News

W DOOM Eternal fabuła odegra większą rolę. Gra ma być dwa razy większa niż DOOM

Już nie tylko DOOM Guy masakruje demony, teraz dowiemy się nawet dlaczego.

Do premiery DOOM Eternal pozostały jeszcze niecałe dwa miesiące. Wydawca gry — Bethesda nie pozwala się przez ten czas graczom nudzić i co rusz podsuwa nowe materiały i trailery. Ostatni prezentujący spory fragment gameplayu mogliśmy oglądać zaledwie tydzień temu —  Resident Evil 3 i DOOM Eternal na nowych trailerach. Będzie naprawdę krwawo, a teraz czeka na nas kolejna porcja wiadomości o grze.

W rozmowie z serwisem GameSpot, dyrektor kreatywny ID Software — Hugo Martin uchylił rąbka tajemnicy na temat warstwy fabularnej w kampanii nowej strzelanki. W dotychczasowych DOOM-ach traktowano ją nieco po macoszemu, a trzon rozgrywki stanowiło radosne rozstrzeliwanie hord demonów — tym razem ma być inaczej, bo producent do samej fabuły miał naprawdę się przyłożyć.

Po pierwsze tryb dla jednego gracza ma być całkiem długi, bo do ukończenia gry potrzeba będzie około 22 godzin, co w przypadku gry tego gatunku jest wynikiem co najmniej przyzwoitym. Mężczyzna zarzeka się też, że poszczególne poziomy tytułu są znacznie bardziej rozbudowane niż w poprzedniczce, a na dwóch, trzech pierwszych mapach nowego Eternala zobaczymy więcej niż mieliśmy szansę doświadczyć w całym DOOM-ie z 2016. Modyfikacji ulegnie także setting. Z racji tego, że akcja DOOM Eternal toczy się na ziemi, to producent może zaoferować mapy dużo bardziej różnorodne się od nieco monotonnych, marsjańskich pustkowi.

Po drugie kampania fabularna ma nam tym razem przynieść więcej odpowiedzi na cisnące się na nasze usta pytania niż poprzednia część gry. Dowiemy się między innymi kim tak naprawdę jest bohater gryDOOM Guy i poznamy historię łącząca go z tajemniczą frakcją rycerzy z piekielnego świata.

Z poprzednich informacji wiemy już, że deweloperzy tworząc nowego DOOM-a nie zdecydowali się jedynie na skopiowanie starej formuły rozgrywki i upiększenie ją nową grafiką, wręcz przeciwnie, DOOM Eternal ma zaoferować doświadczenia inne niż pierwowzór. W grze spotkamy więcej elementów platformowych, a pomiędzy misjami czas spędzimy w specjalnym hubie. Nasz bohater będzie też dysponował statkiem kosmicznym, który wykorzysta do walki z demonami oczywiście.

Nowości nie zabraknie także w średnio udanym w poprzedniczce trybie dla wielu graczy. Tym razem deweloperzy wyjdą poza standard i zaoferują graczom dwa nowe tryby. Pierwszy z nich to nieco podobna do serii Dark Souls możliwość inwazji kampanii fabularnej innego gracza jako demon i podjęcie z nim walki. W drugim natomiast zwanej Battlemode gracze wezmą udział w bitwie na cztery osoby, z czego jeden z nich wcieli się w DOOM Guy'a, a reszta w próbujące go ukatrupić demony.

DOOM Eternal zadebiutuje 20 marca na PS4, Xbox One oraz PC w polskiej wersji językowej.

Tagi:
Platformy:
Czas czytania: 3 minut, 18 sekund
Niedawno pisaliśmy też o...

Cztery nowe gry trafią do GamePass. Fani przygodówek będą zadowoleni

arrow-right
arrow-right

Rune Factory 4 na Switcha już za miesiąc

Komentarze
...
31.186.***.*** • #1
~Jasiuu
1791 dni temu

Ale będe napier****ł od świty do nocy - już urlop czeka

odpowiedz
...
185.68.***.*** • #2
skalariX
1791 dni temu

Doom z 2016 był extra, ale od połowy grałem na easy, bo zbyt często ginąłem. W kontynuację jednak nie zagram, bo za dużo innych gier w kolejce.

odpowiedz
...
85.89.***.*** • #3
GoDlike
1791 dni temu

I mnie platynka wpadła :)

odpowiedz
Dodaj nowy komentarz:
...
Twój nick:
Twój komentarz:
zaloguj się

Ta strona korzysta z reCAPTCHA od Google - Prywatność, Warunki.


Treści sponsorowane / popularne wpisy: