Znasz już nasz Growy Radar Cenowy?
Znasz już nasz Radar Cenowy? Znajdziesz tam najniższe ceny gier spośród 40+ sklepów internetowych »
News

Death Stranding na PC opóźniony przez chińskiego koronawirusa

Pecetowcy w tajemniczy hit Kojimy zagrają dopiero w czerwcu.

Death Stranding to jedna z najbardziej osobliwych produkcji ostatnich lat. Tworzony przez kontrowersyjnego producenta Hideo Kojimę i przez pewien czas ekskluzywny dla PS4 tytuł zdołał zgromadzić wokół siebie spore pokłady hype'u, którym to, jednak jeśli spojrzeć na przeciętną sprzedaż, produkcja raczej nie do końca sprostała. Nie przeszkodziło to twórcy w dalszym przygotowywaniu portu gry na PC, ale wygląda na to, że pojawi się on z opóźnieniem.

Zaledwie przed kilkunastoma minutami studio odpowiadające za tworzenie tytułu — Kojima Productions ogłosiło, iż data premiery gry na PC ulega przesunięciu, a to wszystko oczywiście z powodu koronawirusa i konieczności pracy zdalnej, co spowolniło tempo prac —  Kojima Productions zamyka biuro. Jeden z pracowników ma koronawirusa.

Tytuł miał pierwotnie ukazać się już 2 czerwca, ale teraz pecetowi fani twórczości Japończyka na swoją kopię gry będą musieli poczekać aż do 14 lipca. Miejmy nadzieję, że dodatkowy czas pozwoli odpowiednio dopieścić silnik tytułu tak, by debiutując on na PC, nie okazał się optymalizacyjnym koszmarkiem, z jakim użytkownicy komputerów mają niestety często do czynienia.

Pecetowa wersja gry ma otrzymać szereg usprawnień w tym obsługę monitorów ultrapanoramicznych (21:9) oraz tryb fotograficzny. Naturalnie tytuł uruchomimy w więcej niż 30 klatkach na sekundę, choć nie jest jeszcze pewne, czy ich limit nie zostanie określony na 60 jak w przypadku wielu japońskich produkcji.

Death Stranding to kontrowersyjna gra znanego japońskiego twórcy — Hideo Kojimy. Niecodzienny tytuł opowiada nam historię Sama Bridgesa, kuriera dostarczającego różnorakie towary po apokalipsie znanej jako Wdarcie Śmierci. Na drodze naszego bohatera stają niewidzialne monstra BT, które można wykryć jedynie za pomocą stanowiącego ikonę produkcji niemowlaka umiejscowionego w specjalnym pojemniku na torsie Sama. Zadaniem gracza będzie połączenie postapokaliptycznej Ameryki za pomocą specjalnej sieci, w czym przeszkadzać mu będą nie tylko wspomniane monstra, ale i ludzie.

Produkcja zadebiutowała 9 listopada 2019 roku na PlayStation 4.

Czas czytania: 2 minut, 40 sekund
Niedawno pisaliśmy też o...

Xbox One X dostanie model oparty na Cyberpunku 2077

arrow-right
arrow-right

Quantum Error może zostać tytułem startowym PlayStation 5

Komentarze
Dodaj nowy komentarz:
...
Twój nick:
Twój komentarz:
zaloguj się

Ta strona korzysta z reCAPTCHA od Google - Prywatność, Warunki.


Treści sponsorowane / popularne wpisy: