Powtarzam, że w SCC nie ma żadnych problemów z działaniem kiery. A jeśli chodzi o tą niesprawiedliwą przewagę jaką daje G27, to dotyczy ona zmiany biegów dzięki czemu zaoszczędza się jakieś ułamki sekund. Mnie osobiście bawi, że Kaz chce nam wcisnąć kit iż przez te ułamki sekund darowali sobie w GT5 dodanie pełnej obsługi G27. Nawet jeśli to wina Logitech'a i FW do kiery to uważam, że w przypadku tak niewielkiego niedociągnięcia PD powinno dać pełną obsługę tego kółka i olać sprawę z tą nieszczęsną zmiana biegów. Nie powiesz mi chyba, że lepszym rozwiązaniem było olać topową kierę Logitech'a zamiast dać jej obsługę mimo tego małego bug'u.
Poza tym pozostaje jeszcze jedna kwestia. Czy będzie obsługa sprzęgła, a jeśli będzie to jak oddana. Jeżeli będzie to wyglądać tak jak Prologue, czyli sprzęgło on/off to w takim razie ta gra nie ma prawa nazywać się Real Driving Simulator. Wybaczcie, ale Shift ma to lepiej dopracowane. Baa Pro Street już miał sprzęgło na przyzwoitym poziomie. Nie wspominam już o PC'towych symulacjach. Chyba będę musiał zmienić Pieca żeby wykorzystać G27 w grach, które dostępne są tylko na kompach.