W DOOM Eternal fabuła odegra większą rolę. Gra ma być dwa razy większa niż DOOM
Już nie tylko DOOM Guy masakruje demony, teraz dowiemy się nawet dlaczego.
Do premiery DOOM Eternal pozostały jeszcze niecałe dwa miesiące. Wydawca gry — Bethesda nie pozwala się przez ten czas graczom nudzić i co rusz podsuwa nowe materiały i trailery. Ostatni prezentujący spory fragment gameplayu mogliśmy oglądać zaledwie tydzień temu — Resident Evil 3 i DOOM Eternal na nowych trailerach. Będzie naprawdę krwawo, a teraz czeka na nas kolejna porcja wiadomości o grze.
W rozmowie z serwisem GameSpot, dyrektor kreatywny ID Software — Hugo Martin uchylił rąbka tajemnicy na temat warstwy fabularnej w kampanii nowej strzelanki. W dotychczasowych DOOM-ach traktowano ją nieco po macoszemu, a trzon rozgrywki stanowiło radosne rozstrzeliwanie hord demonów — tym razem ma być inaczej, bo producent do samej fabuły miał naprawdę się przyłożyć.
Po pierwsze tryb dla jednego gracza ma być całkiem długi, bo do ukończenia gry potrzeba będzie około 22 godzin, co w przypadku gry tego gatunku jest wynikiem co najmniej przyzwoitym. Mężczyzna zarzeka się też, że poszczególne poziomy tytułu są znacznie bardziej rozbudowane niż w poprzedniczce, a na dwóch, trzech pierwszych mapach nowego Eternala zobaczymy więcej niż mieliśmy szansę doświadczyć w całym DOOM-ie z 2016. Modyfikacji ulegnie także setting. Z racji tego, że akcja DOOM Eternal toczy się na ziemi, to producent może zaoferować mapy dużo bardziej różnorodne się od nieco monotonnych, marsjańskich pustkowi.
Po drugie kampania fabularna ma nam tym razem przynieść więcej odpowiedzi na cisnące się na nasze usta pytania niż poprzednia część gry. Dowiemy się między innymi kim tak naprawdę jest bohater gry — DOOM Guy i poznamy historię łącząca go z tajemniczą frakcją rycerzy z piekielnego świata.
Z poprzednich informacji wiemy już, że deweloperzy tworząc nowego DOOM-a nie zdecydowali się jedynie na skopiowanie starej formuły rozgrywki i upiększenie ją nową grafiką, wręcz przeciwnie, DOOM Eternal ma zaoferować doświadczenia inne niż pierwowzór. W grze spotkamy więcej elementów platformowych, a pomiędzy misjami czas spędzimy w specjalnym hubie. Nasz bohater będzie też dysponował statkiem kosmicznym, który wykorzysta do walki z demonami oczywiście.
Nowości nie zabraknie także w średnio udanym w poprzedniczce trybie dla wielu graczy. Tym razem deweloperzy wyjdą poza standard i zaoferują graczom dwa nowe tryby. Pierwszy z nich to nieco podobna do serii Dark Souls możliwość inwazji kampanii fabularnej innego gracza jako demon i podjęcie z nim walki. W drugim natomiast zwanej Battlemode gracze wezmą udział w bitwie na cztery osoby, z czego jeden z nich wcieli się w DOOM Guy'a, a reszta w próbujące go ukatrupić demony.
DOOM Eternal zadebiutuje 20 marca na PS4, Xbox One oraz PC w polskiej wersji językowej.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Microsoft dodaje do GamePassa kolejne 20 gier - 11.03.2021 23:43
• Fall Guys dostanie aktualizację z kostiumami z Dooma - 08.01.2021 15:39
• Znamy nominacje do The Game Awards 2020 - 18.11.2020 21:24
• DOOM Eternal sprzedaje się znakomicie. Gra ustanowiła nowy rekord marki - 26.03.2020 10:55
• Napływają pierwsze oceny DOOM Eternal. Gra okazuje się hitem - 19.03.2020 11:59
Komentarze
Ale będe napier****ł od świty do nocy - już urlop czeka
odpowiedzDoom z 2016 był extra, ale od połowy grałem na easy, bo zbyt często ginąłem. W kontynuację jednak nie zagram, bo za dużo innych gier w kolejce.
odpowiedzI mnie platynka wpadła :)
odpowiedzDodaj nowy komentarz: