Autor Wątek: Gran Turismo 5  (Przeczytany 1295361 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9640 dnia: Listopada 16, 2010, 15:57:59 pm »
Kaz tłumaczy to błędami w FW kierownicy, które dają niesprawiedliwą przewagę graczom używającym G27, a skoro Logitech sam się przyznaje do błędnego działania kierownicy z innymi grami na PS3, nie rozumiem, skąd ten cały hate na Kaza. To naprawdę zabawne, kiedy dorośli ludzie upatrują całego zła tego świata w osobie jednego skromnego kitajca.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9641 dnia: Listopada 16, 2010, 16:03:04 pm »
Powtarzam, że w SCC nie ma żadnych problemów z działaniem kiery. A jeśli chodzi o tą niesprawiedliwą przewagę jaką daje G27, to dotyczy ona zmiany biegów dzięki czemu zaoszczędza się jakieś ułamki sekund. Mnie osobiście bawi, że Kaz chce nam wcisnąć kit iż przez te ułamki sekund darowali sobie w GT5 dodanie pełnej obsługi G27. Nawet jeśli to wina Logitech'a i FW do kiery to uważam, że w przypadku tak niewielkiego niedociągnięcia PD powinno dać pełną obsługę tego kółka i olać sprawę z tą nieszczęsną zmiana biegów. Nie powiesz mi chyba, że lepszym rozwiązaniem było olać topową kierę Logitech'a zamiast dać jej obsługę mimo tego małego bug'u.

Poza tym pozostaje jeszcze jedna kwestia. Czy będzie obsługa sprzęgła, a jeśli będzie to jak oddana. Jeżeli będzie to wyglądać tak jak Prologue, czyli sprzęgło on/off to w takim razie ta gra nie ma prawa nazywać się Real Driving Simulator. Wybaczcie, ale Shift ma to lepiej dopracowane. Baa Pro Street już miał sprzęgło na przyzwoitym poziomie. Nie wspominam już o PC'towych symulacjach. Chyba będę musiał zmienić Pieca żeby wykorzystać G27 w grach, które dostępne są tylko na kompach.
« Ostatnia zmiana: Listopada 16, 2010, 16:06:49 pm wysłana przez BoBaN »

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9642 dnia: Listopada 16, 2010, 16:11:02 pm »
Ale przecież jakiejś kosmicznej różnicy między G25 a G27 nie ma. Rozumiem że G27 jest ładniejsza i ma parę rzeczy lepiej zrobionych niż w G25. Ja mam nadzieje że dobrze ta gra obsłuży kółko Fanateca, ale myślę że tak będzie skoro to także dedykowane kółko do Ps3 i Gt5, tak się chwali Fanatec, więc myślę że MR ART będzie miał inną minę niż parę osób tutaj. ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9643 dnia: Listopada 16, 2010, 16:16:08 pm »
Powtarzam, że w SCC nie ma żadnych problemów z działaniem kiery.

Jeśli Logitech przyznaje się do problemów, to raczej twój jednostkowy przypadek nic tu nie zmienia. Coś musiało być na rzeczy, bo takie firmy nie zaczynają sypać głowy popiołem z byle powodu. Skoro kierownica faktycznie daje jakąś nieuczciwą przewagę, to sądzę, że nie byłbyś zwolennikiem dodania pełnego supportu mimo wszystko, gdybyś akurat jej nie posiadał.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9644 dnia: Listopada 16, 2010, 16:27:43 pm »
Tą przewagę trzeba jeszcze umieć wykorzystać i ja np. jestem dużo wolniejszy na G27 niż na DFP. To już tylko najlepsi mogą wykorzystać ten bug. Ja chcę jedynie sprawnie działające sprzęgło i łopatki. Chcę możliwość jazdy za pomocą łopatek, a jak będę miał ochotę to za pomocą shifter'a H i sprzęgła.

Wracając do GT5. Toż to się RPG zrobił.



