W maju tego roku dowiedzieliśmy się już, że najnowsza strzelanka Gearbox Software otrzyma dwa tryby graficzne na Xbox One X. W przypadku korzystania z konsoli Sony nie mogliśmy być tego pewni... aż do teraz. Scott Velasquez w wywiadzie opublikowanym na oficjalnym blogu PlayStation zdradził, iż na PS4 Pro również możemy spodziewać się możliwości wyboru preferowanego trybu graficznego.

Zainteresowani produkcją pożądany tryb wskazać będą mogli spośród opcji „preferuj wydajność” lub „preferuj rozdzielczość”. W pierwszym przypadku otrzymamy dobrze znane Full HD z blokadą klatek na poziomie 60, natomiast na temat drugiego trybu jak na razie otrzymaliśmy jedynie lakoniczną informację:

celujemy w najwyższą możliwą rozdzielczość


Sugeruje to najprawdopodobniej użycie techniki checkerboard rendering do osiągnięcia większej rozdzielczości zamiast stawianie na konwencjonalne Ultra HD. Stoi to co prawda w kontraście do potwierdzonego na Xbox One X natywnego 4K, jednak technika ta, z racji mniejszej wydajności PS4 Pro jest na konsoli Japończyków bardzo często wykorzystywana i jej użycie również w tym przypadku nie powinno nikogo dziwić.

Borderlands 3 zadebiutuje już 13 września na platformach PC, PS4 i Xbox One.