Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2770897 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

ngx

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 08-12-2008
  • Wiadomości: 107
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15600 dnia: Marca 13, 2009, 13:39:40 pm »
Hihi, że też chce Ci się walczyć, przecież ja już Ci mogę odpowiedzieć co powie MarcePan: co z tego, że w X0 jest trochę miejsca na postęp, skoro:

KILLZONE 2


UNCHARTED!!!11jeden











________________ granica X0


Gears of War 2


^
|____ chyba tak to było??  :lol: :lol:

Raczej tak, bo to był jeden z najzabawniejszych postów w tym temacie :) No i w tym jednym, krótkim wykresie zawiera się to, że GoW2 może "klęknąć" przed UNCHARTED, a PS3 mocą zjada X0 "bez pierdnięcia" ;D

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15601 dnia: Marca 13, 2009, 13:44:23 pm »
Ciąg dalszy słabych tekstur w KZ2. :P

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Potwierdzam słowa Zielarza że KZ2 momentami ma tekstury, które biją te z Uncharted. Całościowo oczywiście U:DF wygrywa teksturami ale w KZ2 czasem można dostać opadu szczęki patrząc na tekstury. Żeby było jasne to nie wszystkie tekstury w KZ2 się świecą a mimo to wyglądają genialnie.
Teraz to se strzeliłeś w stope. przecież te zdjęcia są paskudne. Już o niebo lepsze te co dał PUNISHER
: Marzec 13, 2009, 13:40:44 pm
Hihi, że też chce Ci się walczyć, przecież ja już Ci mogę odpowiedzieć co powie MarcePan: co z tego, że w X0 jest trochę miejsca na postęp, skoro:

KILLZONE 2


UNCHARTED!!!11jeden











________________ granica X0


Gears of War 2


^
|____ chyba tak to było??  :lol: :lol:

Raczej tak, bo to był jeden z najzabawniejszych postów w tym temacie :) No i w tym jednym, krótkim wykresie zawiera się to, że GoW2 może "klęknąć" przed UNCHARTED, a PS3 mocą zjada X0 "bez pierdnięcia" ;D
Żałosne po prostu, no ale marcepan chce sobie podnieść (co chcesz sobie podnieść?) i tyle. Uncharted i potem długo długo nic i Gearsy 2 ? Sorry, ale uncharted to liniowość i małe otoczenie. Gdzie tam walki z mega wielkimi bossami, duże bitwy, ciągłe wybuchy itp Ponadto gearsy są graficznie lepsze jeśli chodzi o wielkość otoczenia wszelkie jaskienie typu pustka, akt 4 itp. Raczej powinno być KZ2, GOW2, UNCHARTED nie na odwrót, no ale nie przegadasz tego fanbojowi.

ngx

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 08-12-2008
  • Wiadomości: 107
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15602 dnia: Marca 13, 2009, 13:47:02 pm »
Cytuj
Żałosne po prostu, no ale marcepan chce sobie podnieść (co chcesz sobie podnieść?) i tyle. Uncharted i potem długo długo nic i Gearsy 2 ? Sorry, ale uncharted to liniowość i małe otoczenie. Gdzie tam walki z mega wielkimi bossami, duże bitwy, ciągłe wybuchy itp Ponadto gearsy są graficznie lepsze jeśli chodzi o wielkość otoczenia wszelkie jaskienie typu pustka, akt 4 itp. Raczej powinno być KZ2, GOW2, UNCHARTED nie na odwrót, no ale nie przegadasz tego fanbojowi.

Może jeszcze dopowiem, że nie "machnął" tego wykresu sam Marcepan z tego co pamiętam, ale na pewno bardzo mu przyklasnął ;-) Aha, Uncharted mógł być tam nieco niżej (nadal grubo ponad linią), ale tak wygląda bardziej dramatycznie ;P


Jak by ktoś się czepiał: http://www.neogo.pl/forum/index.php?topic=2178.17340 tak wyglądał oryginał :)
« Ostatnia zmiana: Marca 13, 2009, 13:55:51 pm wysłana przez ngx »

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15603 dnia: Marca 13, 2009, 14:00:39 pm »
Cytuj
Żałosne po prostu, no ale marcepan chce sobie podnieść (co chcesz sobie podnieść?) i tyle. Uncharted i potem długo długo nic i Gearsy 2 ? Sorry, ale uncharted to liniowość i małe otoczenie. Gdzie tam walki z mega wielkimi bossami, duże bitwy, ciągłe wybuchy itp Ponadto gearsy są graficznie lepsze jeśli chodzi o wielkość otoczenia wszelkie jaskienie typu pustka, akt 4 itp. Raczej powinno być KZ2, GOW2, UNCHARTED nie na odwrót, no ale nie przegadasz tego fanbojowi.

Może jeszcze dopowiem, że nie "machnął" tego wykresu sam Marcepan z tego co pamiętam, ale na pewno bardzo mu przyklasnął ;-) Aha, Uncharted mógł być tam nieco niżej (nadal grubo ponad linią), ale tak wygląda bardziej dramatycznie ;P
Skoro już fanboje ps3 robią takie rzeczy to gdzie jest w takim razie Heavenly Sword ? gra śliczna, Nariko jak żywa, masa przeciwników, ogromne lokacje, tekstury nawet nawet, oświetlenie itp ? Czemu każdy fanboj trzyma się Uncharted i KZ2. Jak już robią coś takiego tzw takie chore wykresy to niech zaliczą każdy godny exclusive, a nie dwa powtarzane wszędzie gdzie się da. I tak jak pisałem KZ2->Gearsy 2->Uncharted->Heavenly Sword. Gearsy 2 mają więcej tego wszystkiego, większe lokacje, więcej przeciwników na raz na ekranie itp Uncharted jest śliczny zwłaszcza lokacje z latarką miażdżą i nie podlega to dyskusji, ale nie jest LEPSZY* specjalnie użyłem tego słowa od Gearsów.
: Marzec 13, 2009, 13:56:47 pm
Aha jeszcze jedno skoro xbox 360 jest TAKI SŁABY co jakim cudem Resident Evil 5 wygląda przezajebiście (niestety na ps3 tego nie doświadczymy) i jest na równi graficznie z Unchartedem, który to był swego czasu wyznacznikiem grafiki ?

Ciekaw jestem opinii fachowców.
Oto przykładowe "bo capcom to lenie", "bo capcom został przekupiony przez ms", "bo capcom nie lubi ps3", "bo w capcom pracują nie doświadczeni programiści"


ngx

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 08-12-2008
  • Wiadomości: 107
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15604 dnia: Marca 13, 2009, 14:05:48 pm »
No bo można by dać jeszcze jeden wykres...:


większość gier multiplatformowych



___________granica mocy PS3 (od tego miejsca trzeba ciąć grafikę!)


...ale to przecież nieprawda i lenistwo twórców gier.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15605 dnia: Marca 13, 2009, 14:16:13 pm »
Czyli gry multi są brzydsze na PS3 bo jest słabsze technicznie od Xboxa ?

Ciekawa teoria. Wierzę, że to nie wina programistów, że porty tak wyglądają tylko słabej mocy PS3  :lol:

Cytuj
niestety na ps3 tego nie doświadczymy

Fakt, na PS3 ta gra wygląda jak RE4. Najpierw piszesz, że nie przeszkadzają Ci ARCHAIZMY w RE5, a teraz masz jakiś problem z grafiką na PS3. Szacun  :lol:
« Ostatnia zmiana: Marca 13, 2009, 14:23:32 pm wysłana przez Chris »

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15606 dnia: Marca 13, 2009, 14:19:28 pm »
No bo można by dać jeszcze jeden wykres...:


większość gier multiplatformowych



___________granica mocy PS3 (od tego miejsca trzeba ciąć grafikę!)


...ale to przecież nieprawda i lenistwo twórców gier.

Dokładnie. Ale w ogóle zauważyłem ciekawą sprawę (przynajmniej na tym forum) jakoby osoby nie posiadające PS3 i czytające o "słabszych" portach miały w głowie coś takiego:

wersja na xo

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


wersja na ps3

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Nie wiem przez co, jest to spowodowane, ale przypuszczam, że sporą rolę odgrywały tutaj ciągłe porównania anonimowego (nic do tego absolutnie nie mam, żeby była jasność). Owszem zdarzają się jakieś mocno skopane porty (z tego co wiem większość, to gry słabe lub bardzo średnie jak tam jakieś NBA 07 bodaj) ale większość różnic to zwykłe detale niedostrzegalne na ekranie, chociażby sławetny POP i jego "super wyraźnie detale na kubraczku księcia w wersji na x0" Tak się składało, że miałem okazję przetestować obie wersje księcia na tym samym TV, przyglądałem się, mrużyłem oczy i może jestem ślepy, ale naprawdę, żaden człowiek który gra min. 1 metr od TV, bez lupy nie jest w stanie tego wychwycić, to jest niemożliwe. I nie - nie wynika to absolutnie w żadnym stopniu z "braku mocy" (co jest w ogóle rotflowym argumentem, patrząc na różnice graficzne exclusivów z xo, a ps3, no ale to już inna bajka, temat rzeka  :lol:) Pokój konsolowi bracia, nie srajcie pod siebie ;)
« Ostatnia zmiana: Marca 13, 2009, 14:42:10 pm wysłana przez Diuk »

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15607 dnia: Marca 13, 2009, 14:24:52 pm »
Czyli gry multi są brzydsze na PS3 bo jest słabsze technicznie od Xboxa ?

Ciekawa teoria. Wierzę, że to nie wina programistów, że porty tak wyglądają tylko słabej mocy PS3  :lol:

Cytuj
niestety na ps3 tego nie doświadczymy

Fakt, na PS3 ta gra wygląda jak RE4. Najpierw piszesz, że nie przeszkadzają Ci ARCHAIZMY w RE5, a teraz masz jakiś problem z grafiką na PS3. Szacun  :lol:
Ja tego nie powiedziałem. Po prostu jest mniej płynnie, brak odbić w wodzie, słabsze oświetlenie (ten sam screen z mokradłami i plecy Chrisa), mniejsze AA lub brak, brak cieni tu i tam, rozmycie to chyba na tyle.
Człowieku zagraj, przejdź i potwierdzisz moje zdanie że nie przeszkadzają. Po demie gówno wiesz że tak powiem co i jak. ponad To demo rzuca na głęboką wodę. Pewnie archaiczna animacja Snake'a i ogólnie schemat gry Ci nie przeszkadzał, a tu nagle w RE5 przeszkadza...
« Ostatnia zmiana: Marca 13, 2009, 14:26:36 pm wysłana przez above89 »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15608 dnia: Marca 13, 2009, 14:29:41 pm »
Człowieku zagraj, przejdź i potwierdzisz moje zdanie że nie przeszkadzają. Po demie gówno wiesz że tak powiem co i jak. ponad To demo rzuca na głęboką wodę. Pewnie archaiczna animacja Snake'a i ogólnie schemat gry Ci nie przeszkadzał, a tu nagle w RE5 przeszkadza...

Chodzi mi o to, że nie przeszkadzają Ci archaizmy, a gorsza grafika już tak :).

A czy ja mówię, że RE5 jest zły ? Cytat jakiś daj. Jest archaiczny dla mnie, ale grać na pewno się da i jest to fajna gra.

Poza tym MGS4 nie ma archaicznego sterowania ;).
« Ostatnia zmiana: Marca 13, 2009, 14:37:20 pm wysłana przez Chris »

Eldarion

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-04-2004
  • Wiadomości: 238
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15609 dnia: Marca 13, 2009, 14:43:40 pm »
Above napisał :
Aha jeszcze jedno skoro xbox 360 jest TAKI SŁABY co jakim cudem Resident Evil 5 wygląda przezajebiście (niestety na ps3 tego nie doświadczymy) i jest na równi graficznie z Unchartedem, który to był swego czasu wyznacznikiem grafiki ?



człowieku różnicy wielkiej nie ma , no chyba że oceniasz patrząc na posty anonimowego .... na ps3 sa minimalne spadki prędkości , za to nie ma tearingu , a co do jakości tekstur i efektów to róznicę ciezko na żywo zobaczyć, grałem juz w obie wersje , na iksie przeszedłem kilka poziomów, teraz gram na ps3 bo tylko tą konsolkę mam w domu, może dzis dojdę do levelu wodnego to zmienie zdanie ale to co widziałem do tej pory ( i na ixie i na ps3 ) nie jest jakimś szczytem grafiki ....
ps. grałeś w wersje na ps3 czy tylko w piracką wersję na iksa?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15610 dnia: Marca 13, 2009, 15:07:41 pm »
@above nie może wg. Marcepana wyglądać lepiej, bo nie jest już exclusive dla PS3...

Poważne pytanie do ciebie. Czy uważasz że RE5 wygląda lepiej od KZ2? Czekam niecierpliwie na odpowiedź gdyż ona wyjaśni bardzo wiele.
: Marzec 13, 2009, 11:48:52 am
Nie wiem na jakiej zasadzie Jaffe oceniał grafę w Gears of War 2... sądzę, że zapoznał się ze specyfikacją silnika Unreal Engine 3 czy 3.5 bo jest to najpopularniejszy silnik na tej generacji, a on jest deweloperem (drugi raz to piszę). Ciężko do ciebie dociera Marcepan.

Aha...sądzisz. A ja sądzę że bredzisz bzdury. Fregusson też jest deweloperem.

Zacznijmy od tego, że dalej nie odpowiedziałeś na pytanie czym zajmuje się lead designer. Dwa razy ci o tym pisałem, trzeci nie będę. Przyjmuję, że nie wiesz... czyli zaś pieprzyłeś głupoty.


Cytuj
A game designer is a person who designs gameplay, conceiving and designing the rules and structures of a game.[1] The term applies to the designer of any game, whether a video game or Tabletop games such as board games or card games.[1] The alternative term "games inventor" is sometimes used, especially in the context of traditional games.

Nigdzie nie widzę tutaj stwierdzenia że ma wgląd w silnik gry a co dopiero że jest grafikiem. Także wsadzić można twoje brednie między bajki. Czyli zdanie Fergussona = zdanie Jaffe'a.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15611 dnia: Marca 13, 2009, 15:10:43 pm »
Ja tego nie powiedziałem. Po prostu jest mniej płynnie, brak odbić w wodzie, słabsze oświetlenie (ten sam screen z mokradłami i plecy Chrisa), mniejsze AA lub brak, brak cieni tu i tam, rozmycie to chyba na tyle.
Człowieku zagraj, przejdź i potwierdzisz moje zdanie że nie przeszkadzają. Po demie gówno wiesz że tak powiem co i jak. ponad To demo rzuca na głęboką wodę. Pewnie archaiczna animacja Snake'a i ogólnie schemat gry Ci nie przeszkadzał, a tu nagle w RE5 przeszkadza...
Tak jest Above, nie tak dawno zarzucałeś mi ,że porównuje niektóre elementy na podstawie dema/filmu GT a teraz wyskakujesz ze screenami ..........bo brak odbić w wodzie na jakiś screenach -łajba ssie, ale jak już na podstawie filmiku z GT stwierdziłem ,że woda nie reaguje na brodzące w niej postacie czy też oświetlenie jest nie takie jak ma być to idź zagraj w full wersje i zobacz ziarnisty filtr......

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15612 dnia: Marca 13, 2009, 15:12:26 pm »
W ogóle znowu pójdę twoim tokiem myślenia... przyjmijmy, ze Ferguson się zna i jego opinia jest wiążąca (co akurat nie jest prawdą ale zalóżmy, że jest inaczej). Pisze, że zbliżają się do granic możliwości X360. Ok zbliżają się, więc jest jeszcze miejsce na progres. W przypadku PS3 nie ma już na co liczyć na progres bo Mathijs de Jonge powiedział, że wykorzystali 100% mocy PS3 w przypadku Killzone 2. Co ja co, ale to stawia X360 w lepszej sytuacji.

Tyle że ten szczyt możliwości PS3 to nadal zbyt wiele dla X0, któremu pozostały jakieś tam małe rezerwy. Najładniejszą grę z X0 czyli GeOW2 dzieli przepaść graficzna od KZ2. Każdy składowy element grafiki w KZ2 to półka znacznie wyższa niż w Gears of War 2. Jedynie teksturami obie pozycje są do siebie zbliżone. Cała reszta to miażdżąca przewaga Killzone 2.

Jeszcze mi wyjaśnij co ty chcesz mi udowodnić? Że Uncharted wygląda lepiej niż Gears of War 2? Sorry po twoim ocenianiu na podstawie screenów i trailerów (chyba, że się mylę i w RE5 już grałeś i skończyłeś) to twoja opinia jest warta tyle co SonyDefenseForces... a nawet mniej bo ich jest przynajmniej zabawna.

Zapytaj Diuka, KKRT czy Soula czemu uważają że Uncharted jest ładniejsze od Gears of War 2. Co się tak mnie czepiłeś jak rzep.

PS. Zapytaj może above czy grał w KZ2, które tak chętnie ocenia graficznie. Ja grałem w demo RE5 a on e bete KZ2. Dowalasz się tylko do mnie co ewidentnie świadczy o tym że płynie w tobie gotująca się z wściekłości krew fanboy'a a zaprzeczanie temu tylko cię pogrąża.
« Ostatnia zmiana: Marca 13, 2009, 15:17:32 pm wysłana przez MarcePan »

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15613 dnia: Marca 13, 2009, 15:23:08 pm »
Skoro już fanboje ps3 robią takie rzeczy to gdzie jest w takim razie Heavenly Sword ? gra śliczna, Nariko jak żywa, masa przeciwników, ogromne lokacje, tekstury nawet nawet, oświetlenie itp ? Czemu każdy fanboj trzyma się Uncharted i KZ2.


HS to jedna z najładniejszych gier w historii ale też najbardziej niedorobiona z wszystkich ekskluzywów Sony- ma problemy z framerate i vsync przez co nikt nigdy o niej nie wspomina bo dość łatwo byłoby drugiej stronie ją zgnoić.Gdyby nie było tych problemów to by była wymieniana zaraz obok GT5P,K2 i Uncharted bo wykonanie postaci i niektórych miejscówek i liczba przeciwników na ekranie do dziś nie ma sobie równych w grach...

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15614 dnia: Marca 13, 2009, 15:23:52 pm »
@above nie może wg. Marcepana wyglądać lepiej, bo nie jest już exclusive dla PS3...

Poważne pytanie do ciebie. Czy uważasz że RE5 wygląda lepiej od KZ2? Czekam niecierpliwie na odpowiedź gdyż ona wyjaśni bardzo wiele.
: Marzec 13, 2009, 11:48:52 am
Nie wiem na jakiej zasadzie Jaffe oceniał grafę w Gears of War 2... sądzę, że zapoznał się ze specyfikacją silnika Unreal Engine 3 czy 3.5 bo jest to najpopularniejszy silnik na tej generacji, a on jest deweloperem (drugi raz to piszę). Ciężko do ciebie dociera Marcepan.

Aha...sądzisz. A ja sądzę że bredzisz bzdury. Fregusson też jest deweloperem.

Zacznijmy od tego, że dalej nie odpowiedziałeś na pytanie czym zajmuje się lead designer. Dwa razy ci o tym pisałem, trzeci nie będę. Przyjmuję, że nie wiesz... czyli zaś pieprzyłeś głupoty.


Cytuj
A game designer is a person who designs gameplay, conceiving and designing the rules and structures of a game.[1] The term applies to the designer of any game, whether a video game or Tabletop games such as board games or card games.[1] The alternative term "games inventor" is sometimes used, especially in the context of traditional games.

Nigdzie nie widzę tutaj stwierdzenia że ma wgląd w silnik gry a co dopiero że jest grafikiem. Także wsadzić można twoje brednie między bajki. Czyli zdanie Fergussona = zdanie Jaffe'a.

Zacznijmy od tego, że miałeś napisać czym zajmuje się lead designer a nie game designer. Dla ciebie zapewne nie ma to żadnej różnicy.

Poza tym wsadź sobie tą definicję w swój UNCHARTEDowany tyłek...

Game designer
http://www.adigitaldreamer.com/articles/becomeavideogamedesigner.htm

Cytuj
Digital Entertainment and Game Design Degree:

The ITT Technical Institutes offer a bachelor degree in Digital Entertainment and Game Design.  Courses in this program offer a strong foundation in digital game design through the study of subjects such as gaming technology, game design process, animation, level design and general education coursework.

See why most visitors at A Digital Dreamer request information from this school.

Request their School of Drafting and Design Brochure today to find out more about this red hot program.

Cytuj
Bachelor - Game Art and Design:

This Game Art & Design Program helps students gain knowledge of art and animation techniques for employment in the game and interactive software industry. The curriculum includes courses such as Color Theory, 3-D Modeling and Animation, and Cinematography. In addition, a combination of management and general education courses enhance students' skills in critical thinking, logic, communication, and problem solving.

Westwood College provides a flexible, challenging educational option for students who want to be a part of the dynamic gaming and game design industry.

http://www.igda.org/breakingin/path_production.htm


Naucz się angielskiego, potem poczytaj zanim zaczniesz ponownie głupoty pisać.

Co z RE5? Grałeś?
No i dalej czekam na listę gier stworzonych przez Fergusona


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15615 dnia: Marca 13, 2009, 15:35:43 pm »
@above nie może wg. Marcepana wyglądać lepiej, bo nie jest już exclusive dla PS3...

Poważne pytanie do ciebie. Czy uważasz że RE5 wygląda lepiej od KZ2? Czekam niecierpliwie na odpowiedź gdyż ona wyjaśni bardzo wiele.
: Marzec 13, 2009, 11:48:52 am
Nie wiem na jakiej zasadzie Jaffe oceniał grafę w Gears of War 2... sądzę, że zapoznał się ze specyfikacją silnika Unreal Engine 3 czy 3.5 bo jest to najpopularniejszy silnik na tej generacji, a on jest deweloperem (drugi raz to piszę). Ciężko do ciebie dociera Marcepan.

Aha...sądzisz. A ja sądzę że bredzisz bzdury. Fregusson też jest deweloperem.

