@Paweł
Tu się mylisz, bo zrobienie Stage 3 silnika lub dodanie turbo i potem zbicie mocy regulacją na mniejszą wpływa na lepsze osiągi. Po takich modyfikacjach wzrasta moment obrotowy (zbicie mocy nie zmniejsza momentu) i tak zrobione auta jadą po prostu lepiej. Pamiętam jak kiedyś ścigaliśmy się ekipą i niektórzy mieli tak porobione auta, a potem wszyscy się dziwili jakim cudem ich fura szybciej odchodzi po wyjściu z zakrętów. Potem ktoś powiedział jak ma zrobione auto, zaczęliśmy to sprawdzać i faktycznie tak zmodyfikowane samochody jechały lepiej.
Odnośnie oleju, to podczas wyścigu nic się nie stanie. Dopiero jak wyjdziesz do lobby i moc przekroczy narzucony limit, to nie wjedziesz ponownie na tor. Z opcją zakazanego tuningu nie ma to nic wspólnego. Spoilery (aerodynamika) które mają wpływ na przyczepność auta w zakrętach, prędkość na prostej itd. są zabronione. Tyle, że osobiście nie wiem czy dodanie spoilera w GT Auto od razu zmienia jego ustawienia. Chociaż wczoraj jeździłem NSX'em z RM zrobionym w GT Auto na serwerze gdzie tuning był zabroniony i mnie wpuściło. Widocznie RM traktuje jak auto fabryczne. Dopiero zmiany wprowadzone w aerodynamice takiego auta powodują zakaz dopuszczenia go do wyścigu. Myślę, że to żaden problem, bo od razu widać, które auto ma RM i jak jakiś cwaniak będzie chciał w ten sposób oszukać innych, to od razu wyjdzie to na jaw.
@Prart
Nie wiedziałem o tym gaśnięciu. Tak to jest jak się nie grywało ze sprzęgłem przez zjebany stojak. Co do zwalonego online, o którym piszesz, to wczoraj grałem od godziny 18 do bardzo późna (po północy było) i ani razu czegoś takiego nie miałem. Kilka dni wcześniej też jeździłem i również spokój. Może masz coś z netem nie halo.