dreamcasta czy PS2. No i tak na prawdę dziś nie widzimy póki co nocnego Tokyo, Nurburgring i innych tras, a te 3 screenshoty to trasa Special Stage Route 5, która od zawsze w serii była nocną trasą, tak samo jest z zmiennymi warunkami, póki co mamy suche fakty, teraz czas na praktykę. Mam nadzieje że w przeciągu miesiąca-dwóch w końcu coś pokażą. 8)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21898 dnia: Lutego 18, 2010, 14:02:54 pm »
Na Twoim miejscu czekałbym na E3 - obawiam się, że dopiero tam będzie konkretne, pełne info nt. GT5.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21899 dnia: Lutego 18, 2010, 14:19:36 pm »
Cytuj
Hmmm zastanówmy się czy znowu coś Ci się nie popieprzyło. O ile poziom tekstur w HR w lokacji z agentem FBI faktycznie jest podobny do tego z Alan Wake, tak już melina prezentuje się o wiele lepiej. Jedziemy dalej a więc animacja. Ta w HR jest świetna, naturalna a ruchy postaci płynne. W AW jak widać na przerywnikach, postacie wykonują ruchy dosyć sztywno. Podczas gameplayu jest lepiej, ale tam z kolei postać nie wykonuje jakiś złożonych kombinacji. Po prostu bieg, celowanie, bieg, strzał, przeładowanie. Nie ma takich elementów jak w HR gdzie postać przeciska się obok kontenera, wspina po skarpie czy toczy realistyczną walkę z przeciwnikiem. V-synch w HR jest bezbłędny. Nie ma z tym żadnych problemów. Na koniec czas produkcji. Tu chyba nie muszę pisać czemu Alan Wake dostał przydomek Alan Wait. Laughing

Spokojnie, nic nikomu się nie popieprzyło.

Wszystko jasne, uważasz, że HR

..... technicznie (poziom tekstur, animacja, v-synch) kopie zad....Jak na tak długi okres produkcji naprawdę szokuje.

Nie mam więcej pytań.

Mi w demku HR'a V-sync siadł parę razy, melina wygląda nieźle, ale trzeba pamiętać, że to jest pokoik.

Osobiście HR mnie nie z masakrował (Uncharted2 zrobiło swoje) ładnie i tyle.


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21900 dnia: Lutego 18, 2010, 15:10:54 pm »
Mi w demku HR'a V-sync siadł parę razy, melina wygląda nieźle, ale trzeba pamiętać, że to jest pokoik.

Sprawdź czy wszystko ok z Twoją PS3, bo na forum PE jeden z użytkowników pisał o spadkach animacji, rwącym v-synch w HR, podczas gdy u innych takie problemy nie występowały. Okazało się że coś u niego nie tak z konsolą.

Wiadomość scalona: Lutego 18, 2010, 15:20:25 pm
Jasne że musiał ktoś to zrobić, ale nie cała załoga. Także przy Gt5 ciągle pracowali. :roll:

Prolog, Demo Time Trial to tylko wcześniejsze Build'y Gt5, na dany okres czasowy, czyli to co udało im się do danego momenty stworzyć.

Oj chyba sobie nie zdajesz sprawy z pewnych rzeczy. Od builda gry do wypuszczenia dema (w tym przypadku Prologue) jest daleka droga. Dlatego np. Uncharted 2 dostał demo tak późno, podobnie MGS4 i inne tytuły, które miały dema po swojej premierze. Zbyt dużo czasu to zajmuje i niektórym nie opłaca się go poświęcać i tym samym opóźniać premierę. To że PD miało jakiś tam poziom kodu i zaawansowania prac nad GT5 zupełnie nie równa się z tym, że mogli w krótkim czasie zrobić z tego demo. Prologue trzeba było odpowiednio przygotować, stworzyć menusy, opcje, obsługę kierownic i całą resztę potrzebnych do odpowiedniego funkcjonowania elementów. Już o GT:PSP nie wspominam gdzie liczba aut jest bardzo duża. To wymaga sporo czasu.

Ten ogrom rozbudowania, owszem jest, ale to głównie przez czasochłonne modele samochodów(ilość i ich wykonanie), oraz zapowiadane ficzery. Tak to jest, jak się z niektórymi rzeczami zwleka z generacji na generację, dość powiedzieć że cykl dnia i nocy miała gra LE MANS na Dreamcasta czy PS2.

