Publicystyka
Popularne
Wyznania gracza nałogowego cz1: "The BioWare Effect"
Na tegorocznym E3 Nintendo z dumą ogłosiło że Mass Effect 3 zasili szeregi tytułów startowych ich nowej konsoli - Wii U. Decyzja na wybranie najmłodszego dziecka włodarzy z Kanady zdaje się być strzałem w dziesiątkę. Nie ma chyba nikogo kto bardziej niż fani Nintendo znałby się na obiecujących początkach i rozczarowującym zakończeniu.
Versus #2: PES 2013 kontra FIFA 13
Piłka nożna to najpopularniejszy sport na całym świecie. Mało kto ma jednak możliwość osobiście wybiec na murawę Old Trafford czy Santiago Bernabeu, aby rozegrać mecz razem z gwiazdami footballu. Dzięki EA i Konami możemy wcielić się w niemal każdą z naszych ulubionych drużyn i rozegrać swoje własne zawody. FIFA czy PES? Kto będzie lepszy w tym roku? Czy Japończycy wreszcie zrzucą z tronu Kanadyjczyków?
DLC w dzień premiery istnieją, bo sami tego chcemy
DLC to już standard dla niemal wszystkich graczy. Do każdego tytułu obecnie pojawia się masa przeróżnych dodatków, od paczek broni, po misje fabularne, które mają urozmaicić rozgrywkę i przedłużyć "życie" danej gry. W produktach BioWare standardowo już są Online passy, jak i DLC wypuszczane w dniu premiery. Firma ta twierdzi, że zwłaszcza to drugie ma jak najbardziej sens.
3D w grach – hit czy mit?
Minęło już ponad 12 miesięcy, od kiedy Sony ogłosiło nowinę, mówiącą, że ich sprzęt jest w stanie wygenerować obraz 3D. W otoczeniu zapanował gwar, wszak innowację tą określano, jako rewolucję, na miarę przejścia z obrazu SD na HD. Oczywiście technologia kosztuje, a im nowsza, tym więcej… Astronomiczne ceny telewizorów 3D ciągle mogą odstraszać potencjalnego klienta, a ciężkie, drogie okulary wymagające ładowania ciągle są niedoskonałe. Czy warto zainwestować w 3D? Czy kupno specjalnego telewizora jest jedynym wyjściem? Czy końcowy efekt warty jest przeznaczonych środków? Na te i inne pytania postaram się odpowiedzieć w poniższym artykule.
Versus #1: Call of Duty: Black Ops II kontra Medal of Honor: Warfighter
Od niepamiętnych czasów marka Call of Duty jest kojarzona z ogromnymi zyskami ze sprzedaży kosmicznych ilości gier. W ostatnich czasach jednak flagowy produkt Activision znacząco obniżył loty, kierując się chęcią zarobku na tym, co sprawdzało się przez długi czas. W tym roku kolejną próbę zakończenia hegemonii Activision pod względem wyprodukowania najlepiej sprzedającej się pierwszoosobowej strzelaniny, podejmie EA Games. Call of Duty: Black Ops II kontra Medal of Honor: Warfighter. Co będzie lepszym produktem? Co lepiej się sprzeda? Na co przeznaczyć swoje pieniądzie?