Był troszkę inny pomysł z formą tematu o GT5. Proponuję poczekać do premiery a ten temat na razie usunąć. MrArt-PL zajrzyj tutaj.Jak wolicie panowie,ale tak chociaż by było przejrzyście i bez burdelu.
http://gameonly.pl/forum/index.php/topic,11506.0.html
GT5 ma dedykowane serwery, więc kto założy pokój nie powinno mieć wielkiego znaczenia.Jestes pewien? Bo w to watpie.
Ja bym wbił, ale mi zawiesza konsolę jak wchodzę do poczekalni.Dupa blada-online nie działa....... :evil:
Ja bym wbił, ale mi zawiesza konsolę jak wchodzę do poczekalni.Dupa blada-online nie działa....... :evil:
nikt z nas nie ma praktycznie dużego skilla. Wczoraj nawet w pokoju Polska byli ludzie którzy nawet tras nie znali i się bawiliśmy dobrze :P Tylko Boban grał na kodach :P
może będę, jak coś to się odezwę to wyślesz mi jakieś zaproszenie... tylko kurde boję się zaczynać z Wami granie online bo wiem że wtedy do singla nie wrócę ;)Ja mam to samo-w singla graj w dzień jak są wszyscy w pracy/szkole :P
Generalnie słychać Cię dobrze. W trakcie wyścigów niewiele się odzywasz ;)
Czasem się odezwałem, ale nikt nic nie odpowiedział to pomyślałem, że mnie nie lubicie.Fixed ;]
A jeśli naprawdę mnie nie lubią? Sprawiłeś mi teraz przykrość. :(Jeżeli już , to pomyśl, że to dlatego, iż jesteś dla nich za dobry ;]
Ty tak zapier**lasz ze na pewno grasz na kodach,wczoraj bylo zajebiscie wiec zapraszam dzisiaj,pokoj BIGFRANC PL od 22 czekam lolki na was..... :lol:Generalnie słychać Cię dobrze. W trakcie wyścigów niewiele się odzywasz ;)
Wczoraj na Suzuce w deszczu między 5 i 7 okrążeniem opony odmawiały współpracy, a chciałem podgonić trochę czasu przed wjazdem do pit-stopu, więc musiałem trochę walczyć z autem żeby utrzymać je na torze. Dlatego też niewiele mówiłem. Po zmianie opon na sportowe miękkie (bo się już wypogodziło i tor przeschnął) poprawiałem swoje okrążenie o kilka sekund. Z 2:25 na mokrym torze i z oponami deszczowymi zszedłem na 2:17 i wtedy już mogłem się nieco rozgadać, bo G37 prowadził się posłusznie.
A tak ogólnie to mało mówię, bo nie wiem czy mnie słyszycie. Czasem się odezwałem, ale nikt nic nie odpowiedział to pomyślałem, że mnie nie słyszycie.
A jeśli naprawdę mnie nie lubią? Sprawiłeś mi teraz przykrość. :(Jeżeli już , to pomyśl, że to dlatego, iż jesteś dla nich za dobry ;]
Ty tak zapier**lasz ze na pewno grasz na kodach,wczoraj bylo zajebiscie wiec zapraszam dzisiaj,pokoj BIGFRANC PL od 22 czekam lolki na was..... :lol:
Btw. Wczoraj KKRT był hostem, a jak zmieniał coś w ustawieniach to na czacie pokazywało, że zmian dokonuje dawid86. Coś się musiało poj**ać.
to jak to jest z tymi samochodami w online? muszę mieć furki w garażu czy są jakieś do wyboru???Mozna grac samochodami z arcade, swoje samochody trzeba dodac wpierw do ulubionych by mozna bylo ich uzywac w online.
na razie zrobiłem tylko licencje B, 5 poziom wpadł.
Unlimited odpala lobby!!!
No trochę się nas wczoraj uzbierało. Kod sieciowy GT5 jest rewelacyjny!Unlimited odpala lobby!!!
Fakt, u Unlimited wszystko grało rewelacyjnie :D 0 absolutne ZERO lagów przy 11 graczach :D no kosmos!
Panowie zrobiłem ponad 20 zdjęć z wczorajszych zmagań online. Zaraz wrzucam do tematu Photo Mode. 8) 8) 8)
Panowie zrobiłem ponad 20 zdjęć z wczorajszych zmagań online. Zaraz wrzucam do tematu Photo Mode. 8) 8) 8)
Boban dodaj mnie do friendlisty bo jak wysłałem zaproszenie to masz komplet
Łącze Unlimiteda zadziwia. Wczoraj 11 graczy i zero lagów. Wszystko śmigało jak powinno i nawet Tomasz nie miał lagów. ;)Wczoraj grało się niezle,tylko za szybko uciekacie.Ja męczyłem wczoraj online z Cybermysza,MilanosPL i LethalRookie do godz.2 w nocy,wyścig F40 w deszczu na Suzuce wymiata na maxa.O której dzisiaj się spotykamy i kto hostuje ???? :lol: :lol:
Łącze Unlimiteda zadziwia. Wczoraj 11 graczy i zero lagów. Wszystko śmigało jak powinno i nawet Tomasz nie miał lagów. ;)xD
Ale Wam w dupe będę wjeżdżać za karę,że mnie nikt wczoraj nie poinformował,że lobby było i graliście :troll:Przecie Boban pisał co i jak. Fakt, trochę późno ale jednak.
Boban, podłączyłeś wczoraj jakąś słuchawkę? Słyszałem Cię chyba najwyraźniej ze wszystkich.
co mam zrobić, żeby pograć z wami??
furek już trochę nakulałem, także mogę startować :)
Dodajcie sobie koniecznie Lupo lub Micrę i gokarty.Gdzie sie Lupo dostaje?
Dodajcie sobie koniecznie Lupo lub Micrę i gokarty.Gdzie sie Lupo dostaje?
Nie pamiętam dokładnie. W którymś z początkowych wyścigów bodajże. Zajrzyj do linku gdzie są podane nagrody za poszczególnie wyścigi.Z amatora:
Ja dziś o 20 zakładam lobby, chętnych zapraszam, jak ktoś nie chce bo chce patrzeć mecz, to otwarcie mówię że będzie w lobby dobry informator z HS co do meczu Lecha z Juve :)
Ja dziś o 20 zakładam lobby, chętnych zapraszam, jak ktoś nie chce bo chce patrzeć mecz, to otwarcie mówię że będzie w lobby dobry informator z HS co do meczu Lecha z Juve :)
A będzie informator od TAP MADLL, bo dziś finał? :P
Panowie, nabyłem GT5 i chętnie pośmigam online jak już się trochę dotrę z grą.Wyśle Ci zaproszenie ;)
Mój PSN ID: Szymku
Będę zobowiązany za odzew
To jest dobry pomysł możemy tak grać, ale niech każdy przygotuje sobie z 2/3 wozy w klasie 200/300/400/500/ponad 500 koni. I będzie można grać każdą klasą po 2/3 wyścigi. Wczoraj było trochę mało osób, ale grało się przyjemnie..Moja propozycja co do klas pojazdu;
ja na Cape Ring na samym początku popełniłem durny błąd z wyjechaniem poza tor, po którym sprawy potoczyły się standardowo: brak znajomości toru (chyba drugi raz jechałem na tej wersji tego toru) + większa presja = więcej głupich błędów ;) na koniec po minimalnym poznaniu toru i uspokojeniu jazdy złapałem rytm ale było już kilkanaście sekund straty ;)
w Trial Moutain chyba tylko Ty miałeś problem bo reszta stawki jechała normalnie... a szkoda że Ciebie wywaliło bo akurat od tego wyścigu załapałem jakiś zajebisty rytm w którym chłopaki dojeżdżali 20s z tyłu ;)
Opony sportowe miękkie,niech kazdy sobie takie auta przygotuje do weekendu i zrobimy próbe w piatek lub sobote :P
Z wszystkim sie zgadzam, ale co do 700km to nie bardzo, ja bym dał max 500, bo 700 to już za dużoTo jest dobry pomysł możemy tak grać, ale niech każdy przygotuje sobie z 2/3 wozy w klasie 200/300/400/500/ponad 500 koni. I będzie można grać każdą klasą po 2/3 wyścigi. Wczoraj było trochę mało osób, ale grało się przyjemnie..Moja propozycja co do klas pojazdu;
-do 150 KM
-do 250 KM
-do 350 KM
-do 450 KM
- i powyżej 450 KM do max.700 KM
Napęd jak kto woli i lubi.
Opony sportowe miękkie,niech kazdy sobie takie auta przygotuje do weekendu i zrobimy próbe w piatek lub sobote :P
Z wczorajszego ścigania zapamiętałem głównie widok iskrzących w oddali samochodów NASCAR (opad kopary) i swędzenie pod koniec wyścigu gokartów :grin:Ma ktos replay stamtad? Byl moment, ze Boban byl za mna, a mnie obrocilo na zakrecie to postanowilem na niego poczekac troche i zaczac jechac tylem :P. Jednak mnie dogonil skubany, czyli wsteczny jest troche wolniejszy.
Ciężko się było oderwać.
Z wczorajszego ścigania zapamiętałem głównie widok iskrzących w oddali samochodów NASCAR (opad kopary) i swędzenie pod koniec wyścigu gokartów :grin:
Ciężko się było oderwać.
NASCAR faktycznie świetny :D Trzeba go częściej powtarzać... Możnaby jakoś w przyszłości na więcej okrążeń spróbować rozegrać... ;) Na przykład 50 ? Tylko wtedy 16 osób by się przydało :PWpis.
MI nie pasuję to że on chce jeździć bez limitu, przecież one są po to by było konkurencyjnie. To kumpel od Prarta. Może on z Nim pogada. :)
Zagramy kiedyś z abs na zero?
opony dalej sportowe miękkie nawet dla mocy ponad 450 koni?Nie wiadomo że przy mocniejszych furach można wziąć wyścigowe średnie.
Ostatni jest także niezły(coś ala pierwszy) :DJa odiebałem wszystkie 3 eventy za pierwszym podejściem na złoto-szczęście miałem.
Maximmus (tak ten Maximmus)Ja pier**le, na serio on?
Któż to?Maximmus (tak ten Maximmus)Ja pier**le, na serio on?
Maximmus (tak ten Maximmus)Ja pier**le, na serio on?
Aha i może grajmy w naszym gronie, bo wczoraj na HSR walczyłem o pierwsze miejsce i na 3 okrążeniu Maximmus (tak ten Maximmus) przysadził mi w bok uszkadzając bardzo poważnie koło. Co prawda to było zaraz przed pitem, ale mimo to straciłem mnóstwo czasu i dojechałem bodajże na 4 miejscu.
Aha i może grajmy w naszym gronie, bo wczoraj na HSR walczyłem o pierwsze miejsce i na 3 okrążeniu Maximmus (tak ten Maximmus) przysadził mi w bok uszkadzając bardzo poważnie koło. Co prawda to było zaraz przed pitem, ale mimo to straciłem mnóstwo czasu i dojechałem bodajże na 4 miejscu.
Boban znowu nie przesadzaj,ze każdy kto Cię dotknie jest zły i nie dobry :P. Ty mi już dwa razy walnąłeś tak mocno,że wyścig nie miał dalej sensu dla mnie. Ostatni raz dwa dni temu na suzuce (jeszcze mówiłem że to mój ostatni wyścig) zaraz na pierwszym zakręcie jak byłem pierwszy walnąłeś mi w dupcie tak,że znalazłem się na barierkach i już miałem tak zniszczony samochód,że od razu się z wami pożegnałem i nie kończyłem nawet kółka :P
I w sumie ja na nikogo nie narzekam,bo każdy z którymi się zazwyczaj ścigam robi to niecelowo(Ty,Adriano, Dawid, MrArt, Młody, Tomasz) ale fakt faktem najwięcej razy dostałem w dupę właśnie od Ciebie :P
a powiedzcie czym jeździcie? bo dzisiaj bym wrócił do online ale nie wiem czy jeździcie autami z arcade czy własnymi, a jak własnymi to jakimi?:)
które to są z GT300 i GT500?a powiedzcie czym jeździcie? bo dzisiaj bym wrócił do online ale nie wiem czy jeździcie autami z arcade czy własnymi, a jak własnymi to jakimi?:)
Własnymi, najwięcej zrób sobie samochodów z przedziału 150-350KM i kup jakąś furę z klasy GT300. Jednak od czasu do czasu śmigamy także furami GT500 czy furami do 500KM. 8)
dobij do 23 lvl to bedziesz zarabial 98k w 3:40 :)
w expercie -> wyscigi amerykancow na indy - corvetta zr1 RM robi sie to w 3:40 :)
Następny turniej będzie mój, po południu dam wszelkie info i dokładną datę. :)Kurw..... jak żałuje że wczoraj nie pojeżdziłem,walczyłem do północy z tym jeb**ym stojakiem,kurw.... jak ja żałuje że kupiłem tego BSR-a,jest beznadziejny,co chwile się przestawia i trzeba na nowo skręcać.Jak się mocno wku**.... dzisiaj to pojade do sąsiada i zespawam go na stałe bo już nie mam cierpliwości :evil: :evil: :evil:
ja bym turniej jechał 10 lub 15 okrążeń żeby wymusić zmianę opon ;)
Jedziemy 5 okrążeń na Fuji GT i Suzuka(zmienne warunki).
ja bym turniej jechał 10 lub 15 okrążeń żeby wymusić zmianę opon ;)
Jedziemy 5 okrążeń na Fuji GT i Suzuka(zmienne warunki).
Uuu szkoda, że 330 koni i 1100kg. Trudno ja sobie w takim razie pooglądam z trybu widza. Mój S2000 LM Race Car ma 336 koni i 1050kg wagi. S2000 Spoon mógłbym wystawić, ale wczoraj przekonałem się, że nie może stawać w szranki z lepiej przygotowanymi autami GT300 (pozdrowienia dla Nightrunner'a i jego Celicy :P ). Mam jeszcze IS200 Race Car, ale tam jest zaledwie 295 koni i na 6 biegu łapie odcinkę. No i bez żadnych modyfikacji się ścigajcie.