Uwielbiam takie porównania. Może pójdźmy dalej. Już Lotus na Amidze miał nocne trasy. A w takim Road Rush dało się kopniakami zrzucać przeciwników z motorów. Polyphony powinno się wstydzić, że w Tourist Trophy nie ma jeszcze takiej możliwości. :roll:
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2010, 15:20:25 pm wysłana przez BoBaN »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21901 dnia: Lutego 18, 2010, 16:32:15 pm »
Mi w demku HR'a V-sync siadł parę razy, melina wygląda nieźle, ale trzeba pamiętać, że to jest pokoik.
Sprawdź czy wszystko ok z Twoją PS3, bo na forum PE jeden z użytkowników pisał o spadkach animacji, rwącym v-synch w HR, podczas gdy u innych takie problemy nie występowały. Okazało się że coś u niego nie tak z konsolą.
Scenka podczas której agent FBI pokazuje legitymacje lub  gdy na ekranie znajduje się namiot ze zwłokami.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21902 dnia: Lutego 18, 2010, 17:41:32 pm »
Alan musi się obronić klimatem i jakimś powiewem świeżości w temacie czyli np. otwartością świata. Z tego co widziałem na prezentacji to silnik może odtworzyć naprawdę sporą połać terenu + cykl dnia nocy i zmienna pogoda. Tylko właśnie ciekawe jak to na XO będzie wyglądać bo ówczesna prezentacja była pokazywana na przesilnym piecu jak na tamte czasy. Tak czy inaczej nie liczyłbym na jakieś kopnięcie w głowę od strony wizualnej.

Sylvan nie strasz że tak większość tekstur wygląda na PC bo będe bał się kupić wersje na ps3  ;) ;) ;)  

http://www.gameblog.fr/news_13854_alan-wake-5-minutes-de-gameplay-inedit

Jedna z najpiękniejszy gier na X'a to na pewno :) Jedna z gier której można zazdrościć posiadaczom X'a to też na pewno. 8)
kolejny filmik potwierdza tylko to co mowilem. jak cala gra utrzyma taki poziom to zrowna sie z killzonem2 lub bedzie bardzo blisko a podobno x360 mial byc za slaby na taka grafe :roll:
a heavy raina nie ma co porownywac do alana, nawet graficznie ciezko te gry porownac
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2010, 17:52:38 pm wysłana przez Wulfen »

Spidey^

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21903 dnia: Lutego 18, 2010, 19:34:06 pm »
Ludzie tak męczyli, że nie ma nic w dzień, pokazali i z masakrowali  8) 8) 8) 8) 8) 8)
Khe khe ;p

Wiecie, ze te Remedy co Microsoft kupil to nie to samo stare Remedy co robilo Max Payne'y? :p
Skad to wiadomo, a stad:
Screeny z Max Payne 2 [gra z 2003 roku, chodzi plynnie z MSAA na Geforce 4]

I reszta w spoilerze
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
A tu screeny z Alan Wake [bullshoty] http://www.gamersmint.com/?p=2101

Szkoda, ze wiele wspolczesnych developerow nie jest tak zdolnych jak kiedys bylo Remedy ;\
Właśnie przypomniałeś mi dlaczego tak nie lubię gier na PC - jakość tekstur jest przeważnie zbyt wysoka względem geometrii i architektury poziomów przez co całość wygląda bardzo sztucznie, kanciasto i sterylnie. Poza tym te screeny są podrasowane bo grałem na najwyższych ustawieniach w Max Payne 2 i aż "tak" to nie wyglądało.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21904 dnia: Lutego 18, 2010, 19:45:16 pm »
Ten screen został zrobiony przez użytkownika NeoGAF, który jedynie użył komendy w konsoli, by wymusić tryb szerokoekranowy za pomocą zmiany FOV. Prócz tego - jest to z gry, bez żadych modów, żadnych podrasowań.


EDIT:
Oryginalny post (z większą ilością screenów): LINK, oraz jeszcze kilka screenów: LINK.

I zgodzę się z Tobą, że często tekstury bądź w ogóle rozdzielczość psuje efekt, wszystko jest zbyt ostre, zbyt wyraźne, przez co widać wszystkie niedoskonałości, wszelkie uproszczenia i ubogie elementy. Ale mimo to nie zmienia to faktu, że wiele gier obecnej generacji może pozazdrościć MP2 tekstur.
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2010, 19:52:43 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Spidey^

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21905 dnia: Lutego 18, 2010, 19:50:40 pm »
Zapewne masz rację. Pamiętam jak grałem w tą grę to strasznie mnie raziło to, że tekstury są tak "dokładne" a wszystko takie kanciaste i sterylne.