Zacznijmy od tego, że dalej nie odpowiedziałeś na pytanie czym zajmuje się lead designer. Dwa razy ci o tym pisałem, trzeci nie będę. Przyjmuję, że nie wiesz... czyli zaś pieprzyłeś głupoty.


Cytuj
A game designer is a person who designs gameplay, conceiving and designing the rules and structures of a game.[1] The term applies to the designer of any game, whether a video game or Tabletop games such as board games or card games.[1] The alternative term "games inventor" is sometimes used, especially in the context of traditional games.

Nigdzie nie widzę tutaj stwierdzenia że ma wgląd w silnik gry a co dopiero że jest grafikiem. Także wsadzić można twoje brednie między bajki. Czyli zdanie Fergussona = zdanie Jaffe'a.

Zacznijmy od tego, że miałeś napisać czym zajmuje się lead designer a nie game designer. Dla ciebie zapewne nie ma to żadnej różnicy.

Poza tym wsadź sobie tą definicję w swój UNCHARTEDowany tyłek...

Game designer
http://www.adigitaldreamer.com/articles/becomeavideogamedesigner.htm

Cytuj
Digital Entertainment and Game Design Degree:

The ITT Technical Institutes offer a bachelor degree in Digital Entertainment and Game Design.  Courses in this program offer a strong foundation in digital game design through the study of subjects such as gaming technology, game design process, animation, level design and general education coursework.

See why most visitors at A Digital Dreamer request information from this school.

Request their School of Drafting and Design Brochure today to find out more about this red hot program.

Cytuj
Bachelor - Game Art and Design:

This Game Art & Design Program helps students gain knowledge of art and animation techniques for employment in the game and interactive software industry. The curriculum includes courses such as Color Theory, 3-D Modeling and Animation, and Cinematography. In addition, a combination of management and general education courses enhance students' skills in critical thinking, logic, communication, and problem solving.

Westwood College provides a flexible, challenging educational option for students who want to be a part of the dynamic gaming and game design industry.

http://www.igda.org/breakingin/path_production.htm


Naucz się angielskiego, potem poczytaj zanim zaczniesz ponownie głupoty pisać.

Co z RE5? Grałeś?
No i dalej czekam na listę gier stworzonych przez Fergusona



Ad1.
Oczywiście definicja, którą przytoczyłem jest beee i feee bo Zeratul tak twierdzi. W Hameryce mają inne definicje. To była pierwsza z brzegu więc STFU jak coś nie pasuje.

Ad2.
Tak, grałem w RE5.

Ad3.
Fergusson jest jednym z głównych twórców Gears of War 2.

: Marzec 13, 2009, 15:27:59 pm
Dobra, nie chce mi się już dalej brnąć w te dziwne dyskusje. Wystarczy tylko napisać taką małą listę.

Najładniejsze gry obecnej generacji:

Wyścigi: GT5:P
TPP: Uncharted
FPP: Killzone 2
Platformówka: R&C lub LBP
Gra sportowa: MLB09

Tyle w temacie mocy konsol. Jak X0 zacznie pokazywać coś ponad te tytuły to możemy wrócić do tematu. Na razie X0 ma większą moc sprzedaży bo o mocy obliczeniowej rzędu PS3 może sobie pomarzyć.


Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15616 dnia: Marca 13, 2009, 15:57:11 pm »
Ferguson jest producentem, producent zajmuje się przede wszystkim organizacją, designer tworzeniem. W przypadku tego pierwszego wiedza techniczna nie jest taka istotna jak w przypadku tego drugiego. Jest to zdecydowana różnica między Jaffe a Fergusonem. Nie wspominając o fakcie, że Ferguson sam przyznaje, ze nie ma pojęcia o technicznych detalach.

Twoja definicja pochodzi z Wikipedii. Moja pochodzi ze strony która bierze swoje źródło z uniwersytetów. Jest różnica...


: Marzec 13, 2009, 15:39:48 pm
O KORWA LOL

Czekaj uzupełnię twoją listę bo jest niepełna... odwalasz fuszere...

Najładniejsze gry obecnej generacji:

Wyścigi: GT5:P
TPP: Uncharted
FPP: Killzone 2
Platformówka: R&C lub LBP
Gra sportowa: MLB09
jRPG: White Knight Chronicles
gra o zombie: Burn Burn Zombie
Gra PSN/Arcade: Noby Noby Boy
Fighting: Tekken: DR
Muzyczna: Singstar
Strategia: eeeeee? Savage Moon
Hack&Slash: Heavenly Sword
Symulator loku smokiem: Lair
Party Game: Buzz
Karciana: Eye of Judgement
Wyścigi (Arcade): Motorstorm 2: PR
Symulacja fotografa: Afrika
Barowa: High Velocity Bowling
Logiczna: Cuboid
Horror: Siren

Lewis

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-12-2006
  • Wiadomości: 152
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15617 dnia: Marca 13, 2009, 16:01:12 pm »
Ciekawe są wywody gości mówiących o "rezerwach" mocy drzemiących w 360?
Jest najdłużej na rynku, dodatkowo ma lepszą grafikę, lepsze wykorzystanie pamięci, oraz bardzo łatwo się go programuje, to czemu nie ma najładniejszych graficznie gier na rynku?
Czyżby jednak ...  :mrgreen: :mrgreen:

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15618 dnia: Marca 13, 2009, 16:05:22 pm »
przez lenistwo deweloperów... _-_

argument sonybojów pasuje i tu idealnie... można tym wytłumaczyć wszystko!!

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15619 dnia: Marca 13, 2009, 16:17:12 pm »
Pytanie do above odnośnie poniższego screena:



Ten różowy pasek-filtr u góry ekranu to ex na XO? Czy wersja na łajbę tez posiada  takie fajnie efekty (oczywiście odpowiednio stonowane z powodu słabszej karty graficznej).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15620 dnia: Marca 13, 2009, 16:38:09 pm »
przez lenistwo deweloperów... _-_

argument sonybojów pasuje i tu idealnie... można tym wytłumaczyć wszystko!!

Co ma do tego lenistwo deweloperów w przypadku gier ekskluzywnych? Coś ci się znowu po....ło.
: Marzec 13, 2009, 16:37:05 pm
Ciekawe są wywody gości mówiących o "rezerwach" mocy drzemiących w 360?
Jest najdłużej na rynku, dodatkowo ma lepszą grafikę, lepsze wykorzystanie pamięci, oraz bardzo łatwo się go programuje, to czemu nie ma najładniejszych graficznie gier na rynku?
Czyżby jednak ...  :mrgreen: :mrgreen:

Na to pytanie nawet Jaffe nie zna odpowiedzi. :P

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15621 dnia: Marca 13, 2009, 16:47:18 pm »
przez lenistwo deweloperów... _-_

argument sonybojów pasuje i tu idealnie... można tym wytłumaczyć wszystko!!

Co ma do tego lenistwo deweloperów w przypadku gier ekskluzywnych? Coś ci się znowu po....ło.
: Marzec 13, 2009, 16:37:05 pm
Ciekawe są wywody gości mówiących o "rezerwach" mocy drzemiących w 360?
Jest najdłużej na rynku, dodatkowo ma lepszą grafikę, lepsze wykorzystanie pamięci, oraz bardzo łatwo się go programuje, to czemu nie ma najładniejszych graficznie gier na rynku?
Czyżby jednak ...  :mrgreen: :mrgreen:

Na to pytanie nawet Jaffe nie zna odpowiedzi. :P

1. To, że tak samo jak deweloperom multiplatformowym nie chce im się wyciskać z konsol pełnej mocy.
2. Za to Marcepan najwyższy znwaca i autorytet zna... _-_

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15622 dnia: Marca 13, 2009, 16:59:57 pm »
Ad1.
To coś ci się znowu pomyliło bo robiąc grę multiplatformową lenistwo jest uzasadnione gdyż to 2x więcej pracy ze względu na fakt że gra ukazać się ma na obie platformy. W przypadku pracy nad grą tylko dla jednego systemu stopień lenistwa musi być zdecydowanie mniejszy. To logiczne ale co ja poradzę że logika to dla ciebie obce pojęcie.

Ad2.
Pewnie że znam. Odpowiedź brzmi: Dlatego że PS3 jest konsolą mocniejszą co udowodniła nie raz przy okazji gier od studiów wewnętrznych.

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15623 dnia: Marca 13, 2009, 17:54:29 pm »
Ad1.
To coś ci się znowu pomyliło bo robiąc grę multiplatformową lenistwo jest uzasadnione gdyż to 2x więcej pracy ze względu na fakt że gra ukazać się ma na obie platformy. W przypadku pracy nad grą tylko dla jednego systemu stopień lenistwa musi być zdecydowanie mniejszy. To logiczne ale co ja poradzę że logika to dla ciebie obce pojęcie.

Ad2.
Pewnie że znam. Odpowiedź brzmi: Dlatego że PS3 jest konsolą mocniejszą co udowodniła nie raz przy okazji gier od studiów wewnętrznych.

Weź się przeczytaj dwa razy i przemyśl co piszesz...

Cytuj
robiąc grę multiplatformową lenistwo jest uzasadnione gdyż to 2x więcej pracy ze względu na fakt że gra ukazać się ma na obie platformy. W przypadku pracy nad grą tylko dla jednego systemu stopień lenistwa musi być zdecydowanie mniejszy. To logiczne...



Nie no specjalistą i znawcą jesteś nie tylko w zakresie grafiki, mocy przerobowej konsol, ale także dewelopingu gier, zarządzaniu i finansów ALE PRZEDE WSZYSTKIM socjologii i psychologii... HOHOHO marnujesz się na tym forum.

W przypadku gdy pracy jest 2x razy więcej lenistwo jest uzasadnione. Zbyszek ma do przekopania 2 grządki, a Franek jedną. Lenistwo Zbyszka jest uzasadnione bo ma 2 razy więcej pracy, w przypadku Franka takie lenistwo jest zdecydowanie mniejsze.


Marcepan właśnie znalazł klucz do tajemnicy wszechświata!

Dzięki stary! Wiedziałem, że człowiek jest z natury istotą leniwą, ale nigdy nie wiedziałem dlaczego... teraz już wiem, jak się ma więcej pracy to stopień lenistwa jest większy.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15624 dnia: Marca 13, 2009, 18:04:39 pm »
No widzisz jak was w tej Hameryce w ch.a robią. Swoją droga to myślałem że zczaisz ironię. Teksty o lenistwie były takim swoistym odzewem na twoje równie durne porównania do seksu z kobietą czy sikaniu i sraniu na pomnik Kena.

PS. Dla ciebie znawcami są tylko ci którzy piszą że X0 ma ukrytą moc i jeszcze nam wszystkim pokaże jakie jest mocny. :lol:

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15625 dnia: Marca 13, 2009, 18:09:10 pm »
@above nie może wg. Marcepana wyglądać lepiej, bo nie jest już exclusive dla PS3...

Poważne pytanie do ciebie. Czy uważasz że RE5 wygląda lepiej od KZ2? Czekam niecierpliwie na odpowiedź gdyż ona wyjaśni bardzo wiele.
: Marzec 13, 2009, 11:48:52 am
Nie wiem na jakiej zasadzie Jaffe oceniał grafę w Gears of War 2... sądzę, że zapoznał się ze specyfikacją silnika Unreal Engine 3 czy 3.5 bo jest to najpopularniejszy silnik na tej generacji, a on jest deweloperem (drugi raz to piszę). Ciężko do ciebie dociera Marcepan.