Ta Subarka jeździ jak gówno. 4x4 to nie auta do ścigania dla mnie. Klei się drogi jak mucha gówna, a ja lubię mieć też frajdę z jazdy.Dokładnie, FR rulzzzzz!
Nie każdy. IS200 Race Car dosyć łatwo traci przyczepność. :)nie no wiadomo że każda GT300 z napędem FR traci przyczepność jak przesadzisz, ale i tak trzyma się drogi na tyle że pozwala walczyć z autami 4x4
Nie każdy. IS200 Race Car dosyć łatwo traci przyczepność. :)nie no wiadomo że każda GT300 z napędem FR traci przyczepność jak przesadzisz, ale i tak trzyma się drogi na tyle że pozwala walczyć z autami 4x4
Mnie Dawidoo możesz śmiało wpisać na turniej-wszystko mi pasuje :PWinter GameOnly RACE
Warunki uczestnictwa:
Turniej zostanie rozpoczęty w ten piątek(17/12/2010), o godz. 22. Lobby będzie otwarte od godz. 21. Zniszczenia będą ustawione na małe, kary także na małe, falstarty będą wł. jazda nie fair(jeśli ktoś zgłosi) będzie karana (-4PKT), replaye będą zapisywane. Maksymalnie jeździmy w 12 osób(tyle moje łącze pociągnie bez lagów).
Restrykcję dla samochodów będą następujące:
-Samochody klasy GT300, waga nie mniej niż 1100Kg, moc nie większa niż 330KM.
-Ustawienia fabryczne
-Opony wyścigowe twarde
Jedziemy 10 okrążeń na Fuji GT i Suzuka(zmienne warunki) + każdy raz musi zjechać do pitstopu.
Punktacja jest następująca:
1 Miejsce - 10PKT
2 Miejsce - 8PKT
3 Miejsce - 6PKT
4 Miejsce - 4PKT
5 Miejsce - 2PKT
Miejsce od 6 do 12 - 0PKT
Punktacja będzie zsumowana i podana na drugi dzień na forum, nagrody będą następujące:
1 Miejsce:
(http://img46.imageshack.us/img46/2066/lucernamostklasztorny1.th.jpg) (http://img46.imageshack.us/i/lucernamostklasztorny1.jpg/)
2 Miejsce:
(http://img696.imageshack.us/img696/7889/highspeedringu.th.jpg) (http://img696.imageshack.us/i/highspeedringu.jpg/)
-------------
Wszystkich chętnych zapraszam! :)
RE Amemiya Asparadrink RX7 ma stockowo 310KM, czyli jak wymienisz olej to może być ponad 330KM. Z kolei RE Amemiya FD3S(tą którą ja wczoraj miałem), stockowo ma 372KM, mój w garażu ma 371KM, przejechane 270 kilometrów(stracił 1KM), jak zmieniłem olej to ma 390KM.dobra ja zaryzykuję z tym RX-7, mam nadzieję że w 330 koni się wyrobi ;) bo w sumie to auto powinno być dopuszczone po wymianie oleju bo nawet w opisie jest napisane ze to autko GT300
RE Amemiya Asparadrink RX7 ma stockowo 310KM, czyli jak wymienisz olej to może być ponad 330KM. Z kolei RE Amemiya FD3S(tą którą ja wczoraj miałem), stockowo ma 372KM, mój w garażu ma 371KM, przejechane 270 kilometrów(stracił 1KM), jak zmieniłem olej to ma 390KM.
to może jak ten RX-7 będzie miał pomiędzy 330 a 340 to ustawimy limit na 340 i każdy będzie zadowolony ;)
tylko jeszcze kwestia limitu wagi, jak GT300 mają chyba 1125 lub 1150 kilo...
Ten mój też ma równo 500 koni i coś około 1200kg wagi. Widziałem, że przed wyścigiem świecił się obok Twojego nicku kluczyk i pytałem co zmieniasz w ustawieniach, ale chyba mnie nie słyszałeś, bo nic nie odpowiedziałeś.faktycznie nie słyszałem albo wtedy z żoną gadałem ;) ale ogólnie to na Suzuce daję trochę większy docisk ;)
Szalałem za to wyścig wcześniej jak ja odrabiałem stratę 16s po tym jak ktoś mnie wypchał z toru, jechałem tak agresywnie jak się tylko dało, ale wtedy też miałem lepsze opony ;)
No ogolnie to te wasze nsxy zapitalaly jak szalone.. moja supre pawel odstawial na prostej jak bym na zaciagnietym recznym jechal :)lepsze wyjście w zakrętu + tunel robią swoje ;) generalnie to tunel w tej grze trochę jest przegięty ale to też fajnie bo pozwala sporo nadrobić :)
Co jest niesamowite w tej grze to fakt, że po jeździe innego gracza jestem w stanie określić czy ma lepsze opony i porobione jakieś ustawienia.opony to racja, dają ogromną różnicę, ale ustawień to już bym bardzo nie przeceniał - pozwalają jechać szybciej ale jak testowałem to co standardowo ustawiam na aucie GT300 to dużej różnicy w czasach nie miałem, te auta są już standardowo bardzo optymalnie ustawione... czasy różniły się poniżej 1 sekundy, za to oponami (zmiana z twardych na średnie) można robić nawet ok. 4s lepsze czasy... dzięki ustawieniom miałem tylko trochę stabilniejszy samochód, za to w autach drogowych a nie wyścigowych różnica jest większa i faktycznie ustawienia pozwalają więcej zyskać...
no moc wzrasta przez jakis czas :D
oglnie to IMO ujdzie to 340KM, ile koni ma celica nightrunnera ?
przy Suzuce będzie możliwy deszcz czy jedziemy na 100% na sucho?Winter GameOnly RACE
Warunki uczestnictwa:
Jedziemy 10 okrążeń na Fuji GT i Suzuka(zmienne warunki) + każdy raz musi zjechać do pitstopu.
ps. Boban ta Arta jest w premium?
Moja i mlodego premium a night mial standard (ARTA MR-S) ktory mu podarowalem przed wyscigiem :)a jest różnica w prowadzeniu pomiędzy ARTĄ premium i standard? bo może bym dokupił tego premiuma ;) bo ta premium to jest rocznikowo nowszy model więc może coś lepiej się prowadzi, ale parametry chyba ma takie same... ja mam standard bo chciałem coś do 330 koni a nie miałem ochoty znowu wydać 500k na auto które by miało 332 koni, wiec kupiłem standarda za ok 250k, ale że olej był czarny to zmieniłem go - i nagle moc skoczyła do 339 ;) dobrze że Unlimited zmienił limit na 340 koni bo znowu musiałbym się ścigać Toyotą MR-S która na prostych niestety za bardzo odstaje od stawki, a nówka re-amemiya RX-7 po zmianie oleju dostała 332 konie...
ta standard to wlasnie byla ta toyota MR-S ktora smigales to tez jest ARTA :) i powiem ci ze na prostych night jechal tak samo jak ja :) jak tylko wyjechalem z slipstreama to zamiast wyprzedzac rownalem sie z nim :D moze cos zle poustawiales w tej swojej ? :)ja mam SUPERAUTOBACS APEX MR-S '00, to nie jest to samo co ARTA, przede wszystkim jest słabsza, ma 313 koni, na prawdę to czuć na prostych :)
jechałem za Młodym na prostej, napędziłem się, biorę do wyprzedzania a on mi zajeżdża drogę ;) mimo gwałtownego skrętu udało mi się jakoś zapanować nad autem i ostatecznie wyprzedzić go na wejściu w zakręt, ale było gorąco ;)
...dobrze że Unlimited zmienił limit na 340 koni
Oliwa zawsze sprawiedliwa. W wyścigu na Fuji na zakręcie Coca Cola (3 zakręt) Młody Cię dojechał, zaczął wyprzedzać i był przed Tobą po czym dostał strzała z boku w tył od Ciebie i ledwo się uratował. Miałem się wtedy przez hs odezwać, ale co się będę wtrącał.a kiedy to było? pod koniec czy na początku? bo powiem szczerze że nie przypominam sobie żebym faktycznie zrobił coś tak głupiego, a zobaczę replay z przejazdu więc zwrócę na to uwagę...
Oliwa zawsze sprawiedliwa. W wyścigu na Fuji na zakręcie Coca Cola (3 zakręt) Młody Cię dojechał, zaczął wyprzedzać i był przed Tobą po czym dostał strzała z boku w tył od Ciebie i ledwo się uratował. Miałem się wtedy przez hs odezwać, ale co się będę wtrącał.a kiedy to było? pod koniec czy na początku? bo powiem szczerze że nie przypominam sobie żebym faktycznie zrobił coś tak głupiego, a zobaczę replay z przejazdu więc zwrócę na to uwagę...
Boban- byla o tym dyskuja przed wyscigiem.. LIMIT BYL DO 330... Lobby ma blad i zaniza to co zostalo przez hosta ustawione.. wszystkie auta poza arta pawla ;) mialy mniej niz 330 kucy!!
no puszczam replay, postaram się nagrać to o czym mówisz... w każdym razie nie było to z mojej strony żadne chamskie czy celowe zagranie, jak jadę to staram się unikać kontaktów jak ognia...Oliwa zawsze sprawiedliwa. W wyścigu na Fuji na zakręcie Coca Cola (3 zakręt) Młody Cię dojechał, zaczął wyprzedzać i był przed Tobą po czym dostał strzała z boku w tył od Ciebie i ledwo się uratował. Miałem się wtedy przez hs odezwać, ale co się będę wtrącał.a kiedy to było? pod koniec czy na początku? bo powiem szczerze że nie przypominam sobie żebym faktycznie zrobił coś tak głupiego, a zobaczę replay z przejazdu więc zwrócę na to uwagę...
To było wtedy jak jechałeś osamotniony z przodu i Młody zaczął Cię doganiać. Chyba między 5-7 okrążeniem. Jak widziałem w jakim tempie Cię dochodzi, to byłem przekonany, że zaraz wysunie się na prowadzenie i nagle właśnie zdarzyła się ta sytuacja. Nie obróciło go, ale sporo stracił bo musiał ratować się kontrą i puścić gaz.
Paweł nie o ten fragment mi chodziło. Szkoda, że nie zapisałem powtórki, bo bym Ci pokazał. To było na Coca Coli.jak można przesłać replay to Ci go wyślę... ja oglądałem replay i nie widziałem niczego na coca-coli między nami na tym zakręcie...
heh, widzę ładnie wyrównana punktacja co tylko potwierdza równy poziom wszystkich i dobrze wróży na następne wyścigi :)
to teraz kiedy następny turniej i jakie tory?:)Paweł nie o ten fragment mi chodziło. Szkoda, że nie zapisałem powtórki, bo bym Ci pokazał. To było na Coca Coli.jak można przesłać replay to Ci go wyślę... ja oglądałem replay i nie widziałem niczego na coca-coli między nami na tym zakręcie...
w każdym razie nie uważam żebym zespół wyścig komukolwiek w mistrzostwach - akurat myślę że wyjątkowo czysto przejechałem oba wyścigi :) na pewno nie bronię pozycji na siłę czy wyprzedzam w miejscach gdzie jest to nierealne, co też nie zawsze się udaje czego najlepszym przykładem był następny wyścig na mokrej Monzy ;) nie twierdzę że nie popełniam błędów bo mi też się zdarzają, ale po obejrzeniu powtórek śmiem stwierdzić że mimo wszystko raczej najbezpieczniej dla przeciwników jeździłem w tych mistrzostwach ;)
Nadal nie udalo mi się połączyć z serwerem od kupna tego Gran Turismo 5. Jeszcze mi MotorStorm po sieci nie działa ale reszta gier chodzi!
Nie mówię, że było to celowe z Twojej strony, bo nawet tak nie wyglądało. Po prostu potem Ty znalazłeś się w podobnej sytuacji i dostałem lekki strzał podczas przepychanki. To tyle.
Wszystko pasi, tylko czy możemy zrobić limit 1050Kg? :)
Wszystko pasi, tylko czy możemy zrobić limit 1050Kg? :)
Wpis! Chociaż na takich torach Subarka 4x4 mogłaby sobie dobrze poradzić. Mimo wszystko proponowałbym 1000kg wagi i 340KM.
Wszystko pasi, tylko czy możemy zrobić limit 1050Kg? :)Wpis moj lancer waży 1080Kg
Przed chwilą porównałem Subarkę GT300 i S2000 LM na Tsukubie. Hondą zrobiłem niecałą sekundę lepszy czas. Subarku na 1100kg (albo 1150kg) wagi i 300KM, podczas gdy S2000 LM 1050kg i 336KM. Także w turnieju na Tsukubie i Laguna Seca (jak ja nie znoszę tego toru), mogę wystawić Subaru. Może nie wygram, ale coś Wam na pewno namieszam w szykach.Ja tez pojade Subarką bo narazie nic innego nie mam,zobaczymy jak ta delikatna róznica w czasie będzie miała odnesienie do jazdy online z żywymi przeciwnikami,bo BoBaN śmigał przecież czasówke(chyba?)a w wyscigu może to nie być odczuwalne.
PS - Maxximus nadal napierdala jak w Destruction Derby?
No to ustalmy zasady raz a dobrze i się ich trzymajmy - twardo!
Bez zmian, bo błąd w grze; bez zmian, bo komuś brakuje x kg albo xx KM; bez zmian, bo ktoś nie ma czym jechać; bez zmian, bo ma nową zajebistą furę do sprawdzenia, bez zmian, bo what_ fucking_ever. Prędzej czy później każdy będzie miał odpowiedni samochód, a do tego czasu walka np. o 4 miejsce może być bardziej emocjonująca niż o pierwsze. Bo chyba o to Nam chodzi? W końcu to nie mistrzostwa Polski. Ja przykładowo za każdym razem jechałem z Wami samochodem z arcade, nawet wygrywałem i problemu nie widzę.