Wiadomość scalona: Listopada 16, 2010, 16:34:57 pm
Btw. Stronka Ligitech'a podaje, że kierownica będzie obsługiwać GT5.

http://www.logitech.com/en-us/gaming/wheels/devices/5184
« Ostatnia zmiana: Listopada 16, 2010, 16:34:57 pm wysłana przez BoBaN »

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9645 dnia: Listopada 16, 2010, 16:39:42 pm »
Wracając do GT5. Toż to się RPG zrobił.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

To najpewniej screen z B-Spec Mode, gdzie rozwijamy kierowcę kontrolowanego przez AI :)

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9646 dnia: Listopada 16, 2010, 16:45:32 pm »
Kurna, jak gt5 nie bedzie obslugiwalo g267 to komus zajebe :/ specjalnie dla tej gry kupilem ta kiere :/
Fryty tyty dotknij pyty

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9647 dnia: Listopada 16, 2010, 16:46:46 pm »
Kurna, jak gt5 nie bedzie obslugiwalo g267 to komus zajebe :/ specjalnie dla tej gry kupilem ta kiere :/

Hehe witaj w klubie wydymanych przez Kaza. :P

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9648 dnia: Listopada 16, 2010, 16:49:51 pm »

kur** no nikt nie wie jak sie nazywa ta piosenka???

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9649 dnia: Listopada 16, 2010, 16:54:26 pm »

kur** no nikt nie wie jak sie nazywa ta piosenka???

Proszę: http://eu.gran-turismo.com/gb/news/d14040.html gdzieś tam pisało chyba :D

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9650 dnia: Listopada 16, 2010, 16:56:10 pm »

kur** no nikt nie wie jak sie nazywa ta piosenka???

Proszę: http://eu.gran-turismo.com/gb/news/d14040.html gdzieś tam pisało chyba :D
Żebym sobie przypadkiem tego nie znalazł xD

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9651 dnia: Listopada 16, 2010, 17:24:40 pm »
Ze wszystkimi trasami to pewnie za GT5 pójdzie z 500zł Mad.
Narazie zadne DLC nie sa potwierdzone i mysle, ze jesli jakies beda to bedzie ich neiwiele. Za DLC raczej bedzie GTTV robilo, a PD skupi sie nad GT 6 by wydac ja jeszcze na PS 3.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9652 dnia: Listopada 16, 2010, 17:27:41 pm »
Ze wszystkimi trasami to pewnie za GT5 pójdzie z 500zł Mad.
Narazie zadne DLC nie sa potwierdzone i mysle, ze jesli jakies beda to bedzie ich neiwiele. Za DLC raczej bedzie GTTV robilo, a PD skupi sie nad GT 6 by wydac ja jeszcze na PS 3.
Lepiej nie bo przy GT5 już Kazkowi brakło mocy.

Ohtar

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9653 dnia: Listopada 16, 2010, 17:34:03 pm »

kur** no nikt nie wie jak sie nazywa ta piosenka???


??

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9654 dnia: Listopada 16, 2010, 17:34:24 pm »
Szczerze to wolałbym GT 6 na nowej generacji (ale jakoś od razu a nie po kilku latach...) a GT 5 jako platformę rozwijaną ciągle do końca tej generacji... Nowe auta, trasy, ficzery w dużych DLC, to byłoby super... Gra by przez to ciągle żyła...

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9655 dnia: Listopada 16, 2010, 17:37:39 pm »
Raczej Sony bedzie naciskac na PS3, w koncu 50m+ konsol to nie 5-6m.

Lepiej nie bo przy GT5 już Kazkowi brakło mocy.
Przy PS2 tez to mowil :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9656 dnia: Listopada 16, 2010, 17:42:53 pm »
Szczerze to wolałbym GT 6 na nowej generacji (ale jakoś od razu a nie po kilku latach...) a GT 5 jako platformę rozwijaną ciągle do końca tej generacji... Nowe auta, trasy, ficzery w dużych DLC, to byłoby super... Gra by przez to ciągle żyła...

O nie nie!!! Ja liczę właśnie na GT6, bo już teraz widać, że GT5 będzie raczej takim pokazem tego na co stać PD. Oby GT6 pojawiło się jak najszybciej i miało wszystko to czego brakuje GT5.

