Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 302160 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1520 dnia: Grudnia 07, 2013, 01:23:51 am »
Ano gralo sie zacnie. Jeszcze niech ogarna jakies party w grze zeby bylo widac gdzie nasi znajomi i mozna grac na luzie :)

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1521 dnia: Grudnia 07, 2013, 06:08:16 am »
Jest jeden sposob na wyjscie z zamknietego respa. Gra z zgrana ekipa wystarczy 3/4 graczy i po problemie. Ktos wpada z kosiara(Marins) i robi rzeznie, z tylu ktos oslania(Snake) i dobija a taktyk(A-n) wybiega i rzuca respa gdzies z tylu  8) tgaki scenariusz sprawdzal sie w kz2.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1522 dnia: Grudnia 07, 2013, 09:11:08 am »
Strasznie podobają mi się nowe elementy rozrywki tj. owl i echolokacja - sama gra jest tak zbalansowana, że wymusza ich stosowanie. AI helgastów pozwala im zachodzić cię od tyłu, flankować parami, do tego bardzo skutecznie się chowają i celnie strzelają, mają wsparcie dronów, bohater w zasadzie po 4 trafieniach idzie do piachu. Dlatego każdą potyczkę trzeba planować bo tylko strzelając zza osłony tej gry przejść się nie da.

Jest dobrze.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1523 dnia: Grudnia 07, 2013, 11:51:37 am »
Po pierwszych kilku godzinach spędzonych w multi mogę powiedzieć, że jest świetnie. 

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1524 dnia: Grudnia 07, 2013, 12:01:51 pm »
Dlatego każdą potyczkę trzeba planować bo tylko strzelając zza osłony tej gry przejść się nie da.
Właśnie mi przypomniałeś że musze wysłać feedback do guerilli w tej sprawie :evil:  Kompletnie nie rozumiem dlaczego wywalono przyklejanie sie do osłon. W poprzednich częściach po wciśnięciu odpowiedniego przycisku i trzymaniu go, postać ustawiała sie za osłoną i można było sie skutecznie ukryć przez wzrokiem AI i ostrzałem. A tutaj zastąpiono to rozwiązaniem z crysisa, czyli jak sobie podejdziesz blisko osłony to wtedy zmieniają sie animacje i możesz sie wychylać. Problem w tym, że to sie nie sprawdza tak dobrze jak wcześniej i jest mocno niedokładne, a to był unikalny dla seri patent  :mad:

Przypominam grającym w multi, że można wysłać feedback i oddawać głosy na istniejące już tematy. Te z największą liczbą głosów zostają później poprawione przez guerille.
Wykorzystajcie punkty jakie wam przysługują!   ;)
https://feedback.killzone.com/

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1525 dnia: Grudnia 07, 2013, 13:48:46 pm »
wrzucajcie jakies foty do fapowania

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1526 dnia: Grudnia 07, 2013, 13:54:52 pm »



Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1527 dnia: Grudnia 07, 2013, 13:55:34 pm »
wrzucajcie jakies foty do fapowania
Właśnie, tylko chociaż z żywego może nie straci tak dużo wówczas przez Share. Jak kumpel w ten week kupi konsole to pokaże Wam prawdziwą jakość tekstur w tej grze.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1528 dnia: Grudnia 07, 2013, 13:57:43 pm »
wrzucajcie jakies foty do fapowania
Właśnie, tylko chociaż z żywego może nie straci tak dużo wówczas przez Share. Jak kumpel w ten week kupi konsole to pokaże Wam prawdziwą jakość tekstur w tej grze.
kumpel=chłopak ?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1529 dnia: Grudnia 07, 2013, 13:57:49 pm »
Jak kumpel w ten week kupi konsole to pokaże Wam prawdziwą jakość tekstur w tej grze.
Daj spokój. Sam nie wrzuciłeś swoich, to kumpel pewnie wrzuci.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1530 dnia: Grudnia 07, 2013, 13:59:16 pm »
wrzucajcie jakies foty do fapowania

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1531 dnia: Grudnia 07, 2013, 14:00:39 pm »
Z Twoją Bravią?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1532 dnia: Grudnia 07, 2013, 14:01:37 pm »
wrzucajcie jakies foty do fapowania

Właśnie, tylko chociaż z żywego może nie straci tak dużo wówczas przez Share. Jak kumpel w ten week kupi konsole to pokaże Wam prawdziwą jakość tekstur w tej grze.