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21906 dnia: Lutego 18, 2010, 19:51:26 pm »
Cytuj
Wiecie, ze te Remedy co Microsoft kupil to nie to samo stare Remedy co robilo Max Payne'y? :p

Wut?

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21907 dnia: Lutego 18, 2010, 20:15:11 pm »
Alan musi się obronić klimatem i jakimś powiewem świeżości w temacie czyli np. otwartością świata. Z tego co widziałem na prezentacji to silnik może odtworzyć naprawdę sporą połać terenu + cykl dnia nocy i zmienna pogoda. Tylko właśnie ciekawe jak to na XO będzie wyglądać bo ówczesna prezentacja była pokazywana na przesilnym piecu jak na tamte czasy. Tak czy inaczej nie liczyłbym na jakieś kopnięcie w głowę od strony wizualnej.

Sylvan nie strasz że tak większość tekstur wygląda na PC bo będe bał się kupić wersje na ps3  ;) ;) ;) 

Czemu powiewem świeżości od razu. Halo i masa innych serii mało co wnoszą do kolejnych odsłon, a spójrz na oceny. Mało, niektórzy wieszczą przy każdej odsłonie przełom ....

Co do Bs2 sieq....



A to tylko zdjęcie (zdjęcie, nie PrSc, ponieważ tuz obok F12 jest, a podczas nocnych wojaży po ciemku, można omyłkowo to klapsnąć).
 
Uwierz, gra wygląda znakomicie. Wszelakie efekty - woda przykładowo - ilość detali, płynność rozrywki. Brak zastrzeżeń. Ktoś,, kto grał (Soul przykładowo) potwierdzi moje słowa.
Dodatkowo genialny design, oraz artyzm tworzenia poszczególnych etapów dodaje swoje w rzutowaniu na ogólny odbiór gry.

Oczywiście nie ma się co oszukiwać, na konsolach będzie nieco gorzej, ale i tak jestem przekonany, że żaden cymbał zbolały nie wystawił by mniej niż 9 za grafikę w x0/PS3 ver.

Wiadomość scalona: Lutego 18, 2010, 20:17:08 pm
Jeśli chodzi o tekstury z bliska,  już to tłumaczyłem w owym poście. http://gameonly.pl/forum/index.php/topic,2178.21860.html

Bądź zatem spokojny. Kupując Bs2 dostaniesz jedną z ładniejszych gier obecnej generacji.
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2010, 20:17:08 pm wysłana przez Sylvan Wielki »

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21908 dnia: Lutego 18, 2010, 20:21:27 pm »
A to tylko zdjęcie (zdjęcie, nie PrSc, ponieważ tuz obok F12 jest, a podczas nocnych wojaży po ciemku, można omyłkowo to klapsnąć).
Ty to zajebisty jesteś z tymi zdjęciami z komórki :lol:
Naprawdę nie łatwiej jest wziąć choćby ten telefon, jeśli już grasz po ciemku, podświetlić sobie lekko klawiaturę i nacisnąć PrintScreena ? Nie rozumiem jak można sobie tyle niepotrzebnego zachodu sprawiać (bo jakoś jeszcze musisz przerzucać zdjęcia na kompa). Później się nie dziw, że ludzie nie biorą takich fotek na poważnie i Twoje zapewnienia na podstawie takich screenów nie przekonają nawet największych optymistów. ;p
PSN ID: WojtqGO

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21909 dnia: Lutego 18, 2010, 20:30:07 pm »
Widzisz, życie to nie binarny rpg z brakiem wyboru, lub bardzo ograniczonym polem działania. To mój wybór. Jak będę przechodził ME2 będę robił PrSc. Przy Bs2 robię tak. MOja sprawa.
Ale nie myśl, że jestem niegrzeczny. Doceniam twoją dobrą radę i troskę o mój zachód :*

Teraz proponuję wrócić do tematu rzeczonego, a nie tego kto jak robi zdjęcia w grze ;)


Miazga

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2003
  • Wiadomości: 3 839
  • Reputacja: 0
  • lol pozdro rasta power
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21910 dnia: Lutego 18, 2010, 20:33:36 pm »
Ja pier**le. Powiedz jeszcze "i have the right to defend myself as a woman!!!!!!!!!!"

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21911 dnia: Lutego 18, 2010, 20:45:52 pm »
Z postów o zdradzaniu swej kobiety (o chęci właściwie) na francuski się przerzuciłeś. Miło. Ale jakbyś chciał coś na temat napisać :

http://www.fileplanet.com/209529/200000/fileinfo/Grand-Theft-Auto-4---Better-City-Textures-Mod

Fakt, początkowo prezentowała się jak niemal każdy widział - lipna konwersja. Później po kilku poprawkach i z 4870x2 w bebechach (plus odpowiednio mocny procesor), wyglądała zachwycająco - maksymalne detale, fHD, płynna animacja w jednej ramce (stale 60fps dla nieobeznanych).

No, ale teraz ....  :whistle:

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21912 dnia: Lutego 18, 2010, 20:53:08 pm »
A to tylko zdjęcie (zdjęcie, nie PrSc, ponieważ tuz obok F12 jest, a podczas nocnych wojaży po ciemku, można omyłkowo to klapsnąć).
Ty to zajebisty jesteś z tymi zdjęciami z komórki :lol:
W końcu musi być godzina na zdjęciu. :)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 996
  • Reputacja: 132
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21913 dnia: Lutego 18, 2010, 21:24:45 pm »
Bioshock to naprawdę ładna gra, z bliska tekstury nie są może naj naj, ale gra robi pozytywne wrażenie, wiele nadrabia klimatem lokacji, szkoda tylko że podobna do jedynki, zdjęcia robione na szybko, wszystko na max




A tu śmieszna sytuacja, pierw woda wygląda jak wygląda na 1 screenie, mały krok do przodu i jakieś dodatkowe oświetlenie dochodzi :P






Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21914 dnia: Lutego 18, 2010, 21:47:28 pm »
Teraz proponuję wrócić do tematu rzeczonego, a nie tego kto jak robi zdjęcia w grze ;)

Ty też nie wnosisz nic do tematu dając zdjęcia tragicznej jakości, bo na nich gra wygląda jakby na PS2 wyszła. Dlatego też nie reprezentują żadnej wartości w tej dyskusji, więc co najwyżej możemy porozmawiać o jakości aparatu w Twoim telefonie.
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2010, 22:06:03 pm wysłana przez tytacz »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21915 dnia: Lutego 18, 2010, 22:13:30 pm »
Nawet gorzej niz na ps2 ;).Te zdjecia wygladaja jak Turok na N64 bez dodatkowej pamieci he he.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21916 dnia: Lutego 18, 2010, 22:29:49 pm »
Zgadzam się z przedmówcami. Sylvan, nie wiem co starasz się osiągnąć wrzucając kiepskiej jakości zdjęcia, podczas gdy o wiele lepszy byłby odbiór bezpośrednich zrzutów ekranowych. Moldarowi wcale to problemów nie sprawiło. Piszesz "Moja sprawa". Jasne, jeśli pozostawiasz to na własny użytek. Możesz sobie robić zdjęcia z aparatu, ale jeśli starasz się udowodnić coś innym, to powinieneś postarać się, aby twój przekaz był jak najlepszy. Do tego bronisz się twierdząc, że to twój wybór, jakbyś traktował się jako jakiegoś buntownika przeciw ustalonemu porządkowi wszechrzeczy. Dziwne to twoje widzimisię.
PSN ID: WojtqGO

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21917 dnia: Lutego 18, 2010, 23:22:31 pm »
Właśnie przypomniałeś mi dlaczego tak nie lubię gier na PC - jakość tekstur jest przeważnie zbyt wysoka względem geometrii i architektury poziomów przez co całość wygląda bardzo sztucznie, kanciasto i sterylnie. Poza tym te screeny są podrasowane bo grałem na najwyższych ustawieniach w Max Payne 2 i aż "tak" to nie wyglądało.

Aaa to już teraz będę wiedział jak dokładnie określić ten plastik, którym śmierdzi na kilometry od monitora kiedy odpalam gry na PC. :grin:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21918 dnia: Lutego 18, 2010, 23:44:04 pm »
Hmm.. jak na moje to po prostu miałeś jakieś problemy z monitorem :P
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #21919 dnia: Lutego 19, 2010, 01:43:19 am »
Właśnie przypomniałeś mi dlaczego tak nie lubię gier na PC - jakość tekstur jest przeważnie zbyt wysoka względem geometrii i architektury poziomów przez co całość wygląda bardzo sztucznie, kanciasto i sterylnie. Poza tym te screeny są podrasowane bo grałem na najwyższych ustawieniach w Max Payne 2 i aż "tak" to nie wyglądało.

Aaa to już teraz będę wiedział jak dokładnie określić ten plastik, którym śmierdzi na kilometry od monitora kiedy odpalam gry na PC. :grin:
Te tez? :>
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Lutego 19, 2010, 01:45:14 am wysłana przez KKRT »