PS - gratulacje Grimm!
PS - Maxximus nadal napierdala jak w Destruction Derby?
mogę użyczyć ARTĘ ;) mocarny wóz, cała czołówka poprzedniego turnieju na nim jechała... ja pojadę RX-7 ReAmemia :)
spoko pojeździsz i oddasz, nie wiem czy można sprzedać ;) autko jest typu standard, kupiłem je za jakieś 250k, ma 339 koni i chyba 1125kg wagi, ogólnie wymiata ;)
ps. moje orientacyjne tempo wyścigowe (nie najlepsze czasy) na torach na których jedziemy:
- Laguna Seca: niskie 1:29s (rekord mam coś 1:27:9, więc może uda się zejść z tempem wyścigowym do średnich lub wysokich 1:28)
- Tsukuba: niskie 57s (ale myślę że jak przejadę dzisiaj parę okrążeń to zejdę do średnich lub wysokich 56s)
jakby ktoś mógł podać swoje to będę wdzięczny :)
limit jest 340 koni, nikt przy nim nie będzie krzyczeć ;)
Wiadomość scalona: [time]Grudzień 20, 2010, 12:52:02 pm[/time]
aha, zapomniałem: nagrodą za 1 miejsce będzie Honda Epson NSX - autko premium z GT500, ma zrobione wszystko co niestety będzie ją wykluczać z walki w klasie GT500 ale jest zajebisty :)
za drugie miejsce coś znajdę ;)
Co do opon, robimy tak do 300KM dajemy max. sportowe miękkie, powyżej tej granicy wyścigowe twarde, jestem też za tym by były wł. silne zniszczenia poza długimi trasami(Nurb, Le Mans) tu można dać lekkie.ja jestem za tym żeby przyjąć coś takiego:
Co do opon, robimy tak do 300KM dajemy max. sportowe miękkie, powyżej tej granicy wyścigowe twarde, jestem też za tym by były wł. silne zniszczenia poza długimi trasami(Nurb, Le Mans) tu można dać lekkie.ja jestem za tym żeby przyjąć coś takiego:
- do 300KM sportowe miękkie
- 300-500KM wyścigowe twarde
- powyżej 500KM wyścigowe średnie
zniszczenia:
- standardowo wysokie
- lekkie na długich trasach
- wyłączone w turnieju (tutaj zniszczenia spowodowane przypadkowym najechaniem przez przeciwnika mogą być wkurzające, więc jeździjmy na standardowo wysokich aby się przyzwyczajać do unikania kolizji ale w turnieju lepiej nie ryzykować)
napisz jaki masz PSN_ID :)On ma normalnie CYBERMYSZA
Oczywiści po sprawdzeniu powtórek okazało się, że miałem rację i panowie Tomasz oraz Lethal używali opon Wyścigowych Średnich, które swoją droga nie wiem z jakiej dupy zostały przez hosta dopuszczone. Gdybym wiedział, to też bym sobie takie założył. Młody wyraził swoje niezadowolenie w PM'kach do mnie. Jakim cudem udało mi się wygrać wyścig na Lagunie (w dodatku nienawidzę tego toru), sam do tej pory nie wiem.
Ponieważ od zawsze gramy na Wyścigowych Twardych, co może potwierdzić Dawid i dziwi mnie, że on sam używał Średnich.
dobra nie ma co ciągnąć tego tematu ;)
wróćmy do turnieju - zbliżają się święta więc trzeba by było jeszcze coś zagrać ;)
Proponuję dwa wyścigi:
- Laguna Seca, 15 okrążeń
- Tsukuba, 20 okrążeń
Reszta podobnie jak to było poprzednio:
- auta GT300
- limit mocy 340 koni
- waga minimum 1100kg
- opony wyścigowe twarde
- konieczny zjazd do pit-stopu
- nad punktacją bym się zastanowił czy by nie przyjąć czegoś na wzór obecnej punktacji F1 która bardziej promuje wygrane...
Termin do ustalenia - proponuję wtorek :) godzina standardowo 22:00, wcześniej od 21:00 parę wyścigów treningowych, przed wyścigami turniejowymi kilka minut time trial w celu ostatnich szlifów :)
Autko mogę jakieś ufundować :)
Również popieramNo to CYBERMYSZA problem kasy i samochodów w twoim garażu został własnie rozwiązany... (update) :lol:
Jazda ogólnie dla przyjemności wiem że nerwy po niosą ale wszystko jest w miarę do oponowania
a te kary to mi pasują wszystkie ustawienia bo gram wieczorem że by się zrelaksować a nie byś za wszelką cenę najlepszym.
Pawel_k ja mam noramlnie cybermysza
Również popieramNo to CYBERMYSZA problem kasy i samochodów w twoim garażu został własnie rozwiązany... (update) :lol:
Jazda ogólnie dla przyjemności wiem że nerwy po niosą ale wszystko jest w miarę do oponowania
a te kary to mi pasują wszystkie ustawienia bo gram wieczorem że by się zrelaksować a nie byś za wszelką cenę najlepszym.
Pawel_k ja mam noramlnie cybermysza
@paweł to masz niezle te czasy... dzis mialem lipny dzien na granie(zmeczenie) ale mimo wszystko jestem o 1,5s wolnejszy :/ musze jutro pomyslec nad ustawieniem arty lub znalezieniem czegos szybszego... no nic cos jutro rano wymysle ;) W dodatku ARTA na lagunie prowadzi sie... kiepsko... ma okrutny zwyczaj dawania zludnego poczucia bezpieczenstwa i przyczepnosci by po chwili stanac bokiem bez wiekszego powodu :Pkiedyś Clarkson porównał jakieś auto (chyba TVR) do posiadania niedźwiedzia - "wszystko jest dobrze dopóki pewnego dnie nie urwie ci głowy" ;) tak właśnie jest z ARTĄ - możesz jechać nią niesamowicie szybko i nic się nie dzieje, a w pewnym momencie robi coś tak nieprzewidzianego że nie wiesz o co chodzi ;) ale czasy kręci bardzo szybkie i bardzo równo :)
z kolei na Tsukubie zrobiłem dłuższy przejazd i czasy kręciłem cały czas w okolicach 0:56:7s (rekord chyba 0:56:1) więc myślę że jest potencjał :) tylko to ślizganie się RX-7 na zimnych oponach mnie przeraża, szczególnie na nierównych nawrotach Tsukuby ;)
Fuuuuuuuuuuuuuck! Nie wiem czy będę dziś w turnieju! Ziomek przyjechał ze Stargardu Szczecińskiego i ma mnie odwiedzić dzisiaj. Jak się zwinie przed 22 to zagram.Niestety ja również dzisiaj nie pojade,nie mogę dojść do porozumienia z kierownicą,a na padzie wczoraj jechałem i jest beznadziejnie jak dla mnie.Chyba że uda mie się gdzieś porzyczyć kółko na jedean wieczór.Wpadne chociaż popatrzeć jak śmigacie..... :( :evil: :(
Co się dzieje z kierownicą?Chodzi ze wszystkimi grami ale z pełnym GT5 ni huhu,wszystkie przyciski działają,pedały również,ale nie reaguje na skręty kierownicą.Pytałem w sklepie Fanateca i powiedzieli że pełne GT5 ma jakąś aktualizacje i starsze modele fanateca szczególnie 911 S potrzebują aktualizacji i zakup nowego RF Dongle(koszt 15 euro),to nie jest problem ale czas dostawy po nowym roku kurw... :evil:Ja kupiłem używke rok produkcji 12.2009 za 450 zł więc cena nawet po aktualizacji jest rewelacyjna szczególnie że kierownica jest naprawde w stanie idealnym.