Wooyek, jesteś pewny, że wytrzymamy do środy?

svonston

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1533 dnia: Grudnia 07, 2013, 14:06:16 pm »
Ja pier**le, dalej to samo.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1534 dnia: Grudnia 07, 2013, 14:28:03 pm »
Typek powinien miec bana.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1535 dnia: Grudnia 08, 2013, 03:29:41 am »
Ok gra ukończona. Solidny FPS, miła odskocznia od ciągłych skryptów. Ostatnia misja napierdala po oczach niesamowitymi widokami. Szkoda, że GG znowu to zrobiło i zjebało grę fabularnie, ok Lucas nie był jakąś mega wyrazistą postacią, ale

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Tego uniwersum już nie da się uratować, za dużo zjebali przez te wszystkie części, przydałby się solidny reset.

Szczerze mówiac, dziwią mnie te niskie oceny, to naprawdę solidny FPS, ma bardzo mało skryptów, nie trzeba przekraczać niewidzialnych linii aby wrogowie przestali się pojawiać. Jest kilka problemów, ale grało się fajnie.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1536 dnia: Grudnia 08, 2013, 10:47:16 am »
A ja mam takie pytanie odnośnie multi. Udało mi się odblokować praktycznie wszystkie dodatki do broni w klasie Assault tylko nie wiem jak ich używać:-) Jak się przełączać na alternatywny tryb strzelania po dołączeniu np strzelby? Tak samo niby doczepiam do pistoletu latarkę a jej nie widać podczas celowania.

PS. I fajna kombinacja w tej klasie to ta ostatnia szybkosztrzelna strzelba + ogłuszenie. Nic tylko wparować między kilku przeciwników, ogłuszyć i dobić:-)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 08, 2013, 11:00:38 am wysłana przez bojawiem »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1537 dnia: Grudnia 08, 2013, 11:16:34 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

A ja mam takie pytanie odnośnie multi. Udało mi się odblokować praktycznie wszystkie dodatki do broni w klasie Assault tylko nie wiem jak ich używać:-) Jak się przełączać na alternatywny tryb strzelania po dołączeniu np strzelby? Tak samo niby doczepiam do pistoletu latarkę a jej nie widać podczas celowania.

PS. I fajna kombinacja w tej klasie to ta ostatnia szybkosztrzelna strzelba + ogłuszenie. Nic tylko wparować między kilku przeciwników, ogłuszyć i dobić:-)

Żeby użyć alternativa musisz wcisnąć L1, wtedy przełącza sie tryb broni i zamiast strzelać normalnymi pociskami, strzelasz alternatywnymi. W przypadku latarki L1 poprostu ją włącza.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1538 dnia: Grudnia 08, 2013, 11:27:58 am »
Pytanko fabuła jest czy jak w k3?

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1539 dnia: Grudnia 08, 2013, 11:57:20 am »
wrzucajcie jakies foty do fapowania

Właśnie, tylko chociaż z żywego może nie straci tak dużo wówczas przez Share. Jak kumpel w ten week kupi konsole to pokaże Wam prawdziwą jakość tekstur w tej grze.

Wooyek, jesteś pewny, że wytrzymamy do środy?

Damy radę. Zresztą, poklikać troszkę wcześniej też zawsze można. :troll:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1540 dnia: Grudnia 08, 2013, 14:13:29 pm »
Pytanko fabuła jest czy jak w k3?