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9657 dnia: Listopada 16, 2010, 17:57:41 pm »

O nie nie!!! Ja liczę właśnie na GT6, bo już teraz widać, że GT5 będzie raczej takim pokazem tego na co stać PD. Oby GT6 pojawiło się jak najszybciej i miało wszystko to czego brakuje GT5.

A co jeżeli GT5 brakuje tych wymarzonych przez nas ficzerów bo PS3 brakuje już mocy?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9658 dnia: Listopada 16, 2010, 18:06:58 pm »
Ciekaw jestem, czy GT6 wyjdzie jeszcze na PS3...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9659 dnia: Listopada 16, 2010, 18:17:03 pm »
A co jeżeli GT5 brakuje tych wymarzonych przez nas ficzerów bo PS3 brakuje już mocy?
O nie nie!!! Ja liczę właśnie na GT6, bo już teraz widać, że GT5 będzie raczej takim pokazem tego na co stać PD. Oby GT6 pojawiło się jak najszybciej i miało wszystko to czego brakuje GT5.

Wątpię żeby moc PS3 miała coś do 1000 aut premium, większej liczby tras, warunków pogodowych na każdej trasie, dnia i nocy na każdej trasie, lepszych zniszczeń, które widzieliśmy już we wcześniejszych build'ach (chociaż tutaj moc może mieć znaczenie), pełnej obsługi sprzęgła i shifterów oraz ogólnie wszystkich kierownic na rynku.


Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9660 dnia: Listopada 16, 2010, 18:21:32 pm »
Wątpię żeby moc PS3 miała coś do 1000 aut premium, większej liczby tras, warunków pogodowych na każdej trasie, dnia i nocy na każdej trasie, lepszych zniszczeń, które widzieliśmy już we wcześniejszych build'ach (chociaż tutaj moc może mieć znaczenie), pełnej obsługi sprzęgła i shifterów oraz ogólnie wszystkich kierownic na rynku.

Nowe Auta, Nowe trasy, Warunki pogodowe na nowych trasach to wszystko dałoby się załatwić w DLC....

Lepsze zniszczenia mogą mieć wpływ na wydajność... A obsługa sprzęgła i shifterów to może być kwestia patcha lub po prostu poprawki Firmware od Logitech... Bo ja stawiam, że to właśnie problem po stronie Logitech może być a nie PD... (o ile jakiś problem będzie)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9661 dnia: Listopada 16, 2010, 18:26:55 pm »
A obsługa sprzęgła i shifterów to może być kwestia patcha lub po prostu poprawki Firmware od Logitech... Bo ja stawiam, że to właśnie problem po stronie Logitech może być a nie PD... (o ile jakiś problem będzie)

No coś ty?! Powszechnie wiadomo, że wszystkiemu winien jest Kaz  :fake-smile:

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9662 dnia: Listopada 16, 2010, 18:52:49 pm »
Odnośnie zniszczeń, tu mały cytat z wywiadu przeprowadzonego jakiś czas temu:

"That said, Blitz asked a lot of good questions during his one-on-one time with the Sony reps, and I recommend jumping over to his complete report here in our forums. Most noteworthy:

    * Partial confirmation that you’ll be able to save your progress during endurance races (a much-wanted feature in Gran Turismo 4).
    * Damage severity is linked to the game’s difficulty settings: “easy, medium, hard or standard and professional”.
    * You will be able to manage B-Spec races from both your PC’s web browser and mobile device.
    * Re-confirmation that “all” of your cars in Gran Turismo PSP can be transferred to GT5 and will be playable in Arcade Mode.
    * New and improved Gran Turismo TV will return from GT5: Prologue."

http://www.gtplanet.net/gt5s-damage-endurance-races-discussed-at-room299-press-event/

arturk

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-09-2010
  • Wiadomości: 135
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9663 dnia: Listopada 16, 2010, 19:55:30 pm »
Tylko i wyłącznie wizualne zniszczenia mogą mieć wpływ na wydajność. Zrobienie uszkodzeń auta, skrzyni biegów czy silnika to banalnie prosta sprawa... jeśli czegoś takiego nie ma w GT5 to jest to decyzja podyktowana innymi względami niż troska o płynność gry.
Ja jednak wciąż wierze, że obietnice przed premierowe zostaną dotrzymane (heh).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9664 dnia: Listopada 16, 2010, 20:00:59 pm »
Wątpię żeby moc PS3 miała coś do 1000 aut premium, większej liczby tras, warunków pogodowych na każdej trasie, dnia i nocy na każdej trasie, lepszych zniszczeń, które widzieliśmy już we wcześniejszych build'ach (chociaż tutaj moc może mieć znaczenie), pełnej obsługi sprzęgła i shifterów oraz ogólnie wszystkich kierownic na rynku.

Nowe Auta, Nowe trasy, Warunki pogodowe na nowych trasach to wszystko dałoby się załatwić w DLC....

Lepsze zniszczenia mogą mieć wpływ na wydajność... A obsługa sprzęgła i shifterów to może być kwestia patcha lub po prostu poprawki Firmware od Logitech... Bo ja stawiam, że to właśnie problem po stronie Logitech może być a nie PD... (o ile jakiś problem będzie)

Ja mam inne zdanie. Wystarczy logicznie pomyśleć i odpowiedź na pytanie po czyjej stronie leży wina braku obsługi G27 nasuwa się sama. Otóż w GT5:P sprzęgło pod G27 działa. Wystarczy tylko przed startem auta przytrzymać trójkąt. Z powodzeniem można by zamiast wciskania trójkąta dodać opcję ustawienia sprzęgła przed wyścigiem. Natomiast łopatki w Prologue już nie działają, ale za to działały w GT:Academy (w GT:A śmigały też diody od obrotów na kierownicy). Skoro więc w GT5:P działa sprzęgło, a w GT:Academy łopatki to jakim problemem było dodać te dwie opcje naraz w GT5? Pewnie ktoś z Was powie, że nie dali takiej obsługi bo gracze używający G27 mieliby przewagę szybszej zmiany biegów nad innymi. W takim razie nic prostszego jak zablokować opcję używania sprzęgła w Time Trial i wyścigach Online, a zostawić tylko manual na łopatkach. Wszyscy byliby zadowoleni, bo posiadacze G27 oddawaliby się przyjemności jazdy ze sprzęgłem w trybie kariery i nie byliby zagrożeniem dla innych w sieci i przy masterowaniu czasów, gdyż tam reguły gry byłby ustalone z góry i przewaga G27 przestawałaby istnieć. Także zanim ktoś znowu zacznie wybielać PD i Kaza to niech przemyśli to co jest powyżej napisane.
« Ostatnia zmiana: Listopada 16, 2010, 20:02:41 pm wysłana przez BoBaN »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9665 dnia: Listopada 16, 2010, 20:12:24 pm »
Ja pier...  :lol:  Przecież ty nawet nie wiesz jakiego rodzaju są te problemy z kierownicą, a snujesz jakieś z dupy wzięte teorie  :/

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9666 dnia: Listopada 16, 2010, 20:20:39 pm »
Że niby ku**a co? A jakie mogą być? Czytaj to co napisałem wyżej. Jeśli w GT5:P sprzęgło działa, a w GT:Academy łopatki też to gdzie tu niby problem? Cała reszta czyli obsługa przycisków, gaz, hamulec, 900 stopni itp. działa bez zarzutów. Wystarczyło zaimplementować oba te "ficzery' do GT5 i wszytko by grało. Już leję na to czy będzie to sprzęgło on/off albo jakieś bardziej dopracowane, byleby tylko było i obsługa shifterów też.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9667 dnia: Listopada 16, 2010, 20:34:05 pm »
W Prologu działa jedno, w Academy drugie. Może razem tworzą jakieś konflikty i coś się sypie - póki co nikt nie wie o co chodzi! G25 teoretycznie ma takie same możliwości, a jest wspierana w pełni, więc absurdalnym jest twierdzenie, że Kaz dla własnego widzimisię wyciął coś ze współpracy z G27. Gdyby z kierownicą wszystko było w porządku, na pewno działałaby jak starszy model.

Nigdy nie uważałem cie za szczególnie bystrego, ale przecież to co piszesz kompletnie nie trzyma się kupy.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9668 dnia: Listopada 16, 2010, 20:43:04 pm »
Nie obracaj kota ogonem. Przecież jasno wychodzi, że rozumem to ty tutaj nie grzeszysz i twój problem jest taki, ze to co napisałem wyżej bardzo dobrze trzyma się kupy. Co to za bzdury, że łopatki tworzą konflikt z obsługą sprzęgła? Weź przeczytaj raz jeszcze to co napisałeś i się zastanów. Albo odpalasz jedno albo drugie w opcjach. Logiczne, że naraz nie możesz mieć jednego i drugiego podczas wyścigu. Żeby wytłumaczyć to jeszcze prościej, to mogli po prostu wrzucić gotowy kod obsługujący G27 z GT5:P i z GT:A a potem w opcjach skrzyni manualnej nazwać odpowiednio "Use clutch and H shifter" i druga opcja "Use paddle shifters" i to wszystko.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9669 dnia: Listopada 16, 2010, 20:49:40 pm »
Kazunori Yamauchi dla własnego widzimisię uwalił wsparcie flagowego produktu biznesowego partnera swojej korporacji.

Gratuluję błyskotliwej dedukcji Sherlocku.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9670 dnia: Listopada 16, 2010, 20:54:17 pm »
Kaz z wielu przyczyn (nie tylko własnego widzimisię) uwalił wiele z obiecanek jakie GT5 miało mieć. Pośpiech żeby gra ukazała się przed gwiazdką, brak dobrego planu produkcji, ktoś odpowiedzialny za kierownice zawalił sprawę? Czynników wpływających na taki a nie inny obrót sprawy może być sporo.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9671 dnia: Listopada 16, 2010, 21:05:34 pm »

kur** no nikt nie wie jak sie nazywa ta piosenka???


??
Dziękuje dobry człowieku

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9672 dnia: Listopada 16, 2010, 21:08:23 pm »
Kolejna osoba na GT Planet ma GT5 :whistle:








Tu filmik z Cheatowaniem:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

I parę nowych screenów poniżej:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Listopada 16, 2010, 21:12:26 pm wysłana przez Unlimited »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9673 dnia: Listopada 16, 2010, 21:17:13 pm »
Swietny post o G27
Cytuj
My understanding of what was quoted and the current situation is as follows:

- It is a fact that for GT5 Prologue, the paddle shifters and the clutch work on the G25, and for the G27 the paddles do NOT work but the clutch does. So, both have functional clutches.

- It is a fact that the button assignment for the G25 and G27 took place under the DFP menu in GT5 Prologue.

- It is a fact that for the later-released GT5 Academy TT at Indianapolis in the 370Z, the paddles on the G27 worked. For this demo TT the clutch was disabled for G25 and G27. Button assignment for G25 and G27 still took place under the DFP menu.

- It is a fact that through certain modifications, in GT5P with the use of the G25 (and I assume the G27) there was a way to flat-shift using the clutch. This is most obvious in the online time trial leaderboards from users |_|AmiR|_| and |_|UfuK|_| who modified their equipment to allow shifting up without the loss of any power, hence massively better time trial times. This was also possible in races. This in my opinion, is the unfair advantage that they are referring to.

- In the first GT Academy, clutch use was allowed. In the GT5 Academy TT the clutch was disabled, possibly due to the above advantage the modification brings to the G25/27 user's upshifting.

My interpretation is that as a result of this modification's massive advantage over other wheels in regards to the G25 and G27, Polyphony Digital cannot "Officially" support these wheels as Logitech have not created firmware to eliminate the advantage of this modification. I therefore believe that you will still be able to use your clutch on your G25 and G27 in Gran Turismo 5, and maybe the modification to allow flatshifting will still work.