Aha...sądzisz. A ja sądzę że bredzisz bzdury. Fregusson też jest deweloperem.

Zacznijmy od tego, że dalej nie odpowiedziałeś na pytanie czym zajmuje się lead designer. Dwa razy ci o tym pisałem, trzeci nie będę. Przyjmuję, że nie wiesz... czyli zaś pieprzyłeś głupoty.


Cytuj
A game designer is a person who designs gameplay, conceiving and designing the rules and structures of a game.[1] The term applies to the designer of any game, whether a video game or Tabletop games such as board games or card games.[1] The alternative term "games inventor" is sometimes used, especially in the context of traditional games.

Nigdzie nie widzę tutaj stwierdzenia że ma wgląd w silnik gry a co dopiero że jest grafikiem. Także wsadzić można twoje brednie między bajki. Czyli zdanie Fergussona = zdanie Jaffe'a.

Zacznijmy od tego, że miałeś napisać czym zajmuje się lead designer a nie game designer. Dla ciebie zapewne nie ma to żadnej różnicy.

Poza tym wsadź sobie tą definicję w swój UNCHARTEDowany tyłek...

Game designer
http://www.adigitaldreamer.com/articles/becomeavideogamedesigner.htm

Cytuj
Digital Entertainment and Game Design Degree:

The ITT Technical Institutes offer a bachelor degree in Digital Entertainment and Game Design.  Courses in this program offer a strong foundation in digital game design through the study of subjects such as gaming technology, game design process, animation, level design and general education coursework.

See why most visitors at A Digital Dreamer request information from this school.

Request their School of Drafting and Design Brochure today to find out more about this red hot program.

Cytuj
Bachelor - Game Art and Design:

This Game Art & Design Program helps students gain knowledge of art and animation techniques for employment in the game and interactive software industry. The curriculum includes courses such as Color Theory, 3-D Modeling and Animation, and Cinematography. In addition, a combination of management and general education courses enhance students' skills in critical thinking, logic, communication, and problem solving.

Westwood College provides a flexible, challenging educational option for students who want to be a part of the dynamic gaming and game design industry.

http://www.igda.org/breakingin/path_production.htm


Naucz się angielskiego, potem poczytaj zanim zaczniesz ponownie głupoty pisać.

Co z RE5? Grałeś?
No i dalej czekam na listę gier stworzonych przez Fergusona



Ad1.
Oczywiście definicja, którą przytoczyłem jest beee i feee bo Zeratul tak twierdzi. W Hameryce mają inne definicje. To była pierwsza z brzegu więc STFU jak coś nie pasuje.

Ad2.
Tak, grałem w RE5.

Ad3.
Fergusson jest jednym z głównych twórców Gears of War 2.

: Marzec 13, 2009, 15:27:59 pm
Dobra, nie chce mi się już dalej brnąć w te dziwne dyskusje. Wystarczy tylko napisać taką małą listę.

Najładniejsze gry obecnej generacji:

Wyścigi: GT5:P
TPP: Uncharted
FPP: Killzone 2
Platformówka: R&C lub LBP
Gra sportowa: MLB09

Tyle w temacie mocy konsol. Jak X0 zacznie pokazywać coś ponad te tytuły to możemy wrócić do tematu. Na razie X0 ma większą moc sprzedaży bo o mocy obliczeniowej rzędu PS3 może sobie pomarzyć.


W demo, w demo.
: Marzec 13, 2009, 18:07:29 pm
Pytanie do above odnośnie poniższego screena:



Ten różowy pasek-filtr u góry ekranu to ex na XO? Czy wersja na łajbę tez posiada  takie fajnie efekty (oczywiście odpowiednio stonowane z powodu słabszej karty graficznej).
Sformułuj pytanie RAZ jeszcze bo nie rozumiem o co pytasz.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15626 dnia: Marca 13, 2009, 18:10:20 pm »
PS. Dla ciebie znawcami są tylko ci którzy piszą że X0 ma ukrytą moc i jeszcze nam wszystkim pokaże jakie jest mocny. :lol:

A dlaczego miałby nie pokazać ? Projektowałeś XO ze wiesz że to kres mocy ? Profesjonalne to są te wykresy gdzie Uncharted i KZ 2 są daleko poza granicą XO, jestem ciekaw skąd bierzecie takie informacje. To że nie ma gry ładniejszej nie znaczy że XO na więcej nie stać.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15627 dnia: Marca 13, 2009, 18:44:55 pm »

Sformułuj pytanie RAZ jeszcze bo nie rozumiem o co pytasz.



Nadal nie widzisz (piękny róż na całej długości w górnej części ekranu? Zwaliłbym to kompresje GT , ale o dziwo coś podobnego ,tyle że niebieskie pojawiało mi się w japońskim demku RE5 (wtedy zwalałem to na demo/ efekty powiązane z rodem).
Także wyjaśnisz mi co to jest?

O teksturach prosto z UDF nie wspominając:



I to są urywki z cut scenek , gdzie grafa jest lepsza,co nawet Majina zszokowało:




Dynamicznym oświetleniu:



Postacie rzucają cienie więc jest źródło światła , skoro twierdzisz ,że to poziom UDF czy nawet lepiej , to gdzie są cienie od reszty obiektów?

(Wszystkie te screeny pochodzą z tej najlepszejszej wersji ,która nie tak dawno pobrałeś).

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15628 dnia: Marca 13, 2009, 19:23:02 pm »
No widzisz jak was w tej Hameryce w ch.a robią. Swoją droga to myślałem że zczaisz ironię. Teksty o lenistwie były takim swoistym odzewem na twoje równie durne porównania do seksu z kobietą czy sikaniu i sraniu na pomnik Kena.

PS. Dla ciebie znawcami są tylko ci którzy piszą że X0 ma ukrytą moc i jeszcze nam wszystkim pokaże jakie jest mocny. :lol:

Cieszę, się że przyznałeś mi rację w tym, ze każdą rzecz można twoją biedną wymówką o lenistwie wytłumaczyć.

Dla mnie znawcami albo autorytetami są ludzie którzy coś osiągnęli jak np. David Jaffe... że ty robisz z siebie wielkiego i swoje argumenty podbudowujesz innymi znawcami forumowymi jak Soul, Diuk itd, to chwała ci za to... ale są one dla mnie gowno warte. Pewnie dlatego, że moje doświadczenie z grami i opinię o nich buduję przede wszystkim na kontakcie z nimi, a że mam możliwości i gram praktycznie we wszystko, na wszystkich platformach to i mam większe pole popisu. A, że przy okazji moje wnioski zgadzają się z opiniami najlepszych developerów (vide Jaffe), to tylko zwiększa moją wiarygodność.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15629 dnia: Marca 13, 2009, 20:51:06 pm »
W takim razie jestem rad że udało nam się dojść do porozumienia i oboje jesteśmy zgodni że tylko PS3 potrafi generować grafikę na najwyższym poziomie, gdyż Jaffe twierdzi iż God of War 3 na tak wczesnym stadium zjada graficznie każdą grę jaką do tej pory widział. Zapewne mówił też o Crysis. W takim razie czekamy na tego mega killera, który po KZ2 jeszcze bardziej odkreśli różnicę mocy między PS3 a X0.

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15630 dnia: Marca 13, 2009, 21:38:57 pm »
W takim razie jestem rad że udało nam się dojść do porozumienia i oboje jesteśmy zgodni że tylko PS3 potrafi generować grafikę na najwyższym poziomie, gdyż Jaffe twierdzi iż God of War 3 na tak wczesnym stadium zjada graficznie każdą grę jaką do tej pory widział. Zapewne mówił też o Crysis. W takim razie czekamy na tego mega killera, który po KZ2 pokaże co z PS3 można wycisnąć i zobaczymy jak zaprezentują się przy nim killery  Microsoft'u

fixed.
« Ostatnia zmiana: Marca 13, 2009, 21:40:50 pm wysłana przez Zeratul »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15631 dnia: Marca 13, 2009, 22:26:07 pm »
W takim razie jestem rad że udało nam się dojść do porozumienia i oboje jesteśmy zgodni że tylko PS3 potrafi generować grafikę na najwyższym poziomie, gdyż Jaffe twierdzi iż God of War 3 na tak wczesnym stadium zjada graficznie każdą grę jaką do tej pory widział. Zapewne mówił też o Crysis. W takim razie czekamy na tego mega killera, który po KZ2 pokaże co z PS3 można wycisnąć i zobaczymy jak zaprezentują się przy nim killery  Microsoft'u

fixed.

Raczej broken.

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15632 dnia: Marca 13, 2009, 22:38:46 pm »
Raczej ściana.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15633 dnia: Marca 14, 2009, 07:52:42 am »
W takim razie jestem rad że udało nam się dojść do porozumienia i oboje jesteśmy zgodni że tylko PS3 potrafi generować grafikę na najwyższym poziomie, gdyż Jaffe twierdzi iż God of War 3 na tak wczesnym stadium zjada graficznie każdą grę jaką do tej pory widział. Zapewne mówił też o Crysis. W takim razie czekamy na tego mega killera, który po KZ2 pokaże co z PS3 można wycisnąć i zobaczymy jak zaprezentują się przy nim killery  Microsoft'u

fixed.

Zeratul - masz chyba jakieś super tajne informacje(jeżeli tak to podziel się nimi z nami), bo ja o ŻADNYM killerze Microsoftu na ten rok nie słyszałem...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15634 dnia: Marca 14, 2009, 10:32:54 am »
Zeratul - masz chyba jakieś super tajne informacje(jeżeli tak to podziel się nimi z nami), bo ja o ŻADNYM killerze Microsoftu na ten rok nie słyszałem...

Alan Wake? Forza 3?

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15635 dnia: Marca 14, 2009, 11:59:32 am »
Halo ODST  :-o

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15636 dnia: Marca 14, 2009, 12:16:32 pm »
Zeratul - masz chyba jakieś super tajne informacje(jeżeli tak to podziel się nimi z nami), bo ja o ŻADNYM killerze Microsoftu na ten rok nie słyszałem...

Alan Wake? Forza 3?

Przecież o Alan Wake nic kompletnie jeszcze nie wiadomo, a już jest killerem?  :lol:

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15637 dnia: Marca 14, 2009, 12:24:26 pm »
Dokładnie to samo można było i można dziś napisać o grach na PS3.

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15638 dnia: Marca 14, 2009, 12:25:07 pm »
Dokładnie to samo można było i można dziś napisać o grach na PS3.

Właśnie miałem się pytać, która z gier ogólnie zapowiedzianych na '09 jest killerem...

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15639 dnia: Marca 14, 2009, 12:29:53 pm »
Cytuj
Właśnie miałem się pytać, która z gier ogólnie zapowiedzianych na '09 jest killerem...

Ale kto pisze, że jakakolwiek gra na PS3 w dalszym 09 będzie killerem? Gdzie tak napisałem? Czytaj ze zrozumieniem.
: Marzec 14, 2009,