Fabuła zaczyna się od połowy gry. Ewidentnie widać, że GG nie wie co robi, jak pisałem, reset serii by się przydał.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1541 dnia: Grudnia 08, 2013, 14:25:03 pm »
Fabuła zaczyna się od połowy gry. Ewidentnie widać, że GG nie wie co robi, jak pisałem, reset serii by się przydał.
Pewnie, resetujmy wszystko i nie twórzmy nic nowego. Więcej takich ludzi by się przydało w branży. :)
PSN ID: WojtqGO

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1542 dnia: Grudnia 09, 2013, 09:11:33 am »
Ewidentnie widać, że GG nie wie co robi, jak pisałem, reset serii by się przydał.
Przecież Shadow Fall to w zasadzie restart serii... Zresztą podobnie jak infamous.
Fani poprzednich części sie zagrywają w multi i w większości są usatysfakcjonowani singlem, a ty piszesz że GG nie wie co robi  :roll:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1543 dnia: Grudnia 09, 2013, 11:01:04 am »
Przecież fabularnie są połączenia z poprzednimi częściami, a chodzi mi głównie o to, że oni nie potrafią tego połączyć w całość. Singiel jest spoko i nie narzekam na niego, chodzi mi tylko o fabułę.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1544 dnia: Grudnia 09, 2013, 11:35:17 am »
Ale co to za połączenia? Akcja dzieje sie 30lat po tamtych wydarzeniach, świat jest zupełnie inny, design zupełnie inny, postacie też wszystkie zastąpiono nowymi, a te które sie pojawiają i były już w serii, są tak zmienione że równie dobrze mogłyby być nowe.
Jeśli by mieli robić reboot, to w zasadzie niczym by sie nie różnił od shadow fall.
Ja tą grę traktuje jako takiego odszczepieńca w serii. Bo pewnie będzie tak, że następny killzone będzie sie nazywał  shadow fall 2, a nie killzone 4.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1545 dnia: Grudnia 09, 2013, 11:39:38 am »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/-XJ7gPTxPZ0?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 :lol: :lol:

Chyba ekipa walaszka to nagrywała.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1546 dnia: Grudnia 09, 2013, 12:30:28 pm »
Byo.

svonston

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1547 dnia: Grudnia 09, 2013, 20:09:59 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/-XJ7gPTxPZ0?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 :lol: :lol:

Chyba ekipa walaszka to nagrywała.
:lol: :lol: :lol:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1548 dnia: Grudnia 09, 2013, 20:12:26 pm »
 :lol: :lol: :lol: :lol:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1549 dnia: Grudnia 10, 2013, 09:59:14 am »
Najśmieszniejsze jest to, że to chyba najdłuższy audiolog w grze. Wszystko inne to raptem 2 szybkie zdania, a ten tu stęka przez kilkadziesiąt sekund :D

Ktoś dzisiaj chętny na multi?

Windo masz już gierę?

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1550 dnia: Grudnia 10, 2013, 10:09:02 am »
Tak, najgorszy audiolog jaki do tej pory słyszałem, do tego wersja angielska też rewelacyjnie nie brzmi ;).

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1551 dnia: Grudnia 10, 2013, 10:11:03 am »
Windo masz już gierę?
Okaże sięjak wrócę do domu, czy jest awizo. Wczoraj z rana wysłana, więc mam nadzieję, że będzie. Ale ja chyba najpierw porządnie do singla przysiądę, chociaż dziś może na trochę wbiję.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1552 dnia: Grudnia 10, 2013, 11:29:26 am »
No, w końcu sie doczekałem. W trójce tego nie było, ale teraz można wsiadać na drona i na nim lecieć

Rekord to 35sek.
Nawet specjalne warzone do tego ktoś zrobił "Drone Rodeo"  :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1553 dnia: Grudnia 10, 2013, 13:22:45 pm »
Ktoś dzisiaj chętny na multi?
Ja będę.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1554 dnia: Grudnia 10, 2013, 13:24:05 pm »
Ja właśnie sobie poczytałem o uniwersum Killzone dokładniej. Taki potencjał...

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1555 dnia: Grudnia 10, 2013, 16:43:38 pm »
Warzone zrobiłem, chociaż pewnie i tak nikt poza mną i botami w to nie zagra (Także POLECAM :P):

http://shadowfall.killzone.com/warzone/Madm4n__pl#warzone=382998f1-95a2-45fc-9fea-01e89b84ea77
http://shadowfall.killzone.com/warzone/Madm4n__pl#warzone=b30217e0-567f-4a3a-af42-fb58a30b10b7

Też jakieś już tworzyliście?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1556 dnia: Grudnia 10, 2013, 19:33:08 pm »
Właśnie skończyłem singla i lecą beznadziejne napisy końcowe, w których by usłyszeć muzykę trzeba rozwalić volume na 40. Do tego wleką się jak ślimak.

Co do singla, to powiem, że dla mnie średnio. Na plus oczywiście grafika, która pozwala odczuć przeskok generacji jeżeli chodzi o konsole. Dodatkowo muzyka, która prezentuje się również wyśmienicie. Denerwuje tylko problem z głośnością, ponieważ nawet jak damy na maksa w ustawieniach, to niektóre dialogi są mało słyszalne, wspomniane creditsy i cięta muza w intro. Do tego w mapach z deszczem w ogóle go nie słychać. A byłoby milion do klimatu (vide TLoU).

Dobry pomysł z rozbudowanymi terenami i większą swobodą niż dotychczas. Można swobodnie pohasać, czasem kilka dróg do celu, można kombinować. Jest różnorodnie, bo zwiedzamy totalnie odmienne miejscówki, przez co nie można narzekać na nudę, jeżeli chodzi o setting. Dla zbieraczo-lizaczy gratka, bo znajdziek trochę jest.

Fabuła bez szału. Dobrze ktoś tu napisał (chyba Moldar), że zaczyna się ona od połowy. Kilka kwestii przewidywalnych mocno, natomiast na plus zakończenie, które trochę ratuje całe to pogubienie z tematem GG. Jak dla mnie za mało postaci, za mało właściwej treści, nie czuć za bardzo konfliktu. Sytuacja przedstawiona w Shadow Fall idealnie nadawała się pociągnięcie fabuły mocniej w kierunku politycznym. Gdzieś to tam krąży, ale potencjał niewykorzystany całkowicie. Boję się, że już ie dostanę Killzone na wzór pierwszej i drugiej części.

Czasami śmieszyły mnie wstawki, które specjalnie toczyły się ślamazarnie, by zdążył się wczytać kolejny level. Pseudo dynamika przerywników też wypada momentami żenująco. Animacja w grze pozostawia sporo do życzenia i jest tak jakby niedokończona. Pod kątem miejscówek i kolorystyki, gierka budzi skojarzenia z innymi tytułami, jak np. Dead Space czy Deus Ex.

Dla mnie gra jest w pewnych elementach niedokończona. Zabrakło czasu, premiera konsoli goniła i wyszło jak wyszło. Nie dziwię się słabym ocenom recenzentów. Grafika to nie wszystko, tym bardziej, jeżeli universum daje olbrzymi potencjał do wykorzystania.

tl;dr
O której gramy multi?

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1557 dnia: Grudnia 10, 2013, 19:35:58 pm »
O BOŻE, IRAS CIĘ ZJE TERAZ

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1558 dnia: Grudnia 10, 2013, 19:40:48 pm »
No w sumie jego czwarta gra na liście najlepszych w tym roku. On po przejściu miał chyba inne odczucia.











Oh wait...

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1559 dnia: Grudnia 10, 2013, 19:45:55 pm »
Ocena Ryo jest zaniżona ponieważ cały czas myśli jak tu by zrobic platyne w ni no kuni.