However, if PD go so far as to actually completely disable the clutch for G25, and you have purchased a G27 or G25, the paddles will still work, the pedals and build quality will still be superior to that of a DFGT.

It's my opinion that the clutch will work in GT5, they just cannot officially support the wheels due to the unfair advantage of the modification.

All the best
Maz

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9674 dnia: Listopada 16, 2010, 21:18:59 pm »
Nie ma chu**, kupuje w dniu premiery, ta gra jest tego warta

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9675 dnia: Listopada 16, 2010, 21:28:07 pm »
O kur**!!! Panowie jest nadzieja. :o

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=132225&page=205

Prawdopodobnie filmiki które do Nas napływały to nie była pełna wersja gry, a jakiś review code, który nie miał zaimplementowanych czy odblokowanych wszystkich ficzerów jakie będą w pełnej wersji gry. Czyżby przeciek kontrolowany.... :lol:

Oto post RDK:

"Pytanie usera: have you already completed all A-spec races?
(amateur/professional/expert/extreme)

odpowiedź RDK: here is evidence ...



i think its not the final game ..."
« Ostatnia zmiana: Listopada 16, 2010, 21:51:46 pm wysłana przez Unlimited »

arturk

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-09-2010
  • Wiadomości: 135
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9676 dnia: Listopada 16, 2010, 21:34:52 pm »
sytuacja równie dobrze może wyglądać tak, że gość ma pełną wersje GT5, ale w chwili premiery PD wypuszcza pierwszego patcha.
Patch może być zabezpieczeniem przed a. wczesnymi wyciekami (wersja bez patcha ma obcięte pewne funkcjonalności) lub b) patch poprawia to czego PD nie zdążyło zrobić przed wysłaniem gry do tłoczni.
Zobaczymy. narazie jest to jakiś tam screen, który niekoniecznie musi być autentyczny ;)

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9677 dnia: Listopada 16, 2010, 21:37:11 pm »
Wydaje się być autentyczny ;) Ale, to o czym mówisz może mieć miejsce, jeśli tak, to jest to ciekawe zagranie z strony PD i Sony, poza tym ta collector's edition którą mają Czesi, różni się trochę okładką, logo ma trochę inne barwy niż oficjalny screen tej edycji która ma być w sprzedawana w dniu premiery. 8)

Ps. Tryb A-Spec zablokował mu się na 17 Levelu, poza tym ten sam komunikat pojawia się gdy chce wejść na tryb online z tego co piszą na Gt Planet.
« Ostatnia zmiana: Listopada 16, 2010, 22:15:53 pm wysłana przez Unlimited »

Marciin

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 24-08-2005
  • Wiadomości: 442
  • Reputacja: 10
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9678 dnia: Listopada 16, 2010, 22:16:30 pm »
Ps. Tryb A-Spec zablokował mu się na 17 Levelu, z tego co piszą na Gt Planet.

Nie tyle się zablokował, co odpalił się filmik końcowy, jakby przeszedł całą grę. Wynika z tego że to nie jest finalna wersja;)

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #9679 dnia: Listopada 16, 2010, 22:21:21 pm »
Ps. Tryb A-Spec zablokował mu się na 17 Levelu, z tego co piszą na Gt Planet.

Nie tyle się zablokował, co odpalił się filmik końcowy, jakby przeszedł całą grę. Wynika z tego że to nie jest finalna wersja;)

No coś koło tego, ale nie nabijają mu się kolejne levele, więc też jakbyś się trochę zablokował, ten pomysł z patchem może być prawdą(są zablokowane pewne zaimplementowane opcję, funkcję), lub druga teoria jest taka że ta wersja nie jest pełna. ;)

Ps. Jakby ktoś chciał zmienić sobie tapetę to proszę bardzo(zdjęcie z gry z trybu photo travel):

http://img716.imageshack.us/img716/3190/ahrweilertownsquare.jpg
« Ostatnia zmiana: Listopada 16, 2010, 22:28:32 pm wysłana przez Unlimited »