Witam. znalazłem przed chwilą dosyć ciekawe info. Podobno źródło pochodzi z manuala z gt5p( jeszcze tam nie zaglądałem)
Pewnie część z was wie o wielkiej dyskusji jaka rozgorzała w światku GT - dotyczącej obniżenia realizmu gry przez podwyższenie poziomu przyczepności opon. Ci co regularnie trenują swoje time triale, pewnie zauważyli już że na tych samych oponach uzyskują lepszy czas po update'cie. Jak jest w rzeczywistości? Czy PD obniżyło poziom realizmu aby ułatwić rozgrywkę, czy też odwrotnie - urealniło poziom przyczepności opon podwyższając go. Tego osobiście nie wiem. Czytam argumenty dwóch stron sporu i prawde mówiąc jedna i druga ma pewne logiczne spostrzeżenia. w kazdym razie, gdyby ktoś miał ambicje pojeździć w gt5p samochodem który jak najbardziej oddaje rzeczywisty model jazdy danego samochodu wtedy według PD powinien zastosować poniższe opony (pierwszy wariant to opony normalne-jeżdżone, drugi to wariant opon "nówka-sztuka"
). Tak więc zachęcam do przetestowania swoich ulubionych bryczek w tym "realnym" ustawieniu. Na ile poniższe propozycje odnoszą się do rzeczywistości? ... to ocenić pewnie będą mogli tylko właściele któregoś z poniższych modeli samochodów.
materiał pochodzi z tej strony:
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=109506 Lexus IS F: N3~S1
Nisan SKYLINE GT-R V-spec Nur: S1~S2
Nisan Fairlady Z Version S (Z33): N3~S1
Nisan Skyline Sedan 350GT Type SP: N2~N3
Nisan Skyline Coup 370GT Type SP: N3~S1
Nisan GT-R: S1~S2
Honda INTEGRA Type R (DCS): N3~S1
Honda NSX Type R: N3~S1
Acura NSX: N1~N2
Mazda RX-7 Spirit R Type A (FD): N3~N1
Mazda RX-8 Type S: N3~S1
Subaru IMPREZA WRC STI Spec C: S1~S2
Subaru IMPREZA WRX STI: S1~S2
Mitsubishi Lancer Evolution X GSR: S1~S2
Mitsubishi Lancer Evolution X GSR: S1~S2
Suzuki SWIFT Sport: N2~N3
Suzuki CERVO SR: N1~N2
Daihatsu Copen Active Top: N2~N3
Daihatsu OFC-1: N2~N3
Chevrolet Corvette Z06: N3~S1
Dodge VIPER GTS: N2~N3
Dodge VIPER SRT10 Coup: N3~S1
Ford Mustan V8 GT Coup Premium: N2~N3
Ford FOCUS ST: N2~N3
Ford Ford GT: N3~S1
Audi R8 4.2 FSI R tronic: N3~S1
Audi TT Coup 3.2 quattro: N2~N3
Bmw BMW Z4: N2~N3
Bmw BMW 135i Coup: N2~N3
Bmw BMW M3 Coup: N3~S1
Mercedes-Benz SL 55 AMG: N3~S1
MINI MINI Cooper-S: N2~N3
Volkswagen Golf IV Gti: N2~N3
Volkswagen Golf V Gti: N2~N3
Alfa Romero 147 Ti 2.0 Twin Spark: N2~N3
Alfa Romero Bera 3.2 JTS Q4: N2~N1
Ferrari 599: N3~S1
Ferrari F430: N3~S1
Ferrari F40: N2~N3
Ferrari 512BB: N1~N2
Lancia Delta HF Integrale Evoluzone: N1~N2
Citroen C4 Coup 2.0VTS: N2~N3
Renault Clio Renault SportV6 24V: N2~N3
Aston Martin DB9 Coup: N3~S1
Jaguar JX Coup: N3~S1
Lotus Elise 111: N2~N3
Lotus Elise: N2~N3
TVR Tamora: N3~N1
TVR Tuscan Speed: N2~N1
szerokiej drogi. pzdr.