Co się dzieje z kierownicą?Chodzi ze wszystkimi grami ale z pełnym GT5 ni huhu,wszystkie przyciski działają,pedały również,ale nie reaguje na skręty kierownicą.Pytałem w sklepie Fanateca i powiedzieli że pełne GT5 ma jakąś aktualizacje i starsze modele fanateca szczególnie 911 S potrzebują aktualizacji i zakup nowego RF Dongle(koszt 15 euro),to nie jest problem ale czas dostawy po nowym roku kurw... :evil:Ja kupiłem używke rok produkcji 12.2009 za 450 zł więc cena nawet po aktualizacji jest rewelacyjna szczególnie że kierownica jest naprawde w stanie idealnym.
trzeba było nie sprzedwać swojej starej mówiłeś ze ją zostawiszTy to ssaj preta,zobaczymy jak dzisiaj pojedziesz,bo jak nie to wpadam do ciebie i zabieram kiere na chate gościu :P
Ehhh...Na Lagunie zdobyłem ponad 5 sekundowe prowadzenie, no ale "pech" chciał, że wyścig nie został ukończony. Może zostać tak jak jest po jednym wyścigu, bo NSX GT500 EPSON już mam. :P Gratulacje Paweł.ok to jutro dostaniesz nowiutką piękną Alfę :)
PS. Ładny wyścig na Tsukubie. Paweł napisz czy i co zmieniałeś w ustawieniach. Chyba, że jechałeś na deflautowych to wtedy nie mam już kompletnie pytań co do Twoich umiejętności.
PS. Może mi ktoś wyjaśnić czemu zaczynaliśmy od nowa wyścig na Tsukubie? Moje auto też zostało uszkodzone, ale nie protestowałem i chciałem jechać dalej. Ktoś nagle rzucił hasło, że nie może kontynuować wyścigu i host dał restart. Trochę to chu**e.ja prosiłem - tak jak pisałem wcześniej ze zniszczeniami jeździjmy w zwykłych wyścigach, w turnieju lepiej wyłączyć bo można za dużo na tym stracić nie z własnej winy... Dawid przekonywał mnie że każdy jeździ bezpiecznie ale na starcie od razu ktoś mnie spychał na pobocze, potem na zakręcie zostałem wypchany, kolejna osoba mnie dobiła do ściany, od niej odbiłem się i wpadłem na tor po czym dostałem jeszcze parę strzałów... wpływu na to nie miałem żadnego, dlatego prosiłem o restart i wyłączenie wysokich zniszczeń na lekkie, bo jednak ludzi ponoszą trochę emocje...
co do ustawień to ja jechałem na swoim standardowych które nie raz już umieszczałem i parę razy prosiłem żebyś przetestował ;) ale przed chwilą wróciłem do seryjnych nastawów i na Tsukubie po 3 kółkach miałem czas 57:0, autko prowadzi się bardzo podobnie bo jak kiedyś pisałem auta GT300 są seryjnie mega ustawione (bardzo zbliżone są do moich wyściowych ustawień przy których zazwyczaj zostaję), a grzebiąc w tuningu więc zyskamy w stockowych autach...
a odnośnie samego wyścigu to nie wiem czemu ale startowałem z 5 miejsca mimo że miałem najlepszy czas na liście, może jak Dawid zmieniał liczbę okrążeń to się przestawiło... straciłem na starcie mnóstwo czasu przez to bo musiałem parę osób wyprzedzić, jak wyszedłem na 2 miejsce to miałem już parę sekund straty, ale z tego co mówiłeś to potem miałeś jakąś przygodę więc też straciłeś parę sekund... co w sumie dobrze bo końcówka była moim zdaniem zajebista ;) najpierw straciłem pozycję przez zimne opony, więc postanowiłem przejechać okrążenie lub dwa żeby je dogrzać i postudiować Twoje linie jazdy, a ostatniepółtorej okrążenia to już myślę daliśmy niezły popis ;)
nie wiem czemu ale nie mogłem jechać swoim tempem, robiłem co mogłem, wydawało mi się że jadę tak szybko jak jestem w stanie, ale cały czas kręciłem czasy 57:1-57:3, podczas gdy przed wyścigiem w dowolnej jeździe jechałem serię kilkunastu okrążeń z czasem non stop 56:5 (rekord chyba miałem 56:2), dlatego trochę jestem zawiedziony swoim tempem...
ps. tylko Boban proszę trochę mniej agresywnie broń pozycji na prostej - jak jechałem w tunelu za Tobą i na prostej chciałem się zrównać to mi zajeżdżałeś drogę - rozumiem że jest walka ale trochę zagrożenia powodujesz ;)
mi się wydawało że przed moim pit-stopem odrabiałem stratę bo jechałem równym tempem stąd wyjechałem na 1 miejscu (właściwie to się zrównaliśmy ale ja miałem wewnętrzną)... nie sądzę że akurat pit-stopem jakoś zyskałem - prędzej taktyką żeby zjechać jak najpóźniej ;) szczerze to zdziwiłem się że zjechałeś tak wcześnie - ja trzymam się na torze ile mogę bo jak przed zjazdem wyrobię sobie odpowiednio dużo przewagi to spokojnie wyjadę przed resztą stawki i nie będę musiał ponownie przeciskać się przez wolniejszych kolegów jeśli oni jeszcze nie zjechali :)
co do walki to muszę zobaczyć replay i postaram się nagrać walkę od mojego wyjazdu z boxu :) myślę że było tam wyjątkowo czysto a jeśli jakaś obcierka była to łapała się pod zwykły incydent wyścigowy ;) ogólnie strasznie jestem z niej zadowolony, tym bardziej że MrArt ostro komentował co się dzieje :)
a jeszcze co do ustawień - to jednak na Tsukubie napęd 4x4 dawał Ci dużą przewagę, podczas wyjazdów z nawrotów musiałem bardzo ostrożnie obchodzić się z gazem - a ten tor to właściwie same nawroty ;) na prostych na szczęście udawało mi się utrzymywać dystans głównie dzięki tunelowi aerodynamicznemu, ogromnej przewagi w mocy nie miałem bo bym Ci odjeżdżał ja Nightrunner swoją Celicą ;)
noo zajebiscie wam to wyszlo :) jak boban dal rade tak jechac tym subaru to ja nie wiem :P
Przepraszam Boban po wczorajszych przemyśleniach doszedłem do wniosku że gdyby nie ja moim nsx-em to byś mnie wyprzedził pawła i wygrał wyścig.
Nie no żarcik był ja nie piłem heh nie daje rady ogarnąć tej gry nic mi nie idzie jak mocniejsze auto nie moge go na zakretach ogarnąć a jak gram a-spect to nie moge hujków dogonić tak samo teraz w tych wyścigach sezonowych nie moge już np. ta starą mazdą 3 wyścig w ogóle ich dogonić nie wiem coś jest z moimi umiejętności.Kolejny żart?
Gratuluję wspaniałego finiszu na Tsukubie.
Co do samych wyścigów to moim zdaniem warto by było włączyć jednak te zniszczenia tym bardziej jak jedziemy po 20 kółek. Bez zniszczeń nikt nie ma do nikogo szacunku i wszyscy sie wpierdzielają na żyletkę co nie jest zbyt realne (nawet jak się nie uda to konsekwencje są na tyle małe, że człowiek się nawet nie zastanawia czy ryzykować czy nie).
Na Tsukubie Boban miał uszkodzone koło i chciał jechać dalej - to samo ja i pewnie większa część stawki mieli coś pouszkadzane - bardzo byłbym ciekaw jakby się potoczył wyścig gdy po pierwszym okrążeniu połowa zjechałaby do pitu - czy nie uważacie, że byłoby to dosyć emocjonujące?
Ja rozumiem, że głupio uszkodzić sobie koła zaraz na początku wyścigu, ale po 1 - wydarzy się to raz, dwa i później gwarantuję, że wszyscy nabiorą respektu do bolidów przeciwników , po 2 - przy wyścigu na tyle okrążeń można jakoś się doczłapać do pitstopu, który notabene będizemy mieli już odhaczony (i od tej pory podwójnie uważać)
Z innej beczki: Niech osoby dublowane ustępują drogi dublującym bo wychodzą z tego dziwne akcje - Cybermysza sorry że wykręciłeś wtedy bączka, ale próbowałem klika razy Ciebie wyprzedzić ale usilnie mnie blokowałeś więc w końcu zaryzykowałem manewr "na żyletkę" na nawrocie i nieszczęśliwie zahaczyłeś o mój bok... (jeszcze raz kłaniają się zniszczenia - nie zaryzykowałbym tego gdyby były włączone...)
bo wymiana oleju dodaje +/- 20KM do mocy maksymalnej w jakim aucie bys nie zminial :/ tak bedzie spadac ale do poziomu startowego albo nigdy niw wroci albo po wielu wielu kilometrach...
PS.na kierownicy naprawde musi sie grac inaczej bo ja na padzie ta rx7 moge cisnac do oporu a i tak nie stawia jej bokiem jakos specjalnie...
dla rozladowania negatywnych emocji i rozluznienia...
jest kilka z racingow
co do RX-7 to moja z 331 koni (po wymianie oleju) po ostatnim turnieju skoczyła nagle na 339 ;) mam nadzieję że to już koniec...
Hmmm to faktycznie dziwne, bo na kierownicy to autko ucieka tyłem strasznie. Ciężej je opanować niż Artę, ale jak się już tego dokona to można naprawdę bardzo szybko jechać. Subarką w czasówce ledwo 0:57,300, a tą RX-7 po kilku kółkach 0:56,078. Subarką w wyścigu udało mi się zejść do 0:56:700, ale wyścig to nie czasówka, bo czasem korzysta się z tunelu aero przeciwnika i przez to czasy mogą być nieco zakłamane.
PS.na kierownicy naprawde musi sie grac inaczej bo ja na padzie ta rx7 moge cisnac do oporu a i tak nie stawia jej bokiem jakos specjalnie...Na kierownicy to ZUPEŁNIE INNA GRA i auta prowadzi się ZUPEŁNIE INACZEJ. Niby tak samo (hamujesz/przyspieszasz i skręcasz) a jednak inaczej. Wszystkiego się trzeba uczuć od nowa. Aż mi wstyd jak cieniuje po przesiadce, jakbym w wyścigówki nigdy nie grał i nie miał jednego oka.
Prart ty zawsze tak grałeś jakbyś nie miał jednego oka więc co to za różnica hehehehehe :lol: :lol:....Żart oczywiście,mam dzisiaj dobry humor i mam nadzieje że żadna kurw.... mi go dzisiaj nie popsuje w pracy :roll:PS.na kierownicy naprawde musi sie grac inaczej bo ja na padzie ta rx7 moge cisnac do oporu a i tak nie stawia jej bokiem jakos specjalnie...Na kierownicy to ZUPEŁNIE INNA GRA i auta prowadzi się ZUPEŁNIE INACZEJ. Niby tak samo (hamujesz/przyspieszasz i skręcasz) a jednak inaczej. Wszystkiego się trzeba uczuć od nowa. Aż mi wstyd jak cieniuje po przesiadce, jakbym w wyścigówki nigdy nie grał i nie miał jednego oka.
Hehehehehe, żartowniś się znalazł.Nie obrażaj się,taki mam dobry dzień od rana.Ja mam większy problem bo w tym okresie świątecznym nie mam kiery a na padzie za cholere nie umiem ogarnąć GT5.
Spoczko, nie mam żadnych pretensji tylko po prostu wolałem napisać żeby później nie było nerwowych sytuacji na torze :)
Wzajemnie, i naucz się w końcu jezdzić heehehehe.Zdrowych i wesołych ALL :PSpoczko, nie mam żadnych pretensji tylko po prostu wolałem napisać żeby później nie było nerwowych sytuacji na torze :)
Nie z mojej strony na pewno nie będzie żadnych ruchów.
z mojej strony to Wesołych Świąt
Mam pomysł, związany z zawodami sezonowymi - może będziemy je (część z nich) odtwarzać grająć online? Samochody te same, które posłużyły w zawodach, odpowiednio ustawione i tory te same. Żeby zrobić w nich złoto, trzeba mieć opanowany tor i odpowiednio ustawiony samochód, a to może oznaczać bardzo wyrównaną walkę między nami.Swietny pomysl :P Od nowego roku chetnie zaczne znow jezdzic z Wami online ;]
Przykładowo, wsiadamy w Focusy którymi jechaliśmy zawody w Madrycie, ustawiamy Madryt 5 okrążeń i jazda.
Zauważyłem, ze ostatnie 2-3 dni w multi gt5 to co raz to większa liczbą błędów bugów i lagów.Niemal codziennie na zakończenie dnia a A-Spec odpalam sobie na jeden/dwa wyścigi multi - nie mam żadnych problemów. W niedzielę jeździłem trochę dłużej, z Niemcami (host też Niemiec) w 16 osób (pełny pokój) z chatem głosowym bez absolutnie żadnego laga, choćby najmniejszego. Jedyny błąd multi jaki pamiętam z ostatnich kilku(nastu) dni, to fragment toru na Ringu doczytał mi się z opóźnieniem, kilkadziesiąt metrów przed maską.
Na początku mojego śmigania wsyzstko działało jak należy, teraz niestety co raz częściej trafiam do jakichś zlagowanych pokoi, gdzie często nawet wyścig nie moze wystartować bez black screena.
Ps. Wczoraj fajnie się grało, było kilka ciekawych pojedynków, generalnie wyścigi można zaliczyć na duży plus. :)
Ps. Wczoraj fajnie się grało, było kilka ciekawych pojedynków, generalnie wyścigi można zaliczyć na duży plus. :)
Potwierdzam. Kiedy kupujesz kółko? Może wtedy będziesz częściej zasiadał do GT5, a co za tym idzie częściej będziesz hostował.
Zauważyłem, ze ostatnie 2-3 dni w multi gt5 to co raz to większa liczbą błędów bugów i lagów.Niemal codziennie na zakończenie dnia a A-Spec odpalam sobie na jeden/dwa wyścigi multi - nie mam żadnych problemów. W niedzielę jeździłem trochę dłużej, z Niemcami (host też Niemiec) w 16 osób (pełny pokój) z chatem głosowym bez absolutnie żadnego laga, choćby najmniejszego. Jedyny błąd multi jaki pamiętam z ostatnich kilku(nastu) dni, to fragment toru na Ringu doczytał mi się z opóźnieniem, kilkadziesiąt metrów przed maską.
Na początku mojego śmigania wsyzstko działało jak należy, teraz niestety co raz częściej trafiam do jakichś zlagowanych pokoi, gdzie często nawet wyścig nie moze wystartować bez black screena.
Z naszych ścigantów pamiętam, że lagował Młody właśnie i Tomasz - jego Lancer dość często napier**lał po torze w wszystkich kierunkach jak UFO. Ustawicie konsoli stały IP i dajcie jej DMZ - jak nie pomoże, to zmieńcie neta ;)
Swoją nieobecność w forumowym ściganiu tłumaczę postępami w A-Spec - ciągnie mnie do X2010 :roll:
Jeden z dzisiejszych wyścigów zakończył się tak.To była piękna walka,do ostatniego zakrętu gdzie udało mi się wyprzedzić BoBaNa i moja Asterka wleciała jako pierwsza naprawde z maluteńką przewagą.Za to właśnie kocham GT5 online-za zgraną ekipę,za atmosfere,za all. :P
(http://img683.imageshack.us/img683/6286/highspeedring2u.th.jpg) (http://img683.imageshack.us/i/highspeedring2u.jpg/)
(http://img199.imageshack.us/img199/1783/highspeedringoz.th.jpg) (http://img199.imageshack.us/i/highspeedringoz.jpg/)
(http://img199.imageshack.us/img199/5837/highspeedring1.th.jpg) (http://img199.imageshack.us/i/highspeedring1.jpg/)
Uwielbiam tą grę w online.
Zauważyłem, że w ostatnich dniach coś się pierdoli z trybem online - bardzo długo czekam na start wyścigu, z czarnym ekranem. Wcześniej miałem tak z raz, od kilku dni kilka razy na sesję. Wczoraj przykładowo ustawiło mnie na torze i pokazał mi się w końcu obraz z sekundę po starcie wyścigu. Czy tu są jakieś dedykowane serwery i ugięły się pod ruchem czy p2p?
Paweł, a co Ty zrobiłeś temu Turkowi na Cape? Dobrze widziałem, czy to był po prostu lag? Mowa o sytuacji na pierwszym zakręcie po prostej.lagi... ten w Nissanie który jechał z tobą też skakał po torze, jak go wyprzedziłeś i ja z nim jechałem to też dostałem porządnego strzała w bok jak nagle się pojawił na torze... tylko tym wyścigu coś takiego było
Czy jest ktoś chętny, żeby z okazji powrotu PSN do życia pojeździć większą forumową ekipą jak w czasach popremierowych?
Nie grałem w GT5 od wielu tygodni i chętnie bym pyknął coś online.
Mam dziwny bug z GT5, występujący tylko podczas ścigania online po Ringu.Wczoraj jeździliśmy z Młodym i znowu to samo: wyścig na Nurbie, wszyscy ta sama fura z "Zalecanych", ta sama sekcja toru, trzymam gaz do dechy, jadę z góry i delikatnie zwalniam (!), reszta stawki mija mnie jak tyczkę. Dokładnie obserwowałem co się dzieje, jak mnie wszyscy zaczęli mijać - obroty i prędkość spadała pomimo tego, że było z górki i tego, że trzymałem do dechy. Tak się wkur**łem, że zapomniałem zapisać powtórki. Nie mam pojęcia o co tu chodzi, tym bardziej, że zmieniłem konsolę (wcześniej) i kierownicę (niedawno). WTF?
Odcinek mniej więcej od Bergwerk do Klostertal, tam gdzie się jedzie pełen gaz. W sekcji auto nagle BARDZO słabo przyspiesza, prawie w ogóle. Zupełnie tak, jakby mu mocy ubyło, jakbym wrzucił 10 bieg i przyśpieszał. Prędkość jest niemal stała, wzrasta może z 1km/h co 5~10 sekund. To nie jest złudzenie, jest to powtarzam BARDZO widoczne i momentalnie zostaje wyprzedzony przez pozostałych uczestników, nawet jadących tym samym samochodem. Po wyjechaniu z tego odcinka wszystko wraca do normy i np. na długiej prostej przed start/meta (od Dottinger Hohe) wszystko jest ok, auto przyspiesza jak należy na takim samym wysokim biegu jak tam. Miałem tak w kilku róznych samochodach, tylko w online. Jak po premierze jeździliśmy z ekipą z forum też się zdarzało (np. wyścigi Lupo) - miałem wtedy FATA 80GB. Na slimce jest tak samo. Macie też tak? Coś mi się kojarzy, że podczas wyścigu Lupo jak pytałem to ktoś mówił że ma to samo (chyba Maximus).
Ja miałem wczoraj nieudaną sesję, poza pierwszą wygraną.Fakt wczoraj się fajnie nie jezdziło,za dużo ludzi i za dużo propozycji wyścigu-lepiej mniej a dobrze,nastepnym razem będzie lepiej..... :lol:
Jak chciałem z Pawłem się pościgać, to dostałem prezydencką limo i nie miałem szans z RUFem. Caterhamy niektórzy mieli tak podłubane, że nie było szans stockowym na jakąkolwiek walkę. Później opon nie zmieniłem i jechałem na gorszych od stawki. Potem Japoniec mnie rozjebał na początku i pozamiatane itp itd. Nie mogłem złapać rytmu a potem to alko już robiło swoje...
Ja miałem wczoraj nieudaną sesję, poza pierwszą wygraną.
Jak chciałem z Pawłem się pościgać, to dostałem prezydencką limo i nie miałem szans z RUFem. Caterhamy niektórzy mieli tak podłubane, że nie było szans stockowym na jakąkolwiek walkę. Później opon nie zmieniłem i jechałem na gorszych od stawki. Potem Japoniec mnie rozjebał na początku i pozamiatane itp itd. Nie mogłem złapać rytmu a potem to alko już robiło